Zoo wat een partijenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
Mooie dag maandag:
Federer - Hewitt
Nadal - Youzhny
Safin - Wawrinka
Gasquet - Murray
Meld je ziek. Wij bevestigen het desgevraagd wel.quote:
In de Wiki geupdate. Nu moet Bruce de OP nog aanpassen.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:29 schreef Norrage het volgende:
kan die draw in de OP niet eens geupdate worden...wordt een beetje moe van het eindeloos naar beneden scrollen
Of een mod, dit topic staat namelijk ook niet in de tennisfilterquote:Op zondag 29 juni 2008 17:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In de Wiki geupdate. Nu moet Bruce de OP nog aanpassen.
Ik ook, voor mij de wedstrijd van de dag. Gelukkig helemaal aan het einde, dus kan ik 'm vast ook helemaal zienquote:Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef RayMania het volgende:
Federer - Hewitt is op papier leuk, maar Federer is vanaf 2003 echt een maatje te groot voor Hewitt. Ook twee easy wins op Wimbledon (2004 en 2005). Kijk meer uit naar Murray - Gasquet.
Je hebt een verkeerde foto...dit is Jamie Murray:quote:Op maandag 30 juni 2008 01:32 schreef Wopper1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoelde ik dus met de Murray's. Jamie ziet er normaal al niet uit, maar dit dan
![]()
.
Verder heerlijke wedstrijden vandaag. Laat maar komen.
Ja, Wopper1, als je een foto plaatst moet je natuurlijk wel even de goede plaatsen hea.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerde foto...dit is Jamie Murray:
[ afbeelding ]
Het ziet eruit als een olifant op ijs bij de Youzmeisterquote:Op maandag 30 juni 2008 10:12 schreef Tim86 het volgende:
Youz is een vd weinige angstgegners van rafa. Die 2 vijfsetters zijn alleen geen goede voorbereiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |