Alsof we je zo makkelijk zouden vergetenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:zie net dat ik ook in het lijstje werd genoemd
quote:
Zouden we ze vanavond nog zien? Het is immers een singlesmeet.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:49 schreef Tegan het volgende:
Hallo. Hoe was de meet? Of is iedereen nog daar?
Hm. Hopelijk wel, anders is de TT waar, en dat kan gewoon niet?!quote:Op zondag 29 juni 2008 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Zouden we ze vanavond nog zien? Het is immers een singlesmeet.
Omdat de mannen in de meerderheid zijn heb je gelijk, anders was dat nog niet zo zeker hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Als de man-vrouw verhouding ongelijk is, komt er altijd nog wel 1tje langs
Nee, de eerste singlesreeks is na een tijd op slot gegooid. Maar je ziet, onverwoestbaar, deze reeks.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Hopelijk wel, anders is de TT waar, en dat kan gewoon niet?!
Uhm een leuke fokker leren kennen, beetje op en neer gesmst.. allemaal heel leuk, beetje toespelingen doen.. maar hij woont aan andere kant van NL, en dat ziet hij bij voorbaat al niet zittenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:00 schreef Tegan het volgende:
Iemand nog iets single-gerelateerd meegemaakt?
Ik heb zoals het een echte single betaamd, gister niets gedaan, en nog steeds single dus.
Ja, ik ben gisteren op tijd (lees, half tien) gaan slapen. Als dat niet het toppunt van singleheid is, dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 29 juni 2008 20:00 schreef Tegan het volgende:
Iemand nog iets single-gerelateerd meegemaakt?
Ik heb zoals het een echte single betaamd, gister niets gedaan, en nog steeds single dus.
Haha, en ik vond al dat ik op tijd (voor een zaterdagavond) was gaan slapen (half een).quote:Op zondag 29 juni 2008 20:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, ik ben gisteren op tijd (lees, half tien) gaan slapen. Als dat niet het toppunt van singleheid is, dan weet ik het ook niet meer
Ik heb daar zo'n hekel aan. Bij voorbaat dingen niet zien zitten.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm een leuke fokker leren kennen, beetje op en neer gesmst.. allemaal heel leuk, beetje toespelingen doen.. maar hij woont aan andere kant van NL, en dat ziet hij bij voorbaat al niet zitten
.
idd ja.. snap dat nietquote:Op zondag 29 juni 2008 20:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb daar zo'n hekel aan. Bij voorbaat dingen niet zien zitten.
* Tegan] wordt altijd bij voorbaat afgewezen om haar leeftijd[ afbeelding .
Zij zijn groot en ik ben klein, en dat is niet eerlijk!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:06 schreef Tegan het volgende:
Prutserquote:Op zondag 29 juni 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm een leuke fokker leren kennen, beetje op en neer gesmst.. allemaal heel leuk, beetje toespelingen doen.. maar hij woont aan andere kant van NL, en dat ziet hij bij voorbaat al niet zitten
Klein is knuffelbaarquote:Op zondag 29 juni 2008 20:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik ben klein, en dat is niet eerlijk!
Achja.. maar het staat ook gelijk in de weg van een gewone vriendschap dan zeg maar.. beetje jammerquote:
Daar kan je inderdaad niets mee. Leuk dat ze je willen beschermen, maar dat kan je best zelf. Zo'n zielig afhankelijk popje was je nou ook weer nietquote:Op zondag 29 juni 2008 20:10 schreef Tegan het volgende:
Maar sowieso. Dan komen ze zo met een bullshit-verhaal van dat ze er niet voor willen gaan omdat als het dan misgaat ze mij enorm kwetsen bla bla bla. Ja hallo, ik vind het heel veel kutter als je het niet eens wil proberen.
Aan de ene kant vinden mannen een jongere vrouwen interessant, aande andere kant trekken ze de volwassenheid in twijfel, lijkt me.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan. Bij voorbaat dingen niet zien zitten.
Nou ja, niet iedereen kan of wil die omschakeling maken en als er romantisch niets in zit (maar die klik er wel was) dan is het makkelijker om gewoon af te breken. Ik geloof dat Garisson dat standpunt nog wel eens heeft lopen verdedigen (maar die is het niet want niet andere kant van landquote:Op zondag 29 juni 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja.. maar het staat ook gelijk in de weg van een gewone vriendschap dan zeg maar.. beetje jammer
Ik ga wel vaker vroeg naar bed op zaterdagavond. Wat moet ik anders doen?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, en ik vond al dat ik op tijd (voor een zaterdagavond) was gaan slapen (half een).
Iddquote:Op zondag 29 juni 2008 20:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar kan je inderdaad niets mee. Leuk dat ze je willen beschermen, maar dat kan je best zelf. Zo'n zielig afhankelijk popje was je nou ook weer niet.
Ik trek volwassenheid niet direkt in twijfel door een simpel getal (of het moet wel een heel klein getal zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 20:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aan de ene kant vinden mannen een jongere vrouwen interessant, aande andere kant trekken ze de volwassenheid in twijfel, lijkt me.
Naja, dan heb je altijd de 50km regel nog hè?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, niet iedereen kan of wil die omschakeling maken en als er romantisch niets in zit (maar die klik er wel was) dan is het makkelijker om gewoon af te breken. Ik geloof dat Garisson dat standpunt nog wel eens heeft lopen verdedigen (maar die is het niet want niet andere kant van land).
Stomquote:Op zondag 29 juni 2008 20:14 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, niet iedereen kan of wil die omschakeling maken en als er romantisch niets in zit (maar die klik er wel was) dan is het makkelijker om gewoon af te breken. Ik geloof dat Garisson dat standpunt nog wel eens heeft lopen verdedigen (maar die is het niet want niet andere kant van land).
Ware liefde kent geen afstandquote:Op zondag 29 juni 2008 20:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naja, dan heb je altijd de 50km regel nog hè?
Bier drinken en random meisjes versieren.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker vroeg naar bed op zaterdagavond. Wat moet ik anders doen?
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:15 schreef Elegy het volgende:
Naja, dan heb je altijd de 50km regel nog hè?
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Haha.. ga je nu proberen te raden wie het is?
Nee, maar de bijtelling welquote:
How you doin'?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bier drinken en random meisjes versieren.
Gaat je toch niet lukkenquote:
Dat was de andere reden, jaquote:
Uhm, bierdrinken kan ook thuis, en online kan je ook meisjes proberen te versierenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bier drinken en random meisjes versieren.
Ik zit sowieso liever niet in enige vorm van ovquote:Op zondag 29 juni 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik zou eerder bekijken of het te doen is met de OV..
Liever 3 uur in 1 trein zitten, dan fucking veel moeite moeten doen met lopen/fietsen/tramp/bus/vliegtuig hahah
quote:
Maarja kijk. Ik ben 18, niet eens onder de 17/16 dus. Ik vind tot de 26 oid geen punt, maar als ze 22/23 zijn twijfelen ze alquote:Op zondag 29 juni 2008 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik trek volwassenheid niet direkt in twijfel door een simpel getal (of het moet wel een heel klein getal zijn). Dat gezegd hebbende, ik heb nou niet direkt de neiging om nog echt onder de 25 te kijken. Ja, ik ben oud
.
Al duurt dat vaak wat langerquote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Elegy het volgende:
Uhm, bierdrinken kan ook thuis, en online kan je ook meisjes proberen te versieren![]()
Dat snap ik, maar het is mijn enige mogelijkheid op dit moment van vervoerquote:Ik zit sowieso liever niet in enige vorm van ov
Nog twee jaar wachten dus en dan heb je misschien meer gelukquote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Tegan het volgende:
Maarja kijk. Ik ben 18, niet eens onder de 17/16 dus. Ik vind tot de 26 oid geen punt, maar als ze 22/23 zijn twijfelen ze al![]()
. Dat plus dat ik sowieso al op (wat) ouder val is geen goede combinatie.
Als we het dan toch gaan reduceren tot eenvoudige nummers zijn de heren van 22/23 duidelijk nog niet volwassen genoeg om jouw volwassenheid goed in te kunnen schatten. Er is slechts één eenvoudige oplossing die zo direkt bovenkomtquote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maarja kijk. Ik ben 18, niet eens onder de 17/16 dus. Ik vind tot de 26 oid geen punt, maar als ze 22/23 zijn twijfelen ze al![]()
.
Ik wilde nog 'random meisjes zoenen' zeggen, verdomme.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Uhm, bierdrinken kan ook thuis, en online kan je ook meisjes proberen te versieren
Mwah, van aanspreken naar date was anders vorige week slechts een kwestie van een paar dagenquote:
Ja, da's dan wel ruk idd.quote:Dat snap ik, maar het is mijn enige mogelijkheid op dit moment van vervoer
En dat is?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als we het dan toch gaan reduceren tot eenvoudige nummers zijn de heren van 22/23 duidelijk nog niet volwassen genoeg om jouw volwassenheid goed in te kunnen schatten. Er is slechts één eenvoudige oplossing die zo direkt bovenkomt.
Dat doe ik niet, veel te bang dat ik dan iets engs oploopquote:Op zondag 29 juni 2008 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde nog 'random meisjes zoenen' zeggen, verdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |