Ben je daar dan bang voor ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dan weer het nadeel van zo'n lijstje. Niet meer ongemerkt er tussenuit knijpen.
Gewoon beetje zoals in de Tilburg-reeks, alleen dan wat meer Singles-gerichtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:09 schreef Kluts het volgende:
Een verhaaltje over iedereen in de OP, hoe zie je dat voor je?
Nou, vanavond niet stappen dus..
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:10 schreef Tegan het volgende:
Gewoon beetje zoals in de Tilburg-reeks, alleen dan wat meer Singles-gericht.
Ik heb alleen mensen @ hyves die ik IRL kenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar te laks geweest voor een invite?
Nauwelijks, dat laat ik wel over aan de wanhopige singles die zoeken naar iemand om ze compleet te makenquote:
Ik zal het even navragen voor je.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Vork het volgende:
[..]
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?
en na morgen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb alleen mensen @ hyves die ik IRL ken
Zou jij dat wel doen in Tilburg?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Vork het volgende:
[..]
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?
Goed punt.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik meld me weer af, niet van de singleslijst, maar hierzo qua aanwezigheid voor vandaag.
De kroeg heeft gebeld, ze wilde hun stamgast terug.
De vraag is natuurlijk of je wel de juiste (tijdelijke) vent aantrekt als je niet in je hum bent. Een weekje meer of minder zal ook niet bijzonder uitmaken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:15 schreef Kluts het volgende:
Bedenk me net dat als ik niet ga stappen, ik natuurlijk nooit aan de (tijdelijke) vent kom..
Mmm.. ik heb alleen nog nooit een successtory gehoord in de trant van: Nou, ik hing thuis op de bank, en ineens belt er toch een lekkere vent aan!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan hem ook ergens anders ontmoeten!
Kluts is wel een lekker ding volgens mij, maar ik ga echt niet naar fokking Deventer rijdenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan hem ook ergens anders ontmoeten!
Hm.. nee okéquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mmm.. ik heb alleen nog nooit een successtory gehoord in de trant van: Nou, ik hing thuis op de bank, en ineens belt er toch een lekkere vent aan!
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kluts is wel een lekker ding volgens mij, maar ik ga echt niet naar fokking Deventer rijden
Nah, het is niet zozeer dat ik niet weet waar je leuke mensen ontmoet, maar met mijn invulling van deze avond worden mijn kansen om iemand tegen het lijf te lopen minimaal worden, zo bankhangend.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm.. nee okéIk denk op feestjes van vrienden etc. Dat je daar de meeste kans van slagen hebt!
Je hebt de hele week nog!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, het is niet zozeer dat ik niet weet waar je leuke mensen ontmoet, maar met mijn invulling van deze avond worden mijn kansen om iemand tegen het lijf te lopen minimaal worden, zo bankhangend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |