Dan komt het helemaal goed, jouw richtingsgevoel en mijn vragen aan voorbijgangers vinden we het welquote:quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je me dan maar wel verteld hoe ik terug moet komen, ik ben nog nooit in den haag geweest namelijk
Offtopic: Dammit, ik heb mijn tong vebrand aan die heerlijke roti en nu proef ik mijn bier niet meer
Ik ook niet maar ik heb een geweldig richtingsgevoel
Singles #106 De singlesmeet, einde van het singlestopic??
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben wel gewoon in Den Haag geweest!! Maar ik was het vergeten!! (![]()
)
Die zijn er eerder geweest. Met voorspelbaar succesquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:52 schreef Elegy het volgende:
Zal het er dan toch van komen? De singlesmeet?
Met wie dan en waar en wanneerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn er eerder geweest. Met voorspelbaar succes.
Ik ga ook lekker op de fiets!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De organisatie van Parkpop raadt je ten zeerste aan om met het openbaar vervoer naar Parkpop te komen. Het Zuiderpark is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf Centraal Station rijden pendeltrams naar het Zuiderpark en terug. De pendeltrams vertrekken vanaf de tramhalte E in de Rijnstraat (aan de zijkant van het station, uitgang bij NS spoor 1). Vanaf Station Hollands Spoor rijden pendelbussen naar het Zuiderpark en terug. De pendelbussen vertrekken vanaf de bushalte aan de kant van de Waldorpstraat. Bij beide opstappunten is een verkooppunt. Hier zijn alleen Parkpop retourkaartjes verkrijgbaar voor 3 euro per stuk. Er is geen kaartverkoop bij het Zuiderpark. Alleen de Parkpop retourtjes zijn geldig als vervoerbewijs in de pendeltrams en pendelbussen.
NS zorgt op zondag 29 juni voor extra capaciteit binnen de normale dienstregeling van en naar Den Haag. Kijk op www.htm.net en www.ns.nl of bel 0900-9292 (0,70 c.p.m.) voor de laatste vervoersinformatie.
Daar ben ik ook altijd een beetje huiverig voor, met meets; dat je elkaar IRL ontmoet en echt totaaaal niks met elkaar hebt ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met wie dan en waar en wanneer
Als we elkaar echt vreselijk vinden,
dan moet je gewoon meer drinken.
Dat was even spitten in de krochten van Fok!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met wie dan en waar en wanneer
Ik ben naar nog geen enkele meet geweest met meerdere anderen waar helemaal niemand was waar ik mee overweg kon. Alhoewel het natuurlijk lang niet altijd voor herhaling vatbaar was (en in alle eerlijkheid, dat was vast wederzijds).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
Daar ben ik ook altijd een beetje huiverig voor, met meets; dat je elkaar IRL ontmoet en echt totaaaal niks met elkaar hebt ofzo.![]()
Zo, dat is nog eens uit den ouden doosch.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was even spitten in de krochten van Fok!.
Grienende Vrijgezellen Meet II - Maagd zijn is uit
O maar ik ben heul niet van de organisatiequote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:09 schreef Den_Haag het volgende:
kaasplankje, stuur je ook nog ff je nummer naar PF en me als je nog een singlesmeet wil ?:)
jij bent ook goedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O maar ik ben heul niet van de organisatieKan jij beter zijn
Die tweede vrouw is nog niet zekerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:21 schreef JenDaMan het volgende:
Een singlesmeet op Fok![]()
99 kerels en 2 vrouwen?
Was jij niet op stap vandaag?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik sta nooit in de lijstjes. Ben dus goed stealthy bezig.
ja ik was ze vergetenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Litpho het volgende:
Kastanova is vermoedelijk net zo doorgestreept als m-niki. Als zij niet hard van stapel loopt, doen wij het wel voor haar.
Nu welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik sta nooit in de lijstjes. Ben dus goed stealthy bezig.
Dat was gisteren.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:49 schreef Litpho het volgende:
Kastanova is vermoedelijk net zo doorgestreept als m-niki. Als zij niet hard van stapel loopt, doen wij het wel voor haar.
Die eerdere meet die ik postte? Vork was erbijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik zie je pas vanaf vandaag meeposten
of zie ik dat verkeerd (?)
Er zijn er nog wel een hoop die we vergeten, komt gewoon omdat iedereen casual een paar topics volgt om vervolgens weer paar weken te verdwijnen en terug te komenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik tel er 25! Kent iemand die anderen?
Ik voel niet zo de behoefte om mee te posten in de fastchat van de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik zie je pas vanaf vandaag meeposten
of zie ik dat verkeerd (?)
Heksehiel bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een hoop die we vergeten, komt gewoon omdat iedereen casual een paar topics volgt om vervolgens weer paar weken te verdwijnen en terug te komen.
Oké. Nou iemand mag het aanvullen, ik heb m'n best gedaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik voel niet zo de behoefte om mee te posten in de fastchat van de laatste tijd.
Tijd voor een Fok!Single top, met stijgers, dalers, zittenblijvers en zij-die-uit-de-lijst-verdwenen-zijn. En natuurlijk de klaperrrrrrrrr van de week ofzoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:59 schreef Tegan het volgende:
Belsezar
dawg
Den_Haag
Elegy
Feitosa
Garisson72
kaasplankje
kastanova
katerwater
Litpho
Liquidootje
Ludootje
mrbox
Nexie
Q.
RealZeus
DrMarten
Dark_Angelus
knep
Cuegirlie
JB
Kluts
Logician
m-niki
MLI
MNR
PF
Tegan
Heksehiel
Dit is denk ik wel de vaste groep.
En de tipparadequote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tijd voor een Fok!Single top, met stijgers, dalers, zittenblijvers en zij-die-uit-de-lijst-verdwenen-zijn. En natuurlijk de klaperrrrrrrrr van de week ofzo
Het is geen exacte wetenschap hequote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik zie knep en drmarten nooit
of ligt dat aan mij
Nee, het is tijd voor een verhaaltje over iedereen in de OPquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tijd voor een Fok!Single top, met stijgers, dalers, zittenblijvers en zij-die-uit-de-lijst-verdwenen-zijn. En natuurlijk de klaperrrrrrrrr van de week ofzo
quote:
Mwahquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het is tijd voor een verhaaltje over iedereen in de OP.
Nou, begin maar met schrijven. Wij vertellen je wel dat het niet kloptquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het is tijd voor een verhaaltje over iedereen in de OP.
Dat is dan weer het nadeel van zo'n lijstje. Niet meer ongemerkt er tussenuit knijpenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:06 schreef Tegan het volgende:
He, waar zijn Crazy-M en Messenga gebleven.
Ben je daar dan bang voor ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dan weer het nadeel van zo'n lijstje. Niet meer ongemerkt er tussenuit knijpen.
Gewoon beetje zoals in de Tilburg-reeks, alleen dan wat meer Singles-gerichtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:09 schreef Kluts het volgende:
Een verhaaltje over iedereen in de OP, hoe zie je dat voor je?
Nou, vanavond niet stappen dus..
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:10 schreef Tegan het volgende:
Gewoon beetje zoals in de Tilburg-reeks, alleen dan wat meer Singles-gericht.
Ik heb alleen mensen @ hyves die ik IRL kenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar te laks geweest voor een invite?
Nauwelijks, dat laat ik wel over aan de wanhopige singles die zoeken naar iemand om ze compleet te makenquote:
Ik zal het even navragen voor je.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Vork het volgende:
[..]
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?
en na morgen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb alleen mensen @ hyves die ik IRL ken
Zou jij dat wel doen in Tilburg?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Vork het volgende:
[..]
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?
Goed punt.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik meld me weer af, niet van de singleslijst, maar hierzo qua aanwezigheid voor vandaag.
De kroeg heeft gebeld, ze wilde hun stamgast terug.
De vraag is natuurlijk of je wel de juiste (tijdelijke) vent aantrekt als je niet in je hum bent. Een weekje meer of minder zal ook niet bijzonder uitmaken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:15 schreef Kluts het volgende:
Bedenk me net dat als ik niet ga stappen, ik natuurlijk nooit aan de (tijdelijke) vent kom..
Mmm.. ik heb alleen nog nooit een successtory gehoord in de trant van: Nou, ik hing thuis op de bank, en ineens belt er toch een lekkere vent aan!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan hem ook ergens anders ontmoeten!
Kluts is wel een lekker ding volgens mij, maar ik ga echt niet naar fokking Deventer rijdenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan hem ook ergens anders ontmoeten!
Hm.. nee okéquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mmm.. ik heb alleen nog nooit een successtory gehoord in de trant van: Nou, ik hing thuis op de bank, en ineens belt er toch een lekkere vent aan!
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kluts is wel een lekker ding volgens mij, maar ik ga echt niet naar fokking Deventer rijden
Nah, het is niet zozeer dat ik niet weet waar je leuke mensen ontmoet, maar met mijn invulling van deze avond worden mijn kansen om iemand tegen het lijf te lopen minimaal worden, zo bankhangend.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm.. nee okéIk denk op feestjes van vrienden etc. Dat je daar de meeste kans van slagen hebt!
Je hebt de hele week nog!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, het is niet zozeer dat ik niet weet waar je leuke mensen ontmoet, maar met mijn invulling van deze avond worden mijn kansen om iemand tegen het lijf te lopen minimaal worden, zo bankhangend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |