Oh echt!quote:Op maandag 21 september 2009 11:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Was het jullie trouwens opgevallen dat 1 van de modellen (Ebony) van ANTM is?
Vanavond weer nwe aflevering!
Ontwerpen voor Rebecca Romijn die een grote verrassing heeft...
Same here!quote:Op maandag 21 september 2009 21:33 schreef Felixa het volgende:
Had vorige week nog niet in de gaten dat het weer was begonnen.
Ga vanaf nu weer lekker kijken!
Onder andere X-men, zij was die donkerblauwe die van gedaante kon veranderen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef MaJo het volgende:
Ik volg het ookeerst next top model en dan project runway om mijn avond compleet te maken
waar moeten we de nederlandse wereldberoemde Rebecca Romijn van kennen trouwens?![]()
de naam zei me wel vaag iets, maar aan de gezichten van de ontwerpers te zien valt haar wereldberoemde status ook wel mee
![]()
Jeetje ja, als je in X-men speelt ben je wereldberoemdquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat is verdomme nog een gedeelte nederlandse ook. Dat je die niet kent.
Ze heeft gespeeld in X-men en is getrouwd (geweest?) met John Stamos.
Niet alléén daarvan, maar dat is wel haar bekendste film. Maar goed, er zijn er nog meer, misschien dat er een belletje gaat rinkelen als je haar wiki leest?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje ja, als je in X-men speelt ben je wereldberoemdals dat het enige is waar ik haar van moet kennen ben ik niet echt onder de indruk
Omdat hij echt slecht was. Ik hoop dat Qristel eindelijk weg gaatquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:38 schreef Ghanima het volgende:
Waarom moest er vorige week iemand van het winnend team weg (ik kijk ook een keer niet hoor)?
Daaaar gaaat ze...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Omdat hij echt slecht was. Ik hoop dat Qristel eindelijk weg gaat
is er op zondag een herhaling? hoe laat? waar?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef Enfermera het volgende:
Haha, vorige week vergeten op te nemen (ik sport altijd dan), gelukkig kon ik het gister ff zienMaar ben het nu weer vergeten, dus ik ga het zondag wel weer kijken
Ja, ik kwam er ook ineens achterquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:51 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
is er op zondag een herhaling? hoe laat? waar?
we hadden gasten en ik was vergeten de video in te stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Hahaha ja dat verhaal van Johnny.. Come on zeg, dat is wel heel slap.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Johnny eruit... gebruiken ze nou helemaal geen stoomstrijkijzers? hoe kan hij dan een verhaal ophangen over een spuitende stoomstrijkijzer?
thx, enfermera, en weet je ook hoe het zit met die andere madam? nina garcia?
wel leuk tommy hilfiger in de jury.
en eva "my bum is my greatest asset" ik vond het wel een leuke woordspeling, maar volgens mij had ze hem zelf niet door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die woordspeling was mooi!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |