In Roermond een creatief festival met Dance en Hip hop.quote:
Wat voor schoentjes?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zowel de jongere als de oudere versie is te klein voor je.
Ik zag hier trouwens nog leuke schoenen in jouw maat bij de Dungelman in de uitverkoop!Dus mocht je nog schoenen nodig hebben: zaterdag via Voorburg reizen.
O.a. DJ Chuckie, FeddeLeGrand, TMF, Breezah.quote:
Gewoon leuke instappertjes. Nette schoenen. Geen gympies ofzo.quote:
Niet zo verbolgen hoor. Kwaliteitsbladen als VN of Elsevier verspileln niet eens papier aan muziek voor gepeupel. Revu is best een goed blad en er zijn gewoon legio mensen die Trance slaapverwekkende rommel vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:25 schreef AKnynke het volgende:
god, wat een geweldige omschrijving, muzikale anesthesisten. En dat voor de revu!
Chuckie tja die mogen ze naar Duitsland verbannen ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
O.a. DJ Chuckie, FeddeLeGrand, TMF, Breezah.
Commercie maakt alles kapot.
Black gaat op zich nog wel, maar ook daar loopt teveel 16 jarig jumpgeweld rond met meer pillen dan goed voor ze is.
Vroeger toen Shockers nog gewoon bestond....
Ach, we hebben altijd Awakenings nog!
Ik moet heel eerlijk zeggen, m'n ouders hebben de leesmap thuis, en naast de libelle en de margriet, lees ik ook de revu en de panorama.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Niet zo verbolgen hoor. Kwaliteitsbladen als VN of Elsevier verspileln niet eens papier aan muziek voor gepeupel. Revu is best een goed blad en er zijn gewoon legio mensen die Trance slaapverwekkende rommel vinden.
De kritiek is best grappig verwoord.
Waren ze wel netjes gewassen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben toe aan nieuwe collega's. Collega's die wel begrijpen dat witte sportsokken alleen geschikt zijn om mee te sporten. En die ook begrijpen dat het al helemaal niet kan om onderuit te hangen achter je bureau zodat iedereen die langsloopt jouw in witte sportsokken gestoken voeten kan zien omdat je je schoenen hebt uitgedaan.
Te erg gewoon.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben toe aan nieuwe collega's. Collega's die wel begrijpen dat witte sportsokken alleen geschikt zijn om mee te sporten. En die ook begrijpen dat het al helemaal niet kan om onderuit te hangen achter je bureau zodat iedereen die langsloopt jouw in witte sportsokken gestoken voeten kan zien omdat je je schoenen hebt uitgedaan.
Te erg gewoon.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
Te erg gewoon.
Bij sommige mannen is het er niet uit te slaan Liannequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
Te erg gewoon.
Je wilt toch niet zeggen dat....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
Bij sommige mannen is het er niet uit te slaan Lianne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |