Heb je tenminste nog iets bereikt vandaagquote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Zal ik plato weer spelfouten laten maken?
Ik zag je sowieso minderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:45 schreef MNR het volgende:
Ow, en goedemorgen allen
Ben tijdelijk van de aardbodem verdwenen, maar vind dat ook wel even prima zo.
Het valt niet mee hè?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooo
ik snap nu pas dat dit singles niet is
sorry
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
WelkeIk was hier de hele tijd
!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooo
ik snap nu pas dat dit singles niet is
sorry
Gelukkig is ze verder wel lief (en ze heeft ook wel eens eerder in de non-Singles SC gepost)quote:
Omdat er een policy is gemaakt. Ook de vorige keer al. Maar toch, er zijn regels. Dus het komt goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:43 schreef MNR het volgende:
Wat ik alleen afvraag: als iedereen ziet dat het een herhaling is, waarom voorziet niemand dan dan het opnieuw gaat gebeuren omdat er niets veranderd is?
Dat denk ik wel, jaquote:En als we de topics nu eens samenvoegen (ander naampje erboven, Singles & Couples of zo?) incl. de SC, heb je een andere constructie. De inhoud blijft hetzelfde, alleen zijn de SC's nu samengevoegd. Of denk ik nu heel simplistisch?
Het heeft wel wat aandoenlijks ja, zo'n meisje dat denkt dat ze gelijk heeft en zes uur later alsnog tot de ontdekking komt dat dat niet zo is en daar dan nog eerlijk voor uitkomt ook...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:35 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig is ze verder wel lief (en ze heeft ook wel eens eerder in de non-Singles SC gepost).
Ik heb dezelfde upgrade.. alleen hoest ik er voor mijn gevoel ook nog mijn longen bij op *auw*quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn ziekheid heeft een upgrade gehad. Lekker slijm ophoesten.Denk dat ik straks het uitzendbureau maar moet afbellen voor vandaag.
Hoe is het met nectarientje?
Vanwaar de vreugde?quote:
ik ben blij jullie te zienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vanwaar de vreugde?
Weet je wat, ik doe gewoon even mee![]()
Wat lief!quote:
Dat zal hier straks ook vanzelf wel komen, na vaak en lang genoeg hoesten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde upgrade.. alleen hoest ik er voor mijn gevoel ook nog mijn longen bij op *auw*
Wat ga je allemaal doen?quote:
Je gaat het vast fantastisch doen. Succes en sterkte met je zenuwen though.quote:
Handige tante, jongen met geld!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Handige tante ben ik ook. Blijk ik toch nog vaporub in huis te hebben, ik loop als sinds zaterdagavond/nacht te snotteren en verstopt te zijn. Dat had ik eerder willen ontdekken.
Had ik maar een jongen met geld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |