Verklaarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:13 schreef sabeltandtijgermug het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das de verkeerde Maddoxx... De echte Maddoxx woont NIET in Limburg.
bron?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:13 schreef sabeltandtijgermug het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat weet jij want..?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:13 schreef sabeltandtijgermug het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop dat ie dan in de bijlmerbajes komt, kan ik zn wc en wasttafel komen makenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Die gaat het vast moeilijk krijgen tussen de ruige boeven, vallende zeepjes enzo.
Hij is in het verleden al vaker aangesproken en gebanned op FOK! voor het verspreiden van hacks om illegaal Counter-Strike: Source te kunnen spelen. Dus dat hij Steam gehackt heeft klinkt me niet zo vreemd in de orden eerlijkgezegd.quote:
Misschien de code gejat om door te verkopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:15 schreef menesis het volgende:
Wat bedoelen ze met "een spel stelen", wou ie het spel zelf gaan uitgeven ofzo (wat heb je er aan)
of heeft ie het gedelete bij activision?
quote:
Terwijl zo'n fout me toch meer doet denken aan keihard falen van Valve. Dit kun je niet louter terugvoeren op een scriptkiddie, vind ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Niks maar dat is een fout in de berichtgeving.
Er kan wel degelijk veel schade zijn geleden. Als ik dat bedrijf was verdubbelde ik het meteen, dat zal 'm leren.
Hij wou warschijnlijk kijken of het een cool spel wasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:15 schreef menesis het volgende:
Wat bedoelen ze met "een spel stelen", wou ie het spel zelf gaan uitgeven ofzo (wat heb je er aan)
of heeft ie het gedelete bij activision?
En zalf op zn anus smerenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:16 schreef murp het volgende:
[..]
ik hoop dat ie dan in de bijlmerbajes komt, kan ik zn wc en wasttafel komen maken
guantanamo bayquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:17 schreef pekel het volgende:
Hij zal maar uitgeleverd worden aan de VS.!
Creditcard-gegevens toevallig?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:18 schreef geniuxx het volgende:
heb ooit nog wat van hem gekocht bij V&A, leek me wel een betrouwbare gozer
Om precies te zijn gaat het om MaddoxX, dit is al enkele maanden oud.quote:
Dat komt in deel 5 dat ie ook is opgepaktquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:15 schreef duplicaat het volgende:
Die TT![]()
Maikuuul komt wel erg medeplichtig over zo.
Oeps... zou je zomaar een heler kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:18 schreef geniuxx het volgende:
LOL @ maddox
heb ooit nog wat van hem gekocht bij V&A, leek me wel een betrouwbare gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |