Speciaal voor jou zet ik weer eens de Snowgoose op!quote:
Stationary Travelerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:08 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zet ik weer eens de Snowgoose op!
[ afbeelding ]
lol waren wij toen al weg?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
neuh hoor want dat was precies ook wat hij is volgens mij
Have fun!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar ga ik wat mee drinken![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja dat zeker,
ik ben alleen al voorzien en hij is te oud voor mij.
Waarheen kan ik hem doorsturen?
Ik hou ook niet van voetenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn mister heeft ook zo'n rare voeten-aversie... Ik voel me zowat een fetisjist als ik m'n voeten aanraak in zijn bijzijn. Ik hou er wel van: wassen, eelt verwijderen, badderen, voetcreme, nageltjes knippen en lakken... lekker hoor. En dan wil ik daarna graag een voetmassage, maar dat kan ik schudden bij hem
Thanksquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef Faithy het volgende:
dank je voor de link SoLGave foto's! En wat ziet PF er lief uit
Hee, net als die oudere die minder sexy isquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps, morgen maar eens andere sandalen scoren. Het moet wel lekker lopen he
(maar idd ze zijn spuuglilluk, de mijne, blauwe zijn na 6 jaar nu wel kapoet. Maar ik moet en wil wel goeie andere sandaalachtigen
Birckenstocks, of vloek ik nu?
Als niet-roker heb ik zelfs liever dat iemand een sigaretje naast me opsteekt in een restaurant dan dat 'ie zich volspuit met parfumquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb wel een probleem met mensen die een restaurant binnenkomen met enorm veel parfum op.
Hey net zo langequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:34 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hee, net als die oudere die minder sexy is
stel roddel-tante's zijn we hier ook he!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:34 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hee, net als die oudere die minder sexy is
Moet kunnen tochquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
stel roddel-tante's zijn we hier ook he!
Ik doe altijd 1 in m'n nek (dus onder m'n haar) en dan 1 op mn pols die ik tegen m'n ander pols wrijf. Soms doe ik er nog 1 bij m'n buik omdat die ook wel lekker mag ruiken oidquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
Principessa, toen ik ooit een parfum kocht, vroeg ik aan mn vriend, zijn 2 pufjes genoeg?
J, dat was genoeg.
Akls je een parfum lang gebruikt, ruik je het zelf niet genoeg.
Dik is primaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:16 schreef PeRi het volgende:
Het lot van de familie Meijer vind ik een van de beste/leukste/mooiste boeken die vorig jaar is uitgekomen.
Wel erg dik.
Het Lot van de Familie Meijer. LEZEN alsjeblieft! Zo prachtig!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand nog een goed mooi boek? Niet zo simplistisch als de Davinci Code
niet zo langdradig als De Eeuw van mijn vader. Net zo spannend als De schaduw van de wind. En een beetje eigenaardig zoals The unbearable lightness of being.
Zo iets zoek ik. Maar ik weet niets.
Berini moet ik nog eens gaan lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dik is prima
davincode, bernini misterie, juvenalis dilemma heb ik alle drie in 1 weekend uitgelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |