abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59766413
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tvp

want ik ga eerst pannekoeken bakken nu
Pannekoeken? Gooi er een paar deze kant op! Met jam als je dat hebt

(na die zak snoep kan er ook nog wel een pannekoek bij)
pi_59766415
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:28 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Probeer op Suiker niet teveel in te gaan....het is een relclone
Nuances: je reageert van wat je weet meestal. Ik vind Suikeroom te intelligent en te sterk van wat ik gezien heb. En vind het dus dom dat hij nu zonder 'weten/nadenken' reageert.

In dit geval geloof ik niet dat hij bewust provoceert, al probeert hij dat misschien en dat vind ik wel grappig, zijn opmerkingen waren in die zin wel komisch

PM me maar Suikeroom als je enkele dingen wil weten. Sterke opmerkingen! Maar dit musje heeft meer nodig om van het dak te vallen (en nee: geen domino of hittegolf )
pi_59766423
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:39 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

whaha schitterend, wist helemaal niet (meer) dat ze zo hoog zong
valt mij ook pas nu op

Deze dan ook nog maar om het lekker luchtig te houden:

pi_59766428
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Nuances: je reageert van wat je weet meestal. Ik vind Suikeroom te intelligent en te sterk van wat ik gezien heb. En vind het dus dom dat hij nu zonder 'weten/nadenken' reageert.

In dit geval geloof ik niet dat hij bewust provoceert, al probeert hij dat misschien en dat vind ik wel grappig, zijn opmerkingen waren in die zin wel komisch

PM me maar Suikeroom als je enkele dingen wil weten. Sterke opmerkingen! Maar dit musje heeft meer nodig om van het dak te vallen (en nee: geen domino of hittegolf )
Mus is
  zondag 29 juni 2008 @ 02:45:58 #80
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766432
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:42 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Pannekoeken? Gooi er een paar deze kant op! Met jam als je dat hebt

(na die zak snoep kan er ook nog wel een pannekoek bij)
Jij hebt best wel veel eetlust
quote:

[..]

Ah, ja dan heb ik niets gezegd, maar omdat je alles zo letterlijk leek te nemen wilde ik je even een voorzichtige waarschuwing geven, musjes zijn en blijven kwetsbaar natuurlijk
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zondag 29 juni 2008 @ 02:47:43 #81
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59766437
quote:

[..]

ik zit nu niet echt op mn discussie stoel .. soms stel ik ook gewoon (domme) vragen om mensen hun verhaaltje te laten vertellen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59766449
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:39 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Nogmaals, reageer niet op hem, is beter het is een "bot" die reacties uitlokt....niet op ingaan
[..]
Zal ik verder niet meer doen, want hij antwoord toch niet

Lijkt me mooi wonen hoor, dat Scandinavië heeft wel iets moet ik zeggen
Iets wat ik me altijd afvraag: waarom zijn Nederlanders altijd zo gefascineerd over Scandinavie? Ik ben er terecht gekomen maar heb dat nooit gehad...
Wat vind jij zo mooi? De midzomernachtzon, de bergen, de sneeuw, de mystiek (heeft mij wel altijd geboeid), de natuur (mij ook), de ruimte, iets anders?

Ik vraag me dat vaak af als anderen interesse tonen... waarom?
  zondag 29 juni 2008 @ 02:50:58 #83
84524 Morwen
I got life
pi_59766453
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:47 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik zit nu niet echt op mn discussie stoel .. soms stel ik ook gewoon (domme) vragen om mensen hun verhaaltje te laten vertellen
Eigenlijk ben je dus gewoon een heel sociaal persoon
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_59766455
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:50 schreef Morwen het volgende:

[..]

Eigenlijk ben je dus gewoon een heel sociaal persoon
En best lief ook
  zondag 29 juni 2008 @ 02:52:04 #85
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59766459
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:44 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

valt mij ook pas nu op

Deze dan ook nog maar om het lekker luchtig te houden:

Kapitein Ortega, wat een held
als ik vroeger op woensdag middag bij mn christelijke vriendje ging spelen mochten we alleen maar naar de eo kijken op tv.. die hadden ook toffe tekenfilms

best nog mooi gezongen imo..
Henk-Jan Smits: "ik dacht dat de studio koud werd maar ik krijg helemaal kippenvel"
pi_59766460
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:51 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

En best lief ook
Klopt!
  zondag 29 juni 2008 @ 02:54:47 #87
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766475
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:50 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Iets wat ik me altijd afvraag: waarom zijn Nederlanders altijd zo gefascineerd over Scandinavie? Ik ben er terecht gekomen maar heb dat nooit gehad...
Wat vind jij zo mooi? De midzomernachtzon, de bergen, de sneeuw, de mystiek (heeft mij wel altijd geboeid), de natuur (mij ook), de ruimte, iets anders?

Ik vraag me dat vaak af als anderen interesse tonen... waarom?
Ik kan niet precies spreken over anderen, maar mij heeft het altijd wel een speciaal gevoel gegeven...het straalt een bepaalde rust en ook mystiek uit....moeilijk te zeggen maar iets trekt mij wel in Scandinavië (zowel Zweden als Noorwegen en Finland) dat zou me dan ook niet zoveel uitmaken, wel zou ik alle landen weleens willen zien, en meemaken, het lijkt me een heerlijk rustgevende vibe te hebben als je daar bent
  zondag 29 juni 2008 @ 02:54:52 #88
84524 Morwen
I got life
pi_59766476
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:52 schreef Dementor het volgende:

[..]

Klopt!
Gaaf trouwens die suite van De vliegende Hollander Ik wil al een tijdje daar eens overnachten maar het is redelijk duur allemaal
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_59766478
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:52 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Kapitein Ortega, wat een held
als ik vroeger op woensdag middag bij mn christelijke vriendje ging spelen mochten we alleen maar naar de eo kijken op tv.. die hadden ook toffe tekenfilms

best nog mooi gezongen imo..
Henk-Jan Smits: "ik dacht dat de studio koud werd maar ik krijg helemaal kippenvel"
Remi heb ik dus echt nooit gezien en boek niet gelezen

Keek wel altijd deze:

Intro-deuntje is zo leuk
pi_59766483
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:52 schreef Dementor het volgende:

[..]

Klopt!
Jij hoort nu met hele andere dingen bezig te zijn
  zondag 29 juni 2008 @ 03:01:45 #91
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59766509
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:55 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Remi heb ik dus echt nooit gezien en boek niet gelezen

Keek wel altijd deze:

Intro-deuntje is zo leuk
leuk deuntje ja, daar ben ik op ontmaagd
pi_59766520
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:54 schreef Morwen het volgende:

[..]

Gaaf trouwens die suite van De vliegende Hollander Ik wil al een tijdje daar eens overnachten maar het is redelijk duur allemaal
250 tot 300 euro per nacht dat valt wel mee toch?
pi_59766521
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:47 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Je stelde geen (domme) vragen: je vroeg niet eens... (althans: ik zag geen vraag). Je provoceerde en nee Suikeroom, dat is niet altijd leuk... Ik neem het je ook niet kwalijk. Ik vind je een eerlijk een open persoon die recht door zee is, en ok: soms provocerend Niet altijd leuk om te lezen Grrrrr, maar wel soms grappig (behalve als je het subject van jouw critisisme is soms, maar...)

Ok: ik ben een mus in Noorwegen (en val absoluut niet zo snel van de daken: overleef hier wel waar Nederland me geen ruimte meer biedt (dat was ook cynisme): er zijn te veel eenden ook) Sorry PC Eend )

Noorwegen is geen land van sneeuw en ijs, al is het gedurende de winter vaak een beter skioord dan de bekende gebieden. Midzomernacht met rendieren: gan naar midden Noorwegen. Midzomernacht vieren we hier nog wel met vuren overal (meestal 23 juni).
Noorwegen is in de zomer fantastich! Maar denk wel over hoe de winter kan zijn voor je hier wil wonen...

Mus sprak even kort en krachtig: stuur me voor de rest een PM, want dit alles was vreselijk off
pi_59766529
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:56 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Jij hoort nu met hele andere dingen bezig te zijn
Schrik niet!
pi_59766533
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:01 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

leuk deuntje ja, daar ben ik op ontmaagd
Teveel info Sugar!
pi_59766541
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:03 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Mus sprak even kort en krachtig: stuur me voor de rest een PM, want dit alles was vreselijk off
Off-topic? Heul niet! Meid we posten hier de Freggles, dus tegenwoordig is bijna niets meer off!
Vind je openheid wel relaxed, keep it up!
pi_59766542
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:54 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik kan niet precies spreken over anderen, maar mij heeft het altijd wel een speciaal gevoel gegeven...het straalt een bepaalde rust en ook mystiek uit....moeilijk te zeggen maar iets trekt mij wel in Scandinavië (zowel Zweden als Noorwegen en Finland) dat zou me dan ook niet zoveel uitmaken, wel zou ik alle landen weleens willen zien, en meemaken, het lijkt me een heerlijk rustgevende vibe te hebben als je daar bent
Finland ken ik ook niet, maar alles wat ik kan zeggen: als je dan zo Nieuwsgierig bent: Neem de tijd en ga... Vanuit Nederland is het niet zo moeilijk en ook niet al te duur: gewoon doen...
pi_59766543
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:05 schreef Dementor het volgende:

[..]

Schrik niet!
Is wel wat meer voor nodig
pi_59766552
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:07 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Is wel wat meer voor nodig
Voor mijn doen is het anders aardig veel
Onze nachtelijke PM sessies worden hier zo langzaam maar zeker legendarisch.
pi_59766557
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:09 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nu wel ja
  zondag 29 juni 2008 @ 03:12:33 #101
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59766565
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:54 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

is het de oneindigheid in het landschap? de eeuwige stilte?
de ongerepte natuur met meren, bossen, rust, ruimte en het kleine verschil tussen dag en nacht in de zomer?

nahhh ik ga toch voor de bitches

zondag 29 juni 2008 @ 03:12:41 #102
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766566
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:07 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Finland ken ik ook niet, maar alles wat ik kan zeggen: als je dan zo Nieuwsgierig bent: Neem de tijd en ga... Vanuit Nederland is het niet zo moeilijk en ook niet al te duur: gewoon doen...
Toevallig wilde mijn broer(tje) op vakantie naar Noorwegen / Zweden, maar dat was om onduidelijke redenen van de baan helaas, anders had ik zijn ervaringen mooi kunnen gebruiken, maar dat ik er zelf ooit eens naartoe wil gaan is wel zeker, het lijkt me een hele unieke en andere ervaring dan bijv Spanje of een ander "standaard" land waar zovelen al massaal naar toe gaan
  zondag 29 juni 2008 @ 03:14:14 #103
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766572
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:12 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

de ongerepte natuur met meren, bossen, rust, ruimte en het kleine verschil tussen dag en nacht in de zomer?

[ afbeelding ]
Tja, spannend zal het niet worden haha, maar wel apart, anders en mooi (denk ik) al zal het weer natuurlijk niet zo mooi zijn als hier en zeker niet zoals Spanje/Italië bijv
  zondag 29 juni 2008 @ 03:16:47 #104
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59766588
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:03 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Je stelde geen (domme) vragen: je vroeg niet eens... (althans: ik zag geen vraag). Je provoceerde en nee Suikeroom, dat is niet altijd leuk... Ik neem het je ook niet kwalijk. Ik vind je een eerlijk een open persoon die recht door zee is, en ok: soms provocerend Niet altijd leuk om te lezen Grrrrr, maar wel soms grappig (behalve als je het subject van jouw critisisme is soms, maar...)

Ok: ik ben een mus in Noorwegen (en val absoluut niet zo snel van de daken: overleef hier wel waar Nederland me geen ruimte meer biedt (dat was ook cynisme): er zijn te veel eenden ook) Sorry PC Eend )

Noorwegen is geen land van sneeuw en ijs, al is het gedurende de winter vaak een beter skioord dan de bekende gebieden. Midzomernacht met rendieren: gan naar midden Noorwegen. Midzomernacht vieren we hier nog wel met vuren overal (meestal 23 juni).
Noorwegen is in de zomer fantastich! Maar denk wel over hoe de winter kan zijn voor je hier wil wonen...

off wat? moet het hier ergens over gaan dan?
anyway thnx for je comment.. its always a pleasure
pi_59766655
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:07 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Off-topic? Heul niet! Meid we posten hier de Freggles, dus tegenwoordig is bijna niets meer off!
Vind je openheid wel relaxed, keep it up!
Euhm, ok: Ik zei dat slechts om hem te beschermen: misschien niet ok...
pfffffffff nee: persoonlijke onegheden horen niet thuis in openbaarheid
Er zijn sommigen dingen offline, meis.

Ok, ik heb het leuk geprobeert te houden:
Leuk was leuk:

Suikeroom, aangezien het in jouw ogen nergens over hoeft te gaan hoef je ook nergens een compliment van mij te zien: slechts de opmerking dat je een vresleijke ordinaire oversekste klootzak bent (en ja: geef me maar een ban hiervoor, zolang die idioot dit maar leest).

Ik heb geprobeert je te begrijpen, ben aardig geweest, heb je grappen meegenomen en jij komt met zulke idiote antwoorden! en tot slot een foto met de boodschap dat je voor de bitches gaat...
Het blijkt wel: je denkt met je pik, zoals elke man: geeft geen genuanceerd antwoord, maar zendt plaatjes...Van het buurland vrouwen team (waarom? Omdat Zweden eerder verloren heeft?)
pi_59766660
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:10 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Nu wel ja
Nog eentje dan
pi_59766671
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:34 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nog eentje dan
  zondag 29 juni 2008 @ 03:38:10 #108
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766672
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:33 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Euhm, ok: Ik zei dat slechts om hem te beschermen: misschien niet ok...
pfffffffff nee: persoonlijke onegheden horen niet thuis in openbaarheid
Er zijn sommigen dingen offline, meis.

Ok, ik heb het leuk geprobeert te houden:
Leuk was leuk:

Suikeroom, aangezien het in jouw ogen nergens over hoeft te gaan hoef je ook nergens een compliment van mij te zien: slechts de opmerking dat je een vresleijke ordinaire oversekste klootzak bent (en ja: geef me maar een ban hiervoor, zolang die idioot dit maar leest).

Ik heb geprobeert je te begrijpen, ben aardig geweest, heb je grappen meegenomen en jij komt met zulke idiote antwoorden! en tot slot een foto met de boodschap dat je voor de bitches gaat...
Het blijkt wel: je denkt met je pik, zoals elke man: geeft geen genuanceerd antwoord, maar zendt plaatjes...Van het buurland vrouwen team (waarom? Omdat Zweden eerder verloren heeft?)
Heel relaas...maar laat het gaan , ik heb je al eerder gewaarschuwd voor dit soort users, kijk uit...laat je niet meeslepen maar sta er boven, pas dus op!!! FOK! is bloedlink, denk daaraan niet iedereen is even lief enzo
pi_59766726
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:38 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Heel relaas...maar laat het gaan , ik heb je al eerder gewaarschuwd voor dit soort users, kijk uit...laat je niet meeslepen maar sta er boven, pas dus op!!! FOK! is bloedlink, denk daaraan niet iedereen is even lief enzo
Jij bent lief Al heb ik niet eerder met je gesproken... Dank voor je waarschuwing. Ik weet het.. de ban is dcihtbij: so be it...
Eerder heb ik het opgenomen voor Dessi en NSMN toen er hier een Leuke soap over DGK werd gevormd. Gatver: ik ben voor openheid. Suikeroom mag zeggen wat hij wil:: ik ook. Hij heeft een mening en ik ook. Zolang wij beiden open en eerlijk zijn zie ik geen problemen, maar hij antwoord niet open en eerlijk. Ik was misschien te... En als ik daarvoor een ban verdien: so be it.
Mijn discussie is over: ik heb hem meer dan eens antwoord gevraagd en niet gekregen; heb hem verteld wat ik dacht...

Over en uit Mijn gedachten heeft het niet meer... Dank meis: I know... lief dat je me gewaarschuwd hebt...
pi_59766747
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:34 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nog eentje dan
Nog 1-tje!
pi_59766754
Zeker niemand die nu nog zit te wachten op een filmpje van de Berenboot?

* HoneyBunny gooit Youtube linkje in de prullenbak
  zondag 29 juni 2008 @ 03:56:21 #112
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766762
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:50 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Jij bent lief Al heb ik niet eerder met je gesproken... Dank voor je waarschuwing. Ik wet het.. de ban is dihtbij: so be it...
Eerder heb ik het opgenomen voor Dessi en NSMN toen er hier een Leuke soap over DGK werd gevormd. Gatver: ik ben voor openheid. Suikeroom mag zeggen wat hij wil:: ik ook. Hij heeft een mening en ik ook. Zoalg wij beiden open en eerlijk zijn zie ik geen problemen, maar hij antwoord niet open en eerlijk. Ik was misschien te... En als ik daarvoor een ban verdien: so be it.
Mijn discussie is over: ik heb hem meer dan eens antwoord gevraagd en niet gekregen; heb hem verteld wat ik dacht...

Over en uit Mijn gedachten heeft het niet meer... Dank meis: I know... lief dat je me gewaarschuwd hebt...
Ben een jongen hoor maar geeft niet snap je punt....ik waarschuw graag en zeker tegen de juiste users....goed dat het je gedachten niet meer heeft en maak je niet druk, hier krijg je zeker geen ban voor zo erg is het hier nou ook weer niet No worries...niets aan de hand en post gewoon lekker door want leuk posten kan je zeker!
pi_59766785
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:54 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Nog 1-tje!
Dat was de laatste hoor!
Onze nachtelijke PM sessie is nu ten einde.

Zo nu even 8 uur slaap pakken zodat ik om een uur of half 1 weer de boeken in mag kruipen.

zondag 29 juni 2008 @ 04:02:48 #114
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766794
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:00 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat was de laatste hoor!

Zo nu even 8 uur slaap pakken zodat ik om een uur of half 1 weer de boeken in mag kruipen.

Truste Dementor en slaap vooral rustig en fijn
pi_59766799
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:02 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Truste Dementor en slaap vooral rustig en fijn
Stabiel brother, stabiel.

pi_59766800
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:00 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat was de laatste hoor!

Nietus, jij moet er nog 1 sturen, lees maar
Staat ook in het regelboek!

Ik mag nu wel gaan slapen, mijn werk zit erop!

Truste Bong, Musje en mijn BFF Dementor!
pi_59766812
En Dementor, in een compliment zet je nooit "jammer dat..". Verziekt dan weer het hele zinnetje

Zucht... nog zoveel te leren die knul...
  zondag 29 juni 2008 @ 04:07:51 #118
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766818
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:03 schreef Dementor het volgende:

[..]

Stabiel brother, stabiel.

Boel stabiel
pi_59766838
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:56 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ben een jongen hoor maar geeft niet snap je punt....ik waarschuw graag en zeker tegen de juiste users....goed dat het je gedachten niet meer heeft en maak je niet druk, hier krijg je zeker geen ban voor zo erg is het hier nou ook weer niet No worries...niets aan de hand en post gewoon lekker door want leuk posten kan je zeker!
Ups æsh.... shit... sorry!!!!!!!Had dat kunnen weten, sorry Bong, verdorie! Ik heb al eerder mensen verwisseld (Prospana en Disana, Peter en.. ik weet het niet meer wie )

Vergeef me maar... al vind ik dit wel balen... Ik meen het als ik zeg dat ik het lief vind van je! Vraag me af waar ik dit verdiend heb... ?

Jo: ik ben nu even erg ongenuanceerd geweest en erg hard tegen een user... Voor dat hebben minder een ban gekregen..,.. Ik heb letterlijk iemand uitgescholden: niet netjes en ja een ban waardig, maar dat laat ik aan de mods over. Ik bied mijn verontschuldigungen niet aan; het was gemeend..

Hum, leuk posten: ik lees nu volop mee in een ander topic, en pis vaak in mijn broek van het lachen... ik heb een erg droge humor, maar anderen veel en veel meer
pi_59766846
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:04 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Nietus, jij moet er nog 1 sturen, lees maar
Staat ook in het regelboek!

Ik mag nu wel gaan slapen, mijn werk zit erop!

Truste Bong, Musje en mijn BFF Dementor!
Sleep well. HoneyBunnney, Dementor en jij ook Bong?
  zondag 29 juni 2008 @ 04:19:22 #121
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766859
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:12 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Ups æsh.... shit... sorry!!!!!!!Had dat kunnen weten, sorry Bong, verdorie! Ik heb al eerder mensen verwisseld (Prospana en Disana, Peter en.. ik weet het niet meer wie )
Geeft niet FOK! is soms verwarrend en dat kan ik je zeker niet kwalijk nemen
quote:
Vergeef me maar... al vind ik dit wel balen... Ik meen het als ik zeg dat ik het lief vind van je! Vraag me af waar ik dit verdiend heb... ?
Omdat je een lieve user bent en die neem ik in bescherming, dus daarom
quote:
Jo: ik ben nu even erg ongenuanceerd geweest en erg hard tegen een user... Voor dat hebben minder een ban gekregen..,.. Ik heb letterlijk iemand uitgescholden: niet netjes en ja een ban waardig, maar dat laat ik aan de mods over. Ik bied mijn verontschuldigungen niet aan; het was gemeend..
Maak je niet druk hier krijg je zeker geen ban voor, FOK! is veel harder wat dat betreft dus no worries en ik ken het systeem hier goed dus ga daar maar vanuit
quote:
Hum, leuk posten: ik lees nu volop mee in een ander topic, en pis vaak in mijn broek van het lachen... ik heb een erg droge humor, maar anderen veel en veel meer
En dat maakt het hier nou zo gezellig en leuk, lees over de nare (tegen de user gerichtte) posts heen en ga gewoon vrolijk verder. negeer de sneren naar jouw toe en trek het je niet persoonlijk aan
  zondag 29 juni 2008 @ 04:24:30 #122
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59766885
quote:
Op zondag 29 juni 2008 03:12 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

We hoeven echt niet alle inns en outs van je te weten.
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:04 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

zou kunnen, ik bedoel wie heeft mn zusje nog niet geneukt? wat een hoer is dat!!! ze kan wel lekker pijpen.. weet ik uit eigen ervaring
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:12 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik wou net zeggen sex met cameras heeft ook wel wat... vooral als het later je ex is en het filmpje spontaan op internet komt...ik wist trouwens niet dat ik russisch was..

"Hot Blonde sucks major Russian cock, great cumshot"

quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:25 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik heb een keer een nachtmerrie over jou gehad... over dat ik in slaap viel en opeens iemand aan mn piemel begon te zuigen en toen ik mn ogen open deed stond jij daar met een fietsketting om uit te halen.. je was helemaal naakt maar had alleen zo'n lullig sjaaltje om.. en toen werd ik echt wakker..
Oh ja en inhoudelijk ben je ook echt sterk
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:14 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

bagger? je noemt het op basis van je persoonlijke voorkeur bagger... als je objectief redeneert is het verre van bagger.. het spel-element was niets meer dan een lokkertje om al die gekken bij elkaar in dat huis te krijgen... reality meets soap was het concept.. ik vond het juist mooi hoe Huub werd neergezet als de bad guy.. ik vond het bijvoorbeeld ook mooi hoe fake gesprekken van Jaap in de uitzending werden gemonteerd als waarheid... als je als streamer dan beide hebt gezien is het alleen maar grappig hoe het in werkelijkheid gaat en hoe het uitgezonden wordt..

het eind-spel vond ik zelf totaal mislukt, en ook ongepast als je naar de bedoeling van het (spel) concept kijkt.. als JdM het volledig op zn eigen zender had kunnen houden was het nu waarschijnlijk nog bezig... een spel met een open einde.. oneidnig gevangen in luxe... ik weet bijna wel cker dat het uiteindelijk dan tussen Jaap en Brian zou zijn gegaan.. Huub moest telkens zn motivatie bijstellen, maar je zag echt dat Jaap en Brian daar maar voor 1 ding zaten en dat was het miljoen.. en de rest was bijzaak..
Bagger, hoezo bagger
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:49 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

, ik kan alleen de situatie waarin je zat helder voor je maken

This is God speaking

puntje puntje puntje om een punt te maken:
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:56 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

je gaat wederom dingen invullen, wat niet meer dan een aanname van jouw kant is... je analyse over Jaap klopt ook niet... hij was juist erg maakbaar.. deed dingen enkel en alleen in samenspraak met hoger hand.. hij zag zijn acties ook puur als werk.. paste zich aan, aan de situatie waarin hij verkeerde..
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:37 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

wat een negatief gedoe zeg stroken met Meteen beginnen te roepen over subjectief
Kijk dat is nu een zelfreflectie
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:55 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

aan de andere kant ben ik ook wel iemand van de counter-attack, gewoon er 10 keer zo hard overheen gaan.. het was daar binnen toch een soort van battle.. wie het verst kon pissen van het schoolplein had het meeste respect
Tuurlijk, diep respect dat je zo ver kan pissen
We bewonderen je hier
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_59766900
Hmmm jij bent hier blijkbaar al veel langer dan ik, en kent mij(?) blijkbaar meer dan ik jou(?)

Ik zeg slechts: dank... waardeer het en vind het lief ...

Lees mee in het Funda topic: zo komisch en leuk! Doet me bijna alles hier vergeten Ik moet me hier meer rondleren (heb je leuke tips, pm ze ajb), heb me een slag in de rondte gelachen vandaag !

Ik doe mijn best Mr. Zap

Dank voor je opbeurende woorden... *kus*

Ik ga nu echt naar bed.... *zend knuffel*
  zondag 29 juni 2008 @ 04:34:04 #124
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766910
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:30 schreef Musje456 het volgende:
Hmmm ji bent hier blijkbaar al veel langer dan ik, en kent mij(?) blijkbaar meer dan ik jou(?)

Ik zeg slechts: dank... waardeer het en vind het lief ...

Lees mee in het Funda topic: zo komisch en leuk! Doet me bijna alles hier vergeten Ik moet me hier meer rondleren (heb je leuke tips, pm ze ajb), heb me een slag in de rondte gelachen vandaag !

Ik doe mijn best Mr. Zap

Dank voor je opbeurende woorden... *kus*

Ik ga nu echt naar bed.... *zend knuffel*

Graag gedaan allemaal en schroom niet om mij te PM'en/mailen, geen probleem dan leg ik het graag beter uit en met meer info, daar ben ik voor (als een soort bescherm engel) dat is mijn functie hier (tenminste in mijn geval) dus laat het weten en ik antwoord....slaap lekker en ik spreek je nog wel
pi_59766927

Raar gevoel om een beschermengel te hebben, en als ik lees misschien twee (prospera)...

Ik heb geen idee wat ik ooit gedaan heb om dat te verdienen, maar zendt jullie beide mijn dank.. meer dan
  zondag 29 juni 2008 @ 04:41:34 #126
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766937
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:37 schreef Musje456 het volgende:

Raar gevoel om een beschermengel te hebben, en als ik lees misschien twee (prospera)...

Ik heb geen idee wat ik ooit gedaan heb om dat te verdienen, maar zendt jullie beide mijn dank.. meer dan
Ik fungeer graag als een filter tussen het goede en het kwade, daarom treed ik ook op

Daar hoef je niets voor te doen, dat is gewoon een gevoel en mijn gevoel zegt dat je een "echte" user bent en geen fake dus daarom deze bescherming (althans van mijn kan van het verhaal dan he) anyway ik zal je altijd bijstaan en je kan me altijd PM'en of mailen als je iets kwijt wil dat wil ik dus ff zeggen
  zondag 29 juni 2008 @ 04:43:54 #127
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59766944
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:37 schreef Musje456 het volgende:

Tuurlijk Musje, omdat je zoveel van vogeltjes houdt
pi_59766963
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:41 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik fungeer graag als een filter tussen het goede en het kwade, daarom treed ik ook op

Daar hoef je niets voor te doen, dat is gewoon een gevoel en mijn gevoel zegt dat je een "echte" user bent en geen fake dus daarom deze bescherming (althans van mijn kan van het verhaal dan he) anyway ik zal je altijd bijstaan en je kan me altijd PM'en of mailen als je iets kwijt wil dat wil ik dus ff zeggen
Pff, fake ben ik niet, maar suikeroom is ook geen fake...
Ok: gevoel, tja.l.. Ik heb je een PM gestuurd trouwens
  zondag 29 juni 2008 @ 04:48:56 #129
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766966
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:48 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Pff, fake ben ik niet, maar suikeroom is ook geen fake...
Ok: gevoel, tja.l.. Ik heb je een PM gestuurd trouwens
Je bent zeker geen fake dat had ik al meteen door, ga nu ff de PM lezen....
pi_59766971
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:43 schreef Prospera het volgende:

[..]

Tuurlijk Musje, omdat je zoveel van vogeltjes houdt
Ik ben een vogeltje... (maar snap wel wat je bedoelt: de uiltjes en torenvalkjes bijv? Nu de duifjes en gierzwaluws...?) Volg jij ze nog?
pi_59766978
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:48 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Je bent zeker geen fake dat had ik al meteen door, ga nu ff de PM lezen....
Dan ben je een langere internetuser dan ik... fakers zijn knap in het verbergen...
Ik durf dat na jaren nog steeds niet zo te zeggen...
  zondag 29 juni 2008 @ 04:55:46 #132
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59766987
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:50 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Ik ben een vogeltje... (maar snap wel wat je bedoelt: de uiltjes en torenvalkjes bijv? Nu de duifjes en gierzwaluws...?) Volg jij ze nog?
De giertjes volg ik elke nacht.
Tussen het pokeren door
  zondag 29 juni 2008 @ 04:56:41 #133
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59766990
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:52 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Dan ben je een langere internetuser dan ik... fakers zijn knap in het verbergen...
Ik durf dat na jaren nog steeds niet zo te zeggen...
Inet blijft moeilijke materie....anyway je hebt een RE: van mij op je PM
pi_59767098
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:56 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Inet blijft moeilijke materie....anyway je hebt een RE: van mij op je PM
Antwoordheb je,
maar lees Prospera ook (waarom geloof ik dat dit en onnodige opmerking is...)
  zondag 29 juni 2008 @ 05:46:07 #135
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_59767126
quote:
Op zondag 29 juni 2008 05:36 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Antwoordheb je,
maar lees Prospera ook (waarom geloof ik dat dit en onnodige opmerking is...)
Al gelezen en antwoord terug
pi_59767156
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 07:33:00 #137
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59767385
De zon schijnt weer
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59768274
quote:
Op zondag 29 juni 2008 07:33 schreef Manu82 het volgende:
De zon schijnt weer
Leuk voor de parkpopganger vandaag.
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 10:45:19 #139
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59768321
quote:
Op zondag 29 juni 2008 10:41 schreef tipsch het volgende:

[..]

Leuk voor de parkpopganger vandaag.
Vandaag is toch ook Concert @ Sea met Counting Crows enzo?
Room 23
pi_59768661
quote:
Op zondag 29 juni 2008 10:45 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Vandaag is toch ook Concert @ Sea met Counting Crows enzo?
Dat was gisteren en eergisteren.
pi_59768670
Bonjour!

http://www2.evilshare.com/3229bcaa-970c-102b-a8ce-0007e90cfb90

Hier alvast een mooi liedje.

[ Bericht 48% gewijzigd door Dementor op 29-06-2008 11:17:37 ]
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 11:15:45 #142
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59768735
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:09 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat was gisteren en eergisteren.
[ afbeelding ]
Ook mooi

Had eigenlijk wel naar Rockin Park gewild, maar dat was gisteren blijkbaar
Room 23
pi_59768789
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:15 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ook mooi

Had eigenlijk wel naar Rockin Park gewild, maar dat was gisteren blijkbaar
Ja verdomd. Kende het niet.
http://www.rockinpark.nl/

Hoop festivals dit weekend.
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 11:26:22 #144
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59768842
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:21 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ja verdomd. Kende het niet.
http://www.rockinpark.nl/

Hoop festivals dit weekend.
Dacht dat het 14 juni was, stond er op station hier vette rij voor verkoop, maar toen kon ik niet

Lachen die lui trouwens die de hele nacht op het station hebben geslapen voor het concert van Madonna en er de volgende dag ruim genoeg kaartjes blijken te zijn
Room 23
pi_59768917
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dacht dat het 14 juni was, stond er op station hier vette rij voor verkoop, maar toen kon ik niet

Lachen die lui trouwens die de hele nacht op het station hebben geslapen voor het concert van Madonna en er de volgende dag ruim genoeg kaartjes blijken te zijn
Gewoon niet uitverkocht he, het poppetje.
Parkpop is in elk geval lekker gratisch!
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 11:33:02 #146
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59768921
Room 23
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 11:34:51 #147
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59768953
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:32 schreef tipsch het volgende:

[..]

Gewoon niet uitverkocht he, het poppetje.
Parkpop is in elk geval lekker gratisch!
Altijd leuk, maar heb vanmiddag verjaardag en vanavond moet ik de Duitsers of de Spanjaarden steunen (wie er maar in de meerderheid is)
Room 23
pi_59769067
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:34 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Altijd leuk, maar heb vanmiddag verjaardag en vanavond moet ik de Duitsers of de Spanjaarden steunen (wie er maar in de meerderheid is)
Hoe werk dat?

Je gaat het karige anti-voetbal van Duitsland toch in geen geval supporten?

ik zie je avatar nu pas
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 11:44:44 #149
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59769104
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:42 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hoe werk dat?

Je gaat het karige anti-voetbal van Duitsland toch in geen geval supporten?
Beetje rondkijken, kijken waar je het best bij kunt zitten en daar dan voor zijn

Ga waarschijnlijk naar een kroeg waar Spaanse exchange studenten zijn dus het zal wel Spanje worden
Room 23
pi_59769119
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:44 schreef Manu82 het volgende:
Beetje rondkijken, kijken waar je het best bij kunt zitten en daar dan voor zijn

Ga waarschijnlijk naar een kroeg waar Spaanse exchange studenten zijn dus het zal wel Spanje worden
GOED idee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')