quote:Op zondag 29 juni 2008 16:19 schreef reetveter het volgende:
Als we nou zoveel mogelijk kankerlijers hier in dit topic krijgen kan het nog een best mooie rel worden
link?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:22 schreef Scaurus het volgende:
Hoe triest ben je als je op zo'n hyve een foto van je aan kanker overleden vader of moeder zet
Die gast is me subtielquote:Op zondag 29 juni 2008 16:45 schreef Ruubstar het volgende:
Ghermain:sax: (292)
vandaag, 16:35
@ Robin,,, Leuk voor je dat je oma het heeft hopelijk krijgt de rest van je familie het ook :peace:
moet je op die site zeggen ménquote:Op zondag 29 juni 2008 16:46 schreef BaronPils het volgende:
Mensen vatten dingen verkeerd op. Als iemand 'kanker' gebruikt is het meestal versterkend bedoeld (in spreektaal), niet om per se een verband te leggen tussen het onderwerp en de daadwerkelijke ziekte. Natuurlijk, je zou ook een ander woord kunnen gebruiken, maar daarmee loop je dan ook weer het risico iemand anders te beledigen. Oftewel, mensen moeten niet zo dom zijn en beseffen dat 'kanker' slechts spreektaal is en niet daadwerkelijk een correlatie aanduidt tussen het onderwerp van de zin en kanker zelf. Ik snap wel dat het bij sommigen slechte herinneringen kan oproepen, maar het oprichten van een Hyves voor zoiets is wel heel dom (uberhaupt het oprichten en/of gebruiken van Hyves zie ik als vrij dom, maar dat even terzijde).
EDIT: Ik besef nu dat dit niet helemaal overeenkomt met de daadwerkelijke klacht, maar goed.
mensen van kankerhyve rickrollen is zo matig dat het grappig isquote:Joey (387)
vandaag, 16:46
Zie dit mooie filmpje over kanker, dat zegt wel genoeg denk ik
hihi
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:51 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
mensen van kankerhyve rickrollen is zo matig dat het grappig is
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:56 schreef reetveter het volgende:
Waarom hebben ze op die antischeldenmetkankerhyve nou een filmpje van steen staan
Doe hetquote:Op zondag 29 juni 2008 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
http://stopscheldenmetkanker.hyves.nl/ Hier wachten ze op een tubgirl, kan niet anders
Nee maar michella bella welquote:Op zondag 29 juni 2008 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je Melanie maar niet bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |