quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:15 schreef Kluts het volgende:
Bedenk me net dat als ik niet ga stappen/stop met werken / ander werk zo / weer naar school ga / of ga sporten/iets anders sociale bezigheid, ik natuurlijk nooit aan de (tijdelijke) dame kom..
Vroegerquote:Op zondag 29 juni 2008 01:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was een gezellige meet ja. Opvallend dat ik na al die jaren hier nog steeds rondhang.
quote:Op zondag 29 juni 2008 01:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Computer wisselen. Probeer het zo nog eens.
Heyzquote:
Goodmorningquote:
Jeuj!quote:Op zondag 29 juni 2008 09:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
GoodmorningZo nu aan de koffie...
Mooi, het is goed weerZo even de laatste voorbereidingen maken voor PP
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 29 juni 2008 09:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Ik heb wel zin om naar bandjes op Parkpop te gaan luisteren vandaag![]()
Tippie:
Lekker wakker worden bij Mala Vita:![]()
Chillen bij Jason Mraz:
En ook mss nog wel ff luisteren naar Kula Shaker:
Inderdaad, zeker dat tweede nummer, drink tea...quote:
Eerst stond de quote er niet bijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha wat? Niet logisch genoeg voor je?
Komt wel goed schatje.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bluh, ik voel me slecht. En voor het eerst pukkels in twee jaar!
Geen probleem, al ging het typen moeizaam door de alcohol. Ik bel je wel als we er zijn...quote:Op zondag 29 juni 2008 11:32 schreef Ludootje het volgende:
Goeiemorgen
Belsezar, bedank de voor PM![]()
Hoop dat het weer vandaag goed blijft!
Da's kut...quote:Op zondag 29 juni 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:
Morguh!
Nou, volgens mij heeft die vriendin van me me aangestoken. Werd net wakker met barstende koppijn en last van m'n keel. Vandaag dus maar ff rustig aan doen, anders zul je net zien dat ik volgend weekend ziek ben ofzo. En daar heb ik echt geen zin in.
Nog steeds niet bedacht wat de stunning outfit gaat worden ook.
Inderdaad beterschap! Ik ben wel benieuwd naar je stunning outfitquote:Op zondag 29 juni 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:
Morguh!
Nou, volgens mij heeft die vriendin van me me aangestoken. Werd net wakker met barstende koppijn en last van m'n keel. Vandaag dus maar ff rustig aan doen, anders zul je net zien dat ik volgend weekend ziek ben ofzo. En daar heb ik echt geen zin in.
Nog steeds niet bedacht wat de stunning outfit gaat worden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |