quote:
Ik vond dat ontwerp gewoontjes. Niks bijzonders aan eigenlijk. Overigens vond ik het ontwerp an Jerrel smaakloos. Ik vond Country eigenlijk het best.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef DaviniaHR het volgende:
lachen! voor elkaar ontwerpen!
Die gebleekte broek was echt mooi!
Hoewel ik eigenlijk leanne fan ben, vind ik Kenley ook erg leuk. Ze heeft wel wat ze maakt vind ik meestal wel tofquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha hebben jullie ook zo'n hekel aan Kenley (zo heet ze toch, die van de jaren 50 kleding?) Haar accent alleen al!
Ik word ondertussen wel een beetje gek van die nasale stem van haar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha hebben jullie ook zo'n hekel aan Kenley (zo heet ze toch, die van de jaren 50 kleding?) Haar accent alleen al!
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik word ondertussen wel een beetje gek van die nasale stem van haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Vast wel, maar de finale is nog niet eens geweest hequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mwah, Jerrel was overal wel goed, maar de wat ik zag van zijn collectie was niet echt geweldig.
Is er dit seizoen geen aflevering waarbij iedereen terugkomt en het seizoen bespreekt?
Ja, zag ik iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef DaviniaHR het volgende:
dat zwarte jurkje was idd erg mooi, en die witte met die bloemen zo schuin erop vond ik ook erg mooi.
ben wel blij dat leanne gewonnen heeft. zij is ook gewoon sympatieker dan kenley.
korto had ook mooie dingen,
hebben jullie trouwens gezien dat Bre van ANTM (cycle 8 of 9 geloof ik) voor Korto liep? kort groen jurkje?
Haha, ja, normaal stuit ik ook altijd 'per ongeluk' op de winnaar, maar dat kan nu niet. Ze zijn in Amerika pas bij aflevering 4.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:40 schreef Enfermera het volgende:
Jaaa ik volg het ook! Leuke kandidaten weer dit seizoen, zo te zien
En ook leuk dat we idd redelijk gelijk lopen met de USA, nu kan ik tenminste nog niet opzoeken wie de winnaar is![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, ja, normaal stuit ik ook altijd 'per ongeluk' op de winnaar, maar dat kan nu niet. Ze zijn in Amerika pas bij aflevering 4.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |