Gewoon beetje zoals in de Tilburg-reeks, alleen dan wat meer Singles-gerichtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:09 schreef Kluts het volgende:
Een verhaaltje over iedereen in de OP, hoe zie je dat voor je?
Nou, vanavond niet stappen dus..
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:10 schreef Tegan het volgende:
Gewoon beetje zoals in de Tilburg-reeks, alleen dan wat meer Singles-gericht.
Ik heb alleen mensen @ hyves die ik IRL kenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar te laks geweest voor een invite?
Nauwelijks, dat laat ik wel over aan de wanhopige singles die zoeken naar iemand om ze compleet te makenquote:
Ik zal het even navragen voor je.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Vork het volgende:
[..]
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?
en na morgen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb alleen mensen @ hyves die ik IRL ken
Zou jij dat wel doen in Tilburg?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Vork het volgende:
[..]
De Tilburgreeks gaat ook niet uit op zaterdagavond?
Goed punt.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik meld me weer af, niet van de singleslijst, maar hierzo qua aanwezigheid voor vandaag.
De kroeg heeft gebeld, ze wilde hun stamgast terug.
De vraag is natuurlijk of je wel de juiste (tijdelijke) vent aantrekt als je niet in je hum bent. Een weekje meer of minder zal ook niet bijzonder uitmaken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:15 schreef Kluts het volgende:
Bedenk me net dat als ik niet ga stappen, ik natuurlijk nooit aan de (tijdelijke) vent kom..
Mmm.. ik heb alleen nog nooit een successtory gehoord in de trant van: Nou, ik hing thuis op de bank, en ineens belt er toch een lekkere vent aan!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan hem ook ergens anders ontmoeten!
Kluts is wel een lekker ding volgens mij, maar ik ga echt niet naar fokking Deventer rijdenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan hem ook ergens anders ontmoeten!
Hm.. nee okéquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mmm.. ik heb alleen nog nooit een successtory gehoord in de trant van: Nou, ik hing thuis op de bank, en ineens belt er toch een lekkere vent aan!
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kluts is wel een lekker ding volgens mij, maar ik ga echt niet naar fokking Deventer rijden
Nah, het is niet zozeer dat ik niet weet waar je leuke mensen ontmoet, maar met mijn invulling van deze avond worden mijn kansen om iemand tegen het lijf te lopen minimaal worden, zo bankhangend.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm.. nee okéIk denk op feestjes van vrienden etc. Dat je daar de meeste kans van slagen hebt!
Je hebt de hele week nog!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, het is niet zozeer dat ik niet weet waar je leuke mensen ontmoet, maar met mijn invulling van deze avond worden mijn kansen om iemand tegen het lijf te lopen minimaal worden, zo bankhangend.
Maar ik ben ongeduldig!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je hebt de hele week nog!
Heb je haast?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, het is niet zozeer dat ik niet weet waar je leuke mensen ontmoet, maar met mijn invulling van deze avond worden mijn kansen om iemand tegen het lijf te lopen minimaal worden, zo bankhangend.
Maar dan heb je toch al een slachtofferquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik ben ongeduldig!![]()
Volgende week Ground Zero, waar "the object of my affection" ook heen gaat.
En een vaag antwoord.quote:
Nou, nee.. Het gerucht gaat dat ie echt nét een vriendin heeft, en dat vind ik dan weer een lastige factor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch al een slachtoffer?
Het was ook een beetje een vage vraag..quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En verder is dat gebaseerd op wat ik in je fobo heb gezien; je ziet er goed uit Kluts!
Mja gewoon nog bezig met wat huiswerk, wat ondertussen een redelijke hopeloze zaak is...quote:
Ik heb maar een keertje gebeld.. Hij belt vanzelf wel terug.. Heb wel iemand vanacht wakker gesmst.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja gewoon nog bezig met wat huiswerk, wat ondertussen een redelijke hopeloze zaak is...![]()
Mr gala al te pakken kunnen krijgen?
Nah, het was ook meer drinken en bijpraten met vrienden. Maar gisteren was er al een hier om m'n biervoorraad op te drinken en morgen zie ik ze weer, dus dat had al niet zoveel zin, plus dat die kroeg hier op rolafstand ligt. Ik vind het ook wel best zo, was toch al niet van plan om echt uit te gaan ofzo.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Altijd positief blijven![]()
Waren er niet meer mensen zodat je nog kon blijven?
Oi querida!! tudo bom, sim estou um poucinho bebedoquote:Op zondag 29 juni 2008 00:24 schreef Logician het volgende:
tvpik heb een fretje van 13wk, en ik ben helemaal in love
beest heeft echt adhd trouwens
Braziliaansquote:Op zondag 29 juni 2008 00:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ben je portugees oid?
Ik ben m'n hersens al uren aan het kraken op je pmgvd
mhhh, isso é uma vergonha que não traduz poucinho bebedoquote:Op zondag 29 juni 2008 00:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oi querida!! tudo bom, sim estou um poucinho bebedo
In love met je fretje of Elegy??![]()
Spaans kan ik wel lezen, Portugees nietquote:Op zondag 29 juni 2008 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Braziliaansik tenminste, Logi is portugees. Schreef ik iets onbegrijpbaars dan?
Hehe de que voce estou falando? que eu estou um poco bebedo o uma otra coisa?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
mhhh, isso é uma vergonha que não traduz poucinho bebedo
ok laat maar even weten hoe laat je op CS bentquote:Ik ga hardlopen.
Dan bij een vriendin douchen + haar stijlen (ja dat wil ik en dat duurt mij wel een half uur oid )
En dan een taartje eten
En dan met de bus naar de trein
En dan ben ik op het CS
Nu ben ik dan m'n hersenen aan het kraken hoelaat ik dan aankom (wat helpt is de begintijd )
In mijn tempo kom ik er nooit (quote:Op zondag 29 juni 2008 00:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe de que voce estou falando? que eu estou um poco bebedo o uma otra coisa?
ok nu weer nederlands...
[..]
ok laat maar even weten hoe laat je op CS bent
Ola queridoquote:Op zondag 29 juni 2008 00:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oi querida!! tudo bom, sim estou um poucinho bebedo
In love met je fretje of Elegy??![]()
Ahh okquote:Op zondag 29 juni 2008 00:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Ola querido![]()
elegy is erg leuk, maar verliefd gaat nu even over mijn fretjeze heet miepje, is ontzettend klungelig en dom
Ok, nl vanaf nu. Heb je je agenda al gevonden?quote:Ik zou op zich wel over elk woord kunnen nadenken.. Maar.. NL is toch beter voor mij. Nu ga ik onzin SC omdat ik het niet meer volg...
Zie je PMquote:Op zondag 29 juni 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee ik was te lamlendig om hem te pakken
Ik heb die van jouw inmiddels beantwoordquote:
Dat was een gezellige meet ja. Opvallend dat ik na al die jaren hier nog steeds rondhang.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was even spitten in de krochten van Fok!.
Grienende Vrijgezellen Meet II - Maagd zijn is uit
Ligt aan de opvoeding hoor, je kan ze echt heel veel aanleren, ze is best zindelijk, ze ging net dr kooitje in om te plassenquote:Op zondag 29 juni 2008 01:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha.. Aahw. Als ze groot zijn slopen ze wel alles en ze zijn niet zindelijk meen ik
*Heb ik van horen zeggen
Ja, hoi.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:15 schreef Kluts het volgende:
Bedenk me net dat als ik niet ga stappen, ik natuurlijk nooit aan de (tijdelijke) vent kom..
Computer wisselen. Probeer het zo nog eens.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:29 schreef Logician het volgende:
[..]
wil ik je net aanspreken op msn meld je je even af
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:15 schreef Kluts het volgende:
Bedenk me net dat als ik niet ga stappen/stop met werken / ander werk zo / weer naar school ga / of ga sporten/iets anders sociale bezigheid, ik natuurlijk nooit aan de (tijdelijke) dame kom..
Vroegerquote:Op zondag 29 juni 2008 01:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was een gezellige meet ja. Opvallend dat ik na al die jaren hier nog steeds rondhang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |