Vergeleken met Singles valt dat best mee, maar dat is dan ook geen slowchatquote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef Betamacx het volgende:
Sjonge! Dit kun je ook geen slowchat meer noemen... Turbo-doorpomp-chat zul je bedoelen... Kijk een paar uur niet en er is alweer een verse!
Paar uur? Dat is kei langquote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef Betamacx het volgende:
Sjonge! Dit kun je ook geen slowchat meer noemen... Turbo-doorpomp-chat zul je bedoelen... Kijk een paar uur niet en er is alweer een verse!
jaquote:
Die zijn niet zo vunzig ingesteldquote:Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef nectarientje het volgende:
Vunzig is goed![]()
Ik ga zaterdag lekker naar de Japanner
Mietjes zijn het.quote:
Ze maken wel lekker etenquote:
I knowquote:
Je had niets beters te doen ?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:21 schreef DustPuppy het volgende:
Jesus Christus! Dit Metal Gear Solid 4 is ziek. Ik heb net 55 minuten naar een mission briefing zitten kijken :S
Welke Japanner ga je? Metquote:Op maandag 30 juni 2008 21:14 schreef nectarientje het volgende:
jaDaarna lekker strandtentje in en vermoedelijk lam weer naar huis mijn gezelschap kennende
![]()
Maar eerst lekker eten
Dat was toch bekend dat er lange kutscenes erin gepropt waren?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef DustPuppy het volgende:
Nou ja ik dacht ik ga effe een uurtje spelen ofzo. Dat is dus 5 minuten spelen geworden en 55 minuten cutscene kijken.
Nee, metquote:
Heel goed!quote:
Tja, blijkbaar zitten er veel mensen mee.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef CherryLips het volgende:
jezus, sbs heeft een liveverbinding met een of andere kroeg omdat er vanaf morgen een rookverbod is![]()
![]()
.
Ik zou nog bijna voor het rookverbod wordenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef CherryLips het volgende:
jezus, sbs heeft een liveverbinding met een of andere kroeg omdat er vanaf morgen een rookverbod is![]()
![]()
.
Nokia 6500 in bronsquote:
nou he! Nu wil ik alleen graag voor de brievenbus gaan liggenquote:
SBS.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef CherryLips het volgende:
![]()
.
da's wel een feestje waard hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef Q. het volgende:
Het is vandaag precies drie jaar geleden dat ik voorgoed uit Enschede vertrokken ben..
Tot je je bedenkt dat het ook de verjaardag is van het verhuizen naar Amersfoortquote:
pessimistquote:Op maandag 30 juni 2008 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot je je bedenkt dat het ook de verjaardag is van het verhuizen naar Amersfoort.
Dat vooral, dat vooral...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot je je bedenkt dat het ook de verjaardag is van het verhuizen naar Amersfoort.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef DustPuppy het volgende:
Nou ja ik dacht ik ga effe een uurtje spelen ofzo. Dat is dus 5 minuten spelen geworden en 55 minuten cutscene kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |