En daarom is er een Maddoxx in Maastricht opgepakt?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:19 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Om precies te zijn gaat het om MaddoxX, dit is al enkele maanden oud.
Toen der tijd heb ik hem gesproken via IRC op efnet, hij woont echter in Noord-Holland. Meer weet ik niet van hem.
Ik snap 't hele verhaal niet meer zo, die uit Noord Holland heeft toch niks met dit alles te maken?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:19 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Om precies te zijn gaat het om MaddoxX, dit is al enkele maanden oud.
Toen der tijd heb ik hem gesproken via IRC op efnet, hij woont echter in Noord-Holland. Meer weet ik niet van hem.
Ja daarom issie natuurlijk ook gepaktquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:18 schreef most_wanted het volgende:
Ik ken hem toevallig, heb hem ook op hyves enzo. Hij kwam nooit echt heel geskilled over, wist wel iets. Maar nou niet dat je zegt geweldig.
Dudequote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap 't hele verhaal niet meer zo, die uit Noord Holland heeft toch niks met dit alles te maken?
hee hèquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:18 schreef most_wanted het volgende:
Ik ken hem toevallig, heb hem ook op hyves enzo. Hij kwam nooit echt heel geskilled over, wist wel iets. Maar nou niet dat je zegt geweldig.
Ja wie is nou de echte? De Fokker of de hacker?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:13 schreef sabeltandtijgermug het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das de verkeerde Maddoxx... De echte Maddoxx woont NIET in Limburg.
Die gast uit noord-holland is de "echte" maddoxx. Die gast van maikuuul heeft er geen fuck mee te maken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap 't hele verhaal niet meer zo, die uit Noord Holland heeft toch niks met dit alles te maken?
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:19 schreef phluphy het volgende:
Misschien moeten binnenkort wel alle FOK! users ondervraagd worden.![]()
(zeer matige tvp)
Woojoo je hebt m op hyves! Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:18 schreef most_wanted het volgende:
Waarom pakken ze hem dan op in Maastricht waar Maikuuul zijn homie woont? En Maikuuul weet ons te melden dat die dweil is opgepaktquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:21 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Die gast uit noord-holland is de "echte" maddoxx. Die gast van maikuuul heeft er geen fuck mee te maken.
Dat zeg jij.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:21 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Die gast uit noord-holland is de "echte" maddoxx. Die gast van maikuuul heeft er geen fuck mee te maken.
Omdat hij seks had met een 14 jarig meisjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom pakken ze hem dan op in Maastricht waar Maikuuul zijn homie woont? En Maikuuul weet ons te melden dat die dweil is opgepakt
Leg jij het eens uit dan, hoe kan iemand die in Noord Holland woont opgepakt worden op zijn zolderkamer in Limburg?quote:
Je gaat niet in deel 4 deze hele grap om zeep helpen hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:21 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Zo slechtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:23 schreef Maddoxxzijnmoeder het volgende:
Niks aan de hand mensen, Maddoxx ligt nog in zijn bed. Hij heeft niks gedaan.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:23 schreef Maddoxxzijnmoeder het volgende:
Kijk, hier kunnen we wat meequote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:23 schreef Maddoxxzijnmoeder het volgende:
Hij moet waarschijnlijk eerst gehecht worden.quote:
Om half 4 's middags?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:23 schreef Maddoxxzijnmoeder het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:23 schreef Maddoxxzijnmoeder het volgende:
Niks gedaan of heeft hij u er misschien niets over verteldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:23 schreef Maddoxxzijnmoeder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:21 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Verklaar jij zijn woonplaats danquote:Een 20-jarige scholier uit Maastricht is eerder deze week door de nationale recherche gearresteerd in zijn ouderlijke woning. Hij zou via internet tussen de zestig en tachtig miljoen dollar hebben gestolen. De jongeman wordt ervan verdacht bij twee Amerikaanse computerspellenbedrijven te hebben ingebroken. Daarnaast wordt hij van diefstal van gegevens van 50.000 creditcards.
Bijna twee jaar geleden maakte hij een computerspel van het bedrijf Activison uit Los Angeles buit dat bijna klaar was. De waarde van dit spel bedroeg veertig miljoen dollar. De diefstal van de creditcardgegevens vond plaats bij een Brits bedrijf dat online tickets verkoopt. Hij haalde hiermee ongeveer twintig miljoen dollar krediet binnen. Met dat geld winkelde hij uitgebreid op internet, waar hij onder meer laptops, beeldschermen en mp3-spelers kocht. Vanaf zijn zolderkamer gaf hij ook veel geld uit op diverse poker- en goksites. De ouders van de 20-jarige Maastrichtenaar hadden geen idee wat hun zoon uitspookte.
Nadat het spelletjesbedrijf Activison aangifte deed van diefstal van het nieuwe spel, werd een particulier onderzoeksbedrijf ingeschakeld om de dief op te sporen. Ze kwamen de jongen op het spoor en legden contact met hem. Hij opereerde op internet onder de naam Maddoxx. Het onderzoeksbureau droeg vervolgens de gegevens over aan de autoriteiten waarna de jongen gearresteerd kon worden.
Ook op FOK! is een user actief onder de naam Maddoxx. Die heeft op het forum zo'n 10.000 posts op zijn naam. Een aantal FOK!kers vermoedt dat deze user de scholier uit het bericht is. De woonplaats, opleiding en leeftijd komen in ieder geval overeen.
(Y)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf![]()
Ik wist dat hij opgepakt was maar niet de reden waarom.
60 a 80 miljoen surewaarom liep hij niet in de nieuwste prada en shit ?
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij zoveel heeft "gestolen".
Ik kan het me in ieder geval moeilijk voorstellen.
Ik wordt net gebeld door Plupke met de mededeling ff op Fok! te checken wat er gebeurd was en om hier te posten.
Bij deze dus![]()
Heb je nooit van toeval gehoordquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:27 schreef Schimpie het volgende:
'Onze' Maddoxx voldoet aan het profiel dat in de berichtgeving geschetst wordt, schept hier op over zijn hacker avonturen en is al niet meer online geweest sinds de dag dat de hacker is opgepakt. Bovendien weet zijn vriendje Maikuuul te melden dat de Maddoxx die wij kennen ook daadwerkelijk is opgepakt.
Maar het is hem nier hoor.
ik denk het ook inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:28 schreef SHE het volgende:
Ik heb de pics van die sjieke scriptkiddie nog eens zorgvuldig bekeken. Nu is mijn mensenkennis feilloos en ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dat ventje niet in staat is een grote kraak te plegen. Niet op internet en niet daarbuiten.
Die zit vast voor verstoring van de openbare orde ofzo; zulke jongetjes rukken verkeersborden uit de grond enzo.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:29 schreef Emimich het volgende:
Ik heb het uit betrouwbare bron vernomen dat het echt om de Maddox gaat waar hier over gesproken wordt.
Meer kan ik er niet over kwijt.
Dit moet de matigste kloon zijn die ik ooit heb gezienquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:23 schreef Maddoxxzijnmoeder het volgende:
Aldus MaddoxX op een russisch valve hack forum. Kan iemand dit bevestigen? (dat de fok maddoxx daar vandaan komt?)quote:Born in Russia, moved to other country when I was young.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |