Had ik ook en baalde als een stekker. Heb de laatste aflevering van "make me a supermodel" trouwens niet meer gezien. Wie heeft daar uiteindelijk gewonnen??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:21 schreef conleche het volgende:
Ik zat vorige week naar "Make me a Supermodel" te kijken, kwam daar gofferdegoffer de winna(a)r(es) van Project Runway langs. Lekker dan.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:42 schreef Emmetje37 het volgende:
[..]
Had ik ook en baalde als een stekker. Heb de laatste aflevering van "make me a supermodel" trouwens niet meer gezien. Wie heeft daar uiteindelijk gewonnen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:47 schreef conleche het volgende:
[..]Gelukkig maar, vond de andere kandidaten niet zo bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk ook! Eigenlijk het enige reality programma dat ik kijk, omdat ze ook echt iets moeten kunnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef Michellee het volgende:
jaaaaaaaa ik!!
![]()
Al vind ik dat er in de nieuwe serie niet echt leuke mensen in zitten, zoals Chris etc
Oh, dan had ik het even verkeerd begrepen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:47 schreef Michellee het volgende:
Nee dat bedoel ik...geen leuke mensen erin zoals Chris!
Ja zij hebben echt talent!!
Fiercequote:
Holla at ya boy....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:57 schreef FokPorum het volgende:
Leatha..... She wishes every challenge was made of leatha...My cat´s leatha....my husband´s leatha.. all my kids came out of me leatha...
Ik ook!! Ik ook!! Jammer van mijn gebrek aan ontwerptalen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:06 schreef droomkoningin het volgende:
jaaa, één van de allerleukste programma's die bestaan+
* droomkoningin wilde ook mode-ontwerpster worden vroegah
en stiekum zou ik dat nu ook nog wel willen![]()
Van wat ik kan vinden is er volgensmij geen herhaling.. ik had zelf ook al gezocht omdat ik de 1e aflevering had opgenomen maar die DVD was aan gort dus die aflevering kon ik niet zienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb gister gemist.
Kan ik het ergens terug zien?
Of komt er gewoon op tv een herhaling?
Ja zo'n vermoeden had ik al. Werd tijd ook!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef Enfermera het volgende:
Jennifer met d'r old-grandma outfits, gelukkig.
Er zijn geen herhalingen helaas, volgensmij.. Heb ook al 's gezocht omdat mijn recorder de 1e aflevering niet goed had opgenomen. Maar ik kon het ook nergens terugvinden. Dus goed opnemen of downloadenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:51 schreef Anosmie het volgende:
Ik vind Blayne wel leuk. Vage relnicht..
En wanneer zijn de herhalingen eigenlijk? Eerst werden die toch op zondag uitgezonden? Ik kan ze niet meer vinden...
quote:
Ik vond dat ontwerp gewoontjes. Niks bijzonders aan eigenlijk. Overigens vond ik het ontwerp an Jerrel smaakloos. Ik vond Country eigenlijk het best.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:
lachen! voor elkaar ontwerpen!
Die gebleekte broek was echt mooi!
Hoewel ik eigenlijk leanne fan ben, vind ik Kenley ook erg leuk. Ze heeft wel wat ze maakt vind ik meestal wel tofquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha hebben jullie ook zo'n hekel aan Kenley (zo heet ze toch, die van de jaren 50 kleding?) Haar accent alleen al!
Ik word ondertussen wel een beetje gek van die nasale stem van haar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha hebben jullie ook zo'n hekel aan Kenley (zo heet ze toch, die van de jaren 50 kleding?) Haar accent alleen al!
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik word ondertussen wel een beetje gek van die nasale stem van haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Vast wel, maar de finale is nog niet eens geweest hequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mwah, Jerrel was overal wel goed, maar de wat ik zag van zijn collectie was niet echt geweldig.
Is er dit seizoen geen aflevering waarbij iedereen terugkomt en het seizoen bespreekt?
Ja, zag ik iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef DaviniaHR het volgende:
dat zwarte jurkje was idd erg mooi, en die witte met die bloemen zo schuin erop vond ik ook erg mooi.
ben wel blij dat leanne gewonnen heeft. zij is ook gewoon sympatieker dan kenley.
korto had ook mooie dingen,
hebben jullie trouwens gezien dat Bre van ANTM (cycle 8 of 9 geloof ik) voor Korto liep? kort groen jurkje?
Haha, ja, normaal stuit ik ook altijd 'per ongeluk' op de winnaar, maar dat kan nu niet. Ze zijn in Amerika pas bij aflevering 4.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:40 schreef Enfermera het volgende:
Jaaa ik volg het ook! Leuke kandidaten weer dit seizoen, zo te zien
En ook leuk dat we idd redelijk gelijk lopen met de USA, nu kan ik tenminste nog niet opzoeken wie de winnaar is![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, ja, normaal stuit ik ook altijd 'per ongeluk' op de winnaar, maar dat kan nu niet. Ze zijn in Amerika pas bij aflevering 4.
Oh echt!quote:Op maandag 21 september 2009 11:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Was het jullie trouwens opgevallen dat 1 van de modellen (Ebony) van ANTM is?
Vanavond weer nwe aflevering!
Ontwerpen voor Rebecca Romijn die een grote verrassing heeft...
Same here!quote:Op maandag 21 september 2009 21:33 schreef Felixa het volgende:
Had vorige week nog niet in de gaten dat het weer was begonnen.
Ga vanaf nu weer lekker kijken!
Onder andere X-men, zij was die donkerblauwe die van gedaante kon veranderen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef MaJo het volgende:
Ik volg het ookeerst next top model en dan project runway om mijn avond compleet te maken
waar moeten we de nederlandse wereldberoemde Rebecca Romijn van kennen trouwens?![]()
de naam zei me wel vaag iets, maar aan de gezichten van de ontwerpers te zien valt haar wereldberoemde status ook wel mee
![]()
Jeetje ja, als je in X-men speelt ben je wereldberoemdquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat is verdomme nog een gedeelte nederlandse ook. Dat je die niet kent.
Ze heeft gespeeld in X-men en is getrouwd (geweest?) met John Stamos.
Niet alléén daarvan, maar dat is wel haar bekendste film. Maar goed, er zijn er nog meer, misschien dat er een belletje gaat rinkelen als je haar wiki leest?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje ja, als je in X-men speelt ben je wereldberoemdals dat het enige is waar ik haar van moet kennen ben ik niet echt onder de indruk
Omdat hij echt slecht was. Ik hoop dat Qristel eindelijk weg gaatquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:38 schreef Ghanima het volgende:
Waarom moest er vorige week iemand van het winnend team weg (ik kijk ook een keer niet hoor)?
Daaaar gaaat ze...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Omdat hij echt slecht was. Ik hoop dat Qristel eindelijk weg gaat
is er op zondag een herhaling? hoe laat? waar?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef Enfermera het volgende:
Haha, vorige week vergeten op te nemen (ik sport altijd dan), gelukkig kon ik het gister ff zienMaar ben het nu weer vergeten, dus ik ga het zondag wel weer kijken
Ja, ik kwam er ook ineens achterquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:51 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
is er op zondag een herhaling? hoe laat? waar?
we hadden gasten en ik was vergeten de video in te stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Hahaha ja dat verhaal van Johnny.. Come on zeg, dat is wel heel slap.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Johnny eruit... gebruiken ze nou helemaal geen stoomstrijkijzers? hoe kan hij dan een verhaal ophangen over een spuitende stoomstrijkijzer?
thx, enfermera, en weet je ook hoe het zit met die andere madam? nina garcia?
wel leuk tommy hilfiger in de jury.
en eva "my bum is my greatest asset" ik vond het wel een leuke woordspeling, maar volgens mij had ze hem zelf niet door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die woordspeling was mooi!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |