quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:26 schreef anon57 het volgende:
Stepanek maakt een lelijke val en roept maar eens de trainer erbij
Zoo wat een partijenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
Mooie dag maandag:
Federer - Hewitt
Nadal - Youzhny
Safin - Wawrinka
Gasquet - Murray
Meld je ziek. Wij bevestigen het desgevraagd wel.quote:
In de Wiki geupdate. Nu moet Bruce de OP nog aanpassen.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:29 schreef Norrage het volgende:
kan die draw in de OP niet eens geupdate worden...wordt een beetje moe van het eindeloos naar beneden scrollen
Of een mod, dit topic staat namelijk ook niet in de tennisfilterquote:Op zondag 29 juni 2008 17:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In de Wiki geupdate. Nu moet Bruce de OP nog aanpassen.
Ik ook, voor mij de wedstrijd van de dag. Gelukkig helemaal aan het einde, dus kan ik 'm vast ook helemaal zienquote:Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef RayMania het volgende:
Federer - Hewitt is op papier leuk, maar Federer is vanaf 2003 echt een maatje te groot voor Hewitt. Ook twee easy wins op Wimbledon (2004 en 2005). Kijk meer uit naar Murray - Gasquet.
Je hebt een verkeerde foto...dit is Jamie Murray:quote:Op maandag 30 juni 2008 01:32 schreef Wopper1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoelde ik dus met de Murray's. Jamie ziet er normaal al niet uit, maar dit dan
![]()
.
Verder heerlijke wedstrijden vandaag. Laat maar komen.
Ja, Wopper1, als je een foto plaatst moet je natuurlijk wel even de goede plaatsen hea.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde foto...dit is Jamie Murray:
[ afbeelding ]
Het ziet eruit als een olifant op ijs bij de Youzmeisterquote:Op maandag 30 juni 2008 10:12 schreef Tim86 het volgende:
Youz is een vd weinige angstgegners van rafa. Die 2 vijfsetters zijn alleen geen goede voorbereiding
Hup, voetballen jij !quote:
de 2004 win was verre van easy, maar de 2005 win wel. In 2004 had Hewitt in de 4e set meerdere kansen om een break voor te komen en er een 5e set uit te slepen en duurde die set voor een 6-4 echt een uur of langer of zo..was echt intens spannendquote:Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef RayMania het volgende:
Federer - Hewitt is op papier leuk, maar Federer is vanaf 2003 echt een maatje te groot voor Hewitt. Ook twee easy wins op Wimbledon (2004 en 2005). Kijk meer uit naar Murray - Gasquet.
quote:
Youzhny is natuurlijk geen natuurlijke grasspeler, maar wel een shotmaker en daar houdt Nadal niet zo van. Maar goed, hij zal op z'n hoede zijn na vorig jaar, ik verwacht ook niet al te veel problemen voor Nadal.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:20 schreef XL het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een olifant op ijs bij de Youzmeister
Ik was inderdaad aan het scorebordjournalistiekenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
de 2004 win was verre van easy, maar de 2005 win wel. In 2004 had Hewitt in de 4e set meerdere kansen om een break voor te komen en er een 5e set uit te slepen en duurde die set voor een 6-4 echt een uur of langer of zo..was echt intens spannendOok die 6-1s en 6-0s in die wedstrijd waren serieus geflatteerd...heb je wel vaker met Hewitt, die kan dan ineens een hele set al zijn kansen missen...zucht
Wat gun ik het Marat toch!quote:Marat Safin is the latest out on Court 17 having a practice. I've never seen him looking relaxed with a racquet in his hands, it's a bit disturbing. Centre Court is suddenly swarming with Hewitt fans decked out in canary yellow. Ok, gold, if you must. There's dozens of them so should be a good atmosphere. Players are now feverishly knocking up, adusting headbands and jogging on the sport all around the All England Club.
Edward is verschrikkelijk....quote:Op maandag 30 juni 2008 13:39 schreef qonmann het volgende:
die net5 commentator is irritant
Aanwinst? Tanasugarn is 31 en stond 2002 al eens 19e van de wereld.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:01 schreef qonmann het volgende:
Die Tanasugarn is nou niet direct een aanwinst voor het damestennis..
hup Jelena dus !
(maar het ziet er niet goed uit 2-0 achter nu)
ik wist wel dat ze 31 was..kijk toch liever naar Jelena (in goede doen)quote:Op maandag 30 juni 2008 14:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aanwinst? Tanasugarn is 31 en stond 2002 al eens 19e van de wereld.
Wimbledon wordt al een hele week uitgezonden door Net 5 hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 14:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ehm NOS zend het vandaag niet uit ofzo? Kan het iedergeval niet op tvgids.nl zien staan.
Net5 heeft de uitzendrechten.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ehm NOS zend het vandaag niet uit ofzo? Kan het iedergeval niet op tvgids.nl zien staan.
NOS doet alleen wat samenvattingen.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef suus21 het volgende:
en hoe is het mogelijk dat ik iedere dag wel een wijf zie spelen met overgewicht. Als je iedere dag sport dan kun je toch onmogelijk zo dik zijn....en dan ook nog ver komen met dat vatsige lichaam; ongelofelijk..
Ik weet niet wat ik meemaak. Verdasco speelt echt geweldig zegquote:
Verdasco speelt voornamelijk erg goed. Had ook al momenten van echte genialiteit tegen Berdych. Ancic kan gewoon geen vuist maken tegen de Verdasco service+ijzersterk baseline spel. Verdasco retourneert daarnaast ook nog goed, en dat zorgde voor die paar breaks.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
Verdasco 2-0 voor tegen Ancic verrast me toch wel.
Is het Ancic die matig speelt of is Verdasco echt zo goed?
Verdasco speelt de hele wedstrijd al fantastisch. Vanaf de baseline zet hij Ancic echt compleet voor lul. De ene fantastische winner na de andere schud hij uit de mouwen en op zijn eigen service heeft Ancic nog geen BP gehad.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
Verdasco 2-0 voor tegen Ancic verrast me toch wel.
Is het Ancic die matig speelt of is Verdasco echt zo goed?
Dat is Hewitt zijn zus.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:12 schreef groenen het volgende:
Rebecca Cartwright heeft een vriendinnetje meegenomen.
Toch mooi van die Chinese. Meestal als een relatieve nobody van een topper wint wordtie daarna van de baan geveegd. Leuk voor dr dat ze het nu zo doortrekt.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:37 schreef Ambrosius het volgende:
Zheng na de winst op Ana ook langs Szavay en gewoon QF op Wimbledon.
Helemaal uit het niets ja. Al 4 games geen punt meer gepakt en dan plotseling 4 in één game voor de break.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:47 schreef TheArt het volgende:
Ancic breakt Verdasco voor de eerste keer.
Is 'ie een setje aan het tanken?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:47 schreef TheArt het volgende:
Ancic breakt Verdasco voor de eerste keer.
Nee. Eén slechte servicegame van Verdasco en dat was het. Ancic heeft weer wat meer vertrouwen. Ik geloof nog wel in Verdasco echter.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:45 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Toch mooi van die Chinese. Meestal als een relatieve nobody van een topper wint wordtie daarna van de baan geveegd. Leuk voor dr dat ze het nu zo doortrekt..
ja echt mateloos triest...je gelooft het gewoon niet...en ze zijn ook gewoon echt dik...Misa is er niks bij...(zeker nu niet trouwens)quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef suus21 het volgende:
en hoe is het mogelijk dat ik iedere dag wel een wijf zie spelen met overgewicht. Als je iedere dag sport dan kun je toch onmogelijk zo dik zijn....en dan ook nog ver komen met dat vatsige lichaam; ongelofelijk..
Het is echt te sneu inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 15:05 schreef Norrage het volgende:
echt waardeloze wedstrijd tussen hewitt en fed....hoe dichtbij hewitt ook kwam je wist gewoon dat fed het ging winnen...die mishitchallenge was echt een gelukje....
En ik weet niet waarom de presentatoren het niet merkten, maar Hewitt had op een gegeven moment 15x op rij geen eerste service ingeslagen...knap dat hij nog zo dichtbij kwam...voornamelijk omdat Fed echt niks doet.
Peking he, in de aanloop daar naartoe zie je ze ineens in meerdere sporten pieken.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:37 schreef Ambrosius het volgende:
Zheng na de winst op Ana ook langs Szavay en gewoon QF op Wimbledon.
Zheng heeft natuurlijk al veel hoger gestaan dan nu, en is top in de dubbel, wat ook vrij handig is op gras.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Peking he, in de aanloop daar naartoe zie je ze ineens in meerdere sporten pieken.
Ik ook.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sue Barker is een dwerg vergeleken bij Davenport en Becker
Hij vindt tennis gewoon nog leuk en wil graag nog een extra setje spelen.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:31 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Verdasco. Waar denkt hij dat hij mee bezig is....
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me typisch zo'n wedstrijd waarin de 5e ineens weer naar Verdasco gaat.
Hier ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:40 schreef anon57 het volgende:
Doet bij jullie op de Net5 site de stream voor court 18 het, ik wou een Baghdatis-Lopez kijken maar bij mij doet de stream het niet
Da's waar.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar jij presenteert niet voor de BBC.
Nope, helaas niet. Ik ben mijn digital TV decoder vergeten bij mijn vader, wil "Ik draag een string" vs. Baghdatis zien.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:40 schreef anon57 het volgende:
Doet bij jullie op de Net5 site de stream voor court 18 het, ik wou een Baghdatis-Lopez kijken maar bij mij doet de stream het niet
quote:
Ligt dus niet aan mijn computer, jammer ik had graag Baghdatis-Lopez gekekenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:49 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Ik ben mijn digital TV decoder vergeten bij mijn vader, wil "Ik draag een string" vs. Baghdatis zien.
Op Sporza nu, maar dat had je vast al gezienquote:Op maandag 30 juni 2008 15:55 schreef anon57 het volgende:
[..]
[..]
Ligt dus niet aan mijn computer, jammer ik had graag Baghdatis-Lopez gekeken
Bedankt, dat had ik nog niet gezienquote:Op maandag 30 juni 2008 16:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Op Sporza nu, maar dat had je vast al gezien
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:09 schreef qonmann het volgende:
Nicole Vaidisoma wint !!
spannend aan het eind maar ze hield het ...
[ afbeelding ]
1 vrouwen- en 2 mannenpartijen meestal. Federer is eerste geplaatst en titelverdediger dus duidelijk en Murray is de tweede partij, Engelsen hequote:
Dit was gewoon een dubbelklappende knie hoor, die voel je wel behoorlijk tikken dan.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:45 schreef TheGeneral het volgende:
Hij zal wel door kunnen.
Tennissers zie je vaak voor de kleinste pijntjes al een behandeling aanvragen.
Ja en?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit was gewoon een dubbelklappende knie hoor, die voel je wel behoorlijk tikken dan.
Dat was geen gevalletje aanstelleritis zoals jij het doet voor komen. Bij zo'n dubbelklappende knie heb je echt al gauw of je kniebanden overstrekt of zelfs al snel gescheurd en dan kan je er maar beter snel bij zijn. Dat het dan achteraf mee valt is een tweede.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja en?
Dat zou kunnen ja. Het gebeurd ook dat je er totaal geen last van heb en dat je uit voorzorg of als je een klein beetje pijn hebt je de trainer vraagt.
Wat zit je nou onzin te praten...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was geen gevalletje aanstelleritis zoals jij het doet voor komen. Bij zo'n dubbelklappende knie heb je echt al gauw of je kniebanden overstrekt of zelfs al snel gescheurd en dan kan je er maar beter snel bij zijn. Dat het dan achteraf mee valt is een tweede.
Probeer het anders eens zou ik zeggen.
Ik las het eigenljik ook zoquote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat jij dat anders leest ligt aan jou. En vooralsnog kan hij gewoon door.
Ik hoorde net dat de langste iets van 49-47 is op wimbledon.. dus valt nog meequote:Op maandag 30 juni 2008 17:01 schreef Appeltjesmoes het volgende:
11-11, het begint nu toch epische vormen aan te nemen
Je hoeft hem niet eens te slaan, dat doet hij zelf wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Youzny wel geil...volgens mij is hij heel kinky in bed
Nadal vraagt niet snel om de fysio.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat zit je nou onzin te praten...
Ik zeg toch niet dat Nadal zich aanstelt? Ik zeg alleen dat tennissers voor de kleinste pijntjes al een fysio aanvragen. Nadal dus ook.
Kun je dit soort posts niet ergens anders plaatsen?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Youzny wel geil...volgens mij is hij heel kinky in bed
Nogmaals, waar zeg ik dat Nadal zich aanstelt en voor niets de Fysio roept?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal vraagt niet snel om de fysio.
Hier volgens mij:quote:Op maandag 30 juni 2008 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nogmaals, waar zeg ik dat Nadal zich aanstelt en voor niets de Fysio roept?
Voor een klein pijntje de fysio vragen lijkt mij je aanstellen.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat tennissers voor de kleinste pijntjes al een fysio aanvragen. Nadal dus ook.
Volgens mij bedoeld TheGeneral dat meer in algemene zin.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier volgens mij:
[..]
Voor een klein pijntje de fysio vragen lijkt mij je aanstellen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld TheGeneral dat meer in algemene zin.
Maar hij noemt hem wel. Maar goed, laat maar.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat tennissers voor de kleinste pijntjes al een fysio aanvragen. Nadal dus ook.
Het gaat over dit moment he,. Met Nadal zijn knie. Daar heb ik nergens gezegd dat Nadal zomaar de fysio vraagt en dat hij zich aanstelt..quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier volgens mij:
[..]
Voor een klein pijntje de fysio vragen lijkt mij je aanstellen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld TheGeneral dat meer in algemene zin.
Alleen omdat er na mijn 1e opmerking gedacht werd dat er op Nadal werd gericht. Wat dus niet zo was.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Maar hij noemt hem wel. Maar goed, laat maar.
Nee, dat je het *ook* over Nadal had.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En Nadal kan dus verder wat ik ook aangaf.
[..]
Om de een of andere reden denken ze dat ik het op Nadal richt..
Dan kunnen we heel Fok! wel afschaffen.quote:[..]
Maar goed, het gaat natuurlijk nergens over.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:40 schreef Bruce117 het volgende:
"The Gods are with him"
Tsssss, laat Federer Martin erbuiten
Idd.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een saaie partijen zeg. Federer-Hewitt vond ik niks en Youzhny-Nadal tot nu toe ook niet. Hopelijk is Murray-Gasquet straks leuk.
Jup. Youzhny maakt te veel fouten om het Nadal enigzins lastig te maken en Hewitt had gewoon de wapens niet om het Federer lastig te maken.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een saaie partijen zeg. Federer-Hewitt vond ik niks en Youzhny-Nadal tot nu toe ook niet. Hopelijk is Murray-Gasquet straks leuk.
Precies. De stream doet het ook nietquote:Op maandag 30 juni 2008 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is Lopez - Baggy nergens te zien?
Ik ook niet, en die van die broer ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:59 schreef T-Rigg het volgende:
Ik hoop dat Gasquet die irritante Schot van de baan mept. Ik kan die kop van die moeder niet meer aanzien, die van Murray trouwensook niet.
Op Sport1 wel. Dat is nou de enige vast last die ik niet met tegenzin betaal.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is Lopez - Baggy nergens te zien?
Waarom doet de stream het dan nietquote:Op maandag 30 juni 2008 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op Sport1 wel. Dat is nou de enige vast last die ik niet met tegenzin betaal.
Vandaag vond ik hem bepaald geen treuzelaar. Het hele toernooi en op RG ook al niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef pfaf het volgende:
Die treuzelaar gaat echt met 2 vingers in de neus de finale halen.
Wat bedoel je? Ik heb het over de tv-zender Sport1.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom doet de stream het dan niet.
Erm ja... Maar ik heb geen Sport 1. Maar blijkbaar heeft Sport 1 wel beeld. Dan zou logisch nadenken moeten zijn dat de stream dan ook beeld zou moeten hebben. Maar die heeft storing - al de hele godganse dag.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb het over de tv-zender Sport1.
Irritant, ik bedoel meer dat het het overwegen waard is om Sport1 te nemen als je van tennis houdt. Ik vind het echt geweldig.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Erm ja... Maar ik heb geen Sport 1. Maar blijkbaar heeft Sport 1 wel beeld. Dan zou logisch nadenken moeten zijn dat de stream dan ook beeld zou moeten hebben. Maar die heeft storing - al de hele godganse dag.
Hadden ze niet alles boven de nek kunnen weghalen?quote:
Dementieva (quote:Op maandag 30 juni 2008 18:17 schreef qonmann het volgende:
Bij de dames de top4 nu naar huis dus ...
Ik hoop dat zij dit jaar wint.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dementieva () nu de hoogste seed (nr 5).
Gaat goed met Elena tegen ,de altijd gevaarlijke , Peerquote:Op maandag 30 juni 2008 18:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dementieva () nu de hoogste seed (nr 5).
Nope.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er morgen geen herenpartijen?
Bedankt.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nope.
Tue 1 July - Ladies' Singles (Quarter-Finals
Mooie foto.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef qonmann het volgende:
En Elena heeft het Peertje geschild![]()
![]()
door na de volgende ronde !
[ afbeelding ]
Dat lijkt me samen te gaan hè. Als je veel pijn hebt speel je niet goed..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord over Nadals blessure? Ik hoop dat het allemaal meevalt? Ik zie natuurlijk ook wel dat hij goed speelt, maar ik weet niet of hij veel pijn heeft.
Schitler?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:58 schreef T-Rigg het volgende:
Tipsarevic vecht zich naar 4-4 in de vierde set, Schitler to serve, 2-1 in sets. (voor Schitler)
Ben geen fan van die kwal Schuettler. Hoe hij ook aan't eind v/d wedstrijd tegen GGL reageerde, misselijke Duitser. En hij heeft altijd maar één fan in het publiek (zijn coach), die tijdens een doodse stilte "COME ON RAINAAAAAH" schreeuwt.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Schitler?
Tips hinkt wat trouwens.
Gasquet-Murray is iig een mooi gevecht.
Safin breekt Wawrinka meteen in de eerste game.
Jij bent net zo'n kansloze die Ajakkes, Pisvee en Feyenerd / Feyenooit typtquote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Ben geen fan van die kwal Schuettler. Hoe hij ook aan't eind v/d wedstrijd tegen GGL reageerde, misselijke Duitser. En hij heeft altijd maar één fan in het publiek (zijn coach), die tijdens een doodse stilte "COME ON RAINAAAAAH" schreeuwt.
Eh, nee.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n kansloze die Ajakkes, Pisvee en Feyenerd / Feyenooit typt?
HIj had er wellicht een bak pijnstillers inliggen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat lijkt me samen te gaan hè. Als je veel pijn hebt speel je niet goed..
Schittler is wel een bekende bijnaam van Schuettler hoor...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n kansloze die Ajakkes, Pisvee en Feyenerd / Feyenooit typt?
Ik welquote:Op maandag 30 juni 2008 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Schuettler, had ik niet verwacht eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |