Interessante posts uit zijn posthistorie:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf![]()
Ik wist dat hij opgepakt was maar niet de reden waarom.
60 a 80 miljoen surewaarom liep hij niet in de nieuwste prada en shit ?
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij zoveel heeft "gestolen".
Ik kan het me in ieder geval moeilijk voorstellen.
Ik wordt net gebeld door Plupke met de mededeling ff op Fok! te checken wat er gebeurd was en om hier te posten.
Bij deze dus![]()
OMG CRISISS IN THA HOUSEquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf![]()
Ik wist dat hij opgepakt was maar niet de reden waarom.
60 a 80 miljoen surewaarom liep hij niet in de nieuwste prada en shit ?
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij zoveel heeft "gestolen".
Ik kan het me in ieder geval moeilijk voorstellen.
Ik wordt net gebeld door Plupke met de mededeling ff op Fok! te checken wat er gebeurd was en om hier te posten.
Bij deze dus![]()
Nee echt serieus, meen je dat???quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
OMG CRISISS IN THA HOUSE![]()
![]()
Als mensen van Fok! eens wisten dat alle useres hier (Behalve Tong80 &nd Cloons) ook een prive leven hadden en wat ze dan deden, dan zouden mensen echt versteld staan![]()
Vaak zie ik screenshots voorbij komen, waarvan ik dan zeg van, wtf doe jij op zown websites![]()
Nou, ik durft 10.000% te zeggen dat Maddoxx Dus niet de enige Fokker is hier die Creditcard fraude doet![]()
Of ander vorm van fraude..
Ik heb de FP gepm-edquote:
Jaquote:
Kan je neit even meer info vergaren?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
*** Even een opmerking ***
Ik weet niet zeker of maddoxx is die opgepakt is hiervoor !!!
Maddoxx zelf is opgepakt, maar of dit ook over deze "hack" gaat ???
Ik weet het niet. hij is gewoon opgepakt maar ik weet niet de reden waarom.
Is die al vaker opgepakt? Anders is het wel heel toevallig toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet het niet. hij is gewoon opgepakt maar ik weet niet de reden waarom.
Nee, hij is opgepakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan je neit even meer info vergaren?
Zou wel érg toevallig zijn anders...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet het niet. hij is gewoon opgepakt maar ik weet niet de reden waarom.ik zeg dat maddoxx is opgepakt en meteen wordt het hier aan gekoppeld.
Ik weet dit dus niet zeker !!
Hoeveel 20-jarige maddoxxxxen zijn er in Maastrig?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet het niet. hij is gewoon opgepakt maar ik weet niet de reden waarom.ik zeg dat maddoxx is opgepakt en meteen wordt het hier aan gekoppeld.
Ik weet dit dus niet zeker !!
In het geval van het "gestolen"spel heb je no way 40M in je handjes.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:18 schreef ANCT het volgende:
het enige wat ik me afvraag is in hoeverre hij die 20M cash al in handen had, ik kan me niet voorstellen dat hij die al op een zwitserse bankrekening had staan
Hopelijk wordt dat ook gefilmdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:18 schreef MASD het volgende:
Fake topic met maikuuul in het complot. Die gasten lachen zich nu kapot.
Maakt niet uit, de rest van Fok! ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:18 schreef MASD het volgende:
Fake topic met maikuuul in het complot. Die gasten lachen zich nu kapot.
Waarover zou het anders kunnen gaan? Zit hij in meerdere zaakjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee, hij is opgepakt.
Thats all i know.
Maar dat kan ook best over iets anders gaan.
Ik weet het niet.
( Ik sta zelf ook perplex als hij dit zou hebben gedaan ).
'Schade' voor een bedrijf is inderdaad geen opbrengsten ghehe.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
In het geval van het "gestolen"spel heb je no way 40M in je handjes.
Kom op man, 1 + 1 = 2quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
inderdaad, dat is pure sensatie, maar volgens de telegraaf had hij wel 20M 'krediet" ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
In het geval van het "gestolen"spel heb je no way 40M in je handjes.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:18 schreef Schoothondje het volgende:
Turquaz52, post nog een reactie. Ik kan altijd genieten van je reply's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |