Ik had alleen die ek functie, wat moet ik sturen om ook gratis nieuwsberichten te krijgen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:40 schreef EricT het volgende:
kreeg net een berichtje van DAG en ik ben het eens met Roi
De nabestaande?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:55 schreef Mr_Memory het volgende:
WOW, hoelang heeft die niet vast gezeten in de tentakels van de FARC![]()
Als het waar is, is het een zeer goed bericht, vooral voor de nabestaande
Ze leeft nog, dus er zijn geen nabestaanden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:55 schreef Mr_Memory het volgende:
WOW, hoelang heeft die niet vast gezeten in de tentakels van de FARC![]()
Als het waar is, is het een zeer goed bericht, vooral voor de nabestaande
Ze schijnen de afgelopen tijd snel terrein aan het verliezen te zijn en dit kon wel eens de doodsteek zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:04 schreef sugarrush het volgende:
de FARC heeft zijn beste tijd gehad, lijkt me.
quote:
rip aan de nabestaandequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:20 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
damn wat een fout
![]()
Ik bedoel natuurlijk de familie
't is natuurlijk zo'n onbekend mens dat Google niets oplevert. Komtie:quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef sugarrush het volgende:
Wat deed Ingrid Betancourt nu ook al weer precies
Alles wat je altijd al wilde weten over Ingrid Belancourt > http://nl.wikipedia.org/wiki/%C3%8Dngrid_Betancourtquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef sugarrush het volgende:
Wat deed Ingrid Betancourt nu ook al weer precies
Vermoedelijk: "The freed include Americans Keith Stansell, Marc Gonsalves and Thomas Howes. A senior U.S. State Department official told CNN that the families of the hostages had no idea that the rescue operation was taking place. Stansell, Gonsalves and Howes have been held since February 13, 2003, when their single-engine plane crashed in mountains south of Bogota. The Americans were working for Northrop Grumman Corp. as part of a U.S.-funded counternarcotics effort. Two other men on the plane, American pilot Tommy Janis and a Colombian, were shot to death by FARC. A rescue plane searching for the men crashed six weeks later, killing its American pilot, Butch Oliver, and another American crew member." CNNquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie is die commando/ blockhead die je de hele tijd ziet? Wat deed hij daar voor Amerika?
Hmm, niet om paranoide te doen, maar ik heb het idee dat ze er misschien wel iets undercoverigs deden:quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie is die commando/ blockhead die je de hele tijd ziet? Wat deed hij daar voor Amerika?
Geeft niks, je bedoelt het goed volgens mij.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:20 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
damn wat een fout
![]()
Ik bedoel natuurlijk de familie
Was al een tijdje bekend heurquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
CNN meldt dat er nog 11 anderen zijn bevrijd
Net gemist. Zal nog wel herhaald worden, hoop ik.quote:
Ja genieten dit he? Lekker met een schaal popcorn gezellig volgen, wel jammer dat er de heletijd reclames zijn! Maar moet kunnen, heb je bij normale soaps ook toch!quote:
Ja, ik had het ook net gemist voor het opnemen, bij herhaling zal ik het wel weer opnemen - kan ik over een tijdje weer van deze mooie momenten genieten!quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Net gemist. Zal nog wel herhaald worden, hoop ik.
Ok sorry ben net on line na in slaap gevallen te zijn.quote:
Ja sorry ik heb dit gevolgd en ben blijquote:
Ik dacht net de horen dat ze een aantal farc leden levend hebben achtergelaten. Bretancourt hoopt zelfs dat ze niet gestraft zullen worden door farc leiders. Geen idee of ze ook nog farc leden hebben meegenomen. Dacht het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
zijn er nou nog farc leden gepakt?
Dacht dat het Porugees was.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar haal je trouwens dat Portugees vandaan?
Spaans misschien?quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:02 schreef tong80 het volgende:
Dacht dat het Porugees was.
Is Columbiaans een taal ?
Ze had ook, naast de Colombiaanse, de Franse nationaliteit, daarom werd er regelmatig door Sarkozy toenadering gezocht tot de FARC mbt deze zaak.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:54 schreef Karammel het volgende:
6 jaar alweer ! Wat gaat de tijd toch verschrikkelijk snel. Ze ziet er trouwens verrassend goed uit vergeleken met de vorige beelden die ik van haar te zien kreeg. Ze is de laatste maanden fysiek dus al wat sterker geworden. gelukkig maar.
Erg goed dat dit eindelijk tot een bevrijding heeft kunnen leiden. Zeer geslaagde missie dat ze het zomaar voor elkaar krijgen Bretancourt en nog 11 gijzelaars te bevrijden.
Ik merk trouwens dat ik er stiekem van baal dat Frankrijk even extra bedankt word voor haar hulp. Had Nederland nou niet die rol in kunnen nemen? Ik blijf het maar moeilijk te bevatten vinden dat Nederland zo weinig invloed heeft internationaal gezien. Jammer.
Of gewoon nuken natuurlijk. Ook dan is de kans klein dat je gijzelaars meeneemt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:28 schreef JohnDope het volgende:
Eindelijk positief nieuws.
Overigens klinkt bevrijd als dat die godvergeten jungle-hippies een "Headshot" hebben gekregen?
Ik begrijp overigens nogsteeds niet waarom de columbiaanse overheid niet de jungle had plat gebrand met napalm, dan heb je die hippies zo te pakken namelijk.
Je ziet wel dat ze getekend is door die jaren in de jungle, haar moeder ziet er jonger uit dan zij.quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:11 schreef femmeChantal het volgende:
Geweldig nieuws!
Even een fotootje:
[ afbeelding ]
Welk verguisd leger? Het Columbiaanse leger is het best getrainde in Z-Amerika.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:06 schreef CANARIS het volgende:
mooi is ok dat het zo verguisde Columbiaanse leger de ene treffer na de andere plaatst.
Ze is een Frans staatsburger, hoe kunnen die dan hun mond houden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:10 schreef Strani het volgende:
Hehe ja Spaans en ze vertaalde sommige stukken direct naar het Frans.
Karammel, wees maar blij dat Nederland zich een beetje op de vlakte heeft gehouden. In Colombia hebben de meeste mensen een hekel aan Frankrijk en hun bemoeienissen. Dit werd alleen maar versterkt door het feit dat Sarkozy vrij opelijk Chávez steunde, terwijl dit een aardsvijand is van de meeste Colombianen en zoals nu ook wel blijkt, waarschijnlijk een dubbele agenda had.
Sarkozy trok gister wel alle eer naar zich toequote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef SCH het volgende:
Wat een geweldig verhaal over die bevrijdingsinfiltratie
Heerljik dat Chavez er niet achter zit en dat Sarkozy er ook niet teveel mee kan pimpen.
Hoe zou het nu met onze Nederlandse vriendin (Tanja?) bij de FARC zijn?
Die Betancourt doet me op de 1 of andere manier een beetje aan jou denkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sarkozy trok gister wel alle eer naar zich toe
Tanja blijkt straks de infiltrant te zijn en dan speelt Nederland alsnog een rol, wat "men" blijkbaar zo graag wil..
Past prima bij zijn rol als Player, hij speelt het altijd oprechtquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Idd!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef SCH het volgende:
Heerljik dat Chavez er niet achter zit en dat Sarkozy er ook niet teveel mee kan pimpen.
Ik denk dat de druk van Sarkozy er ook wel mee te maken heeft.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tanja blijkt straks de infiltrant te zijn en dan speelt Nederland alsnog een rol, wat "men" blijkbaar zo graag wil..
Die leeft hoogst waarschijnlijk niet meer en als ze nog wel leeft dan wordt ze voor het gerecht gesleept wegens deelnemen aan een terroristische organisatie.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef SCH het volgende:
Hoe zou het nu met onze Nederlandse vriendin (Tanja?) bij de FARC zijn?
van de maker van Free Willyquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:17 schreef tong80 het volgende:
De scriptschrijvers zijn al bezig met een film
Ja, want door de druk van Sarkozy heeft de VS aan Colombia verteld waar ze de gijzelaars konden vinden, en door de druk van Sarkozy hebben ze een perfecte reddingsactie uitgevoerd.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat de druk van Sarkozy er ook wel mee te maken heeft.
k werd trouwens helemaal ontroerd door die gelukkige koppies van die kinderen
Het kan mij eigenlijk weinig boeien wie er met de eer hier voor gaat strijken. Waar het om gaat is dat Ingrid eindelijk vrij is, en weer bij haar kinderen is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:56 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, want door de druk van Sarkozy heeft de VS aan Colombia verteld waar ze de gijzelaars konden vinden, en door de druk van Sarkozy hebben ze een perfecte reddingsactie uitgevoerd.
Sarkozy heeft zijn best gedaan voor Betancourt, maar voor deze bevrijding kan hij weinig krediet claimen.
Dit was het werk van de VS en Colombia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |