Het is die halve tammen nog gelukt ook.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:44 schreef teh_m0nkey het volgende:
Op http://stop-kanker.hyves.nl/:
LEES DIT A.U.B. Je kunt heel veel mensen helpen!
hallo iedereen,
Er is een hyves van mensen die het leuk vinden om met kanker te schelden! Ik en vele anderen zijn door deze hyves gekwetst, en we willen niet dat dat bij nog meer gebeurd!
Asjeblieft, help ons:
En klik op deze link:
http://kankerzeggenisleuk.hyves.nl/
En klik dan op die hyves, op NIET OK! (dat staat onder: lid worden)
Hèèèl erg bedankt!
![]()
*ril*quote:Heeey
IIck vindt kanker heel erg en heel erg zielig iick hoop dat iemand iets vindt dat mensen geen kanker mogen krijgen iick vindt het zo zielig dat iemand dat heeft iick wil dat dit niet gebeurt dat weten jullie allemaal maar iick hoop dat niemand het krijgt Heel veel kusjes mij xxxxxxxxx
quote:Op zondag 29 juni 2008 12:50 schreef afcajos het volgende:
Eindelijk weer eens een goede klacht waar het verdomd lastig wordt om de TS te bashen.
petje af!
En jij weet dit omdat?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:19 schreef Scaurus het volgende:
In de vrouwenbladen sterft het ook van de kanker. In elk nummer van de Margriet of Linda staat wel zo'n huillie verhaal over borstkanker.
Conservatieve boefjes zoals hij gebruiken die bladen als rukvoer.quote:
http://scheldenmetkanker.hyves.nl/quote:Er wordt teveel mee gescholden!
Iedereen zegt wel altijd schelden doet geen pijn, maar ik kan je vertellen, dat kanker best pijn kan doen.
quote:Heb eergisteren nog iemand Geklapt omdat diee Cool ging praten over dezee Ziekte ! =/
Ik kan dur echt fucking slecht tegen.
Me opa heeft het en me andere opa is er aan dood gegaan ..
2 vrienden hebben het en een Achterneefje is er laatst aangestorven; de vader van me beste vriend is een jaar geleden aan dood gegaaaan. die kut ziekte dat het is ! Niemand verdient het om deze ziekte te krijgen zelfs nieet de mensen diee zoo Irietand zijn en dom .. ook diee niet, dit is een ziekete die iemand kapot maakt; voor de een een Scheld woord voor de ander de doood !
HAHAHAquote:ik ben het er helemaal mee eens want mn opa heeft het ook en dei wordt nooit meer beter:'-( :'-( dus... een goeie hyves voor goeie mensen
Een of andere Femke daar (van een jaar of 14/15)quote:
OMGquote:Heb eergisteren nog iemand Geklapt omdat diee Cool ging praten over dezee Ziekte ! =/
Ik kan dur echt fucking slecht tegen.
Ziezoquote:LEES DIT A.U.B. Je kunt heel veel mensen helpen!
hallo iedereen,
Er is een hyves van mensen die het leuk vinden om met kanker te schelden anderen hun regels op te leggen! Ik en vele anderen zijn door deze hyves gekwetst, en we willen niet dat dat bij nog meer gebeurd!
Asjeblieft, help ons:
En klik op deze link:
http://kankerzeggenisleuk.hyves.nl/ http://stop-kanker.hyves.nl/
En klik dan op die hyves, op NIET OK! (dat staat onder: lid worden)
Hèèèl erg bedankt!
![]()
Oke wie had nog dat baksteen plaatje/iemand met kanker plaatje dan zetten we hem even daar neer met de link naar dit topicquote:Een klein woordje
Met zo'n groot effect
Doet je huilen van schrik
EEN woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
En voor de ander de dood
Je hebt nu 2 keuzes
1 Je zet het op je site om te laten zien dat je ook om anderen geeft
2 Je doet niks en gaat weer verder..
-xx- !
HaKkne
Dood is met 2 o'squote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oke wie had nog dat baksteen plaatje/iemand met kanker plaatje dan zetten we hem even daar neer met de link naar dit topic
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:19 schreef reetveter het volgende:
Als we nou zoveel mogelijk kankerlijers hier in dit topic krijgen kan het nog een best mooie rel worden
link?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:22 schreef Scaurus het volgende:
Hoe triest ben je als je op zo'n hyve een foto van je aan kanker overleden vader of moeder zet
Die gast is me subtielquote:Op zondag 29 juni 2008 16:45 schreef Ruubstar het volgende:
Ghermain:sax: (292)
vandaag, 16:35
@ Robin,,, Leuk voor je dat je oma het heeft hopelijk krijgt de rest van je familie het ook :peace:
moet je op die site zeggen ménquote:Op zondag 29 juni 2008 16:46 schreef BaronPils het volgende:
Mensen vatten dingen verkeerd op. Als iemand 'kanker' gebruikt is het meestal versterkend bedoeld (in spreektaal), niet om per se een verband te leggen tussen het onderwerp en de daadwerkelijke ziekte. Natuurlijk, je zou ook een ander woord kunnen gebruiken, maar daarmee loop je dan ook weer het risico iemand anders te beledigen. Oftewel, mensen moeten niet zo dom zijn en beseffen dat 'kanker' slechts spreektaal is en niet daadwerkelijk een correlatie aanduidt tussen het onderwerp van de zin en kanker zelf. Ik snap wel dat het bij sommigen slechte herinneringen kan oproepen, maar het oprichten van een Hyves voor zoiets is wel heel dom (uberhaupt het oprichten en/of gebruiken van Hyves zie ik als vrij dom, maar dat even terzijde).
EDIT: Ik besef nu dat dit niet helemaal overeenkomt met de daadwerkelijke klacht, maar goed.
mensen van kankerhyve rickrollen is zo matig dat het grappig isquote:Joey (387)
vandaag, 16:46
Zie dit mooie filmpje over kanker, dat zegt wel genoeg denk ik
hihi
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:51 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
mensen van kankerhyve rickrollen is zo matig dat het grappig is
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:56 schreef reetveter het volgende:
Waarom hebben ze op die antischeldenmetkankerhyve nou een filmpje van steen staan
Doe hetquote:Op zondag 29 juni 2008 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
http://stopscheldenmetkanker.hyves.nl/ Hier wachten ze op een tubgirl, kan niet anders
Nee maar michella bella welquote:Op zondag 29 juni 2008 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je Melanie maar niet bedoeld
quote:
Ziet er nog best ok uit voor een dood kind.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:24 schreef afcajos het volgende:
Mijn moeder met mijn overleden broer.
[ afbeelding ]
van die kankerhyves
Dat vind ik dan wel weer zieligquote:Op zondag 29 juni 2008 17:24 schreef afcajos het volgende:
Mijn moeder met mijn overleden broer.
[ afbeelding ]
van die kankerhyves
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ziet er nog best ok uit voor een dood kind.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ziet er nog best ok uit voor een dood kind.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hallo, Iedereen die dit leest;-)
ik en een vriendin van mij waren een keer op een plek aan het chillen en naar voetbal van wat vrienden te kijken en toen kwamer er opeens een paar van die meiden en 1 daar van wou iets weten en wij wouden net weg lopen(naar het voetbal kijken) en die ene ging opeen heel erg tegen ons te keer helemaal schelden met Kanker we werden helemaal bang van haar een jongen zijn broertje heeft kanker in zijn hoofd en moet gewoon beina huilen als iemand met kanker scheld... dus die keek ook zo heel raar van: ik kan zo gaan huilen...
ik en mijn vriendin durfde toen niet eens meer alleen terug naar huis het had zo een indruk op ons gemaakt enzo het was gewoon eng aan het begin van de week was dit gebeurt en ik denk er nog steeds heel veel over...
bedankt van het lezen van dit verhaal... en als je Ooit met deze ziekte scheld denk dan...Hoe zal het zijn als ik zo een ziekte heb dan denk je wel beter na voordat je dit nog een keer zegt
xx Respect Fore All
Wtf.
Wat ben jij toch ook een teringjong.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:31 schreef Electro-Worm het volgende:
JaZeik niet.
VB: MIJN PAPPA HEEFT ALCOHOL VERLSLAVING.
JUH MOETT NIT SCHELDEN MT ALCOHOL NDRS STOMP K JE KOP IN.
En dan is Alcoholisme ook ineens een scheldwoord
Tyfusgriep toch altijdquote:
Mee eens.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:34 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een teringjong.
Ik heb het nu 2 x gelezen, en ik snap er nog geen kut vanquote:Op zondag 29 juni 2008 17:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
JA k vind het ook abnormaal als ze met het woord kk sgelden ze moeten het self hen hiopelioijk niet:-$ :-s :-| ^o) en dan volen als iemand uitscheldt als kanker dannzal die wel zeggen doe dat niet
Hoe moet ik dit zien danquote:Op zondag 29 juni 2008 17:37 schreef afcajos het volgende:
:cowboy: $ROBIN$::cowboy: (64)
vandaag, 14:25
mijn oma heeft kanker :'-(
ik kan dr niet tegen als iemand dr mee sgeld
dus houw je bek over mijn oma :-@
HOUD JE BEK JA.quote:
omgquote:GEWOON! Isabel! (163)
vandaag, 12:28
IK HAAT MENSEN DIE MET KANKER SCHELDEN !
PAS GELEDEN KWAM IK ERACHTER DAT M'N BF MET KANKER SCHELD . IK HEB HAAR DR WAT VAN GEZECHT . ZE IS NU MN BF NIET MEER . MA BOEID ME NIET
IK KEN JOU HEUL NIET! HOAX!quote:Op zondag 29 juni 2008 17:42 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
HOUD JE BEK JA.
IK KEN JOU OKE.
Grapje
Hij heette dustyquote:Op zondag 29 juni 2008 17:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik vind mensn die met kanker sgeldn soow sielig, erg gaan duizendn mensen dood aan per dag:-o mn moeder werkt in een kankerziekenhuis duss die komt elk dag wel thuis mt een vrhaal bv over een jonge vrouw die net getrouwd is een kind heft ghad en waar kanker is ontdekt...
http://www.freewebs.com/dustyvdtuin dit is een site ovr een jongen die is overleden waar oowk kanker is ontdekt, dat is soo erg als je dat dagboek leest, ik kreeg egt tranen in mn ogen...
kanker is een kutziekte !
vette site :peace:
Hahahaha een kankerziekenhuis.
Hij kwijlde uit zijn anus!quote:Ik heb last van obstipatie en buikpijnen en slijmverlies vanuit mijn anus.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:57 schreef Zenon het volgende:
Van de site http://www.freewebs.com/dustyvdtuin
[..]
Hij kwijlde uit zijn anus!![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:56 schreef reetveter het volgende:
Petra (166)
9 mei, 00:11
Als je vloekt doodt god een baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agewisseld met het verplichte Ik-Had-een-eetstoornis-verhaal. Als je die bladen mag geloven woedt er een vrijwillige anorexiahongersnood in NLquote:Op zondag 29 juni 2008 13:19 schreef Scaurus het volgende:
In de vrouwenbladen sterft het ook van de kanker. In elk nummer van de Margriet of Linda staat wel zo'n huillie verhaal over borstkanker.
wat kan mij dat schelen pm haar msn isquote:Op zondag 29 juni 2008 18:08 schreef Bolster het volgende:
Mindy is bang voor drugs en ze heeft een vriendjeAnders had ik haar toch ook al kenkerhard gebaldd jeweettog!
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:13 schreef Bolster het volgende:
Ik houd haar toch lekker voor mezelf!
En ze vindt het niet liev als ik dat doe :$
Ze is wel neukbaar.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:17 schreef Bolster het volgende:
reetveter kan geen leuke meisjes vinden
Of coursequote:Op zondag 29 juni 2008 18:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent gewoon gierig, bang dat ik haar afpak
Fuck jou dan, ik had haar vriendin toegevoegd en die heeft msn gegevenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:27 schreef Bolster het volgende:
Ze is offline schattie maar dan krijgt ze dat meteen als ze zich aanmeldt! Fuck jullie! Don't steal mah girlz!
quote:
Ze is te hot voor jouquote:Op zondag 29 juni 2008 19:08 schreef Dibble het volgende:
WTf wie is die Mindy man? KK lekker wijf btw, is ze echt 16?
Bloedkanker kan je krijgenquote:
GASTquote:Op zondag 29 juni 2008 19:17 schreef Electro-Worm het volgende:
Apen, hou gewoon je bek over mindy. Reetveter, ruk er ergens anders op los mongool.
Damnnn
De genetische imperfectie spat er vanaf gewoon, kan niet anders zeggen. Alsof je kanker krijgt van fatsoenlijke interpunctie.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hallo, Iedereen die dit leest;-)
ik en een vriendin van mij waren een keer op een plek aan het chillen en naar voetbal van wat vrienden te kijken en toen kwamer er opeens een paar van die meiden en 1 daar van wou iets weten en wij wouden net weg lopen(naar het voetbal kijken) en die ene ging opeen heel erg tegen ons te keer helemaal schelden met Kanker we werden helemaal bang van haar een jongen zijn broertje heeft kanker in zijn hoofd en moet gewoon beina huilen als iemand met kanker scheld... dus die keek ook zo heel raar van: ik kan zo gaan huilen...
ik en mijn vriendin durfde toen niet eens meer alleen terug naar huis het had zo een indruk op ons gemaakt enzo het was gewoon eng aan het begin van de week was dit gebeurt en ik denk er nog steeds heel veel over...
bedankt van het lezen van dit verhaal... en als je Ooit met deze ziekte scheld denk dan...Hoe zal het zijn als ik zo een ziekte heb dan denk je wel beter na voordat je dit nog een keer zegt
xx Respect Fore All
Wtf.
Die is godverdomme pas 15 geakquote:Op zondag 29 juni 2008 19:26 schreef reetveter het volgende:
Je vraagt er om he
nu ga ik ook het bij els proberen
http://xels.hyves.nl/
Afdwingenquote:Op zondag 29 juni 2008 19:31 schreef reetveter het volgende:
Al is ze 12, vuile NSB'er
Bjorn (93)
vandaag, 19:23
Dit o.a. "DAAAAAAAAAAR MOET EEN PIEMEL IN"?
mischien wil ze dat wel
Niet mee scheldenquote:Op zondag 29 juni 2008 19:19 schreef Bolster het volgende:
Ach werkschuw tuig! Ga een opleiding doen ofzo
Misschien maak jij dan ook nog een kans.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:57 schreef Bolster het volgende:
Dan is ze niet meer schattig maar gewoon een Thaïse neukslet
Kruip terug onder je steen.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:58 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Misschien maak jij dan ook nog een kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Moraalridders ook altijd >.<quote:† Laurie .x ♥ NICK EN SIMON(L) she let go of her fake smile...and whispered; i dont want to be me. zegt (19:57):
Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn, elke x weer een ander en mij doet het pijn(8)
Bjorn... zegt (19:58):
kankerkut opflikkeren met die tyfuszooi
Bjorn... zegt (19:58):
:R
† Laurie .x ♥ NICK EN SIMON(L) she let go of her fake smile...and whispered; i dont want to be me. zegt (19:58):
kankerkut?
† Laurie .x ♥ NICK EN SIMON(L) she let go of her fake smile...and whispered; i dont want to be me. zegt (19:58):
gaat wel erg ver he
Bjorn... zegt (19:59):
nou
niet echt
† Laurie .x ♥ NICK EN SIMON(L) she let go of her fake smile...and whispered; i dont want to be me. zegt (19:59):
ja voor mij wel
† Laurie .x ♥ NICK EN SIMON(L) she let go of her fake smile...and whispered; i dont want to be me. zegt (19:59):
ik laat me geen kankerkut noemen of t nu voor de grap is of niet:S
Bjorn... zegt (20:00):
ik ben in de kankersfeer ;;
† Laurie .x ♥ NICK EN SIMON(L) she let go of her fake smile...and whispered; i dont want to be me. zegt (20:01):
Ja fock jouw , wil niet zeggen dat je mij een kankerkut mag gaan noeme:S
Bjorn... zegt (20:01):
sorry?
Mijn vuist doet wonderenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:01 schreef Bolster het volgende:
Je wil haar gewoon even anaal vernederen.
Wat nog moeilijk gaat worden met je beperkte gereedschap.
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:11 schreef Bolster het volgende:
Kankernegers ook altijd
Ik heb hier een verzoekje! Een Angel wil ook sex aangeboden worden.quote:>>ANGEL<< (F) zegt (20:16):
omg
>>ANGEL<< (F) zegt (20:17):
mij vervelen ze gelukkig niet whaha
"Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen."quote:Op zondag 29 juni 2008 20:18 schreef Bolster het volgende:
[..]
Ik heb hier een verzoekje! Een Angel wil ook sex aangeboden worden.
http://engeltjuh91.hyves.nl/
Doen!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:25 schreef Bolster het volgende:
Ze is een hyvessletje! Zeg dat Saskia met haar moet praten over Bjorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |