quote:
rip aan de nabestaandequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:20 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
damn wat een fout
![]()
Ik bedoel natuurlijk de familie
't is natuurlijk zo'n onbekend mens dat Google niets oplevert. Komtie:quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef sugarrush het volgende:
Wat deed Ingrid Betancourt nu ook al weer precies
Alles wat je altijd al wilde weten over Ingrid Belancourt > http://nl.wikipedia.org/wiki/%C3%8Dngrid_Betancourtquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef sugarrush het volgende:
Wat deed Ingrid Betancourt nu ook al weer precies
Vermoedelijk: "The freed include Americans Keith Stansell, Marc Gonsalves and Thomas Howes. A senior U.S. State Department official told CNN that the families of the hostages had no idea that the rescue operation was taking place. Stansell, Gonsalves and Howes have been held since February 13, 2003, when their single-engine plane crashed in mountains south of Bogota. The Americans were working for Northrop Grumman Corp. as part of a U.S.-funded counternarcotics effort. Two other men on the plane, American pilot Tommy Janis and a Colombian, were shot to death by FARC. A rescue plane searching for the men crashed six weeks later, killing its American pilot, Butch Oliver, and another American crew member." CNNquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie is die commando/ blockhead die je de hele tijd ziet? Wat deed hij daar voor Amerika?
Hmm, niet om paranoide te doen, maar ik heb het idee dat ze er misschien wel iets undercoverigs deden:quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie is die commando/ blockhead die je de hele tijd ziet? Wat deed hij daar voor Amerika?
Geeft niks, je bedoelt het goed volgens mij.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:20 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
damn wat een fout
![]()
Ik bedoel natuurlijk de familie
Was al een tijdje bekend heurquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:40 schreef tong80 het volgende:
CNN meldt dat er nog 11 anderen zijn bevrijd
Net gemist. Zal nog wel herhaald worden, hoop ik.quote:
Ja genieten dit he? Lekker met een schaal popcorn gezellig volgen, wel jammer dat er de heletijd reclames zijn! Maar moet kunnen, heb je bij normale soaps ook toch!quote:
Ja, ik had het ook net gemist voor het opnemen, bij herhaling zal ik het wel weer opnemen - kan ik over een tijdje weer van deze mooie momenten genieten!quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Net gemist. Zal nog wel herhaald worden, hoop ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |