Ja meneer. Ik ga wel eerst douchen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:41 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag geeft Steer een schop
Doorlopen jongen
The Devine Comedyquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zwaar, heel zwaar, heb ik ook gelezen, samen Dante's Inferno het moeilijkste boek wat ik ben tegen gekomen
heb net alle dode, oude en bijna oude blommetjes van mijn petunia's geplukt, en nu zijn ze een stuk kalerquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:07 schreef DarkElf het volgende:
zo ben al lekker op dreefen dat voor de vroege ochtend, ik ben trots op mezelf
dat komt wel weer goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb net alle dode, oude en bijna oude blommetjes van mijn petunia's geplukt, en nu zijn ze een stuk kaler
Tegenpunt: je hebt een roze motor.quote:
Dude, hoe gek dit misschien ook klinkt (quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar beunkster, Foer zonder voorbehoud lezen hè en niet je wijsneuzerigheid de boel in de weg laten staan. Ik hoop dat je dat kan, want dan ga je namelijk een prachtboek lezen!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja meneer. Ik ga wel eerst douchen.
MoBlo, speciaal voor jou een *kusjekroel*quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!!!
spannend dagje: sollicitatiegesprek bij IT-bedrijf waar ik wel zou willen werken (anders zou ik niet solliciteren, dúh!)
heb nog niet echt relevante kennis of ervaring, maar je moet ergens beginnen met opleidinggerelateerd werk...
ben zeeeeer benieuwd
Ja ik moet de andere 2 nog lezen maar ben er een beetje angstig voor. Ik moest bij deze mezelf af en toe al dwingen om door te lezen...quote:
Ohja, hoe laat moet/mag je vandaag?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:27 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
ik wil zo graag weg bij de woningbouw, maar eigenlijk niet voordat we een huis hebben
![]()
Mag ik 'm dan van je lenen? Ben nu ook wel benieuwd nlquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:40 schreef AKnynke het volgende:
Succes MoBlo..![]()
![]()
Wat een streek van Milou. Zou ze hem in de taxi kunnen hebben laten liggen?
Oh, Beunkster: Ik heb dat boek van Foer hier liggen, je had hem zo van me mogen hebben. Ik vond er niet zo heel veel aan!
Hmm... nou ja, ik heb hem inmiddels dus al besteldquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:40 schreef AKnynke het volgende:
Oh, Beunkster: Ik heb dat boek van Foer hier liggen, je had hem zo van me mogen hebben. Ik vond er niet zo heel veel aan!
K ga proberen er aan te denken hem mee te nemen zaterdag! K heb wel de engelse versie..quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mag ik 'm dan van je lenen? Ben nu ook wel benieuwd nl![]()
Taxi gebeld idd, ga zo bij de bakker vragen of ze terug hebben gebeld
iddquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik moet de andere 2 nog lezen maar ben er een beetje angstig voor. Ik moest bij deze mezelf af en toe al dwingen om door te lezen...
Succes!quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!!!
spannend dagje: sollicitatiegesprek bij IT-bedrijf waar ik wel zou willen werken (anders zou ik niet solliciteren, dúh!)
heb nog niet echt relevante kennis of ervaring, maar je moet ergens beginnen met opleidinggerelateerd werk...
ben zeeeeer benieuwd
Voorzichtig zijn met verse ananas als je dat van plan was. Want dat kan weeën opwekken geloof ik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zal zo eens een vriendin van me bellen wat hun plannen voor vanavond zijn. Ze staat op knappen (vandaag uitgerekend) en ze wilde zo graag voor de bevalling nog een keer komen barbecueën bij ons. Nou hadden we dat voor dit weekend gepland maar het is natuurlijk maar de vraag of ze dat wel haalt.![]()
Het is een schat van een meid maar ze kan dus echt niet koken en komt bij een barbecue niet verder dan rundvleessalade, huzarensalade, braadworsten, speklappen en karbonades. Kip op de barbecue en een aardappel tussen de kolen was voor haar al een heel avontuur.
Erg komisch en het streelt mijn ego want ze zijn al snel onder de indruk.![]()
Nou weet ik wel dat ze heel erg moet uitkijken met rauw vlees en rauwmelkse kazen maar moet ik verder eigenlijk nog ergens op letten of mag ze verder alles hebben? Iemand?
half 2quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohja, hoe laat moet/mag je vandaag?
Oja, dat heeft ze verteld inderdaad. Nou mag die bevalling wat haar betreft ook wel beginnen maar ze houdt niet van ananas dus dat wordt hem niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voorzichtig zijn met verse ananas als je dat van plan was. Want dat kan weeën opwekken geloof ik.
Raad eens wat ik vandaag draag?quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:44 schreef Stereotomy het volgende:
Parfum
Ik heb hier drie stripjes met vrouwengeuren naast me, YSL Rive Gauche, YSL Cinéma Festival d'Eté en de originele Gucci Envy voor vrouwen. De Envy is toch wel heel fraai, heel vrouwelijk, groen/floral/aquatic geurtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foer moet je echt in het engels lezen, trouwens. Woordgrappen laten zich niet vertalen.
Nynke (ja, ik heb een stuk teruggelezen): ik vond het juist andersom: Leon de Winter is echt een prima auteur, Jessica Durlacher is een zielige kloon die meelift op zijn concepten. Ik vond Emoticon echt een flutboek
Oh en al die mensen die mekkeren over hoe vies de Noordzee is: valt echt wel mee. Fijne/grove sedimenten, jeweetsOogt misschien 'vies' want een beetje troebel, maar het valt best mee (op de riooloverstort bij Houtrust na
).
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Raad eens wat ik vandaag draag?Oh, en steer: raad eens wat ik vandaag draag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foer moet je echt in het engels lezen, trouwens. Woordgrappen laten zich niet vertalen.
Nynke (ja, ik heb een stuk teruggelezen): ik vond het juist andersom: Leon de Winter is echt een prima auteur, Jessica Durlacher is een zielige kloon die meelift op zijn concepten. Ik vond Emoticon echt een flutboek
Oh en al die mensen die mekkeren over hoe vies de Noordzee is: valt echt wel mee. Fijne/grove sedimenten, jeweetsOogt misschien 'vies' want een beetje troebel, maar het valt best mee (op de riooloverstort bij Houtrust na
).
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Hmm... Foer gaat zeker mee op vakantie als ik dit zo hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
Foer moet je echt in het engels lezen, trouwens. Woordgrappen laten zich niet vertalen.
Heb jij ook Envy?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, en steer: raad eens wat ik vandaag draag?
Ik ook. Minimaal een ananas per dag. Vort met dat kind, het is te warm om zwanger te zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou op het laatst juist wel ananas gaan eten(wel verse met van die bruine stukjes erin nemen)
Goeiemorgen!
Probeer 'The seventh beggar' van Pearl Abraham, als je zin hebt in moderne literatuur.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:15 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hmm... Foer gaat zeker mee op vakantie als ik dit zo hoor
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, en steer: raad eens wat ik vandaag draag?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:21 schreef borisz het volgende:
Je wordt drijft je bed uitgedreven met dit weer![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |