ja echt mateloos triest...je gelooft het gewoon niet...en ze zijn ook gewoon echt dik...Misa is er niks bij...(zeker nu niet trouwens)quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef suus21 het volgende:
en hoe is het mogelijk dat ik iedere dag wel een wijf zie spelen met overgewicht. Als je iedere dag sport dan kun je toch onmogelijk zo dik zijn....en dan ook nog ver komen met dat vatsige lichaam; ongelofelijk..
Het is echt te sneu inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 15:05 schreef Norrage het volgende:
echt waardeloze wedstrijd tussen hewitt en fed....hoe dichtbij hewitt ook kwam je wist gewoon dat fed het ging winnen...die mishitchallenge was echt een gelukje....
En ik weet niet waarom de presentatoren het niet merkten, maar Hewitt had op een gegeven moment 15x op rij geen eerste service ingeslagen...knap dat hij nog zo dichtbij kwam...voornamelijk omdat Fed echt niks doet.
Peking he, in de aanloop daar naartoe zie je ze ineens in meerdere sporten pieken.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:37 schreef Ambrosius het volgende:
Zheng na de winst op Ana ook langs Szavay en gewoon QF op Wimbledon.
Zheng heeft natuurlijk al veel hoger gestaan dan nu, en is top in de dubbel, wat ook vrij handig is op gras.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Peking he, in de aanloop daar naartoe zie je ze ineens in meerdere sporten pieken.
Ik ook.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sue Barker is een dwerg vergeleken bij Davenport en Becker
Hij vindt tennis gewoon nog leuk en wil graag nog een extra setje spelen.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:31 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Verdasco. Waar denkt hij dat hij mee bezig is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |