Ja meneer. Ik ga wel eerst douchen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:41 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag geeft Steer een schop
Doorlopen jongen
The Devine Comedyquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zwaar, heel zwaar, heb ik ook gelezen, samen Dante's Inferno het moeilijkste boek wat ik ben tegen gekomen
heb net alle dode, oude en bijna oude blommetjes van mijn petunia's geplukt, en nu zijn ze een stuk kalerquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:07 schreef DarkElf het volgende:
zo ben al lekker op dreefen dat voor de vroege ochtend, ik ben trots op mezelf
dat komt wel weer goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb net alle dode, oude en bijna oude blommetjes van mijn petunia's geplukt, en nu zijn ze een stuk kaler
Tegenpunt: je hebt een roze motor.quote:
Dude, hoe gek dit misschien ook klinkt (quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar beunkster, Foer zonder voorbehoud lezen hè en niet je wijsneuzerigheid de boel in de weg laten staan. Ik hoop dat je dat kan, want dan ga je namelijk een prachtboek lezen!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja meneer. Ik ga wel eerst douchen.
MoBlo, speciaal voor jou een *kusjekroel*quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!!!
spannend dagje: sollicitatiegesprek bij IT-bedrijf waar ik wel zou willen werken (anders zou ik niet solliciteren, dúh!)
heb nog niet echt relevante kennis of ervaring, maar je moet ergens beginnen met opleidinggerelateerd werk...
ben zeeeeer benieuwd
Ja ik moet de andere 2 nog lezen maar ben er een beetje angstig voor. Ik moest bij deze mezelf af en toe al dwingen om door te lezen...quote:
Ohja, hoe laat moet/mag je vandaag?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:27 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
ik wil zo graag weg bij de woningbouw, maar eigenlijk niet voordat we een huis hebben
![]()
Mag ik 'm dan van je lenen? Ben nu ook wel benieuwd nlquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:40 schreef AKnynke het volgende:
Succes MoBlo..![]()
![]()
Wat een streek van Milou. Zou ze hem in de taxi kunnen hebben laten liggen?
Oh, Beunkster: Ik heb dat boek van Foer hier liggen, je had hem zo van me mogen hebben. Ik vond er niet zo heel veel aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |