Dan komt het helemaal goed, jouw richtingsgevoel en mijn vragen aan voorbijgangers vinden we het welquote:quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je me dan maar wel verteld hoe ik terug moet komen, ik ben nog nooit in den haag geweest namelijk
Offtopic: Dammit, ik heb mijn tong vebrand aan die heerlijke roti en nu proef ik mijn bier niet meer
Ik ook niet maar ik heb een geweldig richtingsgevoel
Singles #106 De singlesmeet, einde van het singlestopic??
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben wel gewoon in Den Haag geweest!! Maar ik was het vergeten!! (![]()
)
Die zijn er eerder geweest. Met voorspelbaar succesquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:52 schreef Elegy het volgende:
Zal het er dan toch van komen? De singlesmeet?
Met wie dan en waar en wanneerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn er eerder geweest. Met voorspelbaar succes.
Ik ga ook lekker op de fiets!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De organisatie van Parkpop raadt je ten zeerste aan om met het openbaar vervoer naar Parkpop te komen. Het Zuiderpark is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf Centraal Station rijden pendeltrams naar het Zuiderpark en terug. De pendeltrams vertrekken vanaf de tramhalte E in de Rijnstraat (aan de zijkant van het station, uitgang bij NS spoor 1). Vanaf Station Hollands Spoor rijden pendelbussen naar het Zuiderpark en terug. De pendelbussen vertrekken vanaf de bushalte aan de kant van de Waldorpstraat. Bij beide opstappunten is een verkooppunt. Hier zijn alleen Parkpop retourkaartjes verkrijgbaar voor 3 euro per stuk. Er is geen kaartverkoop bij het Zuiderpark. Alleen de Parkpop retourtjes zijn geldig als vervoerbewijs in de pendeltrams en pendelbussen.
NS zorgt op zondag 29 juni voor extra capaciteit binnen de normale dienstregeling van en naar Den Haag. Kijk op www.htm.net en www.ns.nl of bel 0900-9292 (0,70 c.p.m.) voor de laatste vervoersinformatie.
Daar ben ik ook altijd een beetje huiverig voor, met meets; dat je elkaar IRL ontmoet en echt totaaaal niks met elkaar hebt ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met wie dan en waar en wanneer
Als we elkaar echt vreselijk vinden,
dan moet je gewoon meer drinken.
Dat was even spitten in de krochten van Fok!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met wie dan en waar en wanneer
Ik ben naar nog geen enkele meet geweest met meerdere anderen waar helemaal niemand was waar ik mee overweg kon. Alhoewel het natuurlijk lang niet altijd voor herhaling vatbaar was (en in alle eerlijkheid, dat was vast wederzijds).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
Daar ben ik ook altijd een beetje huiverig voor, met meets; dat je elkaar IRL ontmoet en echt totaaaal niks met elkaar hebt ofzo.![]()
Zo, dat is nog eens uit den ouden doosch.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was even spitten in de krochten van Fok!.
Grienende Vrijgezellen Meet II - Maagd zijn is uit
O maar ik ben heul niet van de organisatiequote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:09 schreef Den_Haag het volgende:
kaasplankje, stuur je ook nog ff je nummer naar PF en me als je nog een singlesmeet wil ?:)
jij bent ook goedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O maar ik ben heul niet van de organisatieKan jij beter zijn
Die tweede vrouw is nog niet zekerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:21 schreef JenDaMan het volgende:
Een singlesmeet op Fok![]()
99 kerels en 2 vrouwen?
Was jij niet op stap vandaag?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik sta nooit in de lijstjes. Ben dus goed stealthy bezig.
ja ik was ze vergetenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Litpho het volgende:
Kastanova is vermoedelijk net zo doorgestreept als m-niki. Als zij niet hard van stapel loopt, doen wij het wel voor haar.
Nu welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik sta nooit in de lijstjes. Ben dus goed stealthy bezig.
Dat was gisteren.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Litpho het volgende:
Kastanova is vermoedelijk net zo doorgestreept als m-niki. Als zij niet hard van stapel loopt, doen wij het wel voor haar.
Die eerdere meet die ik postte? Vork was erbijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik zie je pas vanaf vandaag meeposten
of zie ik dat verkeerd (?)
Er zijn er nog wel een hoop die we vergeten, komt gewoon omdat iedereen casual een paar topics volgt om vervolgens weer paar weken te verdwijnen en terug te komenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik tel er 25! Kent iemand die anderen?
Ik voel niet zo de behoefte om mee te posten in de fastchat van de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik zie je pas vanaf vandaag meeposten
of zie ik dat verkeerd (?)
Heksehiel bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een hoop die we vergeten, komt gewoon omdat iedereen casual een paar topics volgt om vervolgens weer paar weken te verdwijnen en terug te komen.
Oké. Nou iemand mag het aanvullen, ik heb m'n best gedaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik voel niet zo de behoefte om mee te posten in de fastchat van de laatste tijd.
Tijd voor een Fok!Single top, met stijgers, dalers, zittenblijvers en zij-die-uit-de-lijst-verdwenen-zijn. En natuurlijk de klaperrrrrrrrr van de week ofzoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:59 schreef Tegan het volgende:
Belsezar
dawg
Den_Haag
Elegy
Feitosa
Garisson72
kaasplankje
kastanova
katerwater
Litpho
Liquidootje
Ludootje
mrbox
Nexie
Q.
RealZeus
DrMarten
Dark_Angelus
knep
Cuegirlie
JB
Kluts
Logician
m-niki
MLI
MNR
PF
Tegan
Heksehiel
Dit is denk ik wel de vaste groep.
En de tipparadequote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tijd voor een Fok!Single top, met stijgers, dalers, zittenblijvers en zij-die-uit-de-lijst-verdwenen-zijn. En natuurlijk de klaperrrrrrrrr van de week ofzo
Het is geen exacte wetenschap hequote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik zie knep en drmarten nooit
of ligt dat aan mij
Nee, het is tijd voor een verhaaltje over iedereen in de OPquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tijd voor een Fok!Single top, met stijgers, dalers, zittenblijvers en zij-die-uit-de-lijst-verdwenen-zijn. En natuurlijk de klaperrrrrrrrr van de week ofzo
quote:
Mwahquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het is tijd voor een verhaaltje over iedereen in de OP.
Nou, begin maar met schrijven. Wij vertellen je wel dat het niet kloptquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het is tijd voor een verhaaltje over iedereen in de OP.
Dat is dan weer het nadeel van zo'n lijstje. Niet meer ongemerkt er tussenuit knijpenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:06 schreef Tegan het volgende:
He, waar zijn Crazy-M en Messenga gebleven.
Ben je daar dan bang voor ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dan weer het nadeel van zo'n lijstje. Niet meer ongemerkt er tussenuit knijpen.
Gewoon beetje zoals in de Tilburg-reeks, alleen dan wat meer Singles-gerichtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:09 schreef Kluts het volgende:
Een verhaaltje over iedereen in de OP, hoe zie je dat voor je?
Nou, vanavond niet stappen dus..
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:10 schreef Tegan het volgende:
Gewoon beetje zoals in de Tilburg-reeks, alleen dan wat meer Singles-gericht.
Ik heb alleen mensen @ hyves die ik IRL kenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar te laks geweest voor een invite?
Nauwelijks, dat laat ik wel over aan de wanhopige singles die zoeken naar iemand om ze compleet te makenquote:
Ik zal het even navragen voor je.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Vork het volgende:
[..]
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?
en na morgen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb alleen mensen @ hyves die ik IRL ken
Zou jij dat wel doen in Tilburg?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Vork het volgende:
[..]
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?
Goed punt.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik meld me weer af, niet van de singleslijst, maar hierzo qua aanwezigheid voor vandaag.
De kroeg heeft gebeld, ze wilde hun stamgast terug.
De vraag is natuurlijk of je wel de juiste (tijdelijke) vent aantrekt als je niet in je hum bent. Een weekje meer of minder zal ook niet bijzonder uitmaken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:15 schreef Kluts het volgende:
Bedenk me net dat als ik niet ga stappen, ik natuurlijk nooit aan de (tijdelijke) vent kom..
Mmm.. ik heb alleen nog nooit een successtory gehoord in de trant van: Nou, ik hing thuis op de bank, en ineens belt er toch een lekkere vent aan!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan hem ook ergens anders ontmoeten!
Kluts is wel een lekker ding volgens mij, maar ik ga echt niet naar fokking Deventer rijdenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan hem ook ergens anders ontmoeten!
Hm.. nee okéquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mmm.. ik heb alleen nog nooit een successtory gehoord in de trant van: Nou, ik hing thuis op de bank, en ineens belt er toch een lekkere vent aan!
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kluts is wel een lekker ding volgens mij, maar ik ga echt niet naar fokking Deventer rijden
Nah, het is niet zozeer dat ik niet weet waar je leuke mensen ontmoet, maar met mijn invulling van deze avond worden mijn kansen om iemand tegen het lijf te lopen minimaal worden, zo bankhangend.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm.. nee okéIk denk op feestjes van vrienden etc. Dat je daar de meeste kans van slagen hebt!
Je hebt de hele week nog!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, het is niet zozeer dat ik niet weet waar je leuke mensen ontmoet, maar met mijn invulling van deze avond worden mijn kansen om iemand tegen het lijf te lopen minimaal worden, zo bankhangend.
Maar ik ben ongeduldig!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je hebt de hele week nog!
Heb je haast?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, het is niet zozeer dat ik niet weet waar je leuke mensen ontmoet, maar met mijn invulling van deze avond worden mijn kansen om iemand tegen het lijf te lopen minimaal worden, zo bankhangend.
Maar dan heb je toch al een slachtofferquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik ben ongeduldig!![]()
Volgende week Ground Zero, waar "the object of my affection" ook heen gaat.
En een vaag antwoord.quote:
Nou, nee.. Het gerucht gaat dat ie echt nét een vriendin heeft, en dat vind ik dan weer een lastige factor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch al een slachtoffer?
Het was ook een beetje een vage vraag..quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En verder is dat gebaseerd op wat ik in je fobo heb gezien; je ziet er goed uit Kluts!
Mja gewoon nog bezig met wat huiswerk, wat ondertussen een redelijke hopeloze zaak is...quote:
Ik heb maar een keertje gebeld.. Hij belt vanzelf wel terug.. Heb wel iemand vanacht wakker gesmst.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja gewoon nog bezig met wat huiswerk, wat ondertussen een redelijke hopeloze zaak is...![]()
Mr gala al te pakken kunnen krijgen?
Nah, het was ook meer drinken en bijpraten met vrienden. Maar gisteren was er al een hier om m'n biervoorraad op te drinken en morgen zie ik ze weer, dus dat had al niet zoveel zin, plus dat die kroeg hier op rolafstand ligt. Ik vind het ook wel best zo, was toch al niet van plan om echt uit te gaan ofzo.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Altijd positief blijven![]()
Waren er niet meer mensen zodat je nog kon blijven?
Oi querida!! tudo bom, sim estou um poucinho bebedoquote:Op zondag 29 juni 2008 00:24 schreef Logician het volgende:
tvpik heb een fretje van 13wk, en ik ben helemaal in love
beest heeft echt adhd trouwens
Braziliaansquote:Op zondag 29 juni 2008 00:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ben je portugees oid?
Ik ben m'n hersens al uren aan het kraken op je pmgvd
mhhh, isso é uma vergonha que não traduz poucinho bebedoquote:Op zondag 29 juni 2008 00:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oi querida!! tudo bom, sim estou um poucinho bebedo
In love met je fretje of Elegy??![]()
Spaans kan ik wel lezen, Portugees nietquote:Op zondag 29 juni 2008 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Braziliaansik tenminste, Logi is portugees. Schreef ik iets onbegrijpbaars dan?
Hehe de que voce estou falando? que eu estou um poco bebedo o uma otra coisa?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
mhhh, isso é uma vergonha que não traduz poucinho bebedo
ok laat maar even weten hoe laat je op CS bentquote:Ik ga hardlopen.
Dan bij een vriendin douchen + haar stijlen (ja dat wil ik en dat duurt mij wel een half uur oid )
En dan een taartje eten
En dan met de bus naar de trein
En dan ben ik op het CS
Nu ben ik dan m'n hersenen aan het kraken hoelaat ik dan aankom (wat helpt is de begintijd )
In mijn tempo kom ik er nooit (quote:Op zondag 29 juni 2008 00:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe de que voce estou falando? que eu estou um poco bebedo o uma otra coisa?
ok nu weer nederlands...
[..]
ok laat maar even weten hoe laat je op CS bent
Ola queridoquote:Op zondag 29 juni 2008 00:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oi querida!! tudo bom, sim estou um poucinho bebedo
In love met je fretje of Elegy??![]()
Ahh okquote:Op zondag 29 juni 2008 00:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Ola querido![]()
elegy is erg leuk, maar verliefd gaat nu even over mijn fretjeze heet miepje, is ontzettend klungelig en dom
Ok, nl vanaf nu. Heb je je agenda al gevonden?quote:Ik zou op zich wel over elk woord kunnen nadenken.. Maar.. NL is toch beter voor mij. Nu ga ik onzin SC omdat ik het niet meer volg...
Zie je PMquote:Op zondag 29 juni 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee ik was te lamlendig om hem te pakken
Ik heb die van jouw inmiddels beantwoordquote:
Dat was een gezellige meet ja. Opvallend dat ik na al die jaren hier nog steeds rondhang.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was even spitten in de krochten van Fok!.
Grienende Vrijgezellen Meet II - Maagd zijn is uit
Ligt aan de opvoeding hoor, je kan ze echt heel veel aanleren, ze is best zindelijk, ze ging net dr kooitje in om te plassenquote:Op zondag 29 juni 2008 01:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha.. Aahw. Als ze groot zijn slopen ze wel alles en ze zijn niet zindelijk meen ik
*Heb ik van horen zeggen
Ja, hoi.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:15 schreef Kluts het volgende:
Bedenk me net dat als ik niet ga stappen, ik natuurlijk nooit aan de (tijdelijke) vent kom..
Computer wisselen. Probeer het zo nog eens.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:29 schreef Logician het volgende:
[..]
wil ik je net aanspreken op msn meld je je even af
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:15 schreef Kluts het volgende:
Bedenk me net dat als ik niet ga stappen/stop met werken / ander werk zo / weer naar school ga / of ga sporten/iets anders sociale bezigheid, ik natuurlijk nooit aan de (tijdelijke) dame kom..
Vroegerquote:Op zondag 29 juni 2008 01:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was een gezellige meet ja. Opvallend dat ik na al die jaren hier nog steeds rondhang.
quote:Op zondag 29 juni 2008 01:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Computer wisselen. Probeer het zo nog eens.
Heyzquote:
Goodmorningquote:
Jeuj!quote:Op zondag 29 juni 2008 09:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
GoodmorningZo nu aan de koffie...
Mooi, het is goed weerZo even de laatste voorbereidingen maken voor PP
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 29 juni 2008 09:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Ik heb wel zin om naar bandjes op Parkpop te gaan luisteren vandaag![]()
Tippie:
Lekker wakker worden bij Mala Vita:![]()
Chillen bij Jason Mraz:
En ook mss nog wel ff luisteren naar Kula Shaker:
Inderdaad, zeker dat tweede nummer, drink tea...quote:
Eerst stond de quote er niet bijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha wat? Niet logisch genoeg voor je?
Komt wel goed schatje.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bluh, ik voel me slecht. En voor het eerst pukkels in twee jaar!
Geen probleem, al ging het typen moeizaam door de alcohol. Ik bel je wel als we er zijn...quote:Op zondag 29 juni 2008 11:32 schreef Ludootje het volgende:
Goeiemorgen
Belsezar, bedank de voor PM![]()
Hoop dat het weer vandaag goed blijft!
Da's kut...quote:Op zondag 29 juni 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:
Morguh!
Nou, volgens mij heeft die vriendin van me me aangestoken. Werd net wakker met barstende koppijn en last van m'n keel. Vandaag dus maar ff rustig aan doen, anders zul je net zien dat ik volgend weekend ziek ben ofzo. En daar heb ik echt geen zin in.
Nog steeds niet bedacht wat de stunning outfit gaat worden ook.
Inderdaad beterschap! Ik ben wel benieuwd naar je stunning outfitquote:Op zondag 29 juni 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:
Morguh!
Nou, volgens mij heeft die vriendin van me me aangestoken. Werd net wakker met barstende koppijn en last van m'n keel. Vandaag dus maar ff rustig aan doen, anders zul je net zien dat ik volgend weekend ziek ben ofzo. En daar heb ik echt geen zin in.
Nog steeds niet bedacht wat de stunning outfit gaat worden ook.
quote:Op zondag 29 juni 2008 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen probleem, al ging het typen moeizaam door de alcohol. Ik bel je wel als we er zijn...
Oh en check je pm even
Ik zal naderhand wel een foto in mijn fobo gooien.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad beterschap! Ik ben wel benieuwd naar je stunning outfitWe krijgen toch wel foto's??
Op festivals zie je genoeg vrouwen met roze kaplaarsjes onder hun jurkje, is dat niet iets voor jou?quote:Op zondag 29 juni 2008 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal naderhand wel een foto in mijn fobo gooien.![]()
Maar ik zit vooral met het punt: schoenen/outfit. Mijn airmax lopen natuurlijk het allerfijnst, maar dat is geen porem onder een rokje.
roze kaplaarsjes?quote:Op zondag 29 juni 2008 12:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op festivals zie je genoeg vrouwen met roze kaplaarsjes onder hun jurkje, is dat niet iets voor jou?
Die staan je vast éééééénig.quote:
Aw, je ben vast niet de enige hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 12:40 schreef Kluts het volgende:
Zelfs ik, een diehard-roze-fan, laat deze trend maar aan me voorbijgaan dan.
En daarom: Kaplaarsjesquote:Op zondag 29 juni 2008 12:52 schreef Kluts het volgende:
Ja, die heb ik dus niet.
En om ze nou speciaal te gaan kopen om ze vervolgens zaterdag gelijk helemaal onder te baggeren, zie ik ook niet zo zitten.
Veel plezier voor zij die wel gaan!quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:26 schreef RealZeus het volgende:Goeiemorgen.
Ik heb toch enigzins het idee dat ik gisteren wat minder had moeten drinken.
Als je nu pas wakker wordt, ja. Maar heb je een leuke avond gehad?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:26 schreef RealZeus het volgende:Goeiemorgen.
Ik heb toch enigzins het idee dat ik gisteren wat minder had moeten drinken.
Er is niks mis mee om het gabbertijdperk weer opnieuw hoogtijdagen te laten vieren..quote:Op zondag 29 juni 2008 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik zit vooral met het punt: schoenen/outfit. Mijn airmax lopen natuurlijk het allerfijnst, maar dat is geen porem onder een rokje.
Ik was eerst om 10 uur wakker maar daar was mijn hoofd het niet mee eens.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je nu pas wakker wordt, ja. Maar heb je een leuke avond gehad?
Ja, dat is sowieso zo,air max zijn toch de beste schoenen ever, ook al draag ik ze tegenwoordig bijna nooit.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:21 schreef LuckyLoek het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om het gabbertijdperk weer opnieuw hoogtijdagen te laten vieren..![]()
Anyway, het ligt uiteraard aan het weer. Het belangrijkste is om de aandacht van je schoenen af te leiden. Met een rokje en een goed stel benen lukt je dat vrij snel gok ik zo.
Vroegah, toen de lucht nog schoon en de sex nog vies was. Toen, toen kon je als dame zijnde nog met je max-ies en rokje aan in combinatie met je haar strak naar achter naar een feestje gaan zonder op te vallen.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is sowieso zo,air max zijn toch de beste schoenen ever, ook al draag ik ze tegenwoordig bijna nooit.
Heb inmiddels mijn kast doorgespit, en ben er iig al uit dat ik een zwart "lambada"-rokje aandoe. Truitje en schoenen ben ik nog niet uit.
Degene die dat beweerd heeft, heeft zeker gelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:13 schreef Elegy het volgende:
Goed dat je het zegt, want Cue schijnt zich niet zo makkelijk te laten bereiden, laat staan klaar te maken.....
Alsof we je zo makkelijk zouden vergetenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:zie net dat ik ook in het lijstje werd genoemd
quote:
Zouden we ze vanavond nog zien? Het is immers een singlesmeet.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:49 schreef Tegan het volgende:
Hallo. Hoe was de meet? Of is iedereen nog daar?
Hm. Hopelijk wel, anders is de TT waar, en dat kan gewoon niet?!quote:Op zondag 29 juni 2008 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Zouden we ze vanavond nog zien? Het is immers een singlesmeet.
Omdat de mannen in de meerderheid zijn heb je gelijk, anders was dat nog niet zo zeker hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Als de man-vrouw verhouding ongelijk is, komt er altijd nog wel 1tje langs
Nee, de eerste singlesreeks is na een tijd op slot gegooid. Maar je ziet, onverwoestbaar, deze reeks.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Hopelijk wel, anders is de TT waar, en dat kan gewoon niet?!
Uhm een leuke fokker leren kennen, beetje op en neer gesmst.. allemaal heel leuk, beetje toespelingen doen.. maar hij woont aan andere kant van NL, en dat ziet hij bij voorbaat al niet zittenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:00 schreef Tegan het volgende:
Iemand nog iets single-gerelateerd meegemaakt?
Ik heb zoals het een echte single betaamd, gister niets gedaan, en nog steeds single dus.
Ja, ik ben gisteren op tijd (lees, half tien) gaan slapen. Als dat niet het toppunt van singleheid is, dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 29 juni 2008 20:00 schreef Tegan het volgende:
Iemand nog iets single-gerelateerd meegemaakt?
Ik heb zoals het een echte single betaamd, gister niets gedaan, en nog steeds single dus.
Haha, en ik vond al dat ik op tijd (voor een zaterdagavond) was gaan slapen (half een).quote:Op zondag 29 juni 2008 20:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, ik ben gisteren op tijd (lees, half tien) gaan slapen. Als dat niet het toppunt van singleheid is, dan weet ik het ook niet meer
Ik heb daar zo'n hekel aan. Bij voorbaat dingen niet zien zitten.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm een leuke fokker leren kennen, beetje op en neer gesmst.. allemaal heel leuk, beetje toespelingen doen.. maar hij woont aan andere kant van NL, en dat ziet hij bij voorbaat al niet zitten
idd ja.. snap dat nietquote:Op zondag 29 juni 2008 20:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb daar zo'n hekel aan. Bij voorbaat dingen niet zien zitten.
* Tegan] wordt altijd bij voorbaat afgewezen om haar leeftijd[ afbeelding .
Zij zijn groot en ik ben klein, en dat is niet eerlijk!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:06 schreef Tegan het volgende:
Prutserquote:Op zondag 29 juni 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm een leuke fokker leren kennen, beetje op en neer gesmst.. allemaal heel leuk, beetje toespelingen doen.. maar hij woont aan andere kant van NL, en dat ziet hij bij voorbaat al niet zitten
Klein is knuffelbaarquote:Op zondag 29 juni 2008 20:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik ben klein, en dat is niet eerlijk!
Achja.. maar het staat ook gelijk in de weg van een gewone vriendschap dan zeg maar.. beetje jammerquote:
Daar kan je inderdaad niets mee. Leuk dat ze je willen beschermen, maar dat kan je best zelf. Zo'n zielig afhankelijk popje was je nou ook weer nietquote:Op zondag 29 juni 2008 20:10 schreef Tegan het volgende:
Maar sowieso. Dan komen ze zo met een bullshit-verhaal van dat ze er niet voor willen gaan omdat als het dan misgaat ze mij enorm kwetsen bla bla bla. Ja hallo, ik vind het heel veel kutter als je het niet eens wil proberen.
Aan de ene kant vinden mannen een jongere vrouwen interessant, aande andere kant trekken ze de volwassenheid in twijfel, lijkt me.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan. Bij voorbaat dingen niet zien zitten.
Nou ja, niet iedereen kan of wil die omschakeling maken en als er romantisch niets in zit (maar die klik er wel was) dan is het makkelijker om gewoon af te breken. Ik geloof dat Garisson dat standpunt nog wel eens heeft lopen verdedigen (maar die is het niet want niet andere kant van landquote:Op zondag 29 juni 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja.. maar het staat ook gelijk in de weg van een gewone vriendschap dan zeg maar.. beetje jammer
Ik ga wel vaker vroeg naar bed op zaterdagavond. Wat moet ik anders doen?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, en ik vond al dat ik op tijd (voor een zaterdagavond) was gaan slapen (half een).
Iddquote:Op zondag 29 juni 2008 20:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar kan je inderdaad niets mee. Leuk dat ze je willen beschermen, maar dat kan je best zelf. Zo'n zielig afhankelijk popje was je nou ook weer niet.
Ik trek volwassenheid niet direkt in twijfel door een simpel getal (of het moet wel een heel klein getal zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 20:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aan de ene kant vinden mannen een jongere vrouwen interessant, aande andere kant trekken ze de volwassenheid in twijfel, lijkt me.
Naja, dan heb je altijd de 50km regel nog hè?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, niet iedereen kan of wil die omschakeling maken en als er romantisch niets in zit (maar die klik er wel was) dan is het makkelijker om gewoon af te breken. Ik geloof dat Garisson dat standpunt nog wel eens heeft lopen verdedigen (maar die is het niet want niet andere kant van land).
Stomquote:Op zondag 29 juni 2008 20:14 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, niet iedereen kan of wil die omschakeling maken en als er romantisch niets in zit (maar die klik er wel was) dan is het makkelijker om gewoon af te breken. Ik geloof dat Garisson dat standpunt nog wel eens heeft lopen verdedigen (maar die is het niet want niet andere kant van land).
Ware liefde kent geen afstandquote:Op zondag 29 juni 2008 20:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naja, dan heb je altijd de 50km regel nog hè?
Bier drinken en random meisjes versieren.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker vroeg naar bed op zaterdagavond. Wat moet ik anders doen?
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:15 schreef Elegy het volgende:
Naja, dan heb je altijd de 50km regel nog hè?
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Haha.. ga je nu proberen te raden wie het is?
Nee, maar de bijtelling welquote:
How you doin'?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bier drinken en random meisjes versieren.
Gaat je toch niet lukkenquote:
Dat was de andere reden, jaquote:
Uhm, bierdrinken kan ook thuis, en online kan je ook meisjes proberen te versierenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit sowieso liever niet in enige vorm van ovquote:Op zondag 29 juni 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik zou eerder bekijken of het te doen is met de OV..
Liever 3 uur in 1 trein zitten, dan fucking veel moeite moeten doen met lopen/fietsen/tramp/bus/vliegtuig hahah
quote:
Maarja kijk. Ik ben 18, niet eens onder de 17/16 dus. Ik vind tot de 26 oid geen punt, maar als ze 22/23 zijn twijfelen ze alquote:Op zondag 29 juni 2008 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik trek volwassenheid niet direkt in twijfel door een simpel getal (of het moet wel een heel klein getal zijn). Dat gezegd hebbende, ik heb nou niet direkt de neiging om nog echt onder de 25 te kijken. Ja, ik ben oud
.
Al duurt dat vaak wat langerquote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Elegy het volgende:
Uhm, bierdrinken kan ook thuis, en online kan je ook meisjes proberen te versieren![]()
Dat snap ik, maar het is mijn enige mogelijkheid op dit moment van vervoerquote:Ik zit sowieso liever niet in enige vorm van ov
Nog twee jaar wachten dus en dan heb je misschien meer gelukquote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Tegan het volgende:
Maarja kijk. Ik ben 18, niet eens onder de 17/16 dus. Ik vind tot de 26 oid geen punt, maar als ze 22/23 zijn twijfelen ze al![]()
. Dat plus dat ik sowieso al op (wat) ouder val is geen goede combinatie.
Als we het dan toch gaan reduceren tot eenvoudige nummers zijn de heren van 22/23 duidelijk nog niet volwassen genoeg om jouw volwassenheid goed in te kunnen schatten. Er is slechts één eenvoudige oplossing die zo direkt bovenkomtquote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maarja kijk. Ik ben 18, niet eens onder de 17/16 dus. Ik vind tot de 26 oid geen punt, maar als ze 22/23 zijn twijfelen ze al![]()
.
Ik wilde nog 'random meisjes zoenen' zeggen, verdomme.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Uhm, bierdrinken kan ook thuis, en online kan je ook meisjes proberen te versieren
Mwah, van aanspreken naar date was anders vorige week slechts een kwestie van een paar dagenquote:
Ja, da's dan wel ruk idd.quote:Dat snap ik, maar het is mijn enige mogelijkheid op dit moment van vervoer
En dat is?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als we het dan toch gaan reduceren tot eenvoudige nummers zijn de heren van 22/23 duidelijk nog niet volwassen genoeg om jouw volwassenheid goed in te kunnen schatten. Er is slechts één eenvoudige oplossing die zo direkt bovenkomt.
Dat doe ik niet, veel te bang dat ik dan iets engs oploopquote:Op zondag 29 juni 2008 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde nog 'random meisjes zoenen' zeggen, verdomme.
Het hoeft ook niet altijd lang te durenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:22 schreef Elegy het volgende:
Mwah, van aanspreken naar date was anders vorige week slechts een kwestie van een paar dagen![]()
Zolang het maar rijdquote:Ja, da's dan wel ruk idd.
Tot nu toe heb ik nog wel een auto'tje van werk, maar als ik die in moest leveren had ik zelf wel een eigen gekocht, gewoon een klein karretje is wel voldoende. Die Skyline komt nog wel later
Ik doe niet aan random. Ze zijn allemaal speciaalquote:Op zondag 29 juni 2008 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde nog 'random meisjes zoenen' zeggen, verdomme.
Dat houd ik me al jaren voor, dus ik ben benieuwd...quote:Op zondag 29 juni 2008 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog twee jaar wachten dus en dan heb je misschien meer geluk
Ben gisteren nog in de stad geweest, of ze zijn te jong of ik vind ze niet interessant genoeg om op af te stappen.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Al jaren? en je bent nu 18.. klinkt vreemdquote:Op zondag 29 juni 2008 20:24 schreef Tegan het volgende:
Dat houd ik me al jaren voor, dus ik ben benieuwd...
Als je het absoluut gaat bekijken wel idd. Meestal (:') ) een paar dagen maar in minuten valt het best mee.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd lang te durenmaar gemiddeld duurt het langer voordat je een nummer hebt :
true truequote:Zolang het maar rijd
Ervaring mee?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar zoals ze altijd tegen iedere single zeggen.. het komt allemaal wel goed
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:22 schreef Vork het volgende:
Maar dan zoek je zelf dus ook niet binnen je eigen leeftijdscategorie. Met een reden?
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Valt het dan ook heel relatief te bekijken dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:26 schreef Elegy het volgende:
Als je het absoluut gaat bekijken wel idd. Meestal (:') ) een paar dagen maar in minuten valt het best mee.
Liever een kerel met een lelijk autotje dat rijd, dan geen autotje en zeurend over het OVquote:true true
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ben gisteren nog in de stad geweest, of ze zijn te jong of ik vind ze niet interessant genoeg om op af te stappen.
Het leven is zo lekker ongecompliceerd op het moment, als vrijgezel zijnde.
Dat doe ik, maar die willen me nietquote:
Klopt. Alhoewel de volgorde van eerst zien of er een fysieke klik is en dan pas kijken of je als persoon bij elkaar past volgens mij nog steeds meer succes oplevert. Omgekeerd denk ik dat je er wel meer vrienden aan over kan houden (als je dat interesseert en als de persoon in kwestie niet zoals bij Cue helemaal de deur dichtgooit).quote:Op zondag 29 juni 2008 20:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je het absoluut gaat bekijken wel idd. Meestal (:') ) een paar dagen maar in minuten valt het best mee.
Heb t vaak genoeg gehoord en tegen mezelf gezegdquote:
Ja, zo ga je ze ook echt bij de vleet binnenslepenquote:
Ik heb al ervaring met een veeel jongere vriendin, die ouders accepteerden me wel hoor, alleen was ze emotioneel instabiel zal ik maar zeggen en zat ze in een andere levensfase dan ik.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
.
[..]
Dat doe ik, maar die willen me niet.
Ja, voor mij is twee jaar natuurlijk al een eeuwigheid. Gewoon meer dan 1/10 van mijn levenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al jaren? en je bent nu 18.. klinkt vreemd![]()
Thanksquote:Maar zoals ze altijd tegen iedere single zeggen.. het komt allemaal wel goed
Dat komt omdat vaak de dames van die leeftijd lees 20 min nog zo van "lang leven de lol" en beetje serieuze relatie / gesprekken zit er dan niet in. (of gewoon niet goed weten wat ze precies willen)...quote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zondag 29 juni 2008 20:31 schreef Tegan het volgende:
Ja, voor mij is twee jaar natuurlijk al een eeuwigheid. Gewoon meer dan 1/10 van mijn leven.
Op elk potje is een dekseltje te vindenquote:Thanks.
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:33 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig ben ik bijna 19, dus heb ik wellicht meer geluk dan
.
Zeurquote:Op zondag 29 juni 2008 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Valt het dan ook heel relatief te bekijken dan?
Ach, ik zeur altijd op het ov, of ik nu een auto'tje heb of nietquote:Liever een kerel met een lelijk autotje dat rijd, dan geen autotje en zeurend over het OV
Nuja, je hebt altijd nog foto's en webcams. Hoewel sommige mensen daar ook erg creatief in zijn natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt. Alhoewel de volgorde van eerst zien of er een fysieke klik is en dan pas kijken of je als persoon bij elkaar past volgens mij nog steeds meer succes oplevert. Omgekeerd denk ik dat je er wel meer vrienden aan over kan houden (als je dat interesseert en als de persoon in kwestie niet zoals bij Cue helemaal de deur dichtgooit).
quote:
ik ben blij met het OV, dat zouden meer mensen moeten zijnquote:Ach, ik zeur altijd op het ov, of ik nu een auto'tje heb of niet
Klopt. En ik heb ook best leuke mensen leren kennen op die manier. Hoe je elkaar vervolgens fysiek "raakt" kan je alleen maar ten dele voorspellen (of ik kom teveel creatieve mensen tegen, incl. mezelfquote:Op zondag 29 juni 2008 20:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nuja, je hebt altijd nog foto's en webcams. Hoewel sommige mensen daar ook erg creatief in zijn natuurlijk.
Het is in elk geval wel makkelijker aan de praat te raken dan "in het echt".
Buschauffeurs voorop graagquote:Op zondag 29 juni 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
ik ben blij met het OV, dat zouden meer mensen moeten zijn
Het kan erg verschillen, ook al klikt het online perfect, dan nog kan het irl heel moeizaam gaan.. dat is dan wel jammerquote:Op zondag 29 juni 2008 20:49 schreef Litpho het volgende:
Klopt. En ik heb ook best leuke mensen leren kennen op die manier. Hoe je elkaar vervolgens fysiek "raakt" kan je alleen maar ten dele voorspellen (of ik kom teveel creatieve mensen tegen, incl. mezelf).
Dat lijkt me ook vervelend idd.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:48 schreef Kluts het volgende:
Ik heb juist het probleem dat als ik ga stappen, dat de jochies die me aanspreken, na wat langer praten 20/21 blijken te zijn. En dat is voor een one-night stand oke, maar come on. Het vriendje van mijn zusje is 21, dus dat wordt echt te jong dan.
Alleen zijn die begingesprekjes zo irritant.. telkens weer het verhaal van wat doe je, hoe oud, waar vandaan.. etc etc.. het wordt op een gegeven moment teveel hetzelfde (als je veel nieuwe mensen online leert kennen). In real life is het toch minder vermoeiend.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:42 schreef Elegy het volgende:
Nuja, je hebt altijd nog foto's en webcams. Hoewel sommige mensen daar ook erg creatief in zijn natuurlijk.
Het is in elk geval wel makkelijker aan de praat te raken dan "in het echt".
Klopt. Alhoewel de teleurstellingen die er tussen zaten tot dusver voor mij geen reden waren om op te houden met proberenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kan erg verschillen, ook al klikt het online perfect, dan nog kan het irl heel moeizaam gaan.. dat is dan wel jammer
Ga eens naar de verkeerde bedrijfsfeestjesquote:Op zondag 29 juni 2008 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
In real life is het toch minder vermoeiend.
Ik heb juist dat als het online klikt met iemand, dat ik het dan juist moeilijker vind om af te spreken oid. Ben altijd bang dat het dan tegenvalt ofzo.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt. Alhoewel de teleurstellingen die er tussen zaten tot dusver voor mij geen reden waren om op te houden met proberen. Scheelt ook dat dat veruit een minderheid was
.
Ik ben geneigd om dat toe te schrijven aan "héééél graag willen"quote:Op zondag 29 juni 2008 20:56 schreef Tegan het volgende:
Ik snap ook niet hoe mensen verliefd kunnen zijn op iemand die ze nog nooit hebben gezien.
Nee dat klopt, maar het is dan toch altijd wel jammer. Omdat mensen toch altijd anders zijn dan je verwacht..quote:Op zondag 29 juni 2008 20:54 schreef Litpho het volgende:
Klopt. Alhoewel de teleurstellingen die er tussen zaten tot dusver voor mij geen reden waren om op te houden met proberen. Scheelt ook dat dat veruit een minderheid was
.
maar dan kun je beter er snel achterkomen. Als het dan tegenvalt, weet je dat tenminste een beetje op tijd. En tja dat kan idd gebeuren, maar dan kun je wel weer gewoon verder.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb juist dat als het online klikt met iemand, dat ik het dan juist moeilijker vind om af te spreken oid. Ben altijd bang dat het dan tegenvalt ofzo.
Of voor hetzelfde geld val ik tegen, dat kan natuurlijk ook.
Na een vriendin die claimde me wel leuk te vinden maar onze vriendschap niet op het spel wilde zettenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb juist dat als het online klikt met iemand, dat ik het dan juist moeilijker vind om af te spreken oid. Ben altijd bang dat het dan tegenvalt ofzo.
Dat is dan wel weer jammerquote:Op zondag 29 juni 2008 20:59 schreef Litpho het volgende:
en voor de commentatoren van de zijlijn, ja, ze was 'not that into me'. Dat weet ik nu.
Stabiel, ik heb haar al zeker vijf jaar niet meer gezienquote:Op zondag 29 juni 2008 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer
en hoe staat het nu met de vriendschap?
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:04 schreef Litpho het volgende:
Stabiel, ik heb haar al zeker vijf jaar niet meer gezien.
Afspreken voor het eerst kan natuurlijk ook op neutraal terrein, is wel zo handig.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt. En ik heb ook best leuke mensen leren kennen op die manier. Hoe je elkaar vervolgens fysiek "raakt" kan je alleen maar ten dele voorspellen (of ik kom teveel creatieve mensen tegen, incl. mezelf).
Vertel dat mijn ex maar. Die is ingame verliefd geworden op haar huidige vriend.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:56 schreef Tegan het volgende:
Het internet is een plek om mensen te ontmoeten, maar niet om ze beter te leren kennen. Ik snap ook niet hoe mensen verliefd kunnen zijn op iemand die ze nog nooit hebben gezien.
Dat was ruimschoots daarvoor dus ik denk van niet. Alhoewel het natuurlijk mee heeft kunnen spelen bij het verder (wederzijds) laten doodbloeden van het contact.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Allemaal na aanleiding van die poging van jou?
Anders heb je al heel snel dat geflirt de hele tijd.. en is het meer een spelletje ofzo dan echte vriendschap.. weet niet precies hoe uit te leggen.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:05 schreef Tegan het volgende:
Vrienden zijn bij mij echt afgeschreven. Als een van mijn vrienden naar me toe zou komen met 'ik vind je eigenlijk best leuk', zou ik hem echt uitlachen. Alleen nieuwe kerels hebben een kans. Ben ook niet bevriend met exen en mannen die ik wel zou willen daten.
Dat bedoel ik niet met fysiek "raken". Ik bedoel het aanwezig zijn van een klik.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Afspreken voor het eerst kan natuurlijk ook op neutraal terrein, is wel zo handig.
Ik ben echt totaal geen gamer, maar wel een computernerdquote:Op zondag 29 juni 2008 21:06 schreef Elegy het volgende:
Daarom raad ik alle singlevrouwen aan om te gaan gamen, genoeg jongens/mannen te vinden. Maar je moet wel van gamen houden natuurlijk, anders werkt het nog steeds niet
Had ze misschien toch gelijk dat het invloed zou hebben op de vriendschap..quote:Op zondag 29 juni 2008 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was ruimschoots daarvoor dus ik denk van niet. Alhoewel het natuurlijk mee heeft kunnen spelen bij het verder (wederzijds) laten doodbloeden van het contact.
Zie 454549 topics hier op fok. Gevoelens krijgen voor iemand binnen je vriendenkring is erg lastig. Aan de ene kant kan het je iets heel leuks en moois opleveren, maar de kans is groter dat de vriendschap uiteindelijk uit elkaar spat en je elkaar ineens niet meer spreekt. Gelukkig zelf geen ervaring mee, maar wel van dichtbij gezien. Niet handig. for surequote:Op zondag 29 juni 2008 21:05 schreef Tegan het volgende:
Vrienden zijn bij mij echt afgeschreven. Als een van mijn vrienden naar me toe zou komen met 'ik vind je eigenlijk best leuk', zou ik hem echt uitlachen. Alleen nieuwe kerels hebben een kans. Ben ook niet bevriend met exen en mannen die ik wel zou willen daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |