quote:Op maandag 7 juli 2008 15:49 schreef marit1978 het volgende:
hihi..maffemuts / buiwkie... nouja... ik bedoelde het goed
Antwoord:quote:Op maandag 7 juli 2008 15:48 schreef Estrys het volgende:
Asics gefeliciteerd.
De kat negeren? Al zou ik het willen dan kan dat echt niet bij ons. Wat een rare opmerkingen zeg.
Wat is dat trouwens dat wanneer je zwanger bent ineens iedereen alles maar zegt wat ie denkt: "zie je ik dacht het al, je krijgt een dikke kont" NAH, hallooooo ja joh, roept u maar maakt het uit...
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Antwoord:
Ja, klopt, ik heb een baarmoeder in mijn kontIk hoop dat het een tweeling wordt, anders word ik zo ongelijk op het einde!
Ik ben 7 weken en 2 dagen en ik merk het al.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:48 schreef Estrys het volgende:
Asics gefeliciteerd.
De kat negeren? Al zou ik het willen dan kan dat echt niet bij ons. Wat een rare opmerkingen zeg.
Wat is dat trouwens dat wanneer je zwanger bent ineens iedereen alles maar zegt wat ie denkt: "zie je ik dacht het al, je krijgt een dikke kont" NAH, hallooooo ja joh, roept u maar maakt het uit...
Wat een lekker ding!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:17 schreef Asics het volgende:
Joehoe !!! 29 juni is ons zoontje Timo geboren. Het is een kerngezond kereltje en na 2 nachten mochten moeder en kind gezellig mee naar huis. Druk weekje gehad, met veel visite en kraamhulp, maar het was en is nog steeds kei gezellig. Wat zijn meneer en mevrouw Asics gelukkig.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Antwoord:
Ja, klopt, ik heb een baarmoeder in mijn kontIk hoop dat het een tweeling wordt, anders word ik zo ongelijk op het einde!
ik kan me wel in je standpunt vinden, ergens, maar als jij een diertje hebt van 18 jaar oud, doe jij dat niet zomaar even weg omdat je een kind krijgt. simpel. als het kind er super allergisch voor is, dan wordt het een ander verhaal, maar zolang dat niet het geval is, .. een huisdier is net als een kind: het is geen speelgoed waar je afstand van doet zodra je er genoeg van hebtquote:Op maandag 7 juli 2008 18:47 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ach, eigenlijk werkt het altijd 2 kanten op. Jij hebt niets te zeggen over het feit dat ze hun katten wegdeden. Maar dat hoeven zij dat net zo goed niet te doen wanneer jij ze wel houdt natuurlijk.
Zelf heb ik er helemaal niks mee en kan me ook nooit goed voorstellen dat mensen én kinderen hebben én huisdieren houden maar dat is ieder voor zich. Ik heb er gewoon niets mee maar zolang mensen de kids en dieren altijd goed in het zicht hebben is er niets mis mee lijkt me. Zoiezo als je al beestjes hebt waar je je aan hecht, doe je ze zéker niet weg. Heb je ze niet, kan je erover denken of je ze dan al wel of niet neemt.
Kan me er namelijk wel altijd zo aan irriteren als Wesley bij een hond staat ofzo en ik ga er gewoon voor de zekerheid even bijstaan dat ze dan zeggen: Oohh maar hij doet echt niets hoor!!
Nee dat zal best maar ik ben er gewoon liever bij okee. Je zal namelijk niet de eerste zijn die zoiets zegt en vervolgens gebeurd er wel wat. Soms liever te bezorgd dan ''alles maar laten gaan''
Maar that's just me
Nee dat bedoelde ik ook. Zoiezo als je ze al hebt.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan me wel in je standpunt vinden, ergens, maar als jij een diertje hebt van 18 jaar oud, doe jij dat niet zomaar even weg omdat je een kind krijgt. simpel. als het kind er super allergisch voor is, dan wordt het een ander verhaal, maar zolang dat niet het geval is, .. een huisdier is net als een kind: het is geen speelgoed waar je afstand van doet zodra je er genoeg van hebt
als je nog geen huisdieren hebt, kan ik me voorstellen dat je bewust kiest om ze ook niet te nemenquote:Op maandag 7 juli 2008 19:21 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik ook. Zoiezo als je ze al hebt.
Alleen zou ik er zelf persoonlijk over nadenken om huisdieren te nemen als ik al kinderen heb. En heb ik er weinig mee dus ik kies er niet voor om ze te nemen. Maar niets mis mee als mensen dat wel willen. Afijn, ik heb dat net uitgelegd
Dat is wat ik ook denk.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef k_i_m het volgende:
Nog niks van Llewella?. Zou het dan toch een keizersnee zijn geworden?
.
Madelieve, ik duim voor je mee dat het niet besmettelijk is!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:59 schreef Madelieve het volgende:
Asics wat een dooootje![]()
hij ziet er helemaal tevreden en rustig uit...
Maffemuts, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Vanmiddag bij de verloskundige geweest en alles is perfect. Hoofdje ligt netjes naar beneden, ze draait af en toe nog wel om haar as waardoor haar billen de ene keer links en de andere keer rechts uitsteken. Zeker 's ochtends (als al het vet naar de zijkanten is gezakt na een nacht liggen) is het allemaal zo goed te voelen, daar lig ik dan echt van te genieten
. En ze heeft vaak de hik, dat voel ik ook steeds harder.
Dit is de eerste keer sinds dagen dat ik niet rond dit tijdstip in het ziekenhuis ben, lief wordt nu gedialyseerd dus die is niet op zijn kamer. Ik was er wel vanmorgen even, toen was hij alleen maar suf en misselijk. Ik had er weer geen goed gevoel over, ze zijn inmiddels bijna 2 dagen bezig met de juiste antibiotica, dan zou dat toch aan moeten slaan? Een paar uur laten belde hij me, dokter was komen vertellen dat ze in zijn ontlasting nog een andere bacterie hadden gevonden dan diegene die in zijn buik was aangetroffen. Dat verklaart dus een heleboel.... Hij krijgt dus nu 2 soorten antibiotica en ik hoop echt dat hij nu snel opknapt. Hij is wel verplaatst naar een soort quarantaine-kamer, je mag alleen binnen met schort voor, handen wassen enz. Pas na zijn telefoontje begon ik me af te vragen hoe besmettelijk die bacterie dan is en eventueel hoe gevaarlijk voor mij en dus de baby? Ik heb de afgelopen dagen ook gebruik gemaakt van het toilet op zijn kamer daar... AMC gebeld maar de verpleging kon het me niet vertellen dus ik moet morgen met de arts spreken. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik niet meer bij hem op bezoek zou kunnen maar ik wil uiteraard ook geen risico lopen. Maar het is wel duidelijk dat hij nog wel even zoet is in het AMC....
Een datum heb ik nog niet, maar die zal volgen wanneer ik zeker weet dat alles goedzit.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 07:54 schreef klonelin het volgende:
Ik kom me hier even voorzichtig melden.
Vorig jaar in november met 11 weken een miskraam gehad en heb net een 2e streepje geplast.
Als ik het zo inschat ben ik nu ergens tussen de 6 en 8 weken zwanger, ergens begin mei was mijn laatste menstruatie.
Ik heb niet eerder getest omdat ik begin juni nog een klein beetje oud bloed verloor, ik dacht dat mijn lichaam misschien gewoon wat van slag was. Maar nu toch een 2e streepje!
Deze naam is een kloon zoals jullie zien.. als alles wat verder gevorderd is zal ik me wel bekendmaken maar jullie zullen me niet kennen aangezien ik in ouders nooit echt een actieve poster ben geweest
Groetjes,
Klonelin
Dat is al vlot Fuente dat je het zo duidelijk voelt! Leuk. Ik voel hier bijna niks. Heel soms voel ik een soort fladdertje, maar niet eens elke dag. Nou ja, op de echo kunnen zien dat het goed beweegt, dus daar ligt het niet aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:09 schreef Fuente het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren!
Madelieve, jeetje, ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik wens je heel veel sterkte meis
Jelief, oh vreselijk he? Afgelopen weekend hadden wij een bruiloft en de moeder van de bruid kon het ook niet laten. En toen: Oooh jeeeetje, nog maar 19 weken? Jeetje, je lijkt wel 8 maanden! Oooh was je eerste kind 8,5 pond? Ach meisje toch, dat wordt nog wat!
En vervolgens kreeg ik eetadviezen(ik ben ook zwaar van mezelf) want dan zou deze baby in ieder geval niet zo groot worden
![]()
Ik kan dat dus echt niet uitstaan he.
De baby is inmiddels af en toe mijn buik aan het verbouwen! Gisteravond ging beep zo tekeer dat manlief het ook heel goed kon voelen, super!
Alereerst van harte welkom en gefeliciteerd!! Als je 8 weken overtijd bent, betekent dat dus dat je al 10 weken zwanger bent. De eerste 2 weken voor je eisprong tellen gewoon mee/krijg je "cadeau".quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:39 schreef mijsje het volgende:
ja, dat kan ik me voorstellen dat je dat niet kan uitstaan Fuente... ik moet zeggen dat ik dat allemaal ook niet zo zie zitten in een zwangerschap.
ik ben ook heel benieuwd wanneer ik mijn kindje voor het eerst zal voelen en hoe dat zal zijn... ik ben pas in mijn negende week van ons eerste kindje als het allemaal goed is... (heb gisteren een positieve test gedaan na 8 weken overtijd zijn)
Ben je dan niet al 12 weken?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alereerst van harte welkom en gefeliciteerd!! Als je 8 weken overtijd bent, betekent dat dus dat je al 10 weken zwanger bent. De eerste 2 weken voor je eisprong tellen gewoon mee/krijg je "cadeau".
Klonelin ook van harte welkom en gefeliciteerd!!
even snel, ik moet zo weg; ik heb hier het info boekje van mijn vk, en daar staat in dat het met 26-28 weken de erkenning op het gemeentehuis geregeld moet worden, als je de baby de achternaam van je partner wil geven. je moet er wel samen voor naar het gemeentehuisquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:20 schreef Raissa het volgende:
Zo! We hebben de eerste afspraak bij de VK gehad. Volgende week vrijdag krijgen we de 1e echo. We hebben besloten om een combinatietest te laten doen, hier hoor ik volgende week vrijdag ook wat meer over (wanneer enzo).
De kans is groot dat ik toch naar een Gyn moet met medische indicatie, mijn internist krijgt hierover de zeggenschap, dat hoor ik dus a.s. vrijdag.
Oh, en hoorde dat we (milanese en ik zijn niet getrouwd) het kindje al vóór 14 weken moeten aangeven!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alereerst van harte welkom en gefeliciteerd!! Als je 8 weken overtijd bent, betekent dat dus dat je al 10 weken zwanger bent. De eerste 2 weken voor je eisprong tellen gewoon mee/krijg je "cadeau".
ik ben ook gewoon dik, goed dikquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:03 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat is al vlot Fuente dat je het zo duidelijk voelt! Leuk. Ik voel hier bijna niks. Heel soms voel ik een soort fladdertje, maar niet eens elke dag. Nou ja, op de echo kunnen zien dat het goed beweegt, dus daar ligt het niet aan.
Oh ja, leuke opmerkingen zijn dat. Zo had ik van het weekend ook een verjaardag en iemand kwam me feliciteren met m'n zwangerschap. Dus een ander gelijk: "Ooooooh, ben je zwanger!?"
Ja, je dacht dat ik gewoon een vette pens had van mezelf hè....Heb ik ook, daar niet van
Ik heb dus geen duidelijk zwangere buik, maar lijk 'gewoon' dik.
Dat had ik bij de vorige ook, toen hadden sommige mensen het nieteens door toen ik al 7 maanden was.
hoopvol dan: ik was dikquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:39 schreef Fuente het volgende:
[..]
ik ben ook gewoon dik, goed dikMaar gelukkig lijkt het al wel wat met die buik.
Misschien ligt je placenta voor? Dat had ik bij Sara, die voelde ik pas ergens rond 25 weken duidelijk.
Deze uk voelde ik rond 14 weken soms al iets fladderen, heel af en toe. En nu is het 's avonds altijd druk in m'n buik. Dat wordt nog wat straks!
Hmm heb vannacht wel een half pufje genomen, werd gek/wakker van de "rochel" geluiden. Op zich lijkt het me gek, vrouwen die astma hebben, zullen het ook moeten gebruiken en het komt niet in je bloed oid. Het gaat niet verder dan je longen. Paracetamol mag wel... nou ja.. ik ga maar niet meer nemen en volgende week aan de VK vragen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef Fuente het volgende:
Simmu, dat heb ik dan wel. Ik val af in mijn zwangerschappen, bij Sara bijna 10 kilo en nu zit ik op -3. Terwijl ik echt wel eet!
Diaan, Ik heb wel ventolin voor Sara, maar kan de bijsluiter zo niet vinden. Ff google?
http://www.consumed.nl/medicijnen/2849/Ventolin%C2%AE_Inhalaties
Ik denk het niet dus!
ik had het ook zo voor de baby indaalde (nu is het een stuk beterquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm heb vannacht wel een half pufje genomen, werd gek/wakker van de "rochel" geluiden. Op zich lijkt het me gek, vrouwen die astma hebben, zullen het ook moeten gebruiken en het komt niet in je bloed oid. Het gaat niet verder dan je longen. Paracetamol mag wel... nou ja.. ik ga maar niet meer nemen en volgende week aan de VK vragen.
En helemaal vervelend als je ook nog de volgende dag moet werkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:03 schreef simmu het volgende:
[..]
ik had het ook zo voor de baby indaalde (nu is het een stuk beter)
ik had het minder als ik op mijn rechterzij lag, en een tijdje rustig blijven liggen en afwachten bracht ook wel wat verbetering. maar its idd naar! *troost*
bij mij komt het trouwens ook van de allergieen, na de bevalling ga ik dus wel direct aan medicijn, want ik wordt er ook gek van en al die neusspray is ook niet goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |