Oh Nynke, had jij de foto van de jurkjes die Isa en ik in Londen gekocht hebben, al gezien?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
De zon is alleen weg nu hier, dat is wel een beetje jammer.
Nee!quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh Nynke, had jij de foto van de jurkjes die Isa en ik in Londen gekocht hebben, al gezien?
Gefeliciteerd met je afstuderen!quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja.. SoL? Komt tram 1 bij jou in de buurt??en wat is je adres?
weet jij waar we heen meoten dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom je vanuit Den Haag? Misschien kunnen we samen reizen, ik probeer mijn vent zo gek te krijgen dat 'ie me wegbrengt
Er gaat geloof ik bus die kant uit vanaf het station. En DE komt ook vanuit het zuiden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
weet jij waar we heen meoten dan?
Ik kom waars. vanuit Tilburg. Iemand die ook vanuit die richting komt?
men, wat een tieten!quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh Nynke, had jij de foto van de jurkjes die Isa en ik in Londen gekocht hebben, al gezien?
Ik geloof dat ik blijf slapen... Mits er een bed-achtig iets voor me is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
zo, in de trein
Klinkt als een plan opzich CF! Misschien kun je dan weer met mij terug rijden??
Misschien is er nog wel een plekje vrij op mn luchtbed? Weet niet hoe de indeling tot nu toe is?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blijf slapen... Mits er een bed-achtig iets voor me is.
Neen! En dat weet SOL al langer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je afstuderen!
Zometeen weer 's proberen, nu dat afgerond is?
En SHE, wat hoor ik nou: kom je zaterdag niet?
Aiiii. Maar wel jammer! kom je 'n keer naar België, dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Neen! En dat weet SOL al langer.
Mijn been ligt in tweeen zoals u weet en ik ga dus nevernooitniet naar een meet op krukken en stijf van de pijnstillers.
Daar ben ik dan weer te ijdel voor
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aiiii. Maar wel jammer! kom je 'n keer naar België, dan?
Is je band nog niet vervangen MoBlo?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
zweten is vervelend... wil niet plakkerig op die sollicitatie aankomenmaargoed.. die mensen zal het ook niet ontgaan zijn dat het 30 graden is
jammer SHE
Ik zal een mand met een appel voor je deur plaatsen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Wie toevallig in Utrecht is kan zich ook gewoon voor mijn deur laten vallen hoor; mits met fruitmand.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:19 schreef DarkElf het volgende:
succes moblo...
en SHE we doen wel een keer een Mario
en verder kan iedereen verrekken van me vandaag, nou ja iig nu ff
Bejaarden, pijn in lijf, stomme selfabsorbed mensen, de vlieg die zich niet laat vangen, incrowd geneuzel, geneuzel in t algemeen, katten die over toetsenborden lopen, en dat krijsende kutkind in de supermarkt net
allemaal![]()
zou t pms zijn?
komt wel goed hoorquote:
ik mopper gewoon graag. en soms kleppen jullie incrowd ja maar niet bewust, denk ik danquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
DE, incrowd geneuzel? Voel je je buitengesloten?
Ik heb al weken geen brood meer gegeten..ik ga daar ZO van genieten!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:19 schreef DarkElf het volgende:
succes moblo...
en SHE we doen wel een keer een Mario
en verder kan iedereen verrekken van me vandaag, nou ja iig nu ff
Ik ben me er niet van bewustquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik mopper gewoon graag. en soms kleppen jullie incrowd ja maar niet bewust, denk ik dannaief maar annoying? Neuh...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen brood meer gegeten..ik ga daar ZO van genieten!
Als je er last van heb moet je t gewoon zeggenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik mopper gewoon graag. en soms kleppen jullie incrowd ja maar niet bewust, denk ik dannaief maar annoying? Neuh...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je er last van heb moet je t gewoon zeggendan kunnen we vertalen voor je
Leuke gesprekken zijn dat hehquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:27 schreef DarkElf het volgende:
en dat self absorbed sloeg op iemand die ik net tegenkwam bij de delhaize, ik stond te luisteren naar een verhaal en bedacht me ondertussen hoe knap het is dat iemand zo vaak de woorden "ik "en "me" en zo in een zin kon frotten
Ik dacht éven dat je t over Mr.MoBlo hadquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Bijna weer bij mn schatjevond maar niets dat hij niet in de tuin sliep
totdat jij dit typte was ik volledig in de veronderstelling dat ze het over mr. moblo had.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik dacht éven dat je t over Mr.MoBlo had
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |