Nu gaan we die plaatjes dus bezichtigen
Deze preview bevat Smackdown spoilers!!The Great American Bash![]()
![]()
Triple H (c) vs Edge voor de WWE ChampionshipNadat iedereen dus van brand is verwisseld en de WWE title mee is gegaan naar Smackdown, gaat Edge tegen HHH.
Enige probleem voor Edge is, hij is nu met dat
lieve mevrouwtje van de bloemen !!!, dus La Familia ondersteund Edge niet meer, misschien werken ze hem wel tegen.
Zal HHH gaan winnen met misschien wel behulp van 'present 2' of wint Edge voor de 3e keer de WWE Championship in zijn eentje?
CM Punk (c) vs Batista voor de WHCNadat King PUNK WINS kon uitschreeuwen is alles veranderd op RAW, Punk is de champion en de #1 contender is Batista. Batista blijft maar achter de WHC aan gaan maakt niet uit of het op RAW is of op SD, maar nu krijgt hij een andere tegenstander, een Face

. Kan onze grote vrind hier mee omgaan of durft hij hem niet pijn te doen en verliest hij de match

?
Mark Henry (c) vs Tommy Dreamer voor de ECW ChampionshipKans dat Dreamer wint is groter dan dat ik dit naakt zit te typen terwijl er 3 vlees etende planten aan mijn dijbeen zitten te likken terwijl ik plakband over mijn neus aan het plakken ben en WWF van 17 januari 1996 aan het kijken ben.
Miz en Morisson vs Jesse en Festus vs Zach en Curt vs Finlay en Hornswogle voor de tag team chamiponshipsWhere are the ladders
Maar alsnog, 6 man gaan strijden tegen de geniale miz en morisson om de titels te veroveren, maakt niet uit wie wie pint, als er maar iemand gepint wordt.
John Cena vs JBL in een NYC parking lot brawlMY GAWD CENA WAS ALMOST BROKING IN HALF zoals JR het zou zeggen, maar Cena 'ontsnapte' dus aan de dood, en nu gaan ze op een ander parkeergarage even elkaar voor de 30e keer te lijf, bring me the blood

Shawn Micheals vs Jericho De tofste fued in de WWE komt nu tot een conclusie, de 2 grootmeesters staan tegen over elkaar na elkaar elke week kapot te hebben gemept, mogen ze het nu doen in een match. MOTY confirmed.
Michelle McCool vs Natalya voor de Diva's championshipEen diva's championship, wootefuckingdiedoo

EN dames en heren, volgens mij zat de heer Jim Ross nog wat te spoileren, dat Matt Hardy ook nog gaat tegen Shelton Benjamin voor de US title, staat niet op interwebz of waar dan ook, maar het zou maar eens kunnen