quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:41 schreef DarkElf het volgende:
dus...
oh ja: manlief, vanavond gazpacho
, mijn nieuwe boek is heel fijn, ik heb allemaal leuke dingen in t vooruitzicht en mijn haar zit goed, ik ruik lekker en de zon schijnt
.. en zaterdag meet (bibber) maar wel leuk bibber
![]()
om eens iets positiefs te zeggen
Dan lag het niet aan mij!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
totdat jij dit typte was ik volledig in de veronderstelling dat ze het over mr. moblo had.
doen ze dat jompelen niet altijd in OUD?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]jompelen dan maar! Ik ben ook bij! misselijkheid is bijna over
Bij misselijkheidquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doen ze dat jompelen niet altijd in OUD?
Dat doen ze in OUD, die cheerleadersmiley gebruiken ze erg veel als de dames daar bijvoorbeeld vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan, en dan op een uitslag wachten ofzo. Of een positieve zwangerschapstest willen en even moeten wachten op de uitslag. Dan gaat de massa aan het jompelenquote:
Wat is moemoe.nl?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op moemoe.nl sloot ik elke post af met een....
Een forum van o.a. Moemoe en PussyDeLuxe.quote:
Tis hormonige akeligheidquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, ik heb t even gemist: was er een oorzaak van deze misère? Of ben je gewoon ziekig?
* MissHobje zet kopje thee met een beschuitje neer voor Leinemeisquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
* MissHobje zet kopje thee met een beschuitje neer voor Leinemeis
Jullie zijn te liefquote:
Je collega's hebben ervan genoten neem ik aan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
argh, ik ben ook een sukkel. Deed net het raam open, maar het waait vrji hard hier. Daardoor waaide m'n jurkje heerlijk omhoog, en had ik hem niet meer onder controle...
En toen een staande ovatie ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
argh, ik ben ook een sukkel. Deed net het raam open, maar het waait vrji hard hier. Daardoor waaide m'n jurkje heerlijk omhoog, en had ik hem niet meer onder controle...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
Wasda?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:33 schreef AKnynke het volgende:
men, wat is het plakkerig buiten!
En waarom doe tm'n computer niet wat ik wil? Ik wil del.icio.us add-ons voor firefox 3.0, en dat werkt niet!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Telefoon weer terecht godzijdank. Milou had 'm idd in haar tas gedaan, maar niet in haar schooltas, maar in haar fietstas
En, hoe lang heeft ze nog huisarrest?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Telefoon weer terecht godzijdank. Milou had 'm idd in haar tas gedaan, maar niet in haar schooltas, maar in haar fietstas
t viel mee. er wsa maar 1 college in m'n kamer, en die keek net de andere kant op, of doet gewoon alsof ie het neit gezien heeft.quote:
Haha ik was dus niet de enige die daar ook direct aan moest denkenquote:
een social bookmarking site. Je bookmarkt sites, geeft ze een tag en vind ze makkelijk weer terug. En je kunt naar andere gebruikers bookmarken. We gebruiken het op mn werk veel. op www.ejc.nl staat een recommended reading sectie, en de artikelen die daar terecht komen zijn er via delicious gekomen. www.del.icio.usquote:
Dat ondeugend zijn van haar, is toch niet bewust, heeft 'straf' dan wel zin?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Nah haar straf is dat ze een saggerijnige moeder heeft vanmiddag. Heb echt een pesthumeur door vanochtend.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En, hoe lang heeft ze nog huisarrest?
Hier nog steeds niet. Hopelijk is het uitgeregend tegen de tijd dat regio Leiden aan de beurt is...quote:
Ze weet dondersgoed dat ze met haar tengels van mijn telefoon moet afblijven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ondeugend zijn van haar, is toch niet bewust, heeft 'straf' dan wel zin?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze weet dondersgoed dat ze met haar tengels van mijn telefoon moet afblijven.
Dat volhardende gedrag dat ze het toch steeds weer doet is voor een deel haar karakter, voor een deel downsyndroom
Noteertquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:18 schreef DarkElf het volgende:
Louis Widmer spullen Bluezz, absoluut parfumvrij enzo, ik zwéér erbij en ik ben zo allergisch als de neten voor ontzettend veel/bijna alles...
Yepzz en dat is ook niet zo erg in principe, maar ze kent haar grenzen niet. En dat van die telefoon kan en mag gewoonweg niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]Gék op reakties en aandacht
Daar doet ze alles voor w.s.
Hier nog niet hoor. Ik was gewoon zeiknat van het zweten.quote:
jah! zal jouw nr ook glijk even opslaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:24 schreef DarkElf het volgende:
had je mijn sms gehad mk?
(anders heb ik per ongeluk het vekeerde nummer opgeschreven)
Dank weerman Boris, het wordt haske donker hier nuquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef borisz het volgende:
Hier vielen net een paar flinke druppels, nu is het even droog, straks barst het echt los.
Hier wordt het nu ook steeds donkerder.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dank weerman Boris, het wordt haske donker hier nu
Ik hou van enoooooooorme regenbuien in warme zomers![]()
dan heb je vast een hele goeie neusquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:23 schreef DarkElf het volgende:
ik moet altijd niezen in parfumwinkels
staat online wel waar ze t hebben, heb je t linkje gestuurd.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dan heb je vast een hele goeie neus
Heb het ook nl
Noem jij eens een merk of post eens een alternatief?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Vrouwen horen niet op Birkenstocks te lopen. Punt.
En alle vrouwen op Crocs ..daarvan hoop ik dat hun tietjes eraf vallen
Havaianas of soortgelijke teenslippers?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Noem jij eens een merk of post eens een alternatief?
logisch dat je ze dan draagtquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Birkenstocks zijn verschrikkelijk lelijk! Maar het zijn wel de enige slippers waar ik een beetje fatsoenlijk op kan lopen. Het is dat, of dichte hoge schoenen met steunzolen.
Ik ben een slipper-freak. Dus ik ben bang dat je behalve mijn grote muil geen flikker aan mij hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Noem jij eens een merk of post eens een alternatief?
Die zijn leuk! Een vriendin van me heeft die ook en op het plaatje zien ze er stom uit, maar in het echt zijn ze tof.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:46 schreef PeRi het volgende:
Het regent keihard hier!
Ook ik ben gezwicht.
[ afbeelding ]
Maar schatz, als het over lange afstanden wandelen gaat, draag je toch gewoon Teva's ofzo? Maar niet als je in een stadje rondslentert. Of even naar de AH gaat. Dan draag je cute slippertjes.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Slippers zijn niet geschikt om ver op te lopen, althans voor mij niet, ik wil dan een hielbandje voor de stevigheid.
Ik dacht een alternatief gevonden te hebben in Zen :
[ afbeelding ]
Heb ze in het zwart, heerlijke slippers, maar niet voor grote afstanden
Psies!!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar schatz, als het over lange afstanden wandelen gaat, draag je toch gewoon Teva's ofzo? Maar niet als je in een stadje rondslentert. Of even naar de AH gaat. Dan draag je cute slippertjes.
Jawel als ik in een stadje rondslenter met mijn rug- en heupartrose dearquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Maar schatz, als het over lange afstanden wandelen gaat, draag je toch gewoon Teva's ofzo? Maar niet als je in een stadje rondslentert. Of even naar de AH gaat. Dan draag je cute slippertjes.
Ik koop dan ook gewoon wat ik denk dat het beste is, maar van gedachten wisselen mag altijd en levert soms hilarische posts op tochquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef DarkElf het volgende:
ach gelukkig is smaak gewoon lekker overal verschillend, zou wat zijn als we allemaal op t heltzelfde lopenDas pas saai...
shop zequote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik koop dan ook gewoon wat ik denk dat het beste is, maar van gedachten wisselen mag altijd en levert soms hilarische posts op toch![]()
Nog een bakkie en dan richting stadje
Wat politiek correctquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:11 schreef DarkElf het volgende:
ach gelukkig is smaak gewoon lekker overal verschillend, zou wat zijn als we allemaal op t heltzelfde lopenDas pas saai...
Idd, ik heb leuke groene gympen, en voor lange wandelingen... tadaaaaaaaaaaaa wolky'squote:Op woensdag 2 juli 2008 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
Wat politiek correct
Ik heb nog een mode-frustratie: wandelschoenen. Van die uberdegelijke hiking boots, Meindl, Lowa, whatever. Uitstekend spul, oerdegelijk, onverslijtbaar, prima. Om lang mee te wandelen. Maar niet geschikt voor dagelijks gebruikDraag dan gewoon sneakers, als je er zonodig sportief uit wilt zien
Ik heb slippers van converse, die zitten ook zaligquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:14 schreef Pandorah het volgende:
Ah ja, ik moet ook eens op zoek naar die slippers waar je lekker lang op kan lopen. K heb ergens van die simpele slippers liggen. Maar goed, jammere is dat die stevige slippers zo duur zijn
Dan blijf ik maar gewoon doorlopen op stevige wandelschoenen
.
Mijn opa zei altijd tegen mijn vader dat hij bij het rijk moest omdat die goed voor je zorgden. Mijn vader is met 56 in de VUT gegaan. Het rijk is de beste werkgever.....quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ow help!!! Mn pensioen! Ik snap er geen ruk van!
En volgens mij ga ik ergens een onwijze denkfout maken want ik geloof niet dat ik bij het rijk 10% meer pensioen opbouw dan bij mijn potentiele nieuwe werkgever.
Bluezz, die bovenste wolky's zijn te lelijk voor woorden!
Van mij wel. we doen het wel vaker. tenzij je hele kookboeken overtikt, is dat geen probleem, toch?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Mag ik recepten zo uit het boek hier overtypen
Ja!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zie overigens allemaal mensen die ik niet ken, ligt dat aan mij?
Vroeger, heel vroeger was dat misschien wel zo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn opa zei altijd tegen mijn vader dat hij bij het rijk moest omdat die goed voor je zorgden. Mijn vader is met 56 in de VUT gegaan. Het rijk is de beste werkgever.....
Dat komt omdat jij geen meisje meisje bent.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:50 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb teva's, birkenstocks en hele degelijke wandelschoen. Men, wat een blunder!
Mja, als je enkel naar sociale voorzieningen kijktquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd tegen mijn vader dat hij bij het rijk moest omdat die goed voor je zorgden. Mijn vader is met 56 in de VUT gegaan. Het rijk is de beste werkgever.....
maar ook teenslippertjes, ballerina's en andere slippertjes met kralen enzo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij geen meisje meisje bent.
Als je mij echt nog nooit hebt zien posten, dan let je niet goed op. Ik post al wat langer maar niet zo veel. Te druk met andere dingen om de SC in de gaten te houdenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pandorah en Marcb heb ik echt nog nooit gezien... En ik dacht dat ik al redelijk lang meepostte...
Het mag allemaal. Voor het serieuzere wandelwerkquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:50 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb teva's, birkenstocks en hele degelijke wandelschoen. Men, wat een blunder!
Oke dan:quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van mij wel. we doen het wel vaker. tenzij je hele kookboeken overtikt, is dat geen probleem, toch?
Daar noem je dan ook inderdaad wel twee absolute toppers.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, als je enkel naar sociale voorzieningen kijkt![]()
Sowieso, grote bedrijven zoals Shell bieden ook uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Om nog maar niet te beginnen over Philips!
Ik vond t zo apart; mijn schoonvader heeft jaaaaren bij Philips gewerkt, en manlief kreeg van een of ander Philips-studiefonds tijdens zijn studietijd iedere maand, ik geloof, 200 guldenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:02 schreef beunkster het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook inderdaad wel twee absolute toppers.
vooral de Shell is een supergoede werkgever.
Zéker voor financials, maar ook voor techneuten en juristen.
Vooral hun interne opleidingsmogelijkheden zijn super.
Is ook heel lekker jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, Marc! Thanks! Uit welk boek komt dat?
Wie heeft t geschreven?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook heel lekker ja
Komt uit: De complete keuken van Thailand
Ik heb er nu nog spijt van dat ik toen niet verder ben gegaan met Philipsquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:02 schreef beunkster het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook inderdaad wel twee absolute toppers.
vooral de Shell is een supergoede werkgever.
Zéker voor financials, maar ook voor techneuten en juristen.
Vooral hun interne opleidingsmogelijkheden zijn super.
Geen ideequote:
Onder een spijkerbroek of een linnen broek zien ze er het minst lelijk uit inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar ook teenslippertjes, ballerina's en andere slippertjes met kralen enzo.
K vind birkenstocks wel tof staan onder een spijkerbroek. Zal ze nooit aandoen onder een rokje ofzo...
Nu ga je te verquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, OK. Ik moet zeggen dat ik, door wat ik zag bij mijn schoonouders, wel erg positief ben over Philips als werkgever. Alleen dat het dan in Eindhoven zit
Stiekem vind ik die nog wel een soort van grappig en niet-al-te-lelijk, mits niet onder korte broek of rokjequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Onder een spijkerbroek of een linnen broek zien ze er het minst lelijk uit inderdaad.![]()
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Mwah, het is het enige tatoeerbare zwart wit plaatje dat ik kan vinden. Beter idee?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, Marc! Thanks! Uit welk boek komt dat?
Karrel, trouwens: Dat van die tattoo is een grapje, neem ik aan? Tattoo's: prima, maar niet zo'n infantiel plaatje, lijkt me.
Uh, je zit er permanent aan vast. How about een ontwerper iets laten maken? Dan maar wat duurder.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Mwah, het is het enige tatoeerbare zwart wit plaatje dat ik kan vinden. Beter idee?
Ja echtquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt?
ik vind het zo'n ongezellige, sfeerloze stad... Sorry
Babequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Hmkay.....
Ik daar vééééél te vroeg, helemaal nat van het zweet, verwaaid en met volle schouders en handen me gemeld in Nijmegen.
Even neergezet, bijgekomen in een airco-ruimte (het was 33 graden in de zon) en toen gesprek.
Wie ben je, wat doe je, waarom, wat heb je gedaan, etc.
Had ik een propedeuse moeten hebben om daar te mogen beginnen![]()
![]()
Maargoed.. wie weet.. ze wilden toch even verder luisteren/praten.
Verteld wat ik nu deed, wat ik zocht en welke ervaringen ik heb. En wat blijktze gaan zich op de woningcorporatie-wereld storten betreffende documenten-software!!!!
Ze hebben één demo afgerond zojuist voor een kleine corporatie in Den Bosch, en willen nu in Den Haag en wie weet bij de corporatie waar ik nu werk verder gaan om Nederland te veroveren
En nu gaan ze een uitzondering voor me maken!!!en nu heb ik per 1 september een baan die echt hélemaal aansluit op wat ik wilde, 'later als ik groot ben':
- Informatiekundig
- Woningcorporatie
- Vernieuwen
- Ontwikkelen/verbeteren
- Analyseren
Ik mag me bezig gaan houden met de te ontwikkelen software! Wie weet in gesprek met potentiele klanten, naar bedrijven, zorgen dat er gebouwd wordt wat nodig is én efficiënt is...
Ik heb mijn droombaan zomaar gevonden!had niets verwacht van dit gesprek, zou ook alleen maar oriënterend zijn
en nu heb ik een baan!!!!!!!!
tof dus
én ze hebben goede banden met de universiteit, moet ook mn Propedeuse halen wil ik daar kunnen blijven werken, ze zijn daar echt heel strict in!Dus stok achter de deur...
Volgens mij ligt dat ook wel een beetje aan wat voor figuur je hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stiekem vind ik die nog wel een soort van grappig en niet-al-te-lelijk, mits niet onder korte broek of rokje
Kom maar hierheen; het ZEIKT hier al een uurquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Congrats MoBlo! Driewerf hulde. Het is hier inmiddels zo benauwd en heet dat ik eigenlijk wel uit kijk naar een buitje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
week 29 ergens dan denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
volgende week ergens?doordeweeks
ben hele weekend al weg
Nah zie trouwens wel want mijn rooster is sowieso ellendig komende maandquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
week 29 ergens dan denk ikweek 28 is helemaal volgepland met werk inclusief de weekenden
Ik snap nog wel wat je met PC bedoelt, maar voor de rest?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:59 schreef DarkElf het volgende:
o en CF beer iets vinden wat anderen PC vinden dan iets zeggen wat je niet vindt maar waarvan je weet dat anderen t PC vinden
Ik snap dit nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:59 schreef DarkElf het volgende:
o en CF beer iets vinden wat anderen PC vinden dan iets zeggen wat je niet vindt maar waarvan je weet dat anderen t PC vinden
Sexy is anders, maar ze zien er solide en comfi uit. Mijn moeder draagt ook Wolky'squote:Op woensdag 2 juli 2008 17:02 schreef Bluezz het volgende:
En denk maar niet dat ik ze naar mijn werk of feestjes aandoe
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz wat een ontzettende... líeve schoenen!
Nou straks wel! Met zulke schoenen!quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sexy is anders, maar ze zien er solide en comfi uit. Mijn moeder draagt ook Wolky's
En Octo, natuurlijk zijn crocs prima voor duikers. Of voor als je aan het dweilen bent, erg handig. Of op het strand of de boot. Maar niet onder een spijkerbroek en niet naar de supermarkt
Mooi ding!quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:11 schreef golfer het volgende:
Zo, zonnebril op sterkte van Hugo Boss ook afgehaald. Lijkt mij wel lekker om in Aussie zonder lenzen toch iets te kunnen zien.![]()
[ afbeelding ]
mooie brilquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:11 schreef golfer het volgende:
Zo, zonnebril op sterkte van Hugo Boss ook afgehaald. Lijkt mij wel lekker om in Aussie zonder lenzen toch iets te kunnen zien.![]()
[ afbeelding ]
Man we vallen in een gat na die reisquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou straks wel! Met zulke schoenen!
The Dutch Woman With the Sweet Shoes!
Hoe doe je dat nou meis?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:22 schreef AKnynke het volgende:
Getsiederrie...men, compleet project de grond ingeboord in 10 minuten.. bah bah bah.
een tech guy talking to gewone mensen met ideeen.quote:
dank je!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:11 schreef Liejannuh het volgende:
MoBlo, gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
Leuk zeg!
Ik heb net de knoop doorgehakt en ga het gewoon doen!![]()
Eng!!!!
Maar wel heel tof. Hoop ik.
Ow, en over het pensioenen gedeelte: er wordt een gesprek ingepland met een onafhankelijk pensioenadviseur, dus dat komt vast goed.
Ik vind die grote zonnebrillen zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooie brillen hoor! Ik vind mannenzonnenbrillen altijd veel mooier dan vrouwenexemplaren!
Oeh ome Golf, dat is een stijlvolle bril. Die moet ik onthouden voor mijn lief; die vind dit zeker weten mooi.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:58 schreef golfer het volgende:
Naast die Hugo Boss op sterkte had ik al een achterlijk dure Serengeti aangeschaft, maar daar doe ik dan ook meestal een jaar of 8 mee.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben qua zonnebrillen ook een zeur. Maar nadat ik een jaar of 10 geleden die speciale Serengeti-glazen had ontdekt, zweer ik daarbij. Ze zijn ideaal bij autorijden en hebben ook nog een soort extra contrastrerend vermogen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Oeh ome Golf, dat is een stijlvolle bril. Die moet ik onthouden voor mijn lief; die vind dit zeker weten mooi.
Hij is een ontzettende zeur met zonnebrillen. Net als zijn baasje
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
wat érg!! Ik houd heel erg van poepenmaar het lachen zou me dan écht vergaan
het idee is genoegquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
de bril staat toch altijd omhoog zie je het toch niet
Heyb je doet hem toch netjes naar beneden enzoquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
de bril staat toch altijd omhoog zie je het toch niet
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]stickers uit de uitverkoop bij blokker
Memo, dat kan dus echt niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey ik ben student ik mag ditquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Memo, dat kan dus echt niet.
Ik zou weigeren bij je te piesen. Dit is een categorie man met crocs. Hoe leuk hij ook is; je duikt er no way in.
*ril*
straks wil she ook niet bij jou piesenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een muppetpleetje, maargoed dat zie zaterdag wel
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:04 schreef SHE het volgende:
Memo, dat kan dus echt niet.
Ik zou weigeren bij je te piesen. Dit is een categorie man met crocs. Hoe leuk hij ook is; je duikt er no way in.
*ril*
Heb je die ook al in HOOLS gepost voor Rubbereend?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoho; ik heb ook gestudeerd. Maar bij mij hing Barbarella op de plee.quote:
Ik ga wel met Milou op de hurken. Buiten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
straks wil she ook niet bij jou piesen![]()
En dan kom ik bij je plassenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik later groot ben en een echt huis/appartement heb, word ik weleens volwassen
Lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Ooooh ik heb trouwens wokda en groene ijsthee gekocht vandaag, zo even proberen
oeh wodka erdoor gietenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Ooooh ik heb trouwens wokda en groene ijsthee gekocht vandaag, zo even proberen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
Mijn lief heeft echt bizarre ogen ( ziet TE goed ) en daardoor veel last van zon & aanverwanten.
Ziet er goed uit dit. Misschien dat hij zomaar per ongeluk een cadeautje verdient
Wauw!!! Dat is met recht fantastisch nieuws!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:42 schreef golfer het volgende:
Goed nieuws uit Colombia:
Ingrid Betancourt bevrijd
wow, dat zou geweldig zijn!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:42 schreef golfer het volgende:
Goed nieuws uit Colombia:
Ingrid Betancourt bevrijd
Het is in 20 jaar niet zo droog geweest.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn god, het gaat gewoon wéér niet vallen in Groningen hè, die regen!![]()
Wisten jullie dat we officieel aan het verdrogen zijn hier? Het regent al een hele tijd nauwelijks in het noorden.
Ik heb alle kaarsjes en gedoe al onder een afdak gezet en er hangt de hele dag al geen was buiten OMDAT ER REGEN ZOU KOMEN! Boehoehoequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is in 20 jaar niet zo droog geweest.![]()
IK WIL REGEN EN STORM EN ONWEER! NU!
Ja, ik zit nog buiten. Te zweten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:03 schreef Liejannuh het volgende:
Is het nu dan ook nog warm in Groningen?
Mimu en ik behoren tot het Bedoeïnenvolk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:55 schreef Vork het volgende:
Wonen er dan nog mensen daar dan? In een beetje woestijn schijnt het namelijk ook lastig te zijn om er te kunnen overleven.
Over een uur of 2 krijgen jullie wel een onweersbuitje ofzo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog buiten. Te zweten.
Koel? Het is 20 graden buitenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:10 schreef Pandorah het volgende:
Zoals ik al zei: feli liejannuh
Hier in het midden van het land is het inmiddels lekker koel
Nou die bui zou volgens de toentertijdse radar al om 19.30, 20.00 en 22 uur langskomen en toen kwam 'ie ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Over een uur of 2 krijgen jullie wel een onweersbuitje ofzo.
bron: www.buienradar.nl
Bedoeïnen mogen ook geen radar kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou die bui zou volgens de toentertijdse radar al om 19.30, 20.00 en 22 uur langskomen en toen kwam 'ie ook niet![]()
Ja maar los daarvan valt er dus ook geen regen aan onze rechter groteteennagel te ontdekken.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
En zeg, die Prosecco van de AH, die is toch gewoon met de kurketrekker te openen? En niet als een champagnekurk te ploppen?
Lekker johquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen middagje in de keuken staan voor mijn toneelvrienden.Voorgerecht: parmaham met canteloupe en sinasappelpartjes zonder huid, met raketsla en balsamico Hoofdgerecht: paddestoelenrisotto met kipfilet en parmesaanse kaas Nagerecht: vanilleijs, en gegrilde gekaramelliseerde ananas met vanillestokjes en kruidnagel uit de oven
[ afbeelding
En zeg, die Prosecco van de AH, die is toch gewoon met de kurketrekker te openen? En niet als een champagnekurk te ploppen?
Verschil moet er blijven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog steeds niks hier hè?
En ik blijf er voor op.Ik wil gelijke rechten met de rest van Nederland
Vies klef warm zweterig weer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:03 schreef Liejannuh het volgende:
Is het nu dan ook nog warm in Groningen?
Nou dat vind ik fideel van je golf!quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Verschil moet er blijven.
Maar ik zal de almachtige even vragen om z'n plasje boven Groningen te doen.
Fideel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat vind ik fideel van je golf!
Ik ook. En als de regen er eindelijk is ga ik in mijn nakie in de tuin staan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog steeds niks hier hè?
En ik blijf er voor op.Ik wil gelijke rechten met de rest van Nederland
In vergelijking met wat het tussen de middag was (klam en 30 graden?) is het nu redelijk koel (koeler dan)quote:
Foto's!quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ook. En als de regen er eindelijk is ga ik in mijn nakie in de tuin staan.
Ik vind dat een puik woord.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Fideel.
Dat woord heb ik geloof ik voor het laatst in 1965 gehoord.
Dat beloof ik ook.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
wanneer mag ik bij je etenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen middagje in de keuken staan voor mijn toneelvrienden.Voorgerecht: parmaham met canteloupe en sinasappelpartjes zonder huid, met raketsla en balsamico Hoofdgerecht: paddestoelenrisotto met kipfilet en parmesaanse kaas Nagerecht: vanilleijs, en gegrilde gekaramelliseerde ananas met vanillestokjes en kruidnagel uit de oven
[ afbeelding ]
Ben je aan het nuecksexxen met Bert?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wist vanmorgen wel dat er een goede reden was om mijn benen te scheren.
Vertelquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wist vanmorgen wel dat er een goede reden was om mijn benen te scheren.
Nou als ik dan straks nakend in de tuin sta dan heb ik in ieder geval mijn benen geschoren.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Pics or etcquote:
En regendruppels door het schaamhaar zien glinsteren is ook best leuk hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou als ik dan straks nakend in de tuin sta dan heb ik in ieder geval mijn benen geschoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |