quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
*** Even een opmerking ***
Ik weet niet zeker of maddoxx is die opgepakt is hiervoor !!!
Maddoxx zelf is opgepakt, maar of dit ook over deze "hack" gaat ???
Ik weet het niet. hij is gewoon opgepakt maar ik weet niet de reden waarom.ik zeg dat maddoxx is opgepakt en meteen wordt het hier aan gekoppeld.
Ik weet dit dus niet zeker !!
Joh, iedereen wil daar toch gewoon mee pronken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:58 schreef Megumi het volgende:
Waar ik nieuwsgierig naar ben nog maar lees er wellicht overheen waar die karabijn voor nodig was?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:46 schreef Janetje het volgende:
Tvp.
Die kwamen ze waarschijnlijk tegen toen ze zijn PC e.d. meenamen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:58 schreef Megumi het volgende:
Waar ik nieuwsgierig naar ben nog maar lees er wellicht overheen waar die karabijn voor nodig was?
+quote:Gisteren lieten we jullie hier weten dat een hacker die deel uitmaakt van een anti-Steam site, MaddoxX genaamd, erin geslaagd is de service van Valve te hacken en zo allerlei informatie te vergaren, gaande van gegevens van kredietkaarten tot zelfs het saldo op de bankrekening van Valve.
= 2quote:WTF was het eerste wat ik dacht. Die gast heeft vroeger toen ik in Maastricht woonde nog bij mij op de bank lopen xboxxen. Kende ze broer goed. Dus ben met hem en zijn broer vaker op lan parties geweest.
Die gasten ook al in geen tijd meer gesproken, maar hij was toen rond de 15/16 en toen was het altijd al grootspraak met "yo hacken hier en hacken daar" .
Kreeg programma's van hem met de uitleg "is lachen jongen, kan je iemands pc overnemen" . Heb nooit de tijd genomen om het te gebruiken, maar hij was er goed mee bezig. Hij kutte me altijd met het gegeven dat hij me kon hacken, maar hij heeft het nooit gedaan omdat hij me kende. Dacht altijd dat het grootspraak was, maar niks blijkt minder waar.
heb nog wel eens een cd-key halo van hem gekregen, geen idee waar die die vandaan haalde. Ook met Counter-Strike. Die gast cheate altijd, maar werd nooit gepakt. Dus wij noemde hem altijd cheater in real life. Ongeloofelijk nu ik dit allemaal lees. Dat je zo'n gast gewoon kent. Normaal is het allemaal ver van je bed verhaal, dit komt dan toch dichtbij.
Sta echt perplex op dit moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
Anonymousquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:05 schreef kyraaa het volgende:
Misschien heeft anymous hem wel gehackt, de miljoenen opgestreken en het spoor op maddoxx gezet![]()
>> Tru
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:06 schreef SunChaser het volgende:
Dat is weer wat anders dan drugsrunnen in Maastricht
Dan nog komen naam, woonplaats & opleiding enzo overeen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:08 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Anonymous
Overigens zal het best kunnen dat hij inderdaad teveel praatte over dat hij 1337 hacker was dat andere mensen onder zijn naam dit geflikt hebben en hij eigenlijk maar een n00b scriptkiddie was..
typoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:08 schreef kaakaa het volgende:
Anonymous
Overigens zal het best kunnen dat hij inderdaad teveel praatte over dat hij 1337 hacker was dat andere mensen onder zijn naam dit geflikt hebben en hij eigenlijk maar een n00b scriptkiddie was..
Jah dat is wel zo. Maar ik bedoel dat hij vermeld heeft dat hij 1337 hacker is, ie eigenlijk n00b was en mensen onder zijn naam al die gegevens gestolen hebben.. Lekker makkelijk voor hun omdat iemand er voor berrecht word, ze dus denken de dader te hebben en de echte dader(s) nog vrij rondlopen en misscchien niet eens Nederlands zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dan nog komen naam, woonplaats & opleiding enzo overeen.
Grote kans trouwens dat ie uitgeleverd wordt naar de states. En dan berecht wordt voor MILJOENEN. Dat wordt 40 jaar brommen.
Eigenlijk best zielig. Als je een hackertje bent sta je daar meestal niet bij stil.
inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:11 schreef denthemen het volgende:
Wel gierig dat wij niks kregen
De FBI zou dat lezen als een bekentenis.....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
OMG CRISISS IN THA HOUSE![]()
![]()
Als mensen van Fok! eens wisten dat alle useres hier (Behalve Tong80 &nd Cloons) ook een prive leven hadden en wat ze dan deden, dan zouden mensen echt versteld staan![]()
Vaak zie ik screenshots voorbij komen, waarvan ik dan zeg van, wtf doe jij op zown websites![]()
Nou, ik durft 10.000% te zeggen dat Maddoxx Dus niet de enige Fokker is hier die Creditcard fraude doet![]()
Of ander vorm van fraude..
Ja vreemd hè, rare gasten op Fok. Die zie je niet vaak.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:00 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik vond hem altijd al zo'n rare gast op FOK!.
Nope, dat ben ik namelijk. Ik woon in Nigeriaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:13 schreef sabeltandtijgermug het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das de verkeerde Maddoxx... De echte Maddoxx woont NIET in Limburg.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:13 schreef sabeltandtijgermug het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt ook nergens beweerenst ventquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:13 schreef sabeltandtijgermug het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |