Het is die halve tammen nog gelukt ook.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:44 schreef teh_m0nkey het volgende:
Op http://stop-kanker.hyves.nl/:
LEES DIT A.U.B. Je kunt heel veel mensen helpen!
hallo iedereen,
Er is een hyves van mensen die het leuk vinden om met kanker te schelden! Ik en vele anderen zijn door deze hyves gekwetst, en we willen niet dat dat bij nog meer gebeurd!
Asjeblieft, help ons:
En klik op deze link:
http://kankerzeggenisleuk.hyves.nl/
En klik dan op die hyves, op NIET OK! (dat staat onder: lid worden)
Hèèèl erg bedankt!
![]()
*ril*quote:Heeey
IIck vindt kanker heel erg en heel erg zielig iick hoop dat iemand iets vindt dat mensen geen kanker mogen krijgen iick vindt het zo zielig dat iemand dat heeft iick wil dat dit niet gebeurt dat weten jullie allemaal maar iick hoop dat niemand het krijgt Heel veel kusjes mij xxxxxxxxx
quote:Op zondag 29 juni 2008 12:50 schreef afcajos het volgende:
Eindelijk weer eens een goede klacht waar het verdomd lastig wordt om de TS te bashen.
petje af!
En jij weet dit omdat?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:19 schreef Scaurus het volgende:
In de vrouwenbladen sterft het ook van de kanker. In elk nummer van de Margriet of Linda staat wel zo'n huillie verhaal over borstkanker.
Conservatieve boefjes zoals hij gebruiken die bladen als rukvoer.quote:
http://scheldenmetkanker.hyves.nl/quote:Er wordt teveel mee gescholden!
Iedereen zegt wel altijd schelden doet geen pijn, maar ik kan je vertellen, dat kanker best pijn kan doen.
quote:Heb eergisteren nog iemand Geklapt omdat diee Cool ging praten over dezee Ziekte ! =/
Ik kan dur echt fucking slecht tegen.
Me opa heeft het en me andere opa is er aan dood gegaan ..
2 vrienden hebben het en een Achterneefje is er laatst aangestorven; de vader van me beste vriend is een jaar geleden aan dood gegaaaan. die kut ziekte dat het is ! Niemand verdient het om deze ziekte te krijgen zelfs nieet de mensen diee zoo Irietand zijn en dom .. ook diee niet, dit is een ziekete die iemand kapot maakt; voor de een een Scheld woord voor de ander de doood !
HAHAHAquote:ik ben het er helemaal mee eens want mn opa heeft het ook en dei wordt nooit meer beter:'-( :'-( dus... een goeie hyves voor goeie mensen
Een of andere Femke daar (van een jaar of 14/15)quote:
OMGquote:Heb eergisteren nog iemand Geklapt omdat diee Cool ging praten over dezee Ziekte ! =/
Ik kan dur echt fucking slecht tegen.
Ziezoquote:LEES DIT A.U.B. Je kunt heel veel mensen helpen!
hallo iedereen,
Er is een hyves van mensen die het leuk vinden om met kanker te schelden anderen hun regels op te leggen! Ik en vele anderen zijn door deze hyves gekwetst, en we willen niet dat dat bij nog meer gebeurd!
Asjeblieft, help ons:
En klik op deze link:
http://kankerzeggenisleuk.hyves.nl/ http://stop-kanker.hyves.nl/
En klik dan op die hyves, op NIET OK! (dat staat onder: lid worden)
Hèèèl erg bedankt!
![]()
Oke wie had nog dat baksteen plaatje/iemand met kanker plaatje dan zetten we hem even daar neer met de link naar dit topicquote:Een klein woordje
Met zo'n groot effect
Doet je huilen van schrik
EEN woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
En voor de ander de dood
Je hebt nu 2 keuzes
1 Je zet het op je site om te laten zien dat je ook om anderen geeft
2 Je doet niks en gaat weer verder..
-xx- !
HaKkne
Dood is met 2 o'squote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oke wie had nog dat baksteen plaatje/iemand met kanker plaatje dan zetten we hem even daar neer met de link naar dit topic
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:19 schreef reetveter het volgende:
Als we nou zoveel mogelijk kankerlijers hier in dit topic krijgen kan het nog een best mooie rel worden
link?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:22 schreef Scaurus het volgende:
Hoe triest ben je als je op zo'n hyve een foto van je aan kanker overleden vader of moeder zet
Die gast is me subtielquote:Op zondag 29 juni 2008 16:45 schreef Ruubstar het volgende:
Ghermain:sax: (292)
vandaag, 16:35
@ Robin,,, Leuk voor je dat je oma het heeft hopelijk krijgt de rest van je familie het ook :peace:
moet je op die site zeggen ménquote:Op zondag 29 juni 2008 16:46 schreef BaronPils het volgende:
Mensen vatten dingen verkeerd op. Als iemand 'kanker' gebruikt is het meestal versterkend bedoeld (in spreektaal), niet om per se een verband te leggen tussen het onderwerp en de daadwerkelijke ziekte. Natuurlijk, je zou ook een ander woord kunnen gebruiken, maar daarmee loop je dan ook weer het risico iemand anders te beledigen. Oftewel, mensen moeten niet zo dom zijn en beseffen dat 'kanker' slechts spreektaal is en niet daadwerkelijk een correlatie aanduidt tussen het onderwerp van de zin en kanker zelf. Ik snap wel dat het bij sommigen slechte herinneringen kan oproepen, maar het oprichten van een Hyves voor zoiets is wel heel dom (uberhaupt het oprichten en/of gebruiken van Hyves zie ik als vrij dom, maar dat even terzijde).
EDIT: Ik besef nu dat dit niet helemaal overeenkomt met de daadwerkelijke klacht, maar goed.
mensen van kankerhyve rickrollen is zo matig dat het grappig isquote:Joey (387)
vandaag, 16:46
Zie dit mooie filmpje over kanker, dat zegt wel genoeg denk ik
hihi
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:51 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
mensen van kankerhyve rickrollen is zo matig dat het grappig is
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:56 schreef reetveter het volgende:
Waarom hebben ze op die antischeldenmetkankerhyve nou een filmpje van steen staan
Doe hetquote:Op zondag 29 juni 2008 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
http://stopscheldenmetkanker.hyves.nl/ Hier wachten ze op een tubgirl, kan niet anders
Nee maar michella bella welquote:Op zondag 29 juni 2008 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je Melanie maar niet bedoeld
quote:
Ziet er nog best ok uit voor een dood kind.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:24 schreef afcajos het volgende:
Mijn moeder met mijn overleden broer.
[ afbeelding ]
van die kankerhyves
Dat vind ik dan wel weer zieligquote:Op zondag 29 juni 2008 17:24 schreef afcajos het volgende:
Mijn moeder met mijn overleden broer.
[ afbeelding ]
van die kankerhyves
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ziet er nog best ok uit voor een dood kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |