quote:
Ze is te hot voor jouquote:Op zondag 29 juni 2008 19:08 schreef Dibble het volgende:
WTf wie is die Mindy man? KK lekker wijf btw, is ze echt 16?
Bloedkanker kan je krijgenquote:
GASTquote:Op zondag 29 juni 2008 19:17 schreef Electro-Worm het volgende:
Apen, hou gewoon je bek over mindy. Reetveter, ruk er ergens anders op los mongool.
Damnnn
De genetische imperfectie spat er vanaf gewoon, kan niet anders zeggen. Alsof je kanker krijgt van fatsoenlijke interpunctie.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hallo, Iedereen die dit leest;-)
ik en een vriendin van mij waren een keer op een plek aan het chillen en naar voetbal van wat vrienden te kijken en toen kwamer er opeens een paar van die meiden en 1 daar van wou iets weten en wij wouden net weg lopen(naar het voetbal kijken) en die ene ging opeen heel erg tegen ons te keer helemaal schelden met Kanker we werden helemaal bang van haar een jongen zijn broertje heeft kanker in zijn hoofd en moet gewoon beina huilen als iemand met kanker scheld... dus die keek ook zo heel raar van: ik kan zo gaan huilen...
ik en mijn vriendin durfde toen niet eens meer alleen terug naar huis het had zo een indruk op ons gemaakt enzo het was gewoon eng aan het begin van de week was dit gebeurt en ik denk er nog steeds heel veel over...
bedankt van het lezen van dit verhaal... en als je Ooit met deze ziekte scheld denk dan...Hoe zal het zijn als ik zo een ziekte heb dan denk je wel beter na voordat je dit nog een keer zegt
xx Respect Fore All
Wtf.
Die is godverdomme pas 15 geakquote:Op zondag 29 juni 2008 19:26 schreef reetveter het volgende:
Je vraagt er om he
nu ga ik ook het bij els proberen
http://xels.hyves.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |