Nope.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er morgen geen herenpartijen?
Bedankt.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nope.
Tue 1 July - Ladies' Singles (Quarter-Finals
Mooie foto.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef qonmann het volgende:
En Elena heeft het Peertje geschild![]()
![]()
door na de volgende ronde !
[ afbeelding ]
Dat lijkt me samen te gaan hè. Als je veel pijn hebt speel je niet goed..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord over Nadals blessure? Ik hoop dat het allemaal meevalt? Ik zie natuurlijk ook wel dat hij goed speelt, maar ik weet niet of hij veel pijn heeft.
Schitler?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:58 schreef T-Rigg het volgende:
Tipsarevic vecht zich naar 4-4 in de vierde set, Schitler to serve, 2-1 in sets. (voor Schitler)
Ben geen fan van die kwal Schuettler. Hoe hij ook aan't eind v/d wedstrijd tegen GGL reageerde, misselijke Duitser. En hij heeft altijd maar één fan in het publiek (zijn coach), die tijdens een doodse stilte "COME ON RAINAAAAAH" schreeuwt.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Schitler?
Tips hinkt wat trouwens.
Gasquet-Murray is iig een mooi gevecht.
Safin breekt Wawrinka meteen in de eerste game.
Jij bent net zo'n kansloze die Ajakkes, Pisvee en Feyenerd / Feyenooit typtquote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Ben geen fan van die kwal Schuettler. Hoe hij ook aan't eind v/d wedstrijd tegen GGL reageerde, misselijke Duitser. En hij heeft altijd maar één fan in het publiek (zijn coach), die tijdens een doodse stilte "COME ON RAINAAAAAH" schreeuwt.
Eh, nee.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n kansloze die Ajakkes, Pisvee en Feyenerd / Feyenooit typt?
HIj had er wellicht een bak pijnstillers inliggen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat lijkt me samen te gaan hè. Als je veel pijn hebt speel je niet goed..
Schittler is wel een bekende bijnaam van Schuettler hoor...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n kansloze die Ajakkes, Pisvee en Feyenerd / Feyenooit typt?
Ik welquote:Op maandag 30 juni 2008 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Schuettler, had ik niet verwacht eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |