Dan komt het helemaal goed, jouw richtingsgevoel en mijn vragen aan voorbijgangers vinden we het welquote:quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je me dan maar wel verteld hoe ik terug moet komen, ik ben nog nooit in den haag geweest namelijk
Offtopic: Dammit, ik heb mijn tong vebrand aan die heerlijke roti en nu proef ik mijn bier niet meer
Ik ook niet maar ik heb een geweldig richtingsgevoel
Singles #106 De singlesmeet, einde van het singlestopic??
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben wel gewoon in Den Haag geweest!! Maar ik was het vergeten!! (![]()
)
Die zijn er eerder geweest. Met voorspelbaar succesquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:52 schreef Elegy het volgende:
Zal het er dan toch van komen? De singlesmeet?
Met wie dan en waar en wanneerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn er eerder geweest. Met voorspelbaar succes.
Ik ga ook lekker op de fiets!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De organisatie van Parkpop raadt je ten zeerste aan om met het openbaar vervoer naar Parkpop te komen. Het Zuiderpark is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf Centraal Station rijden pendeltrams naar het Zuiderpark en terug. De pendeltrams vertrekken vanaf de tramhalte E in de Rijnstraat (aan de zijkant van het station, uitgang bij NS spoor 1). Vanaf Station Hollands Spoor rijden pendelbussen naar het Zuiderpark en terug. De pendelbussen vertrekken vanaf de bushalte aan de kant van de Waldorpstraat. Bij beide opstappunten is een verkooppunt. Hier zijn alleen Parkpop retourkaartjes verkrijgbaar voor 3 euro per stuk. Er is geen kaartverkoop bij het Zuiderpark. Alleen de Parkpop retourtjes zijn geldig als vervoerbewijs in de pendeltrams en pendelbussen.
NS zorgt op zondag 29 juni voor extra capaciteit binnen de normale dienstregeling van en naar Den Haag. Kijk op www.htm.net en www.ns.nl of bel 0900-9292 (0,70 c.p.m.) voor de laatste vervoersinformatie.
Daar ben ik ook altijd een beetje huiverig voor, met meets; dat je elkaar IRL ontmoet en echt totaaaal niks met elkaar hebt ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met wie dan en waar en wanneer
Als we elkaar echt vreselijk vinden,
dan moet je gewoon meer drinken.
Dat was even spitten in de krochten van Fok!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met wie dan en waar en wanneer
Ik ben naar nog geen enkele meet geweest met meerdere anderen waar helemaal niemand was waar ik mee overweg kon. Alhoewel het natuurlijk lang niet altijd voor herhaling vatbaar was (en in alle eerlijkheid, dat was vast wederzijds).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
Daar ben ik ook altijd een beetje huiverig voor, met meets; dat je elkaar IRL ontmoet en echt totaaaal niks met elkaar hebt ofzo.![]()
Zo, dat is nog eens uit den ouden doosch.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was even spitten in de krochten van Fok!.
Grienende Vrijgezellen Meet II - Maagd zijn is uit
O maar ik ben heul niet van de organisatiequote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:09 schreef Den_Haag het volgende:
kaasplankje, stuur je ook nog ff je nummer naar PF en me als je nog een singlesmeet wil ?:)
jij bent ook goedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O maar ik ben heul niet van de organisatieKan jij beter zijn
Die tweede vrouw is nog niet zekerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:21 schreef JenDaMan het volgende:
Een singlesmeet op Fok![]()
99 kerels en 2 vrouwen?
Was jij niet op stap vandaag?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik sta nooit in de lijstjes. Ben dus goed stealthy bezig.
ja ik was ze vergetenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Litpho het volgende:
Kastanova is vermoedelijk net zo doorgestreept als m-niki. Als zij niet hard van stapel loopt, doen wij het wel voor haar.
Nu welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik sta nooit in de lijstjes. Ben dus goed stealthy bezig.
Dat was gisteren.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Litpho het volgende:
Kastanova is vermoedelijk net zo doorgestreept als m-niki. Als zij niet hard van stapel loopt, doen wij het wel voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |