omgquote:GEWOON! Isabel! (163)
vandaag, 12:28
IK HAAT MENSEN DIE MET KANKER SCHELDEN !
PAS GELEDEN KWAM IK ERACHTER DAT M'N BF MET KANKER SCHELD . IK HEB HAAR DR WAT VAN GEZECHT . ZE IS NU MN BF NIET MEER . MA BOEID ME NIET
IK KEN JOU HEUL NIET! HOAX!quote:Op zondag 29 juni 2008 17:42 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
HOUD JE BEK JA.
IK KEN JOU OKE.
Grapje
Hij heette dustyquote:Op zondag 29 juni 2008 17:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik vind mensn die met kanker sgeldn soow sielig, erg gaan duizendn mensen dood aan per dag:-o mn moeder werkt in een kankerziekenhuis duss die komt elk dag wel thuis mt een vrhaal bv over een jonge vrouw die net getrouwd is een kind heft ghad en waar kanker is ontdekt...
http://www.freewebs.com/dustyvdtuin dit is een site ovr een jongen die is overleden waar oowk kanker is ontdekt, dat is soo erg als je dat dagboek leest, ik kreeg egt tranen in mn ogen...
kanker is een kutziekte !
vette site :peace:
Hahahaha een kankerziekenhuis.
Hij kwijlde uit zijn anus!quote:Ik heb last van obstipatie en buikpijnen en slijmverlies vanuit mijn anus.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:57 schreef Zenon het volgende:
Van de site http://www.freewebs.com/dustyvdtuin
[..]
Hij kwijlde uit zijn anus!![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:56 schreef reetveter het volgende:
Petra (166)
9 mei, 00:11
Als je vloekt doodt god een baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agewisseld met het verplichte Ik-Had-een-eetstoornis-verhaal. Als je die bladen mag geloven woedt er een vrijwillige anorexiahongersnood in NLquote:Op zondag 29 juni 2008 13:19 schreef Scaurus het volgende:
In de vrouwenbladen sterft het ook van de kanker. In elk nummer van de Margriet of Linda staat wel zo'n huillie verhaal over borstkanker.
wat kan mij dat schelen pm haar msn isquote:Op zondag 29 juni 2008 18:08 schreef Bolster het volgende:
Mindy is bang voor drugs en ze heeft een vriendjeAnders had ik haar toch ook al kenkerhard gebaldd jeweettog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |