quote:
Gisteren lieten we jullie hier weten dat een hacker die deel uitmaakt van een anti-Steam site, MaddoxX genaamd, erin geslaagd is de service van Valve te hacken en zo allerlei informatie te vergaren, gaande van gegevens van kredietkaarten tot zelfs het saldo op de bankrekening van Valve.
+
quote:
WTF was het eerste wat ik dacht. Die gast heeft vroeger toen ik in Maastricht woonde nog bij mij op de bank lopen xboxxen. Kende ze broer goed. Dus ben met hem en zijn broer vaker op lan parties geweest.
Die gasten ook al in geen tijd meer gesproken, maar hij was toen rond de 15/16 en toen was het altijd al grootspraak met "yo hacken hier en hacken daar" .
Kreeg programma's van hem met de uitleg "is lachen jongen, kan je iemands pc overnemen" . Heb nooit de tijd genomen om het te gebruiken, maar hij was er goed mee bezig. Hij kutte me altijd met het gegeven dat hij me kon hacken, maar hij heeft het nooit gedaan omdat hij me kende. Dacht altijd dat het grootspraak was, maar niks blijkt minder waar.
heb nog wel eens een cd-key halo van hem gekregen, geen idee waar die die vandaan haalde. Ook met Counter-Strike. Die gast cheate altijd, maar werd nooit gepakt. Dus wij noemde hem altijd cheater in real life. Ongeloofelijk nu ik dit allemaal lees. Dat je zo'n gast gewoon kent. Normaal is het allemaal ver van je bed verhaal, dit komt dan toch dichtbij.
Sta echt perplex op dit moment.
= 2
En zo zijn er wel meerdere voorbeelden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!