Ook ik heb een nimmer aflatende behoefte aan bevestiging...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Airwin, ik hoef je toch niet serieus te vertellen dat jij tot de uitzonderingen behoort, alwaar Litpho al naar verwees?![]()
kusjekroel enzo dan.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook ik heb een nimmer aflatende behoefte aan bevestiging...
Ja sorry, ik zal volgende keer duidelijker zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook ik heb een nimmer aflatende behoefte aan bevestiging...
quote:
Terug? Moet je niet één SC verderop zijn?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben weer terug
en heb de mini meet overleefd![]()
Ja, het was tof volgens alle overlevenden. Parkpopquote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben weer terug
en heb de mini meet overleefd![]()
Welkequote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terug? Moet je niet één SC verderop zijn?
Klopt. Maar AirwiN is getrouwd dus let niet op andere vrouwen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
WelkeIk was hier de hele tijd
!
Dan is het mijn slechte geheugen dat mij parten speelt... Excuses principessa...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
!
Precies!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef Litpho het volgende:
Klopt. Maar AirwiN is getrouwd dus let niet op andere vrouwen.
Als hij het echt als een jubileum zag dan is het wel een stumperd dat 'ie niet meteen met een groot cadeau aan kwam zetten...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vandaag zag ik m'n date weer en hij zei: Het is nu een maand geleden sinds het gala!
En ik, o, nou, wat gaat de tijd snel!
En hij zei: Het is nu een maand geleden
En ik zei, ja dat zei je al!
Bedoelde hij iets van "jubileum achtig iets"
Kijk Airwin, ik zal je even laten zien hoe het moet:quote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies!![]()
Andere vrouwen dan die van mij...
Hij bedoelde iets als dat we elkaar nu opzich best hebben leren kennen en dat we misschien misschien dan wel voor elkaar gingen etc. (We hadden cocktails gedronken)quote:Op maandag 30 juni 2008 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hij het echt als een jubileum zag dan is het wel een stumperd dat 'ie niet meteen met een groot cadeau aan kwam zetten...
De "ex" reeks?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terug? Moet je niet één SC verderop zijn?
Jij bent geen 'andere vrouw', jij bent een Godin!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Kijk Airwin, ik zal je even laten zien hoe het moet:
Gelukkig ben ik daarop de uitzondering.![]()
![]()
Dat initiatief van die vriendjes van tegenwoordig...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hij het echt als een jubileum zag dan is het wel een stumperd dat 'ie niet meteen met een groot cadeau aan kwam zetten...
Immer. Alles behalve Haarlem.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef Godlike02 het volgende:
Kunnen we hier op Almere en de inwoners van Almere zeiken?
Oh. Mijn fout. Ik dacht dat ik menselijk was.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent geen 'andere vrouw', jij bent een Godin!
Haha. Nou ja een soort van "we hebben kennis gemaakt, is er misschien een "ons" jubilieum"quote:Op maandag 30 juni 2008 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat initiatief van die vriendjes van tegenwoordig...
hopen voor Mr. Nectarientje dat hij of beter opgevoed of meeleest
Het is weer eens wat anders dan die eeuwige strijd tussen Den Haag en Utrecht.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef Godlike02 het volgende:
Immer.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef Godlike02 het volgende:
Is daar een strijd dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan die eeuwige strijd tussen Den Haag en Utrecht.
Dat is geen strijd.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Twist op z'n Grieks...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zal stiekem wel een griekse godin zijn dan. Griekse goden hebben allerlei rare menselijke karaktereigenschappen.
We zijn tof. Somsquote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mannen, ik snap er niets van
Oh en almere is echt niks goed aan.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
Sommige buitenwijken zijn echter de slechtste van nederland, maar andere buitenwijken zijn juist weer geweldig.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan nog liever een sloeber met een kever.
He bah, maak er maar weer wat vunzigs van. Jij ontzettende man!quote:
Ik ben blij in een gehucht te wonen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:01 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen tijdens sport evenementen en hier op Fok!
Je leest dingen die er niet zijn.quote:
Met jou is het nooit vunzig, immer ware liefde!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:03 schreef TwistedDarling het volgende:
He bah, maak er maar weer wat vunzigs van. Jij ontzettende man!
Graag gedaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef Betamacx het volgende:
Sjonge! Dit kun je ook geen slowchat meer noemen... Turbo-doorpomp-chat zul je bedoelen... Kijk een paar uur niet en er is alweer een verse!
In Scheveningenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef nectarientje het volgende:
Vunzig is goed![]()
Ik ga zaterdag lekker naar de Japanner
Vergeleken met Singles valt dat best mee, maar dat is dan ook geen slowchatquote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef Betamacx het volgende:
Sjonge! Dit kun je ook geen slowchat meer noemen... Turbo-doorpomp-chat zul je bedoelen... Kijk een paar uur niet en er is alweer een verse!
Paar uur? Dat is kei langquote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef Betamacx het volgende:
jaquote:
Die zijn niet zo vunzig ingesteldquote:Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef nectarientje het volgende:
Vunzig is goed![]()
Ik ga zaterdag lekker naar de Japanner
Mietjes zijn het.quote:
Ze maken wel lekker etenquote:
I knowquote:
Je had niets beters te doen ?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:21 schreef DustPuppy het volgende:
Jesus Christus! Dit Metal Gear Solid 4 is ziek. Ik heb net 55 minuten naar een mission briefing zitten kijken :S
Welke Japanner ga je? Metquote:Op maandag 30 juni 2008 21:14 schreef nectarientje het volgende:
jaDaarna lekker strandtentje in en vermoedelijk lam weer naar huis mijn gezelschap kennende
![]()
Maar eerst lekker eten
Dat was toch bekend dat er lange kutscenes erin gepropt waren?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef DustPuppy het volgende:
Nou ja ik dacht ik ga effe een uurtje spelen ofzo. Dat is dus 5 minuten spelen geworden en 55 minuten cutscene kijken.
Nee, metquote:
Heel goed!quote:
Tja, blijkbaar zitten er veel mensen mee.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef CherryLips het volgende:
jezus, sbs heeft een liveverbinding met een of andere kroeg omdat er vanaf morgen een rookverbod is![]()
![]()
.
Ik zou nog bijna voor het rookverbod wordenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef CherryLips het volgende:
jezus, sbs heeft een liveverbinding met een of andere kroeg omdat er vanaf morgen een rookverbod is![]()
![]()
.
Nokia 6500 in bronsquote:
nou he! Nu wil ik alleen graag voor de brievenbus gaan liggenquote:
SBS.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef CherryLips het volgende:
![]()
.
da's wel een feestje waard hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef Q. het volgende:
Het is vandaag precies drie jaar geleden dat ik voorgoed uit Enschede vertrokken ben..
Tot je je bedenkt dat het ook de verjaardag is van het verhuizen naar Amersfoortquote:
pessimistquote:Op maandag 30 juni 2008 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot je je bedenkt dat het ook de verjaardag is van het verhuizen naar Amersfoort.
Dat vooral, dat vooral...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot je je bedenkt dat het ook de verjaardag is van het verhuizen naar Amersfoort.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef DustPuppy het volgende:
Nou ja ik dacht ik ga effe een uurtje spelen ofzo. Dat is dus 5 minuten spelen geworden en 55 minuten cutscene kijken.
Heb je tenminste nog iets bereikt vandaagquote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Zal ik plato weer spelfouten laten maken?
Ik zag je sowieso minderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:45 schreef MNR het volgende:
Ow, en goedemorgen allen
Ben tijdelijk van de aardbodem verdwenen, maar vind dat ook wel even prima zo.
Het valt niet mee hè?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooo
ik snap nu pas dat dit singles niet is
sorry
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooo
ik snap nu pas dat dit singles niet is
sorry
Gelukkig is ze verder wel lief (en ze heeft ook wel eens eerder in de non-Singles SC gepost)quote:
Omdat er een policy is gemaakt. Ook de vorige keer al. Maar toch, er zijn regels. Dus het komt goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:43 schreef MNR het volgende:
Wat ik alleen afvraag: als iedereen ziet dat het een herhaling is, waarom voorziet niemand dan dan het opnieuw gaat gebeuren omdat er niets veranderd is?
Dat denk ik wel, jaquote:En als we de topics nu eens samenvoegen (ander naampje erboven, Singles & Couples of zo?) incl. de SC, heb je een andere constructie. De inhoud blijft hetzelfde, alleen zijn de SC's nu samengevoegd. Of denk ik nu heel simplistisch?
Het heeft wel wat aandoenlijks ja, zo'n meisje dat denkt dat ze gelijk heeft en zes uur later alsnog tot de ontdekking komt dat dat niet zo is en daar dan nog eerlijk voor uitkomt ook...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:35 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig is ze verder wel lief (en ze heeft ook wel eens eerder in de non-Singles SC gepost).
Ik heb dezelfde upgrade.. alleen hoest ik er voor mijn gevoel ook nog mijn longen bij op *auw*quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn ziekheid heeft een upgrade gehad. Lekker slijm ophoesten.Denk dat ik straks het uitzendbureau maar moet afbellen voor vandaag.
Hoe is het met nectarientje?
Vanwaar de vreugde?quote:
ik ben blij jullie te zienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vanwaar de vreugde?
Weet je wat, ik doe gewoon even mee![]()
Wat lief!quote:
Dat zal hier straks ook vanzelf wel komen, na vaak en lang genoeg hoesten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde upgrade.. alleen hoest ik er voor mijn gevoel ook nog mijn longen bij op *auw*
Wat ga je allemaal doen?quote:
Je gaat het vast fantastisch doen. Succes en sterkte met je zenuwen though.quote:
Handige tante, jongen met geld!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Handige tante ben ik ook. Blijk ik toch nog vaporub in huis te hebben, ik loop als sinds zaterdagavond/nacht te snotteren en verstopt te zijn. Dat had ik eerder willen ontdekken.
Had ik maar een jongen met geld.quote:
Neem een Plato!quote:
kan ik gelijk die woning van hem eens fatsoenlijk inrichten en decoreren.quote:
Roze FTW!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:29 schreef TwistedDarling het volgende:
kan ik gelijk die woning van hem eens fatsoenlijk inrichten en decoreren.
quote:
Met bijpassende kamerjas en pantoffels voor de heer des huizes!quote:
Trouwens net die tent maar eens besteld.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met bijpassende kamerjas en pantoffels voor de heer des huizes!
Gelukkig ben ik een man. Dan gaat dat principe niet op!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:47 schreef DustPuppy het volgende:
Al ben je een jongen met geld, zodra je aan de vrouw raakt ben je een jongen zonder geld
Goed oefenen hoor en reserveer je alvast een week of twee in oktober voor mij poezen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:51 schreef CherryLips het volgende:
vanavond naar een vriendin, vanaf morgen op poezen passen.
den haagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed oefenen hoor en reserveer je alvast een week of twee in oktober voor mij poezen?
Waar ligt de grens tussen jongen en man dan precies vraag ik me af.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:51 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig ben ik een man. Dan gaat dat principe niet op!
Gaan we nog een aantal dagen samen oppassen?quote:
Een jongen stelt zo'n vraag, een man weet het antwoord.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:54 schreef DustPuppy het volgende:
Waar ligt de grens tussen jongen en man dan precies vraag ik me af.
Dan ga ik keihard roepen: IK HEB HET BED GEDEELD MET TWIST EN CL!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Gaan we nog een aantal dagen samen oppassen?![]()
Misschien kunnen we d'r overhalen om toch nog een nachtje bij ons te komen logeren op LL.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik keihard roepen: IK HEB HET BED GEDEELD MET TWIST EN CL!![]()
... alleen niet op hetzelfde moment...
logeerpartijtjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien kunnen we d'r overhalen om toch nog een nachtje bij ons te komen logeren op LL.
Zeker nu we ineens blijkbaar toch op donderdag gaan en op een andere camping gaan staan.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien kunnen we d'r overhalen om toch nog een nachtje bij ons te komen logeren op LL.
Zeker nu we ineens blijkbaar toch op donderdag gaan en op een andere camping gaan staan.![]()
Daarvan staat mij alleen nog bij dat ik voortdurend bang was voor die hoek op mijn oog op het moment dat mijn hand verkeerd terecht zou komen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:07 schreef nectarientje het volgende:
logeerpartijtjes!![]()
en Air, ik heb er ook ingelegen he.. Best leuk voor je verzamelalbum
LOL tieten!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:09 schreef AirwiN het volgende:
Daarvan staat mij alleen nog bij dat ik voortdurend bang was voor die hoek op mijn oog op het moment dat mijn hand verkeerd terecht zou komen...
Voor het resultaat maakt het geen verschil...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:14 schreef nectarientje het volgende:
LOL tieten!![]()
For your convience, ik heb er ook alleen in gelegen, misschien moet je die poging dan maar meetellen
Het neemt misschien een stukje angst bij je wegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:16 schreef AirwiN het volgende:
Voor het resultaat maakt het geen verschil...
Of het wekt een stukje 'had ik maar... ' gevoel op. Dat blauwe oog verdwijnt wel weer, maar het moment dat blijft voor altijd in mijn herinnering...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:19 schreef nectarientje het volgende:
Het neemt misschien een stukje angst bij je weg
gheghe, sja.. dat risico loop je ook jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:26 schreef AirwiN het volgende:
Of het wekt een stukje 'had ik maar... ' gevoel op. Dat blauwe oog verdwijnt wel weer, maar het moment dat blijft voor altijd in mijn herinnering...
Fantaseren doe ik wel over beroemdheden enzo, niet over vrouwen die letterlijk en figuurlijk binnen handbereik zijn...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef nectarientje het volgende:
gheghe, sja.. dat risico loop je ook jaGelukkig heb je een levendige fantasie toch?
samenwonen met twistquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gaan we nog een aantal dagen samen oppassen?![]()
oh, zijn er al dingen afgesproken danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
iets met nectarientje die zei: Jullie moeten ook op donderdag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh, zijn er al dingen afgesproken dan.
Voordat ik ineens de bitch ben, lief en ik zijn inderdaad voornemens om op donderdag al te gaan. Q heeft zuslief even gecontacteerd en die vond donderdag ook wel prima. Waarbij ik gelijk zonder lief te contacteren aanbood om meerdere tenten mee te nemen zodat wij ze op kunnen zettenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:01 schreef TwistedDarling het volgende:
iets met nectarientje die zei: Jullie moeten ook op donderdag.
En toen Q ineens zo van: OKAY!
Want Q is natuurlijk een enorme push-over.
En als ik en Airwin dan gezellig bij hen willen staan (en wie weet dan ook bij jullie? welke camping waren jullie ook alweer fan van?) dan is het wellicht verstandig dat ik ook donderdag vast meega om een plekje voor moi en Airwin (die vrijdag eerst nog even gaat werken) te veroveren. Ofzo.
Nouja, ik weet het allemaal niet meer/nog niet.
Tijd zat nog.
Check.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:01 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
iets met nectarientje die zei: Jullie moeten ook op donderdag.
En toen Q ineens zo van: OKAY!
Want Q is natuurlijk een enorme push-over.
Speel nou even mee met het 'Q-plagen'-spel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Voordat ik ineens de bitch ben, lief en ik zijn inderdaad voornemens om op donderdag al te gaan. Q heeft zuslief even gecontacteerd en die vond donderdag ook wel prima. Waarbij ik gelijk zonder lief te contacteren aanbood om meerdere tenten mee te nemen zodat wij ze op kunnen zetten
Maar dan ga ik huilen en dat is kei-zielig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Speel nou even mee met het 'Q-plagen'-spel.
jamaar nu kom ik er zo bitchy vanaf en dat vind ik mezelf helemaal nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Speel nou even mee met het 'Q-plagen'-spel.
Jamaar dan zijn er hier allemaal leuke chicks die je willen/moeten troosten, jeweetztogg!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar dan ga ik huilen en dat is kei-zielig..
Jij bent alles behalve een bitch.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jamaar nu kom ik er zo bitchy vanaf en dat vind ik mezelf helemaal niet![]()
*plaagt Q*
Ja maar die zitten nu niet om me heen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jamaar dan zijn er hier allemaal leuke chicks die je willen/moeten troosten, jeweetztogg!
Aahhhhhhquote:
Voorlopig is het zusje van Q de bitch hiero... Die vroeg zich af of ik niet goed wijs was, kutwijf!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:06 schreef nectarientje het volgende:
Voordat ik ineens de bitch ben, lief en ik zijn inderdaad voornemens om op donderdag al te gaan. Q heeft zuslief even gecontacteerd en die vond donderdag ook wel prima. Waarbij ik gelijk zonder lief te contacteren aanbood om meerdere tenten mee te nemen zodat wij ze op kunnen zetten
Ja, maar je bent ook niet goed wijs. Een beetje in Den Haag wonen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig is het zusje van Q de bitch hiero... Die vroeg zich af of ik niet goed wijs was, kutwijf!
Jij mag dat zeggen, maarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef Q. het volgende:
Ja, maar je bent ook niet goed wijs. Een beetje in Den Haag wonen..
Hoe komt ze bij zo'n vraag?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig is het zusje van Q de bitch hiero... Die vroeg zich af of ik niet goed wijs was, kutwijf!
Waarschijnlijk doordat ze zelf niet goed wijs is!quote:
Veluwe he.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doordat ze zelf niet goed wijs is!
[insert volkslied van Heerde]quote:
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef CherryLips het volgende:
wat een gezeik weer met de belastingdienst zeg, tering.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik hoop wel dat ik donderdag weer aardig ben opgeknapt. En dat het toch niet gaat regenen zodat ik niet nog zieker word.
*meehoopt*quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik hoop wel dat ik donderdag weer aardig ben opgeknapt. En dat het toch niet gaat regenen zodat ik niet nog zieker word.
"Ook onder de randjes"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:58 schreef Q. het volgende:
Ik wil je wel opdrachten geven hoor.
Ik geef jou de opdracht om mijn kaartje niet te vergeten!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:58 schreef Q. het volgende:
Here he comes to ctrl+s the day!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:58 schreef Q. het volgende:
Ik doe mijn best. Wat niet veel is trouwens.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef jou de opdracht om mijn kaartje niet te vergeten!
Mooi, ik ga mij omkleden en richting Amsterdam. tot straks!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Q. het volgende:
Ik doe mijn best. Wat niet veel is trouwens.
Dat is een dag te vroeg, ik ben er morgen pasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, ik ga mij omkleden en richting Amsterdam. tot straks!
Niet Plato, die is er bijna nooit meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Liquidootje het volgende:
Ey even tussendoor. Wie is jullie leider eigenlijk?
Gezellig, ik ook. Hoe kleed jij je tegen het noodweer?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een dag te vroeg, ik ben er morgen pas.
Dan zal het Nixxx wel zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet Plato, die is er bijna nooit meer.
tjk tjk. "die lui"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef Pheno het volgende:
ikweets niet eens waar je het over hebt
Maar goed, ik ga ook niet bij ide lui eten, misschien jij wel.
Take us to your CLquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef CherryLips het volgende:
ik.
Ik koester nog de stille hoop dat ze het dak gerepareerd hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig, ik ook. Hoe kleed jij je tegen het noodweer?
lui1 (zelfstandig naamwoord, meervoud; luitjes)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
tjk tjk. "die lui"
Wat een minachting.
Waar ik het verhaal ook niet achter ken. Niet echt boeiend zal het zijn, die verwachting heb ik dan ook weer nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien is het stiekem wel Aarti, de enige die een speciale begroeting krijgt
Euh... je weet dat het buiten is hè?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik koester nog de stille hoop dat ze het dak gerepareerd hebben.
Sieg Utrecht!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:14 schreef Pheno het volgende:
Dat is toch die Den Haag - Utrecht bende die de boel hier uit maken?
Ik voel me hier niet thuis.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Sieg Utrecht!
Jammer dat die DH/Utrecht-kliek het best nog wel aardig met elkaar kan vinden..
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:18 schreef Liquidootje het volgende:
Toen dacht ik aan Q, maar dat is best wel een wijfie.
Helaas joh, ga ergens anders een relletje ontketenen. Misschien vinden ze het in singles wel leuk om te rellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:18 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is het nu? Ik dacht echt dat Plato jullie leider was. Hoefde ik die alleen te vernederen net als bij de gorilla's. Toen dacht ik aan Q, maar dat is best wel een wijfie. CL post wel veel, maar nee geen leider, meer een assistent/rechter hand van persoon X.
Volgens mij zit er niet eens een verhaal achter.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar ik het verhaal ook niet achter ken. Niet echt boeiend zal het zijn, die verwachting heb ik dan ook weer niet
Je weet dat ik elders ben hè?quote:
FB.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas joh, ga ergens anders een relletje ontketenen. Misschien vinden ze het in singles wel leuk om te rellen.
Ik heb hier nog een 80GB en twee SATA 120G schijftjes liggen? Maar voor de rest heb ik ook niets over. Desktopje verkocht en macje ook als het meezit.quote:
Zie, doe je het weer.quote:
Kut ik open altijd een nieuw topic als de reeks weer eens verboden is. Scheisse!!! Betrapt!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij zou trouwens de leider ook wel eens kunnen zijn omdat je altijd zo enorm hard je best doet om te laten zien hoe erg je wel niet in de kliek zit. Maar stiekem...
Wacht even. Ik word hier weggestuurd?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas joh, ga ergens anders een relletje ontketenen. Misschien vinden ze het in singles wel leuk om te rellen.
Heb je niet nog een leuk plantje/bloemetje ofzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 80GB en twee SATA 120G schijftjes liggen? Maar voor de rest heb ik ook niets over. Desktopje verkocht en macje ook als het meezit.
Doek alle SCs maar op danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:21 schreef Litpho het volgende:
Wat een gezeik trouwens. Ja, die mensen in die SC, die al tijden samen aan het ouwehoeren zijn, die zijn een kliek.
Nee, echt?.
Echt typisch een leider die zijn kudde wil beschermen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wacht even. Ik word hier weggestuurd?![]()
Vieze klieker!!!!!
Ik heb een bloemetje van het werk gekregen om een reden die ik zelf ook niet begrijp?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb je niet nog een leuk plantje/bloemetje ofzo?
Een van de harem van Phenoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Echt typisch een leider die zijn kudde wil beschermen.
GAAT HEEN EN VERMENIGVULDIG JE MET DE SINGLES!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wacht even. Ik word hier weggestuurd?![]()
Vieze klieker!!!!!
Interessant, dus hier wordt er niet geneukt. Ja nee, dan ehm weet ik voorlopig genoeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
GAAT HEEN EN VERMENIGVULDIG JE MET DE SINGLES!
Oh wacht, neuken, dat zouden ze daar wel willen.
Dat heb ik ze ook geprobeerd te vertellen, maar de illusie dat het ook anders kan is er nog niet helemaal uitquote:
Mooi, dan zien we je je niet dom gedragen voor een tijdjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Interessant, dus hier wordt er niet geneukt. Ja nee, dan ehm weet ik voorlopig genoeg.
Gegeven dat ik dagelijks in Almere ben kan ik me daar van alles bij voorstellenquote:
De macht stijgt opeens wel naar je hoofd he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan zien we je je niet dom gedragen voor een tijdje
Nee, eerder naar mijn reet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De macht stijgt opeens wel naar je hoofd he?
Of de zielige poging tot gerel negeertquote:
Tja, hij doet wel erg zijn best he.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of de zielige poging tot gerel negeert. Het is dat ik principieel geen mensen met Kreator wil vergelijken...
Ik hoop serieus dat er nog meer in zit. Niet noodzakelijk dat er meer uit komt trouwens.quote:
En leukerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:43 schreef Liquidootje het volgende:
TwistedDarling is bijvoorbeeld veel grappiger.
Jij kreeg een bijzondere groet hoorde ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:49 schreef Aarti het volgende:
er wordt toch niet gepest he?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar jullie happen ook iets te veel en gecombineerd met een bepaalde non-nuchterheid domein afbaking. Mwah mwah. TwistedDarling is bijvoorbeeld veel grappiger.
ik heb hard moeten werken voor die groetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij kreeg een bijzondere groet hoorde ik.
Dat zal wel anders zijn dan die van mij natuurlijk.
oe nu al!quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of de zielige poging tot gerel negeert. Het is dat ik principieel geen mensen met Kreator wil vergelijken...
Mwah, Swets en Jarno ben ik het af en toe nog wel eens mee eens én kan ik mee discussiëren zonder dat ze persoonlijk worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
Je kan hem toch prima met Swets, Jarno, Arma, etc vergelijken?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
. Nu mag ik mij ingenieur noemen
.
Check. Nou ja, zolang het maar voor niets blijftquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
That's me.
Dat is ook niet voor het eerst. Alhoewel zelden wanneer het niet over jou gaatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
Anna geeft je gelijk Litpho.
Annie. Eén van ons. Daar kliek je je niet uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:29 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik kom wel weer langs als het over niet kliekdingen gaat
Feli An!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
.
En welverdiend me dunkt. Gefeliciteerd Annie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |