quote:SouthPeak Games announce Raven Squad for Xbox 360/PC
SouthPeak Games today announced Raven Squad: Operation Hidden Dagger for the Xbox 360 and PC, coming to stores this fall. Published by Evolved Games, Raven Squad is set in the near future. The game is a unique blending of real-time strategy and first-person shooter genres.
Developed by Atomic Motion, Raven Squad puts players in control of two groups of mercenary squads who crash land behind enemy lines in the Amazonian jungles. It will require tactical planning and a liberal amount of brute force to escape to safety. Each of the eight squad members possesses distinctive skills and weaponry that the player will have to use wisely to progress through the game’s story driven objectives. Raven Squad sets itself apart by allowing players to switch freely between real-time strategy and first-person shooter gameplay. Only by mastering both of these modes of play, and becoming adept at switching between the two, will players make it out of the jungle alive.
“Raven Squad combines two extremely popular genres into a single robust experience where either gameplay mode could stand on its own merits,” said Melanie Mroz, CEO of SouthPeak Games. “Atomic Motion is creating something that’s visually compelling and building new boundaries in what a military title can accomplish. Fans of both RTS and FPS games are going to love it, as will anyone who enjoys intense, action titles.”
Sounds as if it has the same sort of concept as Savage, expect more details on Raven Squad soon.
OMG 1 iemand vind er niets aan, game zuigt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Too Human:
[..]
http://www.videogaming247(...)the-last-five-years/_!
Silicon Knights
IK heb weinig gezien wat niet met dansen te maken heeft...quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dat is dus gaaf![]()
Ik zet hem ook op mijn lijstje
Dat dansen is wel gaar maar goed dat neem ik op de koop toe!
Of het mensen natspetteren met water (op het eind)quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
IK heb weinig gezien wat niet met dansen te maken heeft...
Dus het zal wel het drinken, het vechten of het barman mini spel zijn
Daarom ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:21 schreef Sackboy het volgende:
Aanvankelijk dacht ik ook dat het misschien wel iets kon worden, totdat ik deze walkthrough zag![]()
Toen dacht ik, dit is:
[ afbeelding ]
http://www.gamer.nl/doc/46475/Too-Human-hands-onquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
OMG 1 iemand vind er niets aan, game zuigt.
Nevermind.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen flauw idee eigenlijk , je kan wel op xbox.com je laatste point transacties terug vinden .
dan kan je kijken waar die 1000 punten heen gegaan zijn ( trouwens je kan alle point transacties terug vinden )
dus dan moet je daar maar even tussen kijken
De twee trial codes van 500 punten zijn dus altijd maar 3 weken geldig. Hierna zullen ze gewoon van je account worden afgeschreven ook al heb je niks gekocht. Dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nevermind.
Ik heb nu (zoals verwacht) weer een zachte ''G'' hapsnurk (wat blieft?) aan de lijn
dat is aquilla ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nevermind.
Ik heb nu (zoals verwacht) weer een zachte ''G'' hapsnurk (wat blieft?) aan de lijn
Xbox Live trials voor een jaar? Waar krijg je die?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan heb ik nog een vraag aan Sack of Wessiej. Werken de Xbox Live trials voor een jaar ook op een PAL console? En ik meende me te herinneren dat Gamehubs de code direct na ontvangst van de betaling toestuurd?
Punten uit het buitenland werken niet op een PAL console.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De twee trial codes van 500 punten zijn dus altijd maar 3 weken geldig. Hierna zullen ze gewoon van je account worden afgeschreven ook al heb je niks gekocht. Dat wist ik dus niet![]()
Microsoft![]()
Dan heb ik nog een vraag aan Sack of Wessiej. Werken de Xbox Live trials voor een jaar ook op een PAL console? En ik meende me te herinneren dat Gamehubs de code direct na ontvangst van de betaling toestuurd?
Je snapt wat ik bedoel wijsneusquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Xbox Live trials voor een jaar? Waar krijg je die?
Die werken wel jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel wijsneus![]()
Abo voor een jaar dus
Zo'n abo voor een jaar toch wel? Tenminste dat meende ik ergens te hebben gelezen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Punten uit het buitenland werken niet op een PAL console.
Bij het afrekenen zie ik het Paypal icoontje niet meer staanquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:47 schreef Sackboy het volgende:
Gewoon hier kopen dus. 13 maanden voor ¤28
Google checkout is reuzehandigquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij het afrekenen zie ik het Paypal icoontje niet meer staan![]()
En is een Google account nou echt een vereiste
Nevermind.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij het afrekenen zie ik het Paypal icoontje niet meer staan![]()
En is een Google account nou echt een vereiste
Donequote:Op donderdag 3 juli 2008 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nevermind.
Moest naar een aparte pagina gaan voor Paypal gebruikers.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:06 schreef kepler het volgende:
Hype-train!!! ALL ABOARD!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu lijkt het net alsof je de trein aan je voorbij laat gaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even mijn stoel gereserveerd.
Zal wel een rare vraag zijn, maar hoe komt hij daar aan ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:54 schreef Sackboy het volgende:
En anders kan je het ook hier doen, dan kost het je ¤32.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even mijn stoel gereserveerd.
Van de vrachtwagen gevallenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zal wel een rare vraag zijn, maar hoe komt hij daar aan ?
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef shmoopy het volgende:
jorienvdherik gaat een tijdje weg, het is wel weer even mooi geweest.
Ik lift met je meequote:Op donderdag 3 juli 2008 21:16 schreef Sackboy het volgende:
Ik stap op de hypetrain voor:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is aquilla ook![]()
vraag me af wat het nu is eigenlijk
door dat net niet ben je nog net coolquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik woon net niet in Limburg
Cyb soms ben jij ook wel een hapsnurk zoals nu met die punten down the drain![]()
Mooie pre-rendered plaatjes zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:16 schreef Sackboy het volgende:
Ik stap op de hypetrain voor:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik neem een 1st class ticket in de vorm van pre-order de LE editionquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:06 schreef kepler het volgende:
Hype-train!!! ALL ABOARD!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gruwelijk iddquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik neem een 1st class ticket in de vorm van pre-order de LE edition
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het ziet er niet echt geweldig uit eigenlijk. :/
Nouja, als de gameplay even goed is als de vorige...dan weet ik dat ik niets mis,
OMG dat klinkt niet goed. Eternal Darkness was best een OK game overigens,.....quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Too Human:
[..]
Silicon Knights
Eternal Darkness was zoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OMG dat klinkt niet goed. Eternal Darkness was best een OK game overigens,.....
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb trouwens een vraag over GTA IV.Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zat er nu ook online co-op bij ? , of was het offlinequote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat spel was wel goedEn deeltje 2 gaat opzeker beter worden!
Kheb hem, hij is idd wel vet!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
Na de grote verrassing die Vikings: Battle for Asgard wasHeb ik wederom een GOTY2008 gevonden!
En wel het XBLA spel Ticket to ride
[ afbeelding ]
Het is echt zwaar tof alleen heb ik hem nog niet gekocht omdat ik nog een aantal spellen heb liggen maar dat ga ik zeker doen![]()
![]()
Heeft iemand hier dat spel?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Rechtsboven in Bohan.
Vlakbij je 2e safehouse staat een icoontje met een wagen erin, daar moet je al die auto´s afleveren
quote:[Upd.] Halo 4 op de E3?
Zoals elk jaar rond de E3 duiken er weer talloze geruchten op over mogelijke aankondigingen, nieuwe games, nieuwe consoles, etc.
Ook nu is er weer een gerucht opgedoken. Volgens de (betrouwbare?) bron van Sarcastic Gamer is Bungie al een tijd heel hard aan het werken aan Halo 4. Ook wist hij te vertellen dat dit spel officieel op de E3 zou worden aangekondigd. Wij kunnen natuurlijk alleen maar hopen dat het waar is.
[Upd.] CVG meldt dat ook hun anonieme bronnen bevestigen dat Microsoft een nieuwe Halo voorstelt op de E3. De game plaatst ons echter niet in de huid van Master Chief. Deze nieuwe Halo zou één van de twee grote 2008 aankondigingen van Microsoft worden.
quote:
Hadden ze dan ook niet gezegd dat er geen HALO meer kwam met Master Chief.quote:
In de 1Up Yours van deze week gaat Dyack los tegen NeoGAF.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Too Human:
[..]
Silicon Knights
Meld Misdaad Anoniemquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zat er nu ook online co-op bij ? , of was het offline
zo ja dan ga ik jouw huis in de fik steken en je vrouw vermoorden
Misschien gaat dit wel over een paar jaar er voor toen er nog veel meer Spartans warenquote:
In de Mediamarkt van Hengelo (ov) lag die ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:53 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand al Unreal Tournament 3 gespot voor de 360?
bronquote:This Is Vegas won't be Vegas until 2009
Thursday 3-Jul-2008 9:35 AM Development team given more time to ensure it becomes a "triple-A videogame"
Midway wants to make sure it gets This Is Vegas just right, with the game now being delayed until 2009.
Advertisement:
Midway is ensuring developers Surreal Software are "given the development time needed in order to make This is Vegas a triple-A videogame and a must-have for all PlayStation 3, Xbox 360 and PC owners."
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In de 1Up Yours van deze week gaat Dyack los tegen NeoGAF.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=324994
Lijkt wel een lelijke B filmquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit is de definitieve packshot voor alle duidelijkheid.
Veel te lelijke packshot voor zo'n (potentieel) geweldige game.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit is de definitieve packshot voor alle duidelijkheid.
pff ze weten toch niet waar ik woonquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meld Misdaad Anoniem
Ik denk dat je een dezer dagen wel wordt uitgenodigd voor een gesprek op het hoofdbureau Jorgen
Ik heb ze alles verteldquote:
is goedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ze alles verteld![]()
Vandaag laatste tentamen gehad nu vakantieNu kunnen wel een keer Worms Jorgen!
Geen Mafia II?quote:2K maakt haar E3 games line-up bekend
2K Games heeft haar games line-up voor de aankomende E3 in Los Angeles bekend gemaakt. PlayStation 3 gebruikers mogen eindelijk de veelgeprezen BioShock in actie zien op hun console, terwijl ook action RPG Borderlands in een nog onbekende vorm aanwezig zal zijn. Bekijk de volledige lijst hieronder.
* BioShock (PS3)
* Borderlands (PC, PS3, Xbox 360)
* NBA 2K9 (PS2, PS3, Xbox 360)
* NHL 2K9 (PS2, PS3, Xbox 360, Wii)
* Sid Meier's Civilization IV: Colonization (PC)
De E3 vindt dit jaar plaats van 14 t/m 17 juli in het Los Angeles Convention Center. Gaming Only zal daarbij aanwezig zijn om jullie live verslag te doen en alles thuis mee te kunnen laten maken.
Volgende week bij mij in huisquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog mensen die van plan waren om Beijing 2008 te gaan halen?
http://www.gamer.nl/doc/46532/Beijing-2008-X360
Holy shit die is diepquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamevideos.com/video/id/19772
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |