quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:41 schreef DarkElf het volgende:
dus...
oh ja: manlief, vanavond gazpacho
, mijn nieuwe boek is heel fijn, ik heb allemaal leuke dingen in t vooruitzicht en mijn haar zit goed, ik ruik lekker en de zon schijnt
.. en zaterdag meet (bibber) maar wel leuk bibber
![]()
om eens iets positiefs te zeggen
Dan lag het niet aan mij!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
totdat jij dit typte was ik volledig in de veronderstelling dat ze het over mr. moblo had.
doen ze dat jompelen niet altijd in OUD?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]jompelen dan maar! Ik ben ook bij! misselijkheid is bijna over
Bij misselijkheidquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doen ze dat jompelen niet altijd in OUD?
Dat doen ze in OUD, die cheerleadersmiley gebruiken ze erg veel als de dames daar bijvoorbeeld vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan, en dan op een uitslag wachten ofzo. Of een positieve zwangerschapstest willen en even moeten wachten op de uitslag. Dan gaat de massa aan het jompelenquote:
Wat is moemoe.nl?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op moemoe.nl sloot ik elke post af met een....
Een forum van o.a. Moemoe en PussyDeLuxe.quote:
Tis hormonige akeligheidquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, ik heb t even gemist: was er een oorzaak van deze misère? Of ben je gewoon ziekig?
* MissHobje zet kopje thee met een beschuitje neer voor Leinemeisquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
* MissHobje zet kopje thee met een beschuitje neer voor Leinemeis
Jullie zijn te liefquote:
Je collega's hebben ervan genoten neem ik aan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
argh, ik ben ook een sukkel. Deed net het raam open, maar het waait vrji hard hier. Daardoor waaide m'n jurkje heerlijk omhoog, en had ik hem niet meer onder controle...
En toen een staande ovatie ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
argh, ik ben ook een sukkel. Deed net het raam open, maar het waait vrji hard hier. Daardoor waaide m'n jurkje heerlijk omhoog, en had ik hem niet meer onder controle...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
Wasda?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:33 schreef AKnynke het volgende:
men, wat is het plakkerig buiten!
En waarom doe tm'n computer niet wat ik wil? Ik wil del.icio.us add-ons voor firefox 3.0, en dat werkt niet!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Telefoon weer terecht godzijdank. Milou had 'm idd in haar tas gedaan, maar niet in haar schooltas, maar in haar fietstas
En, hoe lang heeft ze nog huisarrest?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Telefoon weer terecht godzijdank. Milou had 'm idd in haar tas gedaan, maar niet in haar schooltas, maar in haar fietstas
t viel mee. er wsa maar 1 college in m'n kamer, en die keek net de andere kant op, of doet gewoon alsof ie het neit gezien heeft.quote:
Haha ik was dus niet de enige die daar ook direct aan moest denkenquote:
een social bookmarking site. Je bookmarkt sites, geeft ze een tag en vind ze makkelijk weer terug. En je kunt naar andere gebruikers bookmarken. We gebruiken het op mn werk veel. op www.ejc.nl staat een recommended reading sectie, en de artikelen die daar terecht komen zijn er via delicious gekomen. www.del.icio.usquote:
Dat ondeugend zijn van haar, is toch niet bewust, heeft 'straf' dan wel zin?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |