Welkom enzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, goeiemorgen! Ik vind alleen knalrood mooi op teennagelsen blank natuurlijk.
Ik heb geen eten in huis en de winkel gaat over 9 minuten dicht
Fidelio hoi en welkom en zo. Als je dit leest.
En iets met 'iedereen is deze zomer hier wel welkom', maar ik besef dat ik ver weg woon
Ik ben maar begonnen met knackebrod met kaas, karnemelk en een kiwiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:00 schreef Liejannuh het volgende:
Lekker geslapen Isa?
En gewoon wat dingen uit de vriezer trekken.
Ik heb geen geld ':') is allemaal op gegaan aan de ns. Anders had ik misschien wel iets thuis laten bezorgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:13 schreef PeRi het volgende:
Thuisbezorgen!
Ik haat vertragingen en metro's. Kostte me verdomme anderhalf uur om thuis te komen. Dankzij
. Mama
.
Gefeliquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
. Nu mag ik mij ingenieur noemen
.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:18 schreef Isabeau het volgende:
En hoe eens op met de voetengesprekken. Ik heb nu allemaal googleads voor schimmelnagels
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
.
Je gaat nu eindelijk werken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
.
Vis is nog beter! Maar goed dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen geld ':') is allemaal op gegaan aan de ns. Anders had ik misschien wel iets thuis laten bezorgen.
En hoezo, 'dank zij mama'?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
.
Ik had even over je heen gelezen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:58 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Welkom enzo?
Haha, dankje geloof ik
Ik luister nog steeds Prog muziek.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:29 schreef MuadDib het volgende:
Annie!Ik wist wel dat het ooit goed met je zou komen
Ik eigenlijk amper nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |