abonnement Unibet Coolblue
pi_59826960
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:



Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Nigel Mcguinnis

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:





Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
[Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #34 Wrestlemania XXIV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
[Centraal] Pro-Wrestling topic #36 Thank you Flair! Woooo!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #37 Mike Adamle de beste!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #38 Regal - Lights Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #39 Draft time!

De OP kan je hier vinden.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:48:54 #2
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59827020
TVP.
  Redactie Games dinsdag 1 juli 2008 @ 20:49:39 #3
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59827034
MY GAWD PUNK WINS
.....Kennedy
pi_59827063
(tvp)
Narf!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:07:39 #5
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59827408
News update
quote:
- expect Big Daddy V to make his on screen comeback soon
- TNA and Rellik (that's killer spelled backwards) part ways
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:40:23 #6
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_59828048
Leuke RAW (that is WAR spelled backwards ) Het lijkt erop dat ze echt alles overboord gooien en fris opnieuw beginnen .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_59828196
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 21:40 schreef PirE het volgende:
Leuke RAW (that is WAR spelled backwards ) Het lijkt erop dat ze echt alles overboord gooien en fris opnieuw beginnen .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_59828320
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef Wessiej het volgende:
MY GAWD PUNK WINS
Ik had het zo graag willen horen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:10:25 #9
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59828771
Nou dan mag ik mn nieuwe avatar dus ook debuteren

Hoe kan je trouwens niet lachen als je met Santino in de ring staat?

You are not the Batman.....
Rey Mas Trio
Shut up your face....
Im more tall then Hornswoggle, i like cookies, im Rey Mas Trio, booyaka booyaka
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 1 juli 2008 @ 22:15:05 #10
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59828901
Stukje met Santino was idd geniaal.
.....Kennedy
pi_59831907
Santino was weer super ja

Het valt me op dat Santino's Casa/The Dirt Sheet/Best Week Worst Week echt allemaal heel grappig zijn. Grappiger dan alles op normale WWE TV. Wat best jammer is. Als ze dit soort dingen nou eens op TV doen. Dan zijn Mizz/Morrison en Striker zo over hoor

Santino doet dan gelukkig meestal nog wat humor op TV

Edit:

Leuke blog:

http://www.pwmania.com/editorialsarticle.php?page=216937030

Met een enorm vet idee op het einde. Wat zou dat leuk zijn zeg

Edit 2:

Denk trouwens dat Punk snel de 2de word die ooit de World Heavyweight/WWE en ECW champ geweest is zal worden na Big Show

[ Bericht 16% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 02-07-2008 01:29:21 ]
  woensdag 2 juli 2008 @ 02:13:48 #12
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59832953
CM Punk champ ben er eigenlijk helemaal niet enthousiast over. Vind Edge sowieso een van de leukste champs
pi_59833110
bij Y2J's entrance staat nu save_me ipv save_us
pi_59833264
DJ_Ryow is nieuw hier? stel je voor
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_59833265
Heel scherp DJ_Ryow! Maar dat had ie ook aangekondigd :p was toch vorige week al zo? of vergis ik me?

Wat een lelijke TVP van mij... Santino blijft de man, maar ik ben benieuwd met wie ze hem gaan pairen, want hij heeft een andere talker nodig om de leukste fued van het jaar te worden!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 2 juli 2008 @ 08:27:22 #16
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59833998
Leuke collumn ja maar het idee is bagger, recreaties van een oude stable lopen altijd uit op een flop. Zelfs de nieuwe 4 Horsemen waren niet heel bijzonder in WCW...Batista heel turn is wel een plan maar laat hem dan een heel zijn die iedereen vernietigd tot hij zn title shot heeft, heels/faces het maakt hem niet uit.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:35:22 #17
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59834859
volgens mij is DJ_Ryow niet nieuw.. ik ken zijn naam althans ergens van

Gelukkig is het IEMAND hier met me eens Go Pieter

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59836572
Tvp
pi_59838990
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 04:36 schreef roepdeman het volgende:
DJ_Ryow is nieuw hier? stel je voor
ik was hier vroeger al onder een andere naam en kijk nu alleen nog maar PPV's. RAW/Smackdown alleen als het een goede is, zoals gisteren.
pi_59839050
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 04:36 schreef roepdeman het volgende:
Heel scherp DJ_Ryow! Maar dat had ie ook aangekondigd :p was toch vorige week al zo? of vergis ik me?
hij zei het tegen het publiek dus vanaf toen heb ik er pas op gelet. blijkbaar een soort van bekrachtiging van z'n heel turn. en hij doet het erg goed... een publiek wat eerst helemaal voor je gaat tegen je krijgen is knap.
pi_59842825
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:32 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

hij zei het tegen het publiek dus vanaf toen heb ik er pas op gelet. blijkbaar een soort van bekrachtiging van z'n heel turn. en hij doet het erg goed... een publiek wat eerst helemaal voor je gaat tegen je krijgen is knap.
Al vind Taz dat hij het heel slecht doet

ECW:

Redelijke show:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:00:27 #22
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59844207
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Al vind Taz dat hij het heel slecht doet

ECW:

Redelijke show:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59848242
Smackdown gaat misschien live 1 keer per maand, iedere keer als er een PPV is willen ze misschien live gaan. Dat zou wel enorm vet zijn zeg. Heb echt een hekel aan opgenomen shows waarvan de spoilers gelijk overal staan.

Ashley will trouwens weg om voor haar zieke dochter te zorgen (wist niet eens dat ze een dochter had )
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:31:33 #24
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59848794
Ik zeg niet dat het aan hemzelf ligt he.. kan net zo goed aan de storyline liggen ofzo maar ik blijf erbij dat ik vind dat hij veel te weinig heat krijgt voor iemand van zijn status.. of jullie het daar nou mee eens zijn of niet
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59851687
Tvp

Tevens vind ik punk als champ maar matig, maarja wat doen we eraan. Ben door de draft overigens ook gedwongen Smackdown weer te gaan kijken, 2 favorieten daarheen, nou moet ik wel
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_59852923
De verdeling is wel beter nu vind ik..
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:35:08 #27
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59853296
de verdeling door de draft is super! Heel Raw lijkt wel een andere show, ben benieuwd of SD! ook zo is. Allemaal verse gezichten op Raw en het is gewoon super goede zet geweest om Punk champ te maken, ga diverse fora er maar op langs, men is weer geinteresseerd want dit is gewoon een nieuw begin lijkt het wel.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59853951
Alle rosters zien er fresh uit, zelfs mijn geliefde SD! is weer boeiend om te zien. JE weet gewoon van een aantal jongens dat ze op SD! beter rendeerden dan bij RAW vanwege al dat backstage gebla ik denk dat je dat relaxte gevoel weer terug zult krijgen nu als toen King Bookerrrrrr er nog was.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_59855473
Yup, ik ben er in het algemeen erg blij mee hoor. De 4 champs op Raw zijn allemaal jonge gasten die nu allemaal titels hebben. Heerlijk. Op Smackdown eigenlijk ook. Want Triple H is natuurlijk het verleden, het heden, en de toekomst
pi_59856423
vraag me af wat ze gaan doen aan het feit dat de World Heavyweight Title bij een RAW superstar zit en de WWE Championship bij een SD superstar. Punk en HHH gewoon even ruilen?
  donderdag 3 juli 2008 @ 01:25:37 #31
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59856439
ik denk eerder dat ze de title ruilen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 3 juli 2008 @ 09:12:19 #32
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59858585
Ik denk dat ze het gewoon lekker zo houden, want eigenlijk is dit de originele situatie. Pas toen Cena overkwam van SD! zijn de titels gewisseld.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:29:21 #33
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59861307
ECW on Sci-Fi drew a 1.38 this week, up from last week's 1.18 rating.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:11:07 #34
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59864006
Ik ben het zowaar eens met Brahma

ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59865977
Haha een hogere rating met een slechtere show. Jammer voor volgende week denk ik dan

Heerlijk trouwens een free-leech day op PWT, download nu:

Raw van deze week in .x264.
Ric Flair DVD set
UFC Countdown (al klaar)

Bij elkaar zon 8GB, en dan niks van me ratio af, maar wel alles erbij, dat gaat er goed uitkomen
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:24:27 #36
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59866135
Ik ben ook helemaal verkocht, die site roeleert maar ik bouw me eerst ff een sterke ratio op voordat ik er RAW enzo gaan downloaden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59866250
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben ook helemaal verkocht, die site roeleert maar ik bouw me eerst ff een sterke ratio op voordat ik er RAW enzo gaan downloaden
Als je vandaag download met free-leech gaat er niks van je ratio af heh. En alles wat je upload gaat er wel bij. Dus juist nu vandaag veel downloaden.

Tip is denk ik wel de Ric Flair DVD, die is groot, en heel veel mensen pakken hem nu omdat het free-leech is. Dus dan kan je ook veel seeden erop.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:31:21 #38
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59866322
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Als je vandaag download met free-leech gaat er niks van je ratio af heh. En alles wat je upload gaat er wel bij. Dus juist nu vandaag veel downloaden.

Tip is denk ik wel de Ric Flair DVD, die is groot, en heel veel mensen pakken hem nu omdat het free-leech is. Dus dan kan je ook veel seeden erop.
Jups, I know
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 3 juli 2008 @ 22:44:37 #39
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59876943
Match die morgen op smackdown komt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  vrijdag 4 juli 2008 @ 01:25:37 #40
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59880049
quote:
WWE.com announced that they have released Trevor Murdoch today. Murdoch had held the WWE Tag Team Championship on three occasions.

Murdoch had just been drafted to Smackdown! last week as part of the WWE Draft. He had been wrestling as a member of the WWE roster since 2005.
en Cade krijgt de push van zijn leven
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 01:32:18 #41
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59880123
Jammer.. Ik ben op zich nog wel verrast dat ze hem geen eens een kans hebben gegeven. Murdoch had talent (imo meer dan Cade, alleen de looks niet) en het is dom om hem weg te doen zonder hem een kans te geven om groot te worden.
  Redactie Games vrijdag 4 juli 2008 @ 01:34:13 #42
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59880145
Zonde, hij had nog een echte coole finisher, wel vaak gebotched maarja, zo vaak mocht die hem ook niet uitvoeren
.....Kennedy
  vrijdag 4 juli 2008 @ 01:36:48 #43
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59880167
helemaal mee eens

Ik vind trouwens dat Cade een totaal gebrek aan charisma heeft.. komt nou echt niks van uit
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59880242
Op wwe.com hebben ze nu (geen idee hoelang al) een recap van ECW die een paar minuten duurt, aanrader als je geen zin / tijd hebt om de hele show te zien.
pi_59880324
Murdoch was juist zo een oldskool type met een gruwelijke finisher :s apart....Maar hey Cryme Tyme is dan wel weer teuggehaald, dus waarom hij niet...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_59880452
Ach, geen groot gemis. Denk dat ze niks voor hem hadden en dat hij zelf ook zoiets had van ja. Hij krijgt een mega push en ik heb niks, ik stap op.
  Redactie Games vrijdag 4 juli 2008 @ 02:24:26 #47
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59880464
Zal hij denkje naar TNA gaan? Samen met James Storm wel een cool tag team

Iedereen hier is wel een nachtjesvolk hoor, 75% post in de nacht
.....Kennedy
pi_59880525
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 02:24 schreef Wessiej het volgende:
Zal hij denkje naar TNA gaan? Samen met James Storm wel een cool tag team

Iedereen hier is wel een nachtjesvolk hoor, 75% post in de nacht
Haha, dat idee hadden ze op irc ook al, samen met James Storm
  vrijdag 4 juli 2008 @ 08:56:56 #49
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59881823
goh wat jammer
quote:
-- Mr. Kennedy isn't expected to get much of a push despite his move back to SmackDown, reports the Wrestling Observer Newsletter. The feeling is that he'll continue to tread water and pretty much stay in the same position he's been treading on Raw during the past year.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 4 juli 2008 @ 09:43:28 #50
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_59882380
ik hoor niet meer bij de vaste klanten

Ik vond zowel NoC als Raw echt ontzettend vermakelijk. Beetje jammer dat ik zo weinig tijd had anders kon ik het weer eens op dinsdag kijken meediscusseren

verder: [MULTI] Smackdown vs Raw 2009
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:52:16 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59883656
Hmmz.. ik weet niet of TNA hem wel hebben wil.. al geldt doorgaans de regel dat iedereen uit de WWE welkom is (ik zal het zelf maar al zeggen he voordta er commentaar op komt)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59889212
Smackdown komt over anderhalf uurtje, iets later dan normaal. Maar komt goed
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:24:03 #53
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59889284
Ideaal, kan ik alvast met TNA beginnen te kijken en ondertussen zal SD! wel klaar zijn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59892969
Impact
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en [Multi] TNA Impact!

[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 04-07-2008 17:01:03 ]
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:11:47 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59893458
wat Brahma zegt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59893672
Wat trouwens ook grappig was (een fout weer)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:27:04 #57
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59893705
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat trouwens ook grappig was (een fout weer)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja dat had ik ook gezien
dacht al dat ik het verkeerd begrepen had, dat de dates niet 'live' waren maar bleek idd een fout te zijn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59893857
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:27 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

haha ja dat had ik ook gezien
dacht al dat ik het verkeerd begrepen had, dat de dates niet 'live' waren maar bleek idd een fout te zijn
Dat dacht ik eerst ook want hij zei steeds
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heyman schrijft een erg goed stuk over de draft, maar vooral over de top heel Edge. En hoe meer je het leest, hoe meer je het met hem eens bent:

http://www.thesun.co.uk/s(...)n/article1377976.ece

Staat wel een spoiler in voor Smackdown (de main event voor GAB). Dus kijk eventueel uit
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:44:10 #59
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59893954
Uiteraard ben ik het ook met hem eens.. Edge = best heel out there
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:59:41 #60
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_59894235
Mooi geschreven stuk door Heyman
100% gelijk ook
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:59:58 #61
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_59896291
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook want hij zei steeds
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heyman schrijft een erg goed stuk over de draft, maar vooral over de top heel Edge. En hoe meer je het leest, hoe meer je het met hem eens bent:

http://www.thesun.co.uk/s(...)n/article1377976.ece

Staat wel een spoiler in voor Smackdown (de main event voor GAB). Dus kijk eventueel uit
Mooi stukje en klopt ook wel. Edge is . En die spoiler was niet echt een spoiler, iedere kijker kan dat wel zo'n beetje voorspellen .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:53:40 #62
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59897480
Sorry maar na deze week weet ik het zeker....Als de WWE dingen goed doet, dan doen ze dingen ook echt HEEL goed. Dit was 1 vd beste 2 weken die de WWE heeft gehad sinds 2002 ongeveer. Dat er nog mensen op het internet zijn die beweren dat TNA zoveel beter is dan de WWE moeten eens de uitzendingen vergelijken , vooral vanaf de draft.
Het is gewoon geen vergelijking, geen competitie.....TNA heeft leuke storylines, het worstelen is niet beter en de hele productie is niet beter.
Zoals ik al tijden zeg...Ik hoop dat TNA kan gaan concurreren maar ik zie het niet gebeuren binnen een aantal jaar.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 4 juli 2008 @ 23:47:00 #63
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59901385
Na maanden kan ik weer zeggen dat het een erg toffe Smackdown was
.....Kennedy
pi_59903586
Smackdown was leuk zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke show!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:46:59 #65
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59904466
SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:51:16 #66
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59906092
Weet trouwens iemand wat Jack Evans en Teddy Hart tegenwoordig doen?? Die zouden ook wel gaaf zijn om op ECW te parkeren, toch?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:45:36 #67
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59908730
Zeer leuke SD!
Ben echt blij dat Edge daar zit. Hij is de show
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:01:22 #68
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59909712
Jack Evans zit ergens in de indies en Japan en zou ik niet op ECW willen zien, past simpelweg niet in het plaatje vd WWE.
Ted Hart heeft denk ik zn kans verspeeld bij de WWE, staat bekend om zn prima donna attitude en is al bij vele independent promoties niet meer welkom
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 6 juli 2008 @ 09:49:29 #69
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59921277
Zat trouwens ook us ff bij FCW te kijken en daar zitten ook heel wat mannen die best op ECW kunnen als ze Atlas al pakken.. Jake Hager (51-0) win streak en Sheamus zit daar ook nog volgens mij.. ben echt super benieuwd over wie Teddy Long het allemaal had

en uiteraard Cabana maar die is nu al vaak genoeg genoemd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59923607
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:56 schreef kidkash19 het volgende:
goh wat jammer
[..]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:33:44 #71
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59942859
Moose breaks leg in indy show
quote:
TNA's newest Knockout, Mickie "Moose" Knuckles, has apparently broken her leg after a botched attempt to to dive off a platform at the IWA Mid-South presents Summertime Black & Blues indy show in Joliet, Illinois. It is being reported by an eyewitness named Ed Chuman that the break looked similar to the break Sid Vicious suffered in WCW. Apparently Moose tried to outdo a previous spot where a wrestler jumped from a platform by jumping from an even higher one, and her opponent, Sara Del Ray, could not catch her properly.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59948642
Zal der niet missen, vond haar maar irritant eigenlijk

Maar natuurlijk niet leuk dat het zo moet.
  maandag 7 juli 2008 @ 22:36:53 #73
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59959778
Hier een leuk filmpje van de gebeurtenis



en zo te horen is Scott D'Amore ook niet meer lang bij TNA, zou terug gaan naar Canada om daar vanalles te gaan doen.. denk dat ze het bij TNA best zullen merken als hij er niet meer is!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 7 juli 2008 @ 22:58:21 #74
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59960441
Ik kom er net trouwens pas achter dat Umaga de broer van Rikishi is
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59961946
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik kom er net trouwens pas achter dat Umaga de broer van Rikishi is
Jij vond het ook niet vreemd dat The Rock het over Umaga had en wat het betekende ?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 00:23:08 #76
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59962659
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij vond het ook niet vreemd dat The Rock het over Umaga had en wat het betekende ?
Ik heb die link nooit bewust gelegd i guess.. niet bij nagedacht oid
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 07:49:24 #77
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59964507
Ongeveer alle worstelaars uit Samoa hebben wel ergens een relatie met elkaar, hier staat de stamboom

http://en.wikipedia.org/wiki/Anoa%27i_family

Klein dingetje over Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 33% gewijzigd door kidkash19 op 08-07-2008 08:38:00 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:57:21 #78
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59968252
pff waar zijn ze bij TNA mee bezig?
quote:
Wrestlezone has just confirmed that TNA has released James Mitchell. Mitchell has not been used on TV since before Abyss took his hiatus, but he had remained under contract during that time. We will have more information on this as it becomes available.
Mitchell is geweldig!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59970308
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik kom er net trouwens pas achter dat Umaga de broer van Rikishi is
lmao
dat was ook niet te zien zeg
Narf!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:31:14 #80
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59970503
RAW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59970565
ben benieuwd naar RAW
vanavond kan ik pas kijken
loopt nu binnen
Narf!
pi_59970603
leuke RAW. je krijgt nu toch wel een goed beeld van wat de feuds gaan zijn de komende tijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:59:12 #83
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59971330
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:01:31 #84
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_59971390
ja potver, nu wil ik naar huis
de smileys zeggen alweer genoeg
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:04:27 #85
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59971454
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
leuke RAW. je krijgt nu toch wel een goed beeld van wat de feuds gaan zijn de komende tijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59974011
Raw was vet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:00:26 #87
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59977619
Ik vind Cena/Cryme Tyme trouwens een gouden combinatie
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59979724
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:00 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vind Cena/Cryme Tyme trouwens een gouden combinatie
Soort zoekt soort heh
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:49:51 #89
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59979962
Ben benieuwd of ze die naam trouwens vast blijven houden.
pi_59980116
Vond iemand anders trouwens Cole wel erg slecht deze keer? Las ook dat Vince woeden op de headset zat omdat hij het zo slecht deed. Hij was saai en maakte fouten. Het leek Adamle wel
pi_59980373
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vond iemand anders trouwens Cole wel erg slecht deze keer? Las ook dat Vince woeden op de headset zat omdat hij het zo slecht deed. Hij was saai en maakte fouten. Het leek Adamle wel
Vince ligt toch in het ziekenhuis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_59980453
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:05 schreef Sickert het volgende:

[..]

Vince ligt toch in het ziekenhuis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat dat hele gedoe met vince nep is heh..?
pi_59980663
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:09 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Je weet dat dat hele gedoe met vince nep is heh..?
is dat nep?!! !!
Narf!
  Redactie Games dinsdag 8 juli 2008 @ 21:09:05 #94
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59981758
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:19 schreef Sickert het volgende:

[..]

is dat nep?!! !!
En dan was jij diegene die over het bloed zat te klagen
.....Kennedy
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:19:46 #95
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_59982000
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:09 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Je weet dat dat hele gedoe met vince nep is heh..?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_59982493
it's still real to me damn it!!!
pi_59984097
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:09 schreef Wessiej het volgende:

[..]

En dan was jij diegene die over het bloed zat te klagen
ik blijf bij mn standpunt dat het nep is (niet het bloed) maar wel door hoe het komt
dat ik het vet vind dat ze het doen en dat je vaak niet ziet hoe is wat anders

en ik wilde weer eens een lolletje met jullie trappen vandaar dat ik dat zei over Vince

CTC = cool dan kan ik Cena wel waarderen zn mic skills zijn heel goed
Narf!
pi_59984518
Sickert je hebt hopelijk wel meegekregen dat Cena zei dat CTC staat voor Crime Tyme Customs?
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:57 schreef Tazmaniac het volgende:
pff waar zijn ze bij TNA mee bezig?
[..]

Mitchell is geweldig!
Ik kijk geen TNA, mar als wat jij zegt waar is dan doen ze WWE na: de meeste getalenteerde worstelaars eruit gooien.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
leuke RAW. je krijgt nu toch wel een goed beeld van wat de feuds gaan zijn de komende tijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:53:44 #99
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59985986
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:59 schreef 1shot1kill het volgende:
Sickert je hebt hopelijk wel meegekregen dat Cena zei dat CTC staat voor Crime Tyme Customs?
[..]

Ik kijk geen TNA, mar als wat jij zegt waar is dan doen ze WWE na: de meeste getalenteerde worstelaars eruit gooien.
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
James Mitchell is geen wrestler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59986323
Cryme Time krijgt nu ook hun eigen show op WWE.com ala Santino's Casa/Dirt Sheet/Best Week, Worst Week

Iedere woensdag.
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:07:13 #101
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59986372
quote:
This week SLAM! Wrestling conducted an interview with WWE veteran Chris Jericho. The Ayatollah of Rock 'n Rolla talked about a number of topics and the interview. Some highlights:

Turning Heel: "This turn was in place long before Orton got hurt, there was nothing quick about it. If you look back we started this in April, it has been two months. All these things were happening with or without Orton’s injury. Obviously it opens a huge hole with Randy being hurt, so in that case it is beneficial for me, but it wasn’t like anything was rushed, it was an unfortunate thing that happened and things went on business as usual for Jericho."

Today's WWE Lockerroom: "It has changed because now I am one of the veterans there, whereas when I first came in I was one of the young guys. It has been a lot of fun since I came back. The experience level has gone down quite a bit. I was one of the young guys in age but had almost ten years experience under my belt. Now I don’t think there are five guys that have ten years experience besides the guys like me and Hunter, Shawn, Undertaker, guys like that. It is a different world and it is kind of fun to be one of the guys who is asked for advice and help. I like to be able to do that, to have the capacity and experience to do that is a gratifying experience after all these years to be in this position of being one of the wise old owls. Yet I am only 37 and in the prime of my career so it is a good time. Part of the reason why I came back was for the young guys, to try and keep some of the different concepts and styles that I know around and alive."
Toont eens te meer aan waarom ik groots respect heb voor Jericho. Op en top een professional.
  woensdag 9 juli 2008 @ 02:19:46 #102
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59988068
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 23:53 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

James Mitchell is geen wrestler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het, zou echt heel vet zijn
  woensdag 9 juli 2008 @ 08:34:38 #103
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59989014
quote:
Ik kijk geen TNA, mar als wat jij zegt waar is dan doen ze WWE na: de meeste getalenteerde worstelaars eruit gooien.
Zoals? De WWE is lichtjaren voor op TNA en hebben zeker de laatste tijd niemand bijzonders eruit gegooid, en zelfs degene die ze er in de afgelopen jaren hebben uitgegooid waren niet het meest getalenteerd.


ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 51% gewijzigd door kidkash19 op 09-07-2008 08:40:33 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59989216
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:59 schreef 1shot1kill het volgende:
Sickert je hebt hopelijk wel meegekregen dat Cena zei dat CTC staat voor Crime Tyme Customs?
[..]

Ik kijk geen TNA, mar als wat jij zegt waar is dan doen ze WWE na: de meeste getalenteerde worstelaars eruit gooien.
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik noem het graag CTC
Narf!
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:30:28 #105
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59990480
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:19:21 #106
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59991301
hmzz ben nu toch wel benieuwd naar ECW.
RAW vond ik trouwens een btje zwakjes, na een erg goede van vorige week.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:23:56 #107
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59991395
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:13:48 #108
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59992457
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:39:32 #109
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59992996
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie: Slechtste ECW sinds tijden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:47:02 #110
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59993171
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:49:38 #111
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59994904
Raw rating was een 3.5
pi_59996866
Leuke ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60000334
Brahma, dat was Braden Walker, niet Harris
De ECW recap die ik las noemde hem "the fat love child of Chuck Palumbo and Chris Harris"
pi_60000868
Ach die namen worden toch de eerste paar weken iedere week veranderd dus ik noem hem nog even zo totdat ze het zeker weten
pi_60000939
Zou trouwens wel cool zijn als kane weer masked wordt.. en dan taker terugkomt naar raw om zijn broertje te spanken..

Taker is namelijk (verhaalsgewijs) ontslagen en kan eigenlijk gaan en staan waar die wilt.. Dat hij gewoon komt en gaat wanneer hij gaat, mysterieus, niet echt op het roster..

Net als de oude sting in wcw.. dattie ergens in de lichtmasten zat enzo.. lekker beetje intimideren..
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:01:57 #116
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_60002352
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu op naar smackdown
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:30:59 #117
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60003068
Als er iets is waar Ortiz geen gebrek aan heeft is het wel charisma, het ligt meer aan zn skills al heb je tegen Estrada weinig kans om te imponeren want Estrada zelf is ook bar slecht
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:47:10 #118
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60003481
haha wtf is dit dan??
quote:
Thanks to WrestleZone.com reader Justin L. for sending this in...The initials CTC that John Cena was spraying on JBL's car on Raw stands for "Cross the Canal".
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60004812
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:30 schreef kidkash19 het volgende:
Als er iets is waar Ortiz geen gebrek aan heeft is het wel charisma, het ligt meer aan zn skills al heb je tegen Estrada weinig kans om te imponeren want Estrada zelf is ook bar slecht
Dat zeggen ze wel steeds maar tot nu toe heeft hij nog 0,0 charisma laten zien. Vorige week was al slecht met Teddy, en dat interview deze week was nog slechter. Maar goed, het is pas ze 2de keer op TV misschien dat hij daar nog niet tegen kan. Maar OVW had toch ook gewoon TV tapings?
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:13:29 #120
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60005477
Zeker heeft OVW tv tapings

en ook ik vond het interview vrij triest.. laten we zien wat de komende weken gaan brengen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60006340
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ach die namen worden toch de eerste paar weken iedere week veranderd dus ik noem hem nog even zo totdat ze het zeker weten
Oh, damn, ik had niet eens door dat het echt Chris Harris was Ik dacht dat het een of andere dikkere indy worker was ofzo
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:49:20 #122
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60006358
In de ring en met zn entree had hij charisma genoeg maar goed het is idd pas zn 2e week dus het zal wel even wennen worden ik herinner me nog een aantal gasten die niet zo goed ontvangen werden...

Cena
Orton
MVP
Batista

die bijvoorbeeld, nu wil ik niet zeggen dat Ortiz in die categorie valt maar je moet nooit afgaan op de 1e paar weken

Ik dacht trouwens dat CTC stond voor Cryme Tyme Customs

Over nieuwe gasten gesproken :

-- SmackDown wrestler Brian Kendrick may be getting a bodyguard, reports prowrestling.NET. Kendrick worked a dark match with Funaki prior to last night's SmackDown/ECW taping and brought out a bodyguard. His name is Rycklon Stephens and he is currently under a developmental contract working for Florida Championship Wrestling. Stephens may be the most muscular guy in the entire company as he is billed at 305 pounds.

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:59:35 #123
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60006585
Ik las het ook ja, ben benieuwd wat dat dan voor stoyline gaat worden..

Ik dacht ook Cryme Tyme Customs maar schijnt nu ook verdeeldheid over te zijn.. maar vroeg me af waar die gast dat Cross the Canal vandaan haalde

Edit: Had schijnbaar te maken met het getroffen gebied door Katrina iets met Cross the Canal of Cut Troath City oid.. volgens mij dus verder onbelangrijk!

Edit 2: Te zien op Percy's website
quote:
Tuesday, July 08, 2008
ALIVE OR DEAD?

Mercy...
PP.com has had over 20,000 visitors since WWE RAW went off the air last night, and my mailbox has been bombarded with emails. The question of the day seems to be...
"Was Kane's rampage last night about his cemented Father Paul Bearer?"

Sorry, but I can't answer that one. Interesting storyline, isn't it?

Be Blessed.

~Percy
Zou best zo kunnen zijn dat ze bij WWE hebben besloten wat Hoffer's op tv terug te halen.. eerst Atlas en daarna Paul??

[ Bericht 30% gewijzigd door Tazmaniac op 09-07-2008 22:38:30 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:41:54 #124
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60007701
is Paul een HOF'er dan?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:43:16 #125
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60007739
Let me rephrase that: wrestling legends

Hoog tijd dat de arme man een HOF'er wordt btw!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60009251
naast Edge, verdient Vickie ook een compliment. wat een heat krijgt dat mens zeg

"excuse me!!!" en hup dat publiek gaat nog harder boe roepen, minutenlang. net als Vince McMahon en Edge wanneer ze weer eens "shut up!" roepen naar het publiek. zo makkelijk het publiek op kunnen naaien, dan ben je goed bezig
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:06:00 #127
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60009776
G-damn!!!



Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60011490
Ashley Massaro released
Written: July 9, 2008

World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of Ashley Massaro as of July 09, 2008. WWE wishes Ashley the best in all future endeavors.
  donderdag 10 juli 2008 @ 08:21:24 #129
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60012167
Zo ik weet niet maar die fotos van Brooke zijn natuurlijk zwaar bewerkt, heb je haar kaaklijn wel eens gezien? Dat is net Hulk zelf...Ik vind Brooke echt niks bijzonders, dime a dozen Amerikaans blondje en leeft alleen maar op de Hogan naam.

Ashley was al redelijk bekend dat ze gereleased zou worden ivm dr dochtertje ofzo...ach je mist er niks aan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:24:36 #130
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60012903
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:49 schreef kidkash19 het volgende:
In de ring en met zn entree had hij charisma genoeg maar goed het is idd pas zn 2e week dus het zal wel even wennen worden ik herinner me nog een aantal gasten die niet zo goed ontvangen werden...

Cena
Orton
MVP
Batista
Haha, wat dacht je van Rocky Maivia?

Cross the Canal komt overigens hiervandaan:
quote:
Ok for anyone wondering why Cena painted CTC on JBL's Limo here's what I think it is. CTC is a New Orleans slang term for Cross The Canal. Which is the Eastside of New Orleans. Which is where the arena was last night and where Cena filmed his movie and stayed at while down here in New Orleans. I was in the audience last night and I regcognized it immediately. Makes sense since Cena spent 5 months in New Orleans filming a movie here.
Het is gewoon een gedachtegang van iemand dus, niet een zekerheid dat dit de betekenis van de afkorting is.
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:35:39 #131
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60013092
Inderdaad...het zegt dus helemaal niet dat het Cross the Canal is...ik hou het op Cryme Tyme Customs of Cryme Tyme + Cena.

Rocky Maivia was er inderdaad ook zo 1 ja , HHH was er ook zo 1...dus 1e indrukken zeggen helemaal niks
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60016382
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:35 schreef kidkash19 het volgende:
Inderdaad...het zegt dus helemaal niet dat het Cross the Canal is...ik hou het op Cryme Tyme Customs of Cryme Tyme + Cena.

Rocky Maivia was er inderdaad ook zo 1 ja , HHH was er ook zo 1...dus 1e indrukken zeggen helemaal niks
Rocky Maivia had toch zeker wel de attitude en de ''blik'' ik vind HHH dan weer wel een goed voorbeeld.
als je die dvd ziet met zn franse pakje aan
Narf!
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:39:40 #133
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60016797




The look of a champion

Nog zo 1



[ Bericht 19% gewijzigd door kidkash19 op 10-07-2008 12:45:29 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:43:38 #134
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60016876
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:18 schreef Sickert het volgende:

[..]

Rocky Maivia had toch zeker wel de attitude en de ''blik'' ik vind HHH dan weer wel een goed voorbeeld.
als je die dvd ziet met zn franse pakje aan
Mwah, dat viel nog wel tegen hoor in het begin. UitgeKOTST werd hij werkelijk met zijn eeuwige good-guy gedrag en look, pas bij z'n heel turn begonnen de mensen frappant genoeg van hem te houden.

The Blue Chipper

LMAO @ pre-Hollywood Blonde Austin Mja, bij hem was echter wel een ENORM talent zichtbaar in de early 90's met Pillman en z'n mic skills die volledig tot wasdom kwamen in ECW. En dan hebben we het nog niet gehad over z'n in-ring skills, die naar mijn mening gelijk of zelfs beter waren dan die van Bret Hart, tot zijn blessure natuurlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Wes_FR op 10-07-2008 12:49:19 ]
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:53:03 #135
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60017125
Als we het dan toch over 1e indrukken hebben










Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 10 juli 2008 @ 13:04:17 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60017391
Beste eerste indruk OOIT!

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60018530
Soms vraag ik me echt af hoe die mensen dat kunnen doen om zulke slechte gimmicks te spelen
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:10:37 #138
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60019123
Nou ja als je geen keus hebt en je wilt toch doorbreken lijkt het mij niet meer dan logisch, als je weigert vinden ze wel een ander voor je en is je kans verkeken, misschien wel voor altijd.

Als jij Umaga bent pre- Umaga periode en je kwam bij Vince op kantoor en die ging je even je toekomstige gimmick uitleggen...wat zou jij dan denken? Maar goed als dat je kans is om op TV te komen doe je het en gelukkig heeft het hem best wel wat goed gedaan want als Ekmo/Kimo (wie het ook was van 3 minute warning) had hij niet 2 PPVs ge-main event.
Daarnaast heb je dus ook de gimmicks zoals Mantaur

Zoals Cryme Tyme het ook wel zegt....Money Money Yeah Yeah
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:15:39 #139
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60019242
Haha, Mean Mark Callous.

Nash trouwens ook lachwekkend.
pi_60019782
ECW trouwens een 1.4

Hoog zeg. Laatste tijd was het vooral 1.1 en 1.2. Als ze dat blijven volhouden krijgt TNA het toch weer wat lastiger.
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:39:53 #141
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60019882
Netjes al vond ik hem erg matig deze week

Vraag me af of TNA hem ooit 1.5 of hoger zal krijgen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:16:14 #142
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_60020787
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:54:00 #143
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60021759
haha die ben ik toevallig aant kijken

maar ik vind die straight shootings af en toe te saai.. zou veel leuker zijn als ze wat korte videofragmenten van de verhalen erbij deden in hoeverre dat mogelijk is
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60022721
Ben begonnen met de Ric Flair DVD, erg leuk
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:39:45 #145
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60026250
Veel plezier. Laat even weten wat je ervan vond, ik wil weleens weten hoe anderen (op de NL fora dan ) denken over de matches die hij tegen Windham, Steamboat en Sting had.
pi_60026482
Op CD1 en 2 (Dat is dus 1 DVD van de 3) staat meer een soort docu. Ze praten met Flair en hij verteld gewoon over zijn carriere. Vanaf dat hij een baby was tot nu zeg maar. En ze laten ondertussen heel veel beelden zien. Erg leuk om te kijken Zitten ook af en toe wat andere worstelaars tussen.

Denk dat de matches op DVD 2 of op de Extra's staan.
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:39:00 #147
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60031819
'show' van Cryme Tyme erg matig.. jezus
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:59:52 #148
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60032240
Ach, datgene wat ze moeten zeggen krijgen ze ook maar op een presenteerblaadje aangereikt door creative hè. Cryme Tyme zelf (geldt ook voor vele anderen, Cena bijv.) kan daar verder weinig aan doen. "Wankster".
  Redactie Games vrijdag 11 juli 2008 @ 00:02:27 #149
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60032283
Nieuwe match aangekondigt voor TGAB:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:09:20 #150
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60032405
Als ze al enigszins dichtbij de "I Quit" match die ze drie jaar geleden hadden komen, ben ik zeer gelukkig.
  Redactie Games vrijdag 11 juli 2008 @ 00:23:31 #151
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60032690
TNA is alweer over 5 minuten klaar, meteen even kijken, ben benieuwd welke matches er nu bij Victory Road nog komen, ziet er nu uit als een mooie ppv.
.....Kennedy
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:25:52 #152
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60032734
ik heb hem al paar minuten binnen maar ik ben te moe om het nog te gaan kijken

morgen weer een dag
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60033022
Ik bewaar hem altijd voor vrijdag avond meestal. Smackdown smiddags en Impact savonds is altijd leuk
  Redactie Games vrijdag 11 juli 2008 @ 06:41:29 #154
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60034538
-- CM Punk accidentally broke Snitsky's nose during their match last night on Raw when he hit him with the G.T.S. maneuver.

-- WWE Intercontinental Champion Kofi Kingston suffered an injury to his left eye during his match with Charlie Haas last night on Raw. Click here for footage of medics tending to his injury backstage.

Die GTS zag er wel pijnlijk uit ja
.....Kennedy
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:17:16 #155
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60038542
Kijk nu The Rock The Most Electi........ opzich wel leuke dvd, maar ik mis wel reacties van hem persoonlijk. Waarom hebben ze overal dat WWF weg gehaald


Mankind
The Rock Wat een charisma heeft die man

[ Bericht 26% gewijzigd door Pieter-utd op 11-07-2008 12:35:20 ]
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:33:53 #156
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60038842
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 12:17 schreef Pieter-utd het volgende:
Kijk nu The Rock The Most Electi........ opzich wel leuke dvd, maar ik mis wel reacties van hem persoonlijk. Waarom hebben ze overal dat WWF weg gehaald


Mankind
rechtzaak verloren van het Wereld Nature Fonds
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:36:13 #157
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60038885
Impact! is deze week super

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:36:56 #158
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60038899
Ja dat wist ik opzich wel, maar verbaasde me beetje dat ze dan ook het verleden nog moeten sencureren
pi_60043807
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 12:33 schreef Paxlie het volgende:

[..]

rechtzaak verloren van het Wereld Nature Fonds
ikzeg weg met de natuur!! kut WNF!
Narf!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:12:38 #160
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60046130
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60046357
TNA:

Leuke show weer vette matches. En ook nog klein beetje leuke humor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Victory Road ziet er wel erg vet uit

Smackdown:

Leuke show ook,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60046485
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:50:30 #163
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60046723
SD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 12 juli 2008 @ 20:30:43 #164
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60064342
Victory Road



TNA WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP
SAMOA JOE (c) vs. BOOKER T

De thuisspeler Booker T gaat dan eindelijk 1 op 1 voor de TNA championship tegen Samoa Joe.
Nadat hij zijn pimp kleedkamer had (waar natuurlijk alle vrouwtskes op af kwamen voor de FIVE TIME FIVE TIME FIVE TIME WCW CHAMPION) gaat hij nu meteen maar voor het goud, gaat het hem lukken ?


FAN'S REVENGE MATCH FOR THE TNA TAG TEAM CHAMPIONSHIP
The Latin American Xchange (c) vs. Robert Roode & "Cowboy" James Storm

Beer Money ( ) gaat tegen onze latino vrinden voor de Tag team championships. En daarbij mogen 12 mexicanen iets uit die groep daar nog even Storm en Roode hun billetjes spanken met een riem, Mature rating please, kthx.


FAN'S PICK THE STIP - SIX MAN TAG TEAM WAR:
AJ Styles, Christian Cage & Rhino vs. Kurt Angle & Team 3D

Hoo-fakking-ray, we kunnen kiezen , alleen de keuze is niet zo moeilijk, een Table match, falls count everywhere match of een TLC Full Metal Mayhem match. Er van uitgaan dat het de laatste wordt, en dat Team 3D even net zo leuk doet als tijdens hun WWF TLC matches, zeg ik Awesomesauce all over my face

De rest moeten wij doen zonder plaatjes

THE FINALS OF THE WORLD X CUP TOURNAMENT
Featuring the return of TNA's innovative Ultimate X Match
Plus, a World X Cup Elimination Match
Team TNA vs. Team Japan vs. Team Mexico vs. Team International

We krijgen dus eerst een 8-man elimination match voor 2 punten, daarna Ultimate-X met de team leiders, voor 3 punten, en dan kunnen we bepalen wie zich de World X cup winnaar mag noemen, zoals gewoonlijk TNA met als leider Kaz, Team International met als leider Daivari, en Team Japan met een rare japanner en Team Mexico met Ultimo Dragon (?)
2 spectaculaire matches dus

GRUDGE MATCH
"Black Machismo" Jay Lethal w/ SoCal Val vs. "The Guru" Sonjay Dutt

Nadat Dutt zijn huwelijk had verstoord gaat het nu om de liefde van een vrouw , kan Sonjay dutt samen met zijn kleine Guru's het hart van SoCal Val veroveren of slaat onze Macho Man dat wel uit hun kleine hersentjes?

[b]KNOCKOUTS WOMEN'S CHAMPIONSHIP
Taylor (c) vs. Awesome Kong w/ Raisha Saeed

Nadat Taylor (zo heet ze dus ) de womens championship uit het niets won, gaat onze grote negerin te lijf, en nu mag ze wel even haar implanten busten


TNA KNOCKOUTS MATCH
Gail Kim vs. Angelina Love

1 helft van de beautiful people neemt het op tegen Gail Kim, de beste women daar bij TNA.
Krijgt ze de o zo erge paper bag treatment of slaat ze haar mooie gezichtje in puin ?

Avatars voor wie dat wilt









Trailers:



.....Kennedy
pi_60064426
Hopen dat Kurt een beetje nadenkt en geen lompe bumps neemt (Angle kennende zal het dus juist dat zijn ), en ik hoop dat Awesome Kong maar snel wint van Taylor!
Ligt het aan mij of zijn er teveel matches op de card.. krijg je straks allemaal 5 minute matches.
pi_60065137
Ik denk dat de laatste 3 die Wessie opnoemt niet zo lang duren. En die elimantion match ook niet denk ik.

Full Metal Mayhem, Ultimate X en main event zullen wel genoeg tijd krijgen denk ik


Tommy Dreamer vs Mark Herny op de bash.

Kan hij weer mooi jobben dus Vraag me af wat voor een rol Atlas gaat spelen hierin.

[ Bericht 29% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-07-2008 02:23:34 ]
  zondag 13 juli 2008 @ 14:28:46 #167
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60075162
eindelijk uitsluitsel over CTC:

report house show 12/07
quote:
He then says they have formed a faction called CTC. Then he reveals that CTC stands for Cryme Tyme - Cena Nation
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60076226
Cryme Tyme Cena is ook gewoon logisch en ook het eerste waar ik aan dacht
pi_60076414
Maar het is dus nu een faction. Dat is opzich wel leuk dan.
  zondag 13 juli 2008 @ 17:48:57 #170
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60078726
Nais, dat miste ik in de WWE. Een goede stable/faction/whatevahyouwannacallit
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_60082245
Jeej CTC! Gaan ze nu ook rappen?

Victory Road lijkt me best leuk overigens. Main event met Booker moet gewoon goed gaan en spectaculair worden dankzij Joe.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_60083462
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
Cryme Tyme Cena is ook gewoon logisch en ook het eerste waar ik aan dacht
same here
was ook gewoon duidelijk
Narf!
  zondag 13 juli 2008 @ 23:24:22 #173
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60086273
quote:
Just thought I'd send through the latest WWE and TNA ratings from back on July 7th in Australia. Interestingly enough, TNA continues to rate higher with 43,000 viewers, RAW 38,000 and Smackdown 33,000.
(je moet toch ergens op teren)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 23:33:34 #174
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60086526
Mooie extra's op die dvd van Ric Flair
pi_60087899
Ben nu bezig met DVD 2 van de Flair DVD. Ga daarvan CD2 morgen kijken denk ik. Maar morgen ook weer trainen en Victory Road dus moet nog even kijken.
  Redactie Games maandag 14 juli 2008 @ 02:42:28 #176
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60088938
Niet echt een spoiler, doe het er maar toch in nog, over volgende week Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_60089399
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:42 schreef Wessiej het volgende:
Niet echt een spoiler, doe het er maar toch in nog, over volgende week Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 juli 2008 @ 08:42:01 #178
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60089676
Oh hoe mooi zou het zijn als dat niet gebeurt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 14 juli 2008 @ 18:13:13 #179
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60102053
Victory Road was over het algemeen erg goed

Zaten ook wat mindere dingen in, maar ik heb ervan genoten!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60112572
Wat een show zeg Wel 1 van de beste PPV's van het jaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top PPV!
  Redactie Games dinsdag 15 juli 2008 @ 05:15:37 #181
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60113307
Zoveel smiley's en die tekst erbij, even snel kijken dan maar
.....Kennedy
pi_60118952
Leuke RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_60122267
Leuke raw, kwaliteit is echt wel wat omhoog gegaan..
pi_60122468
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60127048
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:17:34 #186
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_60127318
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_60127323
Die top 25 meest vervelende gimmicks op de site.. ben ik blij dat ik ze niet allemaal meegemaakt heb
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:36:34 #188
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_60127755
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 19:06 schreef wc-eend het volgende:
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check gewoon ff deze site met profiles en dan bij kane,
http://www.onlineworldofwrestling.com/bios/
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_60133360
C.M. Punk staat voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60133917
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef Cubeforc3 het volgende:
C.M. Punk staat voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60136742
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ach
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk begint de feud na de trouwerij?
  woensdag 16 juli 2008 @ 11:22:09 #192
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60140187
Ik vond het wel een erg vette RAW, kijk er laatste tijd echt weer met veel plezier naar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer goede verbetering dus bij de WWE!
pi_60142413
Cody & Dibiase is briljant heerlijke arogante bek van Dibiase en Cody past er ook heel goed bij
Narf!
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:11:23 #194
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60148238
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60148728
Leuke ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games woensdag 16 juli 2008 @ 17:40:50 #196
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60148752
Jezus, paar dagen druk, ben pas op de helft van Victory Road :x

Gelukkig morgen vrij, even inhalen dan.
.....Kennedy
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:27:33 #197
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_60150626
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_60158651


een plaatje is het niet...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:37:24 #199
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60159253
Wel een meer badass uitstraling!

Morrison is inderdaad een goede maar om hem te bestempelen als de toekomst van de WWE gaat mij wat ver. Hij is een hele goede tag team wrestler maar in singles mist hij nog iets, ik weet niet precies wat maar ergens is het nog niet compleet. Ook zn mic skills kunnen een stuk beter (al is hij erg verbeterd in het afgelopen jaar)
Ik denk dat je voor de toekomst toch echt moet kijken naar gasten als DiBiase, Rhodes, DH Smith, Punk, Kingston aangezien de WWE wel houdt van second generation worstelaars en de laatste 2 gewoon een goede connectie hebben met het publiek.
Daarbij zijn de 2 oudste main eventers op Raw niet eens zo heel oud

Cena is 31 en Orton is 28 dus die hebben niet eens hun piek bereikt. Dat Morrison (als hij gezond blijft en geen gekke dingen doet) een deel van de toekomst is staat buiten kijf, in welke vorm dat is (midcard, upper midcard, main event) is geheel aan hem zelf.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60164710
Ik vind DiBiase, Rhodes, DH Smith allemaal niks tot nu toe. Dibiase vind ik echt een enorme standaard heel spelen. En Rhodes vind ik als heel nog slechter dan hij als face was. En het publiek vind er tot nu toe ook weinig aan, gelijk stil als ze komen. Bij die promo van afgelopen Raw reageerde ze alleen maar op Hacksaw

DH Smith is maar 4 keer op TV geweest sinds zijn debuut. En na die schorsing nooit meer.

Punk en Kingston zijn al wat meer op de goeie weg vind ik. Punk is er al natuurlijk wat langer. En Kofi krijgt een goeie (wel best snel maar das niet erg voor IC title vind ik) push en is ook goed over bij het publiek al.

Edit:

Trouwens een erg goeie promo van Punk op wwe.com

[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-07-2008 13:56:13 ]
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:58:10 #201
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60165237
Kofi sucks monkeyballs.. laten we hopen dat zijn push niet verder reikt dan de IC title!!

Punk is idd goed op weg, al ben ik nog steeds van mening dat hij nog geen WWE champion zou moeten zijn.. DiBiase, Smith en Rhodes hebben idd nog een hele lange weg te gaan voordat ze wat teweeg kunnen brengen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:37:08 #202
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60166240
Ik zeg ook niet nu...het gaat om de toekomst en gezien het verleden met second generation stars zit het er gewoon dik in dat dat de sterren vd toekomst gaan worden. Dibiase en Rhodes (team Priceless) zijn net 2 of 3 weken gevormd en hebben amper wedstrijden gehad dus ook weinig opgebouwd.
De mic skills die ze hebben zijn al beter dan het meerendeel wat er in de WWE zit, zijn 2 jonge gasten met beroemde vaders. Hebben gewoon wat meer tv tijd nodig.
DH Smith is gewoon als voorbeeld gebruikt voor de wellness policy omdat ze voor zn debuut al wisten hoe en wat het zat, die jongen komt er wel.

Kofi is iemand met een hele fan vriendelijke worstelstijl en een hele goede uitstraling/connectie met het publiek en gaat goed groeien
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:47:34 #203
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60166481
that's true
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60169479
Vind Kofi ook erg leuk om naar te kijken, hij valt gelijk op met zijn worstel stijl en uitstraling. Als Rhodes en Dibiase komt val ik bijna in slaap. Zeg niet dat hun 2 nu gelijk in geel/groene kleren naar buiten moeten komen en gekke moves moeten gaan doen (:+) maar ze moeten wel nog wat leuks gaan doen om wat meer aandacht en uitstraling te krijgen vind ik.

GAB ziet er opzich wel leuk uit nu, ben benieuwd wat dat gaat worden.

En hij is nu een stuk leuker geworden:

Van wwe.com (maar alsnog maar even in spoilers)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij een leuke match

[ Bericht 31% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-07-2008 17:53:19 ]
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:36:52 #205
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60177880
Ik vind dat Dibiase en Rhodes het aardig goed doen. Hun mic skills zijn idd beter dan menig ander op het roster. Ze hebben nog wel een lange weg te gaan, maar ze gaan het zeker maken

Ik vind Kingston weer niet zo boeiend, vind al zijn matches vrij saai en ik sla ze meestal ook gedeeltelijk over.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:46:29 #206
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60181653
CM Punk's match with Kane on Monday's Raw gained 679,000 viewers, which has to be considered a huge success. It was the highest-rated quarter hour of the entire broadcast (3.59), excluding the overrun (3.81). The quarter hours before and after the Punk vs. Kane match scored 3.13 each, despite appearances from John Cena, Shawn Michaels, Chris Jericho, Santino Marella and Beth Phoenix. Also, the Jericho vs. London match and the Noble/Layla/Snitsky segment following it lost all the viewers the match had gained as 688,000 viewers changed the channel. The Cena & Cryme Tyme vs. JBL & Rhodes & DiBiase match, and parking lot angle, gained 1,117,000 viewers. The Kingston vs. Burchill match following the Divas match gained 57,000 viewers. John Cena's long-winded promo and the Beth Phoenix vs. Santino Marella match lost 5,000 viewers. DiBiase & Rhodes bullying Kelly Kelly and then insulting "Hacksaw" Jim Duggan gained 25,000 viewers.

GO PUNK GO!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:11:42 #207
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60184495
Moet ook eerlijk zeggen dat Punk als champ me eigenlijk best meevalt. Aan begin dacht i echt dat het niets zou worden. Maar hij doet het wel leuk en heeft aardige mic skills.

Alleen als die tegen over Batista staat, lijkt het weer wat ongeloofwaardig.
pi_60184627
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet ook eerlijk zeggen dat Punk als champ me eigenlijk best meevalt. Aan begin dacht i echt dat het niets zou worden. Maar hij doet het wel leuk en heeft aardige mic skills.

Alleen als die tegen over Batista staat, lijkt het weer wat ongeloofwaardig.
Ik denk dat batista zich wat slomer moet voordoen dan hij is, dan lijkt het net of punk heel snel is en meerdere klappen kan geven.. Dus punk geeft bijv 5 klappen in de tijd dat batista er een of 2 doet.. dan lijkt het alsof punk een stuk sneller en sterker is..

Tenzij batista gewoon punk crusht en de titel pakt.. mag hopen van niet..
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:54:45 #209
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60185664
Maar goed...kijk eens naar het "echte" leven...als je een gevecht zou zien tussen iemand van Punk zn bouw en Batista zn bouw in de kroeg dan geef je Punk ook geen kans en dat is het mooie van pro wrestling
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60186131
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:54 schreef kidkash19 het volgende:
Maar goed...kijk eens naar het "echte" leven...als je een gevecht zou zien tussen iemand van Punk zn bouw en Batista zn bouw in de kroeg dan geef je Punk ook geen kans en dat is het mooie van pro wrestling
Dat is hetzelfde met Khali en Henry en Kane enzo.. als die gasten in het echte leven een kroeggevecht beginnen.. kan je beter rennen voor je leven..
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:38:27 #211
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60188175
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar welke shows jullie allemaal het liefst kijken. Ik zie de laatste tijd enorm positieve reacties over TNA en wat mindere over SD en RAW.

Ik zelf ben 2 maanden geleden gestopt met TNA kijken, omdat ik het elke week heel erg het zelfde vond. enorm chaotisch en onwijs veel interferences.
WWE komt gewoon veel professioneler over (is natuurlijk ook niet gek, ze gaan al behoorlijk tijdje mee)
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:49:36 #212
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60188449
Als ik tijd heb kijk ik naar Raw en ECW zo'n beetje elke week, SD! download ik wel en kijk ik soms wel soms niet.
TNA zie ik alleen op youtube ofzo als er iets leuks (volgens de reports) gebeurt is, en dat is voor mij niet zo vaak.
Snap de mindere reacties over RAW niet, ik denk dat RAW op dit moment in zn beste periode sinds tijden zit, er gebeurt van alles, overal actie en ja soms ook wat domme dingetjes
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 18 juli 2008 @ 14:04:23 #213
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60188859
Kinders, over 10 dagen is er eweer Saturday Nights Main Event!
.....Kennedy
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:09:55 #214
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60189026
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:49 schreef kidkash19 het volgende:
Als ik tijd heb kijk ik naar Raw en ECW zo'n beetje elke week, SD! download ik wel en kijk ik soms wel soms niet.
TNA zie ik alleen op youtube ofzo als er iets leuks (volgens de reports) gebeurt is, en dat is voor mij niet zo vaak.
Snap de mindere reacties over RAW niet, ik denk dat RAW op dit moment in zn beste periode sinds tijden zit, er gebeurt van alles, overal actie en ja soms ook wat domme dingetjes
Ik kijk juist altijd RAW en SD! ECW download ik ook, maar kijk het alleen, als bijvoorbeeld morrison een match heeft. Ik vind dat zowel RAW als SD! sinds de draft enorm vooruit is gegaan. Mis alleen tag teams.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:38:10 #215
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_60189832
Tna word elke week maar slechter en slechter.
Het leukst vind ik denk ik RAW nog, maar ECW begint toch de beste wedstrijden te krijgen.

Er mag ook idd meer Tag Title wedstrijden komen, maar dat lijkt langzamerhand wel weer het geval te zijn.

Smackdown blader ik vaak wat doorheen, zoveel "star power" hebben ze niet op dit moment.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_60192752
Ik kijk raw, ecw en sd..

Ik vind het jammer dat ze de tag team belt niet three branded doen.. elke brand heeft een of misschien twee goede tag teams.. maar als je hem three branded maakt heb je opeens een aantal tag teams die ervoor kunnen gaan..

- London / Kendrick
- Dibiase / Rhodes
- Jesse / Festus
- Jeff / Matt
- Cryme Tyme
- Jimmy Wang / Moore ( jammer dat ze niets meer samen doen, was een leuk team)
- Finlay (met een andere partner dan horny)
- Miz / Morrison

Ben ik nog iemand vergeten?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:47:55 #217
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60192831
Echte tag teams zijn er uberhaupt niet meer.. enige redelijke tag team van het moment is Morrsion en Miz voor de rest heb je ook geen fuck.. Cryme Tyme is de belt nog niet waardig, Ken/Lon zijn uit elkaar gehaald, voor DiBiase en Rhodes komt het ook te vroeg, Wang/Moore is ook niks voor een belt te geven.. Finlay moet lekker single wrestler zijn en Jeff/Matt zijn allang geen tag team meer

Jesse/Festus vind ik persoonlijk helemaal niks.. dus dan blijft er vrij weinig over..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60193632
Smackdown loopt nu binnen
ben benieuwd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 45% gewijzigd door Sickert op 18-07-2008 19:13:47 ]
Narf!
pi_60194962
Wat een leuke shows weer deze week

Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:05:10 #220
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60195135
Ziet er goed uit met al die icoontjes heb ze nu ook binnen maar ik kijk ze morgen pas!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60197509
Come see your favorite SmackDown & ECW Superstars including:

Triple H
Edge
The Big Show
Jeff Hardy
Matt Hardy
Mark Henry
MVP
Mr. Kennedy
Finlay
Michelle McCool

And many more!

Oh boy oh boy!!!

HHH
Kennedy
Jeff & Matt
Bigshow
MVP
EDGE

JEUH!!!!!
Narf!
  Redactie Games vrijdag 18 juli 2008 @ 23:58:48 #222
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60200160


Potentiële nieuwe avatar

Vandaag nog een helft TNA, raw, ecw, tna zitten kijken om alles in te halen, nou wel even wrestling moe

Morgen avond de preview van The BASH

[ Bericht 42% gewijzigd door Wessiej op 19-07-2008 00:06:37 ]
.....Kennedy
pi_60200620
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 23:58 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]

Potentiële nieuwe avatar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games zaterdag 19 juli 2008 @ 00:29:23 #224
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60200712
Behoorlijk wat zinnen over Kennedy dus deze SD, moet snel kijken.

Was vorige week al aan het juichen, als het een MVP vs Kennedy fued wordt, mijn 2 favorieten
Ga ik toch maar nu SD kijken
.....Kennedy
pi_60200714
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:26 schreef Sickert het volgende:
Come see your favorite SmackDown & ECW Superstars including:

*lijst*

And many more!
Jij ging naar een house show toch? Dan zal de helft er wel niet zijn van dat lijstje. Nou ja, ligt er aan waar. Maar lijkt me erg sterk dat iedereen van dat lijstje er echt is. Meestal met blessures en grote sterren die niet zoveel zin hebben om een house show te doen.

Maar misschien heb je geluk
  Redactie Games zaterdag 19 juli 2008 @ 00:32:04 #226
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60200764
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 00:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij ging naar een house show toch? Dan zal de helft er wel niet zijn van dat lijstje. Nou ja, ligt er aan waar. Maar lijkt me erg sterk dat iedereen van dat lijstje er echt is. Meestal met blessures en grote sterren die niet zoveel zin hebben om een house show te doen.

Maar misschien heb je geluk
Gaan wel een aantal van dit forum naar de house show in Brussel op 7 november

Vorig jaar waren er ook genoeg superstars, Kane, Undertaker in een tag team weet ik nog, rest even kwijt
.....Kennedy
pi_60200812
Ik ga naar alle TV tapings in Engeland, en las net dat ECW nog bij Smackdown blijft tot eind 2008 waarschijnlijk. Dat is mooi want dan zit ik bij ECW en Smackdown vooraan
  Redactie Games zaterdag 19 juli 2008 @ 00:37:03 #228
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60200850
Dat klopt, stond ook bij deze ECW, dat 11 november Smackdown/ECW naar Engeland komt, voor house shows (en tv shows?). Hoop dan ook op Evan Bourne in Brussel
.....Kennedy
pi_60200889
11 november is een dinsdag, dus TV taping. Dag ervoor is Raw op maandag dus TV taping. Allebei in Manchester, en ik ben bij allebei de shows
  Redactie Games zaterdag 19 juli 2008 @ 00:41:18 #230
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60200916
Nice, 2e rij en 1e toch?
.....Kennedy
pi_60200961
Eerste rij bij Smackdown/ECW, en lower tier ergens bij Raw. Ticketmaster had het weer eens verneukt, had wel eerste rij voor Raw. Maar Ticketmaster zei opeens van niet

Allebei in de MEN Arena in Manchester, waar ik dan ook weer in januari ben voor TNA. En was er ook al voor Raw in 2006. Ga er wel vaak heen zo
  Redactie Games zaterdag 19 juli 2008 @ 00:58:47 #232
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60201236
Iemand ook deze fan op gevallen bij raw of ecw, weet het niet meer, geniale vent

.....Kennedy
pi_60201698
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 00:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Eerste rij bij Smackdown/ECW, en lower tier ergens bij Raw. Ticketmaster had het weer eens verneukt, had wel eerste rij voor Raw. Maar Ticketmaster zei opeens van niet

Allebei in de MEN Arena in Manchester, waar ik dan ook weer in januari ben voor TNA. En was er ook al voor Raw in 2006. Ga er wel vaak heen zo
Of gewoon verhuizen
pi_60202489
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 01:32 schreef Cubeforc3 het volgende:

[..]

Of gewoon verhuizen
Die gedachte heb ik wel vaak gehad ja
pi_60203140
Goededag iedereennnn

Werd maar eens tijd dat ik deze topic vaker ga bezoeken..
hahaha

Anywaaaay...ben nu net klaar met het bekijken van SD van vandaag..
Shiiiiit wat een HEERLIJKE aflevering..
SUPERRR in elkaar gezet..
Ik heb oh zo genoten..vooral op het einde hahahaaa
pi_60203464
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 00:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij ging naar een house show toch? Dan zal de helft er wel niet zijn van dat lijstje. Nou ja, ligt er aan waar. Maar lijkt me erg sterk dat iedereen van dat lijstje er echt is. Meestal met blessures en grote sterren die niet zoveel zin hebben om een house show te doen.

Maar misschien heb je geluk
weet niet of het een vorst nationaal een houseshow is

hoop iig HHH te zien alles wat we verder te zien krijgen is mooi meegenomen

[ Bericht 10% gewijzigd door Sickert op 19-07-2008 08:50:27 ]
Narf!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 11:52:12 #237
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_60205318
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar welke shows jullie allemaal het liefst kijken. Ik zie de laatste tijd enorm positieve reacties over TNA en wat mindere over SD en RAW.
Ik kijk elke week RAW op de TV via de HTPC. ECW kijk ik meestal gewoon op mijn pc, dan kan ik sneller stukken skippen . SD kijk ik op mijn TV als ik genoeg tijd heb, maar ik kijk het ook vaak FFWD-mode als ik het druk heb.
PPVs kijk ik meestal wel helemaal, alleen matches van de Great Khali skip ik standaard.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:57:50 #238
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60206337
De vorige House Show in Brussel was vol met sterren, iedereen was er eigenlijk toen.
SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60207049
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 08:44 schreef Sickert het volgende:

[..]

weet niet of het een vorst nationaal een houseshow is

hoop iig HHH te zien alles wat we verder te zien krijgen is mooi meegenomen
Ze nemen denk ik geen TV show op in Belgie met 5000 mensen

Het is wel zo dat bij international tours ze meestal wel allemaal komen. Das wel waar ja. Schijnt vooral in Amerika zo te zijn dat gewoon de helft niet komt opdagen.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 14:13:41 #240
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60207714
SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60207816
Kennedy:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 14:42:32 #242
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60208257
Sommige worstelaars/personages zijn gewoon niet van een bepaalde kant. Zo zou Orton ook nooit werken als face (wat al bewezen is). Wat voor bijzonders zei hij op SD! dat ze uit zn hand aten? Hij zei even de stad waar ze zaten (cheap pop zoals Foley het zou zeggen:D) en daarna zn Mr Kennedy stickie die iedereen al 3 jaar meedoet, er is meer voor nodig.
Kennedy is in 3 jaar van hot naar her gestuurd, van face naar heel en weer terug gegaan, kans na kans gehad en hij breekt maar niet door (nu is dat misschien ook een beetje de schrijvers hun schuld maar ook zeker van hemzelf). .
Daarbij helpt zn face status hem niet om door te breken naar boven omdat het op SD! al vol zit met faces die hij toch niet zal voorbij streven. Triple H, Taker (bij terugkomst) en Jeff Hardy zijn zo'n beetje de populairste van de hele WWE laat staan SD! Als hij echt main event zou moeten worden moet hij heel zijn want daar is het nog een beetje behelpen en heeft hij kans.

Quo look heeft hij het wel maar het zet maar niet door

[ Bericht 20% gewijzigd door kidkash19 op 19-07-2008 14:48:15 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60208406
Orton als face is wat anders ja. Maar Kennedy had niet alleen tijdens zijn mic promo, maar ook tijdens zijn match de hele tijd het publiek achter zich hoor. Hij klapte 1 keer en het hele publiek begon te klappen, en veel chants. Plus dat iedereen meedeed met zijn mic promo. Dan eet het publiek uit je hand hoor.

En Kennedy is tot het gebeuren met Regal nog nooit face geweest?

De feud met Micheals was na 3 matches afgekapt en kreeg geen promo/mic tijd. Het waren 3 goeie matches en werd verder niks meer mee gedaan.
De feud met taker duurde lang en daar was hij ook enorm goed in. Alleen toen ging hij naar Raw en zakte alles in.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 15:00:56 #244
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60208582
Zou toch zweren dat hij ten tijde van zn MITB winst ook face was, maar goed verder niet zo boeiend. Ik snap het gewoon niet helemaal en heb het gevoel dat er ergens toch iets mist, hij heeft de bouw, de lengte, de grootte, de *ahem* mic skills die de WWE graag zou zien maar op de 1 of andere manier krijgt hij net niet dat zetje of krijgt hij het niet voor elkaar want het ligt natuurlijk ook voor een groot deel aan hemzelf, ik heb af en toe het gevoel dat hij na een tijdje "lui" wordt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60210024
Hij was meer over bij het publiek dan dat hij face was. Hij heeft zelf ook gezegd dat hij toen nog geen face was.

En hij heeft natuurlijk 2 grote fouten gehad. 1 keer niet zijn schuld door blessure, maar de 2de is wel zijn fout geweest met het steroid verhaal. Maar goed, verse start op Smackdown, en tot nu toe gaat het goed.


Ric Flair DVD nu eindelijk afgekeken, extras zijn echt leuk heerlijke promo's en het hele complete afscheid op Raw. Dus ook met de beelden van wat er gebeurde toen Raw was afgelopen. Erg mooi
pi_60214903
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef The_Crippler het volgende:
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Alleen als die tegen over Batista staat, lijkt het weer wat ongeloofwaardig.
Batista verzameld lunchdoosjes, hoezo ongeloofwaardig als Punk van hem wint?
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:16 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik denk dat batista zich wat slomer moet voordoen dan hij is
NOG slomer?
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar welke shows jullie allemaal het liefst kijken. Ik zie de laatste tijd enorm positieve reacties over TNA en wat mindere over SD en RAW.

Ik zelf ben 2 maanden geleden gestopt met TNA kijken, omdat ik het elke week heel erg het zelfde vond. enorm chaotisch en onwijs veel interferences.
WWE komt gewoon veel professioneler over (is natuurlijk ook niet gek, ze gaan al behoorlijk tijdje mee)
Ik kijk het liefst Smackdown, maar sinds de draft is de WWE over het algemeen beter geworden, alleen 1 crappy ECW uitzending en de rest was leuk, op RAW heb je nu veel contenders. Smackdown heeft natuurlijk Edge die eigenlijk al maanden bijna in zijn eentje die show draagt en nu hebben ze ook Kennedy, Jeff Hardy, Triple H en Umaga. ECW heeft John Morrison, Matt Hardy, Matt Sydal... ik bedoel Evan Bourne, en nog een hele zooi andere leuke en een paar nieuwe worstelaars, alhoewel die laatste 2 mij behoorlijk tegenvallen, maar die hebben ook nog maar 1 wedstrijd gehad tegen Estrada.
pi_60216499
Lang geleden verloor Cena in zijn hometown en de PPV erna verloor Edge in zijn hometown. Die regel slaat nergens op. Mickie James verloor ook nog pas in haar hometown. En de lijst gaat best lang door zo. Waar ze zijn betekend niks hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60217070
Als je eerst even leest voordat je reageert, het is geen regel, maar meestal winnen ze in hun eigen stad/staat, wanneer ze verliezen is het omdat het de storyline niet ten goede komt als ze winnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60217555
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:51 schreef 1shot1kill het volgende:
Als je eerst even leest voordat je reageert, het is geen regel, maar meestal winnen ze in hun eigen stad/staat, wanneer ze verliezen is het omdat het de storyline niet ten goede komt als ze winnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gelezen. Maar meestal is het dus ook niet. Juist meestal het tegenovergestelde. Ze verliezen vaker in een hometown dan dat ze winnen.

En goh. Er staat een groot sportevenemt tegenover ECW en ze willen niet dat er minder mensen kijken. Hoe heet dat toch weer? Oja! Ratings.
  zondag 20 juli 2008 @ 10:19:39 #250
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60220995
haha wie is dit nou weer
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 20 juli 2008 @ 10:21:14 #251
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60221006
quote:
Op zondag 20 juli 2008 10:19 schreef Tazmaniac het volgende:
haha wie is dit nou weer
Where are you talking about my son ?
.....Kennedy
  zondag 20 juli 2008 @ 10:21:53 #252
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60221014
1shot
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 20 juli 2008 @ 10:23:42 #253
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60221028
Komt hier zo en nu eens even langs, steeds meer mensen komen wel in dit topic

@Brahma: Nu SD gekeken dus eens over Kennedy
.....Kennedy
pi_60225799
Met al het MMA geweld dit weekend was ik gewoon vergeten dat GAB morgen al is

Heerlijk allemaal
pi_60226051
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:51 schreef 1shot1kill het volgende:
Als je eerst even leest voordat je reageert, het is geen regel, maar meestal winnen ze in hun eigen stad/staat, wanneer ze verliezen is het omdat het de storyline niet ten goede komt als ze winnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker snugger
pi_60230482
Trouwens, Punk heeft nu eindelijk zijn eigen plaatje met de titel bij de previews en zo. Eerst was het een oud plaatje waar de titel overheen geplakt was met photoshop. Waardoor ik dus ook bang was dat hij hem snel zou verliezen. Maar nu dan gelukkig zijn eigen echte plaatje met de titel
  Redactie Games zondag 20 juli 2008 @ 20:13:01 #257
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60231055
Nu gaan we die plaatjes dus bezichtigen

Deze preview bevat Smackdown spoilers!!

The Great American Bash






Triple H (c) vs Edge voor de WWE Championship
Nadat iedereen dus van brand is verwisseld en de WWE title mee is gegaan naar Smackdown, gaat Edge tegen HHH.
Enige probleem voor Edge is, hij is nu met dat lieve mevrouwtje van de bloemen !!!, dus La Familia ondersteund Edge niet meer, misschien werken ze hem wel tegen.
Zal HHH gaan winnen met misschien wel behulp van 'present 2' of wint Edge voor de 3e keer de WWE Championship in zijn eentje?


CM Punk (c) vs Batista voor de WHC
Nadat King PUNK WINS kon uitschreeuwen is alles veranderd op RAW, Punk is de champion en de #1 contender is Batista. Batista blijft maar achter de WHC aan gaan maakt niet uit of het op RAW is of op SD, maar nu krijgt hij een andere tegenstander, een Face . Kan onze grote vrind hier mee omgaan of durft hij hem niet pijn te doen en verliest hij de match ?


Mark Henry (c) vs Tommy Dreamer voor de ECW Championship
Kans dat Dreamer wint is groter dan dat ik dit naakt zit te typen terwijl er 3 vlees etende planten aan mijn dijbeen zitten te likken terwijl ik plakband over mijn neus aan het plakken ben en WWF van 17 januari 1996 aan het kijken ben.


Miz en Morisson vs Jesse en Festus vs Zach en Curt vs Finlay en Hornswogle voor de tag team chamiponships
Where are the ladders
Maar alsnog, 6 man gaan strijden tegen de geniale miz en morisson om de titels te veroveren, maakt niet uit wie wie pint, als er maar iemand gepint wordt.


John Cena vs JBL in een NYC parking lot brawl
MY GAWD CENA WAS ALMOST BROKING IN HALF zoals JR het zou zeggen, maar Cena 'ontsnapte' dus aan de dood, en nu gaan ze op een ander parkeergarage even elkaar voor de 30e keer te lijf, bring me the blood


Shawn Micheals vs Jericho
De tofste fued in de WWE komt nu tot een conclusie, de 2 grootmeesters staan tegen over elkaar na elkaar elke week kapot te hebben gemept, mogen ze het nu doen in een match. MOTY confirmed.


Michelle McCool vs Natalya voor de Diva's championship
Een diva's championship, wootefuckingdiedoo

EN dames en heren, volgens mij zat de heer Jim Ross nog wat te spoileren, dat Matt Hardy ook nog gaat tegen Shelton Benjamin voor de US title, staat niet op interwebz of waar dan ook, maar het zou maar eens kunnen
.....Kennedy
  zondag 20 juli 2008 @ 20:22:40 #258
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60231278
Ik zie het niet zo zitten in deze PPV, hope they prove me wrong!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60231402
wie ik hoop te zien winnen:

Triple H (c) vs Edge
CM Punk (c) vs Batista
Mark Henry (c) vs Tommy Dreamer
Miz en Morisson vs Jesse en Festus vs Zach en Curt vs Finlay en Hornswogle
John Cena vs JBL
Shawn Micheals vs Jericho
Michelle McCool vs Natalya
  zondag 20 juli 2008 @ 20:42:43 #260
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60231748
wie ik denk dat zal winnen
HHH
CM Punk (na countout oid)
Henry
M&M
/care, Cena
Michaels
Natalya
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 20 juli 2008 @ 20:43:57 #261
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60231774
HHH
Batista DQ, dus Punk blijft champion
Henry
M&m
JBL
Jericho
Natalya

.....Kennedy
pi_60232025
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:13 schreef Wessiej het volgende:EN dames en heren, volgens mij zat de heer Jim Ross nog wat te spoileren, dat Matt Hardy ook nog gaat tegen Shelton Benjamin voor de US title, staat niet op interwebz of waar dan ook, maar het zou maar eens kunnen
Het stond gister of vandaag wel op de site trouwens. In het rijtje links stond het, stond erbij dat het een wwe.com exclusive was. Terwijl JR het al op Smackdown had verteld ja
  Redactie Games zondag 20 juli 2008 @ 21:13:59 #263
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60232394
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Het stond gister of vandaag wel op de site trouwens. In het rijtje links stond het, stond erbij dat het een wwe.com exclusive was. Terwijl JR het al op Smackdown had verteld ja
8 wedstrijden dus, laat de diva's match dan maar 10 sec duren, mccool die niet op komt dagen ofzo, kan die barbie title ook naar Natayla gaan.
.....Kennedy
pi_60232634
Moet zeggen dat ik het wel matig vind dat ze voor the Hardy's nog steeds Jeff z'n nieuwe theme gebruiken, had dan daarvoor nog de oude gebruikt
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_60232676
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:24 schreef renwan het volgende:
Moet zeggen dat ik het wel matig vind dat ze voor the Hardy's nog steeds Jeff z'n nieuwe theme gebruiken, had dan daarvoor nog de oude gebruikt
Vind ik ook extreem (:+) irritant ja. Gebruik dan tenminste nog het oude liedje als ze eens in de zoveel tijd weer samen komen. Nieuwe nummer is zo kut
pi_60233744
Moet zeggen dat ik het nummer zelf wel goed vind van Jeff
alleen het oude past zoveel beter en heeft meer attitude in zich..

zelfde verhaal als die van Kennedy
al vind ik die slechter..
Narf!
  maandag 21 juli 2008 @ 00:04:05 #267
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60235965
My predictions:

Triple H (c) vs Edge
CM Punk (c) vs Batista, no-contest door interference van Kane (hopelijk met mask)
Mark Henry (c) vs Tommy Dreamer
Miz en Morisson vs Jesse en Festus vs Zach en Curt vs Finlay en Hornswogle
John Cena vs JBL
Shawn Micheals vs Jericho (hoewel ik nog altijd hoop op een ladder match voor SummerSlam)
Michelle McCool vs Natalya
  maandag 21 juli 2008 @ 00:25:00 #268
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60236307
Wie ik hoop te zien winnen:

Triple H (c) vs Edge
CM Punk (c) vs Batista
Mark Henry (c) vs Tommy Dreamer
Miz en Morisson vs Jesse en Festus vs Zach en Curt vs Finlay en Hornswogle
John Cena vs JBL
Shawn Micheals vs Jericho
Michelle McCool vs Natalya

Zal helaas wel HHH worden
  maandag 21 juli 2008 @ 13:03:53 #269
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_60243221
hoop op:

Edge
punk
henry
Shelton (moet tegen hardy toch?)
M&M
JBL
Jericho
Natalya
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_60243257
Waar is Hardy vs Benjamin ?

matige ppv
na al die geweldige opbouwtjes kon alleen HBK vs Jericho me boeien...

[ Bericht 35% gewijzigd door Sickert op 21-07-2008 13:54:16 ]
Narf!
  maandag 21 juli 2008 @ 14:35:17 #271
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60245201
Zwakste PPV van het jaar vooralsnog. Ik heb weinig trek om te reviewen dus hier gewoon mijn ratings:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60245556
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 juli 2008 @ 17:55:34 #273
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60248832
GAB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achteraf gezien nog net een redelijke PPV met een hoop matige stukken erin
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 21 juli 2008 @ 18:25:00 #274
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60249328
*zucht* weer een PPV waar ik mn download tijd niet aan ga verspillen (bij wijze van). Ik zie ze wel online verschijnen en scroll er wel doorheen....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60251147
de nieuws server van kpn werkt niet.. kan dus niks binnenhalen..
  maandag 21 juli 2008 @ 19:59:49 #276
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60251473
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:25 schreef kidkash19 het volgende:
*zucht* weer een PPV waar ik mn download tijd niet aan ga verspillen (bij wijze van). Ik zie ze wel online verschijnen en scroll er wel doorheen....
Goed bekeken.
  maandag 21 juli 2008 @ 21:55:17 #277
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_60254356
GAB (mwoa, kon beter)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 21 juli 2008 @ 23:00:57 #278
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60255958
As most of you know, the shooting star press was banned up until Evan Bourne was allowed to use it for his finisher. ProWrestling.net reports that the WWE was very reluctant at first and Bourne was asked to come up with a different finisher. He went with the double knee drop off the top rope, but officials felt like it was too close to a move that Rey Mysterio sometimes performs (I have no idea what move that would be), so he was asked to change it again. When the shooting star press was brought up again, they asked Bourne to perform it for them multiple times to prove whether or not it was a safety risk. After nailing it each time, the WWE allowed him to use the move as his finisher.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 21 juli 2008 @ 23:49:32 #279
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60257287
Sandman arrested in Yonkers last night
quote:
LoHud.com is reporting that James Fullington, a.k.a. the Sandman, was arrested last night at a north Yonkers restaurant.

The report says that Fullington began flinging glasses at the restaurant's employees when they called the police. Upon the police's arrival, he was still going when he turned his attention to the officers and started slinging glasses their way.

He was finally subdued and charged with second-degree assault, a felony, third-degree criminal mischief, a felony, second-degree reckless endangerment, a misdemeanor, and resisting arrest, a misdemeanor.

Fullington was taken to taken to the county jail in Valhalla for psychiatric evaluation following the incident.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_60258655
Hm vond hem redelijk. Zaten leuke stukken tussen maar ook weer wat mindere. Nou valt me trouwens wel op dat GAB meestal de slechtste PPV van het jaar is. Geen idee waarom. Maar goed. Laten we maar gewoon lekker verder gaan naar Summerslam
  dinsdag 22 juli 2008 @ 02:25:36 #281
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60259184
Redelijke PPV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60259344
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 02:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Redelijke PPV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:44:01 #283
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60262932
God ja.. ik weet nog dat de Bash (ik geloof die van 2006) de slechtste WWE PPV was die ik ooit gezien had!! En ik denk dat dat nog steeds zo is trouwens.. mss moeten ze er maar wat anders van gaan maken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:53:23 #284
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_60264645
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:11:51 #285
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60265127
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60265727
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder een leuke RAW.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:53:11 #287
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_60266206
Op PWT alle summerslams, wrestlemania, royal rumbles en survivor series freeleech. Net Wrestlemania X gekeken met The Machoman Randy Savage Vince als anouncer, echt knap dat hij het allemaal zo groot heeft gekregen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:40:27 #288
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_60267524
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 14:37:26 #289
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60269059
Je snapt wel een beetje wat het verhaal is met Punk en zn title reign toch? althans dat is me wel duidelijk geworden door alles eromheen en het is wel logisch allemaal en ik zie wel waar ze heen willen opzich, het word alleen een beetje "Raar"gepresenteerd.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60271956
Wel leuke Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand nog een idee voor nieuw topic titel?
pi_60272140
Laat maar, heb al goeie titel
pi_60272509
Spam deze maar even vol. Ik ga zo boxen en anders red ik het niet.

Nieuwe champions heb ik nog niet gedaan, ook wegens spoilers, hopelijk kan ik die als ik terug kom nog editen
pi_60272586
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Op PWT alle summerslams, wrestlemania, royal rumbles en survivor series freeleech. Net Wrestlemania X gekeken met The Machoman Randy Savage Vince als anouncer, echt knap dat hij het allemaal zo groot heeft gekregen
Die packs wel lang terug blijven seeden heh, free-leech betekend niet dat je niet hoeft te seeden
pi_60272964
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60273016
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60273058
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60273094
Nog 5
pi_60273107
Nog 4
pi_60273117
Nog 3...
pi_60273135
2....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')