Haha, wat dacht je van Rocky Maivia?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:49 schreef kidkash19 het volgende:
In de ring en met zn entree had hij charisma genoeg maar goed het is idd pas zn 2e week dus het zal wel even wennen worden ik herinner me nog een aantal gasten die niet zo goed ontvangen werden...
Cena
Orton
MVP
Batista
Het is gewoon een gedachtegang van iemand dus, niet een zekerheid dat dit de betekenis van de afkorting is.quote:Ok for anyone wondering why Cena painted CTC on JBL's Limo here's what I think it is. CTC is a New Orleans slang term for Cross The Canal. Which is the Eastside of New Orleans. Which is where the arena was last night and where Cena filmed his movie and stayed at while down here in New Orleans. I was in the audience last night and I regcognized it immediately. Makes sense since Cena spent 5 months in New Orleans filming a movie here.
Rocky Maivia had toch zeker wel de attitude en de ''blik'' ik vind HHH dan weer wel een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:35 schreef kidkash19 het volgende:
Inderdaad...het zegt dus helemaal niet dat het Cross the Canal is...ik hou het op Cryme Tyme Customs of Cryme Tyme + Cena.
Rocky Maivia was er inderdaad ook zo 1 ja, HHH was er ook zo 1...dus 1e indrukken zeggen helemaal niks
Mwah, dat viel nog wel tegen hoor in het begin.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
Rocky Maivia had toch zeker wel de attitude en de ''blik'' ik vind HHH dan weer wel een goed voorbeeld.
als je die dvd zietmet zn franse pakje aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |