Sowieso moeten ze collision detection is echt fixen. Als iemand op de touwen staat dan wil ik zijn voet niet in een touw zien zitten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:02 schreef kidkash19 het volgende:
Ze zeggen dat het hele roster tot aan Night of Champions erop staat, dat is een goede reden om het te kopen maar als de gameplay weer zuigt zoals de afgelopen 3 jaar ga ik me toch heel erg bedenken. Ik heb de vorige misschien 3 dagen gespeeld en toen is die onder het stof verdwenen
Dit zou gemakkelijk de cover kunnen zijn. Bijde opa`s worden weer eens gepushed in slechte verhaallijnen en oude mannen verkopen nou eenmaal beter. Daarnaast zijn de screenies ook niet echt waar mensen op zitten te wachtenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:03 schreef Wessiej het volgende:
Duidelijke tvp, al kan ik mij niet voorstellen dat dit de definitieve cover is.
ik heb het erbij gezetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TVP, wou zelf deze thread maken maar ben dus te laat.
Speel laatste tijd weer veel 2008 op de Wii, blijft leuk
Misschien ook linkje naar vorige deel in de OP?
[Multi] Smackdown vs Raw 2008
De 2008 versie van de Wii zoog eigenlijk, maar deze is cool, gewoon alle wapens en alle wedstrijden, royal rumble enz.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TVP, wou zelf deze thread maken maar ben dus te laat.
Speel laatste tijd weer veel 2008 op de Wii, blijft leuk
Misschien ook linkje naar vorige deel in de OP?
[Multi] Smackdown vs Raw 2008
Ook zonder al dat is het gewoon een leuk spel hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De 2008 versie van de Wii zoog eigenlijk, maar deze is cool, gewoon alle wapens en alle wedstrijden, royal rumble enz.
Klinkt goed allemaalquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:08 schreef Paxlie het volgende:
IGN hands-on:
http://ps3.ign.com/articles/888/888373p1.html
* Paxlie gaat lezen
Diva's wel, maar Trish en Torrie zijn al vertrokken dus denk niet dat die 2 erin zitten. Misschien Trish bij de legend.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:24 schreef Urquhart het volgende:
Zitten er nog een paar diva's in a la Trish Stratus en Torrie Wilson?
Oude lijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:02 schreef disjfa het volgende:
Oude lijken op de coverHad liever Kofi Kingston en CM Punk gezien of iets dergelijks. Maar die lijken verkopen nou eenmaal he
Maargoed, ik ben benieuwd naar de DS variant. Die schijnt best geinig opgebouwd te worden beetje rpg style. Anders eindigen we wel weer met de willekeurige update +1 jaartje op de consolevarianten.
Finishers:quote:It will forever be known as the "Milan Miracle." On the night of April 16, 2007 in Milan, Italy, Mr. McMahon issued a challenge to anyone in the audience to battle the reigning Intercontinental Champion, Umaga, in a title match. As expected, no one was itching to face the Samoan Bulldozer.
Enter Santino Marella.
Marella, perched in the front row, not only volunteered, he also got off to a surprisingly quick start. Quick enough, in fact, that Mr. McMahon changed the bout to a No Holds Barred Match. Under those rules, it appeared as if Umaga would destroy Marella, but ECW World Champion Bobby Lashley intervened. After the ECW Champion nailed the Samoan Bulldozer with a chair and a vicious spear, he dragged Marella over and placed him on top of Umaga. The Italian became the new Intercontinental Champion in one of the most improbable moments in Raw history.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |