claw boys clawquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:56 schreef borisz het volgende:
Het plaatselijke beeckestijnpop heb ik dit jaar laten schieten. Waren opzich wel leuke artiesten.
- Claw boys Claw
- GEM
Alleen ik was het vergeten.
Verder ga ik wel eens naar bevrijdingsfestival in de Haarlemmer Hout.
Dat zijn de jaarlijkse festivals hier wel zo'n beetje.
als je ergens een keer heen wilt, geef je maar een gilletjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
damn mn verbrande schouder doet nu echt teveel pijn
en de sfeer van festivals is ook leuk maar ik moet altijd alleen gaan dusja dan ga ik wel alleen als er echt iets komt wat ik moet zien
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen
Ik heb mn hertentamen en daarmee het vak gehaald*blij*
Als ik kritisch kijk, denk ik dat het belsezar moet zijn. Die is een stuk donkerder. Ik heb Nynke net op msn 2 linkjes gestuurd, nu komt t vast goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
of belsezar duswelke is het nou Nynke?? noem eens een fotonr op waar hij opstaat!
Deze is ook priceless, jij in gesprek met die gozer, het zou me niets verbazen als je hem van zijn geloof hebt afgeholpenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:21 schreef Leintjeuh het volgende:
MK oh mijn hemel, de bier-en-tietenfoto'sDie van jou staan er een stuk mooier op
wat is solar weekend?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gat er nog iemand naar Solar Weekend? Wij zitten te twijfelen. Ik wil graag, maar mijn vriendin (en haar tweelingbroer) zijn de maandag erna jarig en we weten niet hoe we met verjaardag zitten.
Wat een vreselijke knuppel was dat ook... Lieve hemel wat een d'ohquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze is ook priceless, jij in gesprek met die gozer, het zou me niets verbazen als je hem van zijn geloof hebt afgeholpenDamzz wat ben je toch een lekker wijf
![]()
[ afbeelding ]
Nou zelfs voor een sinterklaas vind ik m knap griezelig...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en van die vent met die baard zei Milou in eerste instantie dat hij sinterklaas was![]()
neuh hoor want dat was precies ook wat hij is volgens mijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:04 schreef DarkElf het volgende:
sinterklaas? wat lief van haar, ik vond het meer een aan alcohol verslaafde hobo om te zien![]()
of is dat niet aardig?
Solar is weer een ander feestjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ah ff gegoogled, dan is de danceparade volgens mij, dus zitten we in rotterdam
Zowel de jongere als de oudere versie is te klein voor je.quote:
Bij welke stage waren jullie dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat een vreselijke knuppel was dat ook... Lieve hemel wat een d'oh
Ik vind deze foto trouwens echt fantastisch[ afbeelding ]
In Roermond een creatief festival met Dance en Hip hop.quote:
Wat voor schoentjes?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zowel de jongere als de oudere versie is te klein voor je.
Ik zag hier trouwens nog leuke schoenen in jouw maat bij de Dungelman in de uitverkoop!Dus mocht je nog schoenen nodig hebben: zaterdag via Voorburg reizen.
O.a. DJ Chuckie, FeddeLeGrand, TMF, Breezah.quote:
Gewoon leuke instappertjes. Nette schoenen. Geen gympies ofzo.quote:
Niet zo verbolgen hoor. Kwaliteitsbladen als VN of Elsevier verspileln niet eens papier aan muziek voor gepeupel. Revu is best een goed blad en er zijn gewoon legio mensen die Trance slaapverwekkende rommel vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef AKnynke het volgende:
god, wat een geweldige omschrijving, muzikale anesthesisten. En dat voor de revu!
Chuckie tja die mogen ze naar Duitsland verbannen ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
O.a. DJ Chuckie, FeddeLeGrand, TMF, Breezah.
Commercie maakt alles kapot.
Black gaat op zich nog wel, maar ook daar loopt teveel 16 jarig jumpgeweld rond met meer pillen dan goed voor ze is.
Vroeger toen Shockers nog gewoon bestond....
Ach, we hebben altijd Awakenings nog!
Ik moet heel eerlijk zeggen, m'n ouders hebben de leesmap thuis, en naast de libelle en de margriet, lees ik ook de revu en de panorama.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Niet zo verbolgen hoor. Kwaliteitsbladen als VN of Elsevier verspileln niet eens papier aan muziek voor gepeupel. Revu is best een goed blad en er zijn gewoon legio mensen die Trance slaapverwekkende rommel vinden.
De kritiek is best grappig verwoord.
Waren ze wel netjes gewassen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben toe aan nieuwe collega's. Collega's die wel begrijpen dat witte sportsokken alleen geschikt zijn om mee te sporten. En die ook begrijpen dat het al helemaal niet kan om onderuit te hangen achter je bureau zodat iedereen die langsloopt jouw in witte sportsokken gestoken voeten kan zien omdat je je schoenen hebt uitgedaan.
Te erg gewoon.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben toe aan nieuwe collega's. Collega's die wel begrijpen dat witte sportsokken alleen geschikt zijn om mee te sporten. En die ook begrijpen dat het al helemaal niet kan om onderuit te hangen achter je bureau zodat iedereen die langsloopt jouw in witte sportsokken gestoken voeten kan zien omdat je je schoenen hebt uitgedaan.
Te erg gewoon.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
Te erg gewoon.
Bij sommige mannen is het er niet uit te slaan Liannequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
Te erg gewoon.
Je wilt toch niet zeggen dat....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
Bij sommige mannen is het er niet uit te slaan Lianne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |