Mja, het is helaas geen rel geworden want ik wil andermans topic niet kapen voor dat soort liefhebberijen. Zie, zo'n waanzinnig goed mens ben ik nou Lein.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kan dat gerel tussen Dude en Ero echt niet lezen... Ik ben dól op lezen, maar ik krijg gewoon kramp in mn ogen... Het is volledig onleesbaar, ik denk dat dat de bijdrage van Erodome is... Ben ik de enige die dat zo ervaart?
[..]oh noes
Gaat die zo hard dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:58 schreef remlof het volgende:
M'n tante op een scootmobiel, wat gaat deze reeks hard!
Als kind woonde ik in Zeeland, we gingen 's zomers altijd naar de kust (Domburg, Vrouwenpolder, Kamperland etc.) .quote:
heerlijke omgeving en ik snap dat je er zo een end voor rijdt, doen wij ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Als kind woonde ik in Zeeland, we gingen 's zomers altijd naar de kust (Domburg, Vrouwenpolder, Kamperland etc.) .
Zelfs nu heb ik het er nog voor over om een uur à anderhalf te sturen om daar te zijn, brede, schone stranden met vrij schoon water en ruimte zat. (inmiddels ben ik natuurlijk wel gewend om de Duitse kuilen te vermijden)
Lieg niet, ik heb een tijd geleden toch echt je teennagels gelaktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:49 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
In mijn enthousiasme heb ik ze ook aangeschaft een paar jaar gelee, maar ik draag ze nooit....
En m'n teennagels lakken? Dat moesten we maar niet doen.
En nu ga ik rap wat eten, anders val ik om....
Oeps, morgen maar eens andere sandalen scoren. Het moet wel lekker lopen hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:
O die sandalen zijn wel heeeeeeeeeeeeeel erg zeg!
we moeten zaterdag toch echt eens serieus met je praten vrees ikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh en ik walg ook van voeten (en dat terwijl ik jaren in een schoenenzaak heb gestaan) maar op de één of andere manier hou ik van de voeten van cnk, ik kus ze, ik masseer ze
Hij blijft dan ook je DOM he.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en ik walg ook van voeten (en dat terwijl ik jaren in een schoenenzaak heb gestaan) maar op de één of andere manier hou ik van de voeten van cnk, ik kus ze, ik masseer ze
crocs zijn alleen grappig bij kleine kinderen..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:26 schreef Liejannuh het volgende:
Hmmm... wil ik dan wel verhuizen bij de zee vandaan?![]()
Ow, en DE, Crocs zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger.![]()
Natuurlijk heb ik Crocs, Teva's en gelakte teennagels.
Birckenstocks zijn helemaal hip Bluezz!
ging jij je nog en beetje voorstellen ofzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:25 schreef Fidelio9889 het volgende:
Ik haat Zeeland, kut herrinneringen aan.![]()
Blanke lak.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:25 schreef AKnynke het volgende:
Ik vind gelakte teennagels dus absoluut niet mooi he. Doe mij maar puur natuur.
Komt bij dat ik op m´n kleine teen gen nagel heb zitten, dus die is niet eens te lakken!
de Noordzee is altijd nog schoner dan de Middellandse zeequote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:51 schreef Vork het volgende:
Behalve de Noordzee. Wat een smerige baggerbende is dat zeg. Geef mij maar bergen trouwens.
Hou je er met een leasebak rekening mee wat de bijtelling en eventuele eigen bijdrage per saldo voor effect hebben op je loon?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nog steeds aan de telefoon. Maar ik vrees dat er qua salaris niet zoveel speelruimte is. Iets met bonussen en een leaseauto geloof ik.
Welkom enzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, goeiemorgen! Ik vind alleen knalrood mooi op teennagelsen blank natuurlijk.
Ik heb geen eten in huis en de winkel gaat over 9 minuten dicht
Fidelio hoi en welkom en zo. Als je dit leest.
En iets met 'iedereen is deze zomer hier wel welkom', maar ik besef dat ik ver weg woon
Ik ben maar begonnen met knackebrod met kaas, karnemelk en een kiwiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:00 schreef Liejannuh het volgende:
Lekker geslapen Isa?
En gewoon wat dingen uit de vriezer trekken.
Ik heb geen geld ':') is allemaal op gegaan aan de ns. Anders had ik misschien wel iets thuis laten bezorgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:13 schreef PeRi het volgende:
Thuisbezorgen!
Ik haat vertragingen en metro's. Kostte me verdomme anderhalf uur om thuis te komen. Dankzij
. Mama
.
Gefeliquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
. Nu mag ik mij ingenieur noemen
.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:18 schreef Isabeau het volgende:
En hoe eens op met de voetengesprekken. Ik heb nu allemaal googleads voor schimmelnagels
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
.
Je gaat nu eindelijk werken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
.
Vis is nog beter! Maar goed dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen geld ':') is allemaal op gegaan aan de ns. Anders had ik misschien wel iets thuis laten bezorgen.
En hoezo, 'dank zij mama'?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
.
Ik had even over je heen gelezen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:58 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Welkom enzo?
Haha, dankje geloof ik
Ik luister nog steeds Prog muziek.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:29 schreef MuadDib het volgende:
Annie!Ik wist wel dat het ooit goed met je zou komen
Ik eigenlijk amper nogquote:
Speciaal voor jou zet ik weer eens de Snowgoose op!quote:
Stationary Travelerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:08 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zet ik weer eens de Snowgoose op!
[ afbeelding ]
lol waren wij toen al weg?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
neuh hoor want dat was precies ook wat hij is volgens mij
Have fun!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar ga ik wat mee drinken![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja dat zeker,
ik ben alleen al voorzien en hij is te oud voor mij.
Waarheen kan ik hem doorsturen?
Ik hou ook niet van voetenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn mister heeft ook zo'n rare voeten-aversie... Ik voel me zowat een fetisjist als ik m'n voeten aanraak in zijn bijzijn. Ik hou er wel van: wassen, eelt verwijderen, badderen, voetcreme, nageltjes knippen en lakken... lekker hoor. En dan wil ik daarna graag een voetmassage, maar dat kan ik schudden bij hem
Thanksquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef Faithy het volgende:
dank je voor de link SoLGave foto's! En wat ziet PF er lief uit
Hee, net als die oudere die minder sexy isquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps, morgen maar eens andere sandalen scoren. Het moet wel lekker lopen he
(maar idd ze zijn spuuglilluk, de mijne, blauwe zijn na 6 jaar nu wel kapoet. Maar ik moet en wil wel goeie andere sandaalachtigen
Birckenstocks, of vloek ik nu?
Als niet-roker heb ik zelfs liever dat iemand een sigaretje naast me opsteekt in een restaurant dan dat 'ie zich volspuit met parfumquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb wel een probleem met mensen die een restaurant binnenkomen met enorm veel parfum op.
Hey net zo langequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:34 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hee, net als die oudere die minder sexy is
stel roddel-tante's zijn we hier ook he!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:34 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hee, net als die oudere die minder sexy is
Moet kunnen tochquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
stel roddel-tante's zijn we hier ook he!
Ik doe altijd 1 in m'n nek (dus onder m'n haar) en dan 1 op mn pols die ik tegen m'n ander pols wrijf. Soms doe ik er nog 1 bij m'n buik omdat die ook wel lekker mag ruiken oidquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
Principessa, toen ik ooit een parfum kocht, vroeg ik aan mn vriend, zijn 2 pufjes genoeg?
J, dat was genoeg.
Akls je een parfum lang gebruikt, ruik je het zelf niet genoeg.
Dik is primaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:16 schreef PeRi het volgende:
Het lot van de familie Meijer vind ik een van de beste/leukste/mooiste boeken die vorig jaar is uitgekomen.
Wel erg dik.
Het Lot van de Familie Meijer. LEZEN alsjeblieft! Zo prachtig!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand nog een goed mooi boek? Niet zo simplistisch als de Davinci Code
niet zo langdradig als De Eeuw van mijn vader. Net zo spannend als De schaduw van de wind. En een beetje eigenaardig zoals The unbearable lightness of being.
Zo iets zoek ik. Maar ik weet niets.
Berini moet ik nog eens gaan lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dik is prima
davincode, bernini misterie, juvenalis dilemma heb ik alle drie in 1 weekend uitgelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |