Goh, ik ben een hetero, hoe bijzonderquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Amanda heeft me nooit meer op die manier aangesproken en dus heeft ze het wel degelijk begrepen lijkt me.
Natuurlijk waren die gesprekken niet flateus. Natasia was steeds meer klaar met Brian en ze hielden mij daarvoor verantwoordelijk. En dat was ook mijn oorspronkelijke plan. Allereerst hadden Huub en ik dat afgesproken, dat ik zou gaan dubbelspelen. En dat lukt me ook aardig... Jammer dat Huub begon te geloven dat ik ook écht was overgelopen..Daarin hebben we niet genoeg gecommuniceerd toen.
En tja, ik ben en blijf een homo
Ja hij heeft gewonnen.... het is hem gegund hoor daar niet van... Hij had natuurlijk gewoon weggestemd kunnen worden tijdens de laatste ontslagronde zoals jij ook tegen Huub hebt gezegd. Het is gewoon erg verwarrend dat er eerst redelijk fanatiek een spel gespeeld leek te worden en plots als het er op aankwam bepaalde spelers niet weg mochten. Waarom was er dan die 6 - 2 situatie? Ik vond Jaap geen meerwaarde voor DGK hebben. Ik heb er gewoon niets mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bepaalde streamers gingen ook heel ver. Dat is gewoon zo. Ik heb dat ook vanaf hier meegekregen, zeker de laatste maanden van DGK. Lang leve de massahysterie!
Maar streamers waren ook erg belangrijk. DGK-redactie was hier niet voor niets![]()
Het was goed voor iedereen om weer naar de buitenwereld terug te keren. DGK heeft echt een ontzettend impact op je.. op je leven, als persoon. Daarnaast kwam het EK eraan, de Olympische Spelen.
Jaap heeft wél gewonnen
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, ik ben een hetero, hoe bijzonder
Ikke niet. Toch vind ik dat je prachtige TV hebt gemaakt. Ik had maar een favorietje in die hut.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Amanda heeft me nooit meer op die manier aangesproken en dus heeft ze het wel degelijk begrepen lijkt me.
Natuurlijk waren die gesprekken niet flateus. Natasia was steeds meer klaar met Brian en ze hielden mij daarvoor verantwoordelijk. En dat was ook mijn oorspronkelijke plan. Allereerst hadden Huub en ik dat afgesproken, dat ik zou gaan dubbelspelen. En dat lukt me ook aardig... Jammer dat Huub begon te geloven dat ik ook écht was overgelopen..Daarin hebben we niet genoeg gecommuniceerd toen.
En tja, ik ben en blijf een homo
dit is wel jouw (conspiracy) stokpaardje hehquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:03 schreef sunny16947 het volgende:
Nog even up deze:
Eric heb jij ook de halve finale gezien, en gehoord bij de vraag van Jaap wie hij naar huis moest sturen dat iemand zei "Huub". Geeft wel te denken toch??
zo zie ik het ook, daarbij denk ik dat jaap een behoorlijk aandeel had in de regie.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja hij heeft gewonnen.... het is hem gegund hoor daar niet van... Hij had natuurlijk gewoon weggestemd kunnen worden tijdens de laatste ontslagronde zoals jij ook tegen Huub hebt gezegd. Het is gewoon erg verwarrend dat er eerst redelijk fanatiek een spel gespeeld leek te worden en plots als het er op aankwam bepaalde spelers niet weg mochten. Waarom was er dan die 6 - 2 situatie? Ik vond Jaap geen meerwaarde voor DGK hebben. Ik heb er gewoon niets mee.
JdM zocht een excuus en die was makkelijk te vinden meerdere zelfs. DGK was, in mijn ogen, gewoon op. Met dank aan de manipulaties van de Febo.
Ho! Stop! Allereerst.. als je met mij in discussie wilt gaan kun je termen als 'idioot' waarmee je mij en mijn villavriendjes mee bedoeld achterwege laten! Ben ik niet van gediend...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt.. de echte wereld en een paar idioten die wonen op een tv-set.. natuurlijk stopt de nederlandse wet niet bij de muren van de gouden kooi.. maar je moet niet vergeten in wat voor een modus jullie daar zaten.. je was er bij gebaad als iemand zich slecht voelde.. mensen raakte aardig gedeformeerd..
Je zag dat mensen zich op een bepaalde manier gingen gedragen omdat ze een consequentie van dat gedrag konden voorspellen, zoals een beloning of een straf.. mensen gingen zich reflexmatig gedragen.. eigen normen en waarden cq geweten werden aan de kant geschoven en er kwam een nieuw referentiekader...
maar ja als jij het zo ervaren hebt kan ik daar verder niets over zeggen, ik kan alleen de situatie waarin je zat helder voor je maken
We hebben toch een discussie... natuurlijk bekijk ik het dan vanuit mijn standpunt. Ik zeg ook niet dat het de waarheid is. Het zijn precies die aanpassingen van Jaap waar ik moeite mee had. Voor mij liet hij gewoon veel te weinig van zichzelf zien. Ik ben een streamer een geen TV kijker. De latere TV uitzendingen vond ik eerder een belediging voor de streamers. Ik heb een paar leuke gesprekken gezien van Jaap... verder veel acteerwerk... voor mij niet de basis om te winnen. Voor Nederland dus blijkbaar wel en dat is prima.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je gaat wederom dingen invullen, wat niet meer dan een aanname van jouw kant is... je analyse over Jaap klopt ook niet... hij was juist erg maakbaar.. deed dingen enkel en alleen in samenspraak met hoger hand.. hij zag zijn acties ook puur als werk.. paste zich aan, aan de situatie waarin hij verkeerde..
Als er over iemand wordt gesproken wordt er eerder gerefereerd aan 'die homo', dan aan 'die hetero'quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, ik ben een hetero, hoe bijzonder
Jaap heeft idd vaak nep en ok semi-nep gehuild, maar geloof me zijn reactie na zn boete was 100% echtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
zo zie ik het ook, daarbij denk ik dat jaap een behoorlijk aandeel had in de regie.
want als ik iets nep vond, was het wel de jankpartij van jaap, na zijn boete.
Een uurtje is te kort hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
Geloof dat Anita zo af en toe nog wel een uurtje vrij kan maken
Ik vraag me af wat je ervan vind dat ik je vaak pisnicht noemde.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ho! Stop! Allereerst.. als je met mij in discussie wilt gaan kun je termen als 'idioot' waarmee je mij en mijn villavriendjes mee bedoeld achterwege laten! Ben ik niet van gediend...
Daarnaast stopt de echte wereld niet in DGK. Weliswaar gelden er deels andere normen en waarden, deels door onszelf gecreeërd, deels ingegeven door de spelregels en de programmamakers, maar we kregen gewoon post, visite, huwelijken, begrafenissen en wat al niet meer...
Natuurlijk waren wij er bij gebaat als iemand zich minder goed voelde: hoe eerder naar huis hoe beter. Ik haal helemaal geen twee dingen door elkaar, want ik heb het aan den lijve ondervonden. De manier waaróp je iemand slecht kan laten voelen staat alleen ter discussie... Discriminatie behoort daarmee niet tot de mogelijkheden.
Ik denk dat jij de laatste persoon bent die mij denkt duidelijk te kunnen maken waar ik heb gezeten.
Jammer dat je mijn vraag hoe je zelf anders had gedaan, niet beantwoord .... Ik gooi mijn levensmotto er nog maar 'ns ff in: wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler.
Daarvoor is die arme jongen in behandeling bij Anitaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je ervan vind dat ik je vaak pisnicht noemde.
Het lijkt me waarschijnlijker dat Anita zelf onder behandeling is gegaan na haar DGK-expiriencequote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daarvoor is die arme jongen in behandeling bij Anita
Waardoor ze dus te weinig tijd over houdt voor -Blurk-![]()
Ik bedoel natuurlijk niet dat Eric een keuze had voor zijn geaardheid. Toch kan ik mij niet aan de indruk ontrekken dat hij daar mede op is geselecteerd is (positieve discriminatie?quote:
Ik ben het deels ook wel met je eens. Een Brian die zich gediscrimineert voelt doordat een IKEA-schilderij van Bonaire wordt gemolesteerd is natuurlijk onzin. We vonden dat ding gewoon lelijk en daarnaast had Brian eerst beweerd dat dat ding speciaal voor hem was gemaakt. Des te groter was ons plezier toen dat ding cadeau was gedaan door de streamers voor ¤20...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind juist dater veel te zwaar getild word aan discriminatiezaken.... te vaak worden dingen als discriminatie bestempeld... voor mij geldt altijd de context. Te vaak worden ze uit hun verband gerukt. Zoals de door Huub gedaan uitspraken die door Brian en Amanda totaal niet gesnapt werden.
Ik heb jou vaak pisnicht genoemd. Een naam die je als discriminerend kunt opvatten. Als ik kijk hoe je je soms profileerde in de villa is dat iets wat je over jezelf hebt afgeroepen.
Daarentegen vind ik de uitspraak van Amanda niet kunnen. Je kunt niet iemand uitsluiten om z'n geaardheid.
We leven in een wereld waar we steeds beter moeten nadenken hoe we ons uitspreken. Met iedereen moet rekening gehouden worden. We moeten oppassen dat het geen politieke correcte brij wordt. Verder vind ik dat mensen zich voornamelijk laten raken zelfs door personen die ze nog nooit gezien of gesproken hebben. Banaal.
Dat was een fles cassisquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:10 schreef Maria44 het volgende:
Eric waarom hadden jij en Huub de grootste lol over een bepaalde fles cola light? "Die was er ineens" en een lol dat jullie erom hadden. Kun je je dat nog herinneren?
hehe gaan we nu sociaal wenselijk doen?? als ik het heb over een stel idioten weet je best wat ik daar mee bedoel.. en dan nog iets jij bepaalt niet de vorm van de discussie.. ik vind dat erg denigrerend.. alsof ik alleen met jou in discussie ben en jij niet met mij..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ho! Stop! Allereerst.. als je met mij in discussie wilt gaan kun je termen als 'idioot' waarmee je mij en mijn villavriendjes mee bedoeld achterwege laten! Ben ik niet van gediend...
Daarnaast stopt de echte wereld niet in DGK. Weliswaar gelden er deels andere normen en waarden, deels door onszelf gecreeërd, deels ingegeven door de spelregels en de programmamakers, maar we kregen gewoon post, visite, huwelijken, begrafenissen en wat al niet meer...
Natuurlijk waren wij er bij gebaat als iemand zich minder goed voelde: hoe eerder naar huis hoe beter. Ik haal helemaal geen twee dingen door elkaar, want ik heb het aan den lijve ondervonden. De manier waaróp je iemand slecht kan laten voelen staat alleen ter discussie... Discriminatie behoort daarmee niet tot de mogelijkheden.
Ik denk dat jij de laatste persoon bent die mij denkt duidelijk te kunnen maken waar ik heb gezeten.
Jammer dat je mijn vraag hoe je zelf anders had gedaan, niet beantwoord .... Ik gooi mijn levensmotto er nog maar 'ns ff in: wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler.
die wist wel dat ze HIV had, of heeft ze dat nu niet meer?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:19 schreef hondjes het volgende:
ach, anita, was ook in gtst,,klein rolletje
Het zal me verder worst wezen dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je ervan vind dat ik je vaak pisnicht noemde.
Oh, hahaha ja dat kan ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat was een fles cassisEn in de cassisfles zat geen cassis maar rode wijn
Was op de camping toen we niet meer mochten drinken.. Dan maar aan de cassis
Natuurlijk ben ik daar op geselecteerdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet dat Eric een keuze had voor zijn geaardheid. Toch kan ik mij niet aan de indruk ontrekken dat hij daar mede op is geselecteerd is (positieve discriminatie?). Zoals ik ook niets heb met die blote tieten van Amanda of dat Huub Claire in d'r gezicht spuit, een Jaap die te pas en te onpas zijn naakte lichaam aan de buitenwereld te tonen, had ik ook weinig met een vaak in z'n blote kont lopende Eric.
Tjonge jonge Suikeroom, wat een negatief gedoe zeg. Onder het mom van "intellectueel" een discussie op te zetten ben je iemand aan het afzeiken. Kom met argumenten en vraag daarna netjes wat je tegenpartij er van vindt. Meteen beginnen te roepen over "subjectief" terwijl jij met je eigen mening komt. Je bent niet objectief analiserend bezig maar ventileert jouw kijk op het gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe gaan we nu sociaal wenselijk doen?? als ik het heb over een stel idioten weet je best wat ik daar mee bedoel.. en dan nog iets jij bepaalt niet de vorm van de discussie.. ik vind dat erg denigrerend.. alsof ik alleen met jou in discussie ben en jij niet met mij..
daarnaast ben jij je niet echt bewust van het feit hoe mensen in bepaalde situaties anders handenelen cq gedrag vertonen.. ook nu vertaal je het weer 1 op 1 naar de echte wereld.. en je zegt dat je het aan de lijve hebt ondervonden, maar dat is juist geen goed argument.. jouw subjectiviteit werkt eerder in je nadeel dan in je voordeel.. en dan heb ik het niet over het feit dat jij 'gediscrimineerd' werd.. maar over je omgeving en de klassieke conditionering die daar plaats vond..
vergeet niet dat streamers een soort van helikopter view hadden en prima konden waarnemen aan wat voor een experiment jullie hebben deelgenomen
Ik bepaal niet de vorm van de discussie maar ik bepaal wel óf ik met je in discussie gaat. En je toon staat me niet aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe gaan we nu sociaal wenselijk doen?? als ik het heb over een stel idioten weet je best wat ik daar mee bedoel.. en dan nog iets jij bepaalt niet de vorm van de discussie.. ik vind dat erg denigrerend.. alsof ik alleen met jou in discussie ben en jij niet met mij..
daarnaast ben jij je niet echt bewust van het feit hoe mensen in bepaalde situaties anders handenelen cq gedrag vertonen.. ook nu vertaal je het weer 1 op 1 naar de echte wereld.. en je zegt dat je het aan de lijve hebt ondervonden, maar dat is juist geen goed argument.. jouw subjectiviteit werkt eerder in je nadeel dan in je voordeel.. en dan heb ik het niet over het feit dat jij 'gediscrimineerd' werd.. maar over je omgeving en de klassieke conditionering die daar plaats vond..
vergeet niet dat streamers een soort van helikopter view hadden en prima konden waarnemen aan wat voor een experiment jullie hebben deelgenomen
Wat is er dan zo erg aan flikker....? Je kan dat als naar ervaren... maar ik zeg ook wel eens flikker... voor mij is dat niet persé negatief. Het lijkt er welhaast op dat ik elke verhaal achter elke groepering moet weten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben het deels ook wel met je eens. Een Brian die zich gediscrimineert voelt doordat een IKEA-schilderij van Bonaire wordt gemolesteerd is natuurlijk onzin. We vonden dat ding gewoon lelijk en daarnaast had Brian eerst beweerd dat dat ding speciaal voor hem was gemaakt. Des te groter was ons plezier toen dat ding cadeau was gedaan door de streamers voor ¤20...
Ik denk ook dat mensen beter moeten nadenken over wat ze zeggen. Dat mag ook weleens wat meer politiek correct vind ik. Ik werd vandaag nog tijdens het winkelen hinderlijk achtervolgd door een groepje van 6 jongetjes van ongeveer 15, type schorriemorrie, die me tot in de winkel achterna kwamen en 'kankerhomo' naar mijn hoofd slingerden. Ik zeg ook weleens pisnicht tegen iemand. Tja, niet fraai, maar toch gebeurd het. Ik vind het alleen niet getuigen van enig niveau om bij het aanspreken van iemand zijn geaardheid, ras, kleur, religie of wat dan ook te betrekken. Ik vind 'pisnicht' alleen wat anders dan 'flikker' of 'kankerhomo'. En een ander zal daar weer anders over denken. Daarom denk ik dat het van belang is dat mensen ff 2x nadenken voordat ze iets uit hun mond gooien of het internet opflikkeren
wat een negatief gedoe zeg stroken met Meteen beginnen te roepen over subjectiefquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tjonge jonge Suikeroom, wat een negatief gedoe zeg. Onder het mom van "intellectueel" een discussie op te zetten ben je iemand aan het afzeiken. Kom met argumenten en vraag daarna netjes wat je tegenpartij er van vindt. Meteen beginnen te roepen over "subjectief" terwijl jij met je eigen mening komt. Je bent niet objectief analiserend bezig maar ventileert jouw kijk op het gebeuren.
Sorry, ik heb geen stikkers voor je, ik ventileer hier alleen mijn eigen subjectieve menigquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat een negatief gedoe zeg stroken met Meteen beginnen te roepen over subjectief![]()
maar bedankt voor je zijlijn mening.. mag ik een stikker in mn schrift?? mijn voorkeur gaat uit naar de giraffe
fair enough.. ik hoef jou verder niet te overtuigen van mijn gelijk..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik bepaal niet de vorm van de discussie maar ik bepaal wel óf ik met je in discussie gaat. En je toon staat me niet aan.
Jij vergeet voor het gemak even dat ik ook heb gestreamt, en veel ook... en daarnaast het ook van vele andere kanten heb bekeken...Geheel objectief ben ik niet, maar minder subjectief dan jij.
Eens, het gaat om de manier waarop het wordt uitgesproken... flikker (en anderen uitspraken) zijn alleen discriminerend zolang degene tegen wie het wordt uitgesproken zich gediscrimineert voelt of iemand anders er aanstoot aan neemt. Met een beetje gezond verstand kan iedereen dat van te voren aanvoelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat is er dan zo erg aan flikker....? Je kan dat als naar ervaren... maar ik zeg ook wel eens flikker... voor mij is dat niet persé negatief. Het lijkt er welhaast op dat ik elke verhaal achter elke groepering moet weten.
Maar je hebt wel gelijk hoor...zelf vond ik pisnicht erg op het randje... en er zelfs wel overheen.
Wat doe jij badinerend zeg, tegen iedereen. Alsof jij de wijsheid in pacht hebt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat een negatief gedoe zeg stroken met Meteen beginnen te roepen over subjectief![]()
maar bedankt voor je zijlijn mening.. mag ik een stikker in mn schrift?? mijn voorkeur gaat uit naar de giraffe
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat doe jij badinerend zeg, tegen iedereen. Alsof jij de wijsheid in pacht hebt.
Waarom is de mening van Ruud een zijlijn-mening? Is die minder waard dan jouw mening?
Wat een gedram.
Ik hield erg van de normale gesprekken... gewoon lekker gezellig beppen en slap ouwehoeren... Maar ook plannen maken om de anderen een hak te zetten. Ik vind mensen die een verhaal kunnen vertellen en zichzelf zijn interessant. De sociale omgang zeg maar. Daarnaast moet ik een goed gevoel over iemand hebben. Iets wat ik bij jou minder had. Dat zal te maken met een paar dingen die ik heb meegemaakt en in jou terug heb gezien (no offence).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik daar op geselecteerdIk ben nu eenmaal een beetje exhibitionistisch aangelegd, maar dat hoef ik niet verder uit te leggen geloof ik
Waar keek je dan wel graag naar?!
Ik wacht nog steeds op je antwoord op de vraag hoe jij de situatie met amanda had aangepakt als je in mijn schoenen had gestaan, meneer-die-de-wijsheid-in-pacht-denkt-te-hebben.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
fair enough.. ik hoef jou verder niet te overtuigen van mijn gelijk..
Die normale gesprekken waren ook leuk, maar is meestal geen tv-materiaal. Wél leuk voor de streams!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hield erg van de normale gesprekken... gewoon lekker gezellig beppen en slap ouwehoeren... Maar ook plannen maken om de anderen een hak te zetten. Ik vind mensen die een verhaal kunnen vertellen en zichzelf zijn interessant. De sociale omgang zeg maar. Daarnaast moet ik een goed gevoel over iemand hebben. Iets wat ik bij jou minder had. Dat zal te maken met een paar dingen die ik heb meegemaakt en in jou terug heb gezien (no offence).
Is daar ergens een filmpje van?!?!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:51 schreef sunny16947 het volgende:
De beddenversleep heb ik ook krom om gelegen. Vooral als je het versneld afspeelde comedy capers.
Rachel misschien?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:51 schreef cindy10 het volgende:
tjee waar gaat dit nog over?
Kunnen we niet gewoon leven en laten leven?
Homo,hetero,bi wat the fuck maakt het uit?
Zegt toch niets over hoe iemand in het leven staat?
Uiteraard is eric gecast op zijn uitgesproken levensstijl...maar dat was natasja ook![]()
Zie liever eric in zn blote reet op tv,als hele natasja met haar hangtieten(naderhand zielig harde bolletjes).
Maargoed,ik zoek nog een naam voor mn lesbisch gebleken kitten....iemand een idee?![]()
Dacht zelf aan ellen,mellisa,of in geval het beest blijkt te lijden aan een gender stoornis gewoon kelly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |