Ik fungeer graag als een filter tussen het goede en het kwade, daarom treed ik ook opquote:Op zondag 29 juni 2008 04:37 schreef Musje456 het volgende:
Raar gevoel om een beschermengel te hebben, en als ik lees misschien twee (prospera)...
Ik heb geen idee wat ik ooit gedaan heb om dat te verdienen, maar zendt jullie beide mijn dank.. meer dan
Tuurlijk Musje, omdat je zoveel van vogeltjes houdtquote:Op zondag 29 juni 2008 04:37 schreef Musje456 het volgende:
Raar gevoel om een beschermengel te hebben, en als ik lees misschien twee (prospera)...
Ik heb geen idee wat ik ooit gedaan heb om dat te verdienen, maar zendt jullie beide mijn dank.. meer dan
Pff, fake ben ik niet, maar suikeroom is ook geen fake...quote:Op zondag 29 juni 2008 04:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik fungeer graag als een filter tussen het goede en het kwade, daarom treed ik ook op
Daar hoef je niets voor te doen, dat is gewoon een gevoel en mijn gevoel zegt dat je een "echte" user bent en geen fake dus daarom deze bescherming (althans van mijn kan van het verhaal dan he) anyway ik zal je altijd bijstaan en je kan me altijd PM'en of mailen als je iets kwijt wil dat wil ik dus ff zeggen
Je bent zeker geen fake dat had ik al meteen door, ga nu ff de PM lezen....quote:Op zondag 29 juni 2008 04:48 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Pff, fake ben ik niet, maar suikeroom is ook geen fake...
Ok: gevoel, tja.l.. Ik heb je een PM gestuurd trouwens
Ik ben een vogeltje... (maar snap wel wat je bedoelt: de uiltjes en torenvalkjes bijv? Nu de duifjes en gierzwaluws...?) Volg jij ze nog?quote:Op zondag 29 juni 2008 04:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tuurlijk Musje, omdat je zoveel van vogeltjes houdt
Dan ben je een langere internetuser dan ik... fakers zijn knap in het verbergen...quote:Op zondag 29 juni 2008 04:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent zeker geen fake dat had ik al meteen door, ga nu ff de PM lezen....
De giertjes volg ik elke nacht.quote:Op zondag 29 juni 2008 04:50 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik ben een vogeltje... (maar snap wel wat je bedoelt: de uiltjes en torenvalkjes bijv? Nu de duifjes en gierzwaluws...?) Volg jij ze nog?
Inet blijft moeilijke materie....anyway je hebt een RE: van mij op je PMquote:Op zondag 29 juni 2008 04:52 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dan ben je een langere internetuser dan ik... fakers zijn knap in het verbergen...
Ik durf dat na jaren nog steeds niet zo te zeggen...
Antwoordheb je,quote:Op zondag 29 juni 2008 04:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Inet blijft moeilijke materie....anyway je hebt een RE: van mij op je PM
Al gelezen en antwoord terugquote:Op zondag 29 juni 2008 05:36 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Antwoordheb je,
maar lees Prospera ook (waarom geloof ik dat dit en onnodige opmerking is...)
Vandaag is toch ook Concert @ Sea met Counting Crows enzo?quote:
Dat was gisteren en eergisteren.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vandaag is toch ook Concert @ Sea met Counting Crows enzo?
Ook mooiquote:Op zondag 29 juni 2008 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat was gisteren en eergisteren.
[ afbeelding ]
Ja verdomd. Kende het niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ook mooi
Had eigenlijk wel naar Rockin Park gewild, maar dat was gisteren blijkbaar
Dacht dat het 14 juni was, stond er op station hier vette rij voor verkoop, maar toen kon ik nietquote:Op zondag 29 juni 2008 11:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja verdomd. Kende het niet.
http://www.rockinpark.nl/
Hoop festivals dit weekend.
Gewoon niet uitverkocht he, het poppetje.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht dat het 14 juni was, stond er op station hier vette rij voor verkoop, maar toen kon ik niet
Lachen die lui trouwens die de hele nacht op het station hebben geslapen voor het concert van Madonna en er de volgende dag ruim genoeg kaartjes blijken te zijn
Altijd leuk, maar heb vanmiddag verjaardag en vanavond moet ik de Duitsers of de Spanjaarden steunen (wie er maar in de meerderheid is)quote:Op zondag 29 juni 2008 11:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gewoon niet uitverkocht he, het poppetje.![]()
Parkpop is in elk geval lekker gratisch!
Hoe werk dat?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Altijd leuk, maar heb vanmiddag verjaardag en vanavond moet ik de Duitsers of de Spanjaarden steunen (wie er maar in de meerderheid is)
Beetje rondkijken, kijken waar je het best bij kunt zitten en daar dan voor zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 11:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe werk dat?![]()
Je gaat het karige anti-voetbal van Duitsland toch in geen geval supporten?
GOED idee!quote:Op zondag 29 juni 2008 11:44 schreef Manu82 het volgende:
Beetje rondkijken, kijken waar je het best bij kunt zitten en daar dan voor zijn
Ga waarschijnlijk naar een kroeg waar Spaanse exchange studenten zijn dus het zal wel Spanje worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |