Heb je tenminste nog iets bereikt vandaagquote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Zal ik plato weer spelfouten laten maken?
Ik zag je sowieso minderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:45 schreef MNR het volgende:
Ow, en goedemorgen allen
Ben tijdelijk van de aardbodem verdwenen, maar vind dat ook wel even prima zo.
Het valt niet mee hè?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooo
ik snap nu pas dat dit singles niet is
sorry
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
WelkeIk was hier de hele tijd
!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooo
ik snap nu pas dat dit singles niet is
sorry
Gelukkig is ze verder wel lief (en ze heeft ook wel eens eerder in de non-Singles SC gepost)quote:
Omdat er een policy is gemaakt. Ook de vorige keer al. Maar toch, er zijn regels. Dus het komt goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:43 schreef MNR het volgende:
Wat ik alleen afvraag: als iedereen ziet dat het een herhaling is, waarom voorziet niemand dan dan het opnieuw gaat gebeuren omdat er niets veranderd is?
Dat denk ik wel, jaquote:En als we de topics nu eens samenvoegen (ander naampje erboven, Singles & Couples of zo?) incl. de SC, heb je een andere constructie. De inhoud blijft hetzelfde, alleen zijn de SC's nu samengevoegd. Of denk ik nu heel simplistisch?
Het heeft wel wat aandoenlijks ja, zo'n meisje dat denkt dat ze gelijk heeft en zes uur later alsnog tot de ontdekking komt dat dat niet zo is en daar dan nog eerlijk voor uitkomt ook...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:35 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig is ze verder wel lief (en ze heeft ook wel eens eerder in de non-Singles SC gepost).
Ik heb dezelfde upgrade.. alleen hoest ik er voor mijn gevoel ook nog mijn longen bij op *auw*quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn ziekheid heeft een upgrade gehad. Lekker slijm ophoesten.Denk dat ik straks het uitzendbureau maar moet afbellen voor vandaag.
Hoe is het met nectarientje?
Vanwaar de vreugde?quote:
ik ben blij jullie te zienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vanwaar de vreugde?
Weet je wat, ik doe gewoon even mee![]()
Wat lief!quote:
Dat zal hier straks ook vanzelf wel komen, na vaak en lang genoeg hoesten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde upgrade.. alleen hoest ik er voor mijn gevoel ook nog mijn longen bij op *auw*
Wat ga je allemaal doen?quote:
Je gaat het vast fantastisch doen. Succes en sterkte met je zenuwen though.quote:
Handige tante, jongen met geld!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Handige tante ben ik ook. Blijk ik toch nog vaporub in huis te hebben, ik loop als sinds zaterdagavond/nacht te snotteren en verstopt te zijn. Dat had ik eerder willen ontdekken.
Had ik maar een jongen met geld.quote:
Neem een Plato!quote:
kan ik gelijk die woning van hem eens fatsoenlijk inrichten en decoreren.quote:
Roze FTW!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:29 schreef TwistedDarling het volgende:
kan ik gelijk die woning van hem eens fatsoenlijk inrichten en decoreren.
quote:
Met bijpassende kamerjas en pantoffels voor de heer des huizes!quote:
Trouwens net die tent maar eens besteld.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met bijpassende kamerjas en pantoffels voor de heer des huizes!
Gelukkig ben ik een man. Dan gaat dat principe niet op!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:47 schreef DustPuppy het volgende:
Al ben je een jongen met geld, zodra je aan de vrouw raakt ben je een jongen zonder geld
Goed oefenen hoor en reserveer je alvast een week of twee in oktober voor mij poezen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:51 schreef CherryLips het volgende:
vanavond naar een vriendin, vanaf morgen op poezen passen.
den haagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed oefenen hoor en reserveer je alvast een week of twee in oktober voor mij poezen?
Waar ligt de grens tussen jongen en man dan precies vraag ik me af.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:51 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig ben ik een man. Dan gaat dat principe niet op!
Gaan we nog een aantal dagen samen oppassen?quote:
Een jongen stelt zo'n vraag, een man weet het antwoord.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:54 schreef DustPuppy het volgende:
Waar ligt de grens tussen jongen en man dan precies vraag ik me af.
Dan ga ik keihard roepen: IK HEB HET BED GEDEELD MET TWIST EN CL!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Gaan we nog een aantal dagen samen oppassen?![]()
Misschien kunnen we d'r overhalen om toch nog een nachtje bij ons te komen logeren op LL.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik keihard roepen: IK HEB HET BED GEDEELD MET TWIST EN CL!![]()
... alleen niet op hetzelfde moment...
logeerpartijtjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien kunnen we d'r overhalen om toch nog een nachtje bij ons te komen logeren op LL.
Zeker nu we ineens blijkbaar toch op donderdag gaan en op een andere camping gaan staan.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien kunnen we d'r overhalen om toch nog een nachtje bij ons te komen logeren op LL.
Zeker nu we ineens blijkbaar toch op donderdag gaan en op een andere camping gaan staan.![]()
Daarvan staat mij alleen nog bij dat ik voortdurend bang was voor die hoek op mijn oog op het moment dat mijn hand verkeerd terecht zou komen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:07 schreef nectarientje het volgende:
logeerpartijtjes!![]()
en Air, ik heb er ook ingelegen he.. Best leuk voor je verzamelalbum
LOL tieten!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:09 schreef AirwiN het volgende:
Daarvan staat mij alleen nog bij dat ik voortdurend bang was voor die hoek op mijn oog op het moment dat mijn hand verkeerd terecht zou komen...
Voor het resultaat maakt het geen verschil...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:14 schreef nectarientje het volgende:
LOL tieten!![]()
For your convience, ik heb er ook alleen in gelegen, misschien moet je die poging dan maar meetellen
Het neemt misschien een stukje angst bij je wegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:16 schreef AirwiN het volgende:
Voor het resultaat maakt het geen verschil...
Of het wekt een stukje 'had ik maar... ' gevoel op. Dat blauwe oog verdwijnt wel weer, maar het moment dat blijft voor altijd in mijn herinnering...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:19 schreef nectarientje het volgende:
Het neemt misschien een stukje angst bij je weg
gheghe, sja.. dat risico loop je ook jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:26 schreef AirwiN het volgende:
Of het wekt een stukje 'had ik maar... ' gevoel op. Dat blauwe oog verdwijnt wel weer, maar het moment dat blijft voor altijd in mijn herinnering...
Fantaseren doe ik wel over beroemdheden enzo, niet over vrouwen die letterlijk en figuurlijk binnen handbereik zijn...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef nectarientje het volgende:
gheghe, sja.. dat risico loop je ook jaGelukkig heb je een levendige fantasie toch?
samenwonen met twistquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gaan we nog een aantal dagen samen oppassen?![]()
oh, zijn er al dingen afgesproken danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
iets met nectarientje die zei: Jullie moeten ook op donderdag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh, zijn er al dingen afgesproken dan.
Voordat ik ineens de bitch ben, lief en ik zijn inderdaad voornemens om op donderdag al te gaan. Q heeft zuslief even gecontacteerd en die vond donderdag ook wel prima. Waarbij ik gelijk zonder lief te contacteren aanbood om meerdere tenten mee te nemen zodat wij ze op kunnen zettenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:01 schreef TwistedDarling het volgende:
iets met nectarientje die zei: Jullie moeten ook op donderdag.
En toen Q ineens zo van: OKAY!
Want Q is natuurlijk een enorme push-over.
En als ik en Airwin dan gezellig bij hen willen staan (en wie weet dan ook bij jullie? welke camping waren jullie ook alweer fan van?) dan is het wellicht verstandig dat ik ook donderdag vast meega om een plekje voor moi en Airwin (die vrijdag eerst nog even gaat werken) te veroveren. Ofzo.
Nouja, ik weet het allemaal niet meer/nog niet.
Tijd zat nog.
Check.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:01 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
iets met nectarientje die zei: Jullie moeten ook op donderdag.
En toen Q ineens zo van: OKAY!
Want Q is natuurlijk een enorme push-over.
Speel nou even mee met het 'Q-plagen'-spel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Voordat ik ineens de bitch ben, lief en ik zijn inderdaad voornemens om op donderdag al te gaan. Q heeft zuslief even gecontacteerd en die vond donderdag ook wel prima. Waarbij ik gelijk zonder lief te contacteren aanbood om meerdere tenten mee te nemen zodat wij ze op kunnen zetten
Maar dan ga ik huilen en dat is kei-zielig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Speel nou even mee met het 'Q-plagen'-spel.
jamaar nu kom ik er zo bitchy vanaf en dat vind ik mezelf helemaal nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Speel nou even mee met het 'Q-plagen'-spel.
Jamaar dan zijn er hier allemaal leuke chicks die je willen/moeten troosten, jeweetztogg!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar dan ga ik huilen en dat is kei-zielig..
Jij bent alles behalve een bitch.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jamaar nu kom ik er zo bitchy vanaf en dat vind ik mezelf helemaal niet![]()
*plaagt Q*
Ja maar die zitten nu niet om me heen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jamaar dan zijn er hier allemaal leuke chicks die je willen/moeten troosten, jeweetztogg!
Aahhhhhhquote:
Voorlopig is het zusje van Q de bitch hiero... Die vroeg zich af of ik niet goed wijs was, kutwijf!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:06 schreef nectarientje het volgende:
Voordat ik ineens de bitch ben, lief en ik zijn inderdaad voornemens om op donderdag al te gaan. Q heeft zuslief even gecontacteerd en die vond donderdag ook wel prima. Waarbij ik gelijk zonder lief te contacteren aanbood om meerdere tenten mee te nemen zodat wij ze op kunnen zetten
Ja, maar je bent ook niet goed wijs. Een beetje in Den Haag wonen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig is het zusje van Q de bitch hiero... Die vroeg zich af of ik niet goed wijs was, kutwijf!
Jij mag dat zeggen, maarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef Q. het volgende:
Ja, maar je bent ook niet goed wijs. Een beetje in Den Haag wonen..
Hoe komt ze bij zo'n vraag?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig is het zusje van Q de bitch hiero... Die vroeg zich af of ik niet goed wijs was, kutwijf!
Waarschijnlijk doordat ze zelf niet goed wijs is!quote:
Veluwe he.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doordat ze zelf niet goed wijs is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |