will do ouwequote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dank je! En hou je bek tegen Jeremy want ik moet het mijn ma nog vertellen.
Ik dank u zeemonsterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:09 schreef zeemonster het volgende:
Gefeliciteerd:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by JanetjeŽ
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
Haha, nu word je ook een mietje!
Oh wacht...
Never will!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook nooit en te nimmer in OUD posten. Dat is voor mongolen.
En dank je!![]()
was de buuv al niet 2.0?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 04:18 schreef WooZ het volgende:
uitgelebberde merel 2.0 it is
Deze quote ik ff voor eventueel later gebruik.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:36 schreef Armageddon het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:14 schreef santax het volgende:
Weet je al wie de vader is?
Wacht je vertelt het Fok!, voordat je het je eigen moeder vertelt.......quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dank je! En hou je bek tegen Jeremy want ik moet het mijn ma nog vertellen.
Had z'n ma maar moeten registreren...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:27 schreef Paramnesia het volgende:
Wacht je vertelt het Fok!, voordat je het je eigen moeder vertelt.......
Die woont een heel eind weg. Ga ik morgen pas naar toe.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wacht je vertelt het Fok!, voordat je het je eigen moeder vertelt.......
ze weet het alquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die woont een heel eind weg. Ga ik morgen pas naar toe.
Ook daar kom je ooit eens op uit!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Never will!
En dank je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
ik gok dat het iets gangbaarder is dan monnoquote:Op zondag 29 juni 2008 02:18 schreef Armageddon het volgende:
Allemaal onwijs bedankt mensen! Heb dubbel gelegen om een aantal reacties.
Tong, de naam zal je verbazen als het zover is.
Ben benieuwd matequote:Op zondag 29 juni 2008 02:18 schreef Armageddon het volgende:
Tong, de naam zal je verbazen als het zover is.
Ik heb na jaren twijfelen bedacht dat ik iets op de wereld wilde zetten dat het gemiddelde IQ iets omhoog zou brengen, zodat volk als jij van repliek konden worden voorzien.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:20 schreef kraakvandaal het volgende:
Je hebt dus na jaren twijfelen ineens een 2e op de wereld gepleurd?
Ok ik wens je veel suc6 daarmee .quote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb na jaren twijfelen bedacht dat ik iets op de wereld wilde zetten dat het gemiddelde IQ iets omhoog zou brengen, zodat volk als jij van repliek konden worden voorzien.
Nu al uitgeluld?quote:Op zondag 29 juni 2008 02:24 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ok ik wens je veel suc6 daarmee .
dus.................quote:Op zondag 29 juni 2008 02:26 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Nee mijn dochter is alweer stuk ouder.
gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 juni 2008 02:24 schreef Armageddon het volgende:
Niet dat dat erg moeilijk zal zijn. Je bent namelijk erg voorspelbaar...
quote:
Je bent niet online.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:04 schreef k_i_m het volgende:
Jezus, dat kon je niet even naar me msn'en? Moet ik het weer zo uitvinden? Tskkk..... Gefeliciteerd!!
.
Ik ben TS niet hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 14:18 schreef Acinonyx het volgende:
Wedden dat als ut een dochter is, TS zijn handen niet van haar af zou kunnen houden zodra ze de leeftijd van 11 of 13 bereikt
Stokje pissen roels mčnnnnnnn!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:46 schreef WurM het volgende:
Ieuw! Heb je over dat stokje geplast?
Gefeliciteerd
Kankert toch een eind op man.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
Weet je al wie de vader is ?
Ij roel men!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:11 schreef Jarno het volgende:
Ehhhhhhhh, que?!
* echo echo echo *quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:08 schreef Armageddon het volgende:
Woensdag echo ouwe.
Dat kan met zo'n 18 weken. We gaan op mijn verjaardag 1 november a.s. een 4d echo doen. Dat is de shit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:27 schreef Adelante het volgende:
Kun je dan al zien wat het wordt of duurt dat nog twee maanden eer er een piem0l op zit?
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:35 schreef tong80 het volgende:
Wil je van te voren weten welk geslacht het wordt ?
Armaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moeten die mensen weten. Wij willen het wel weten.Hou niet van verassingen.
Ex Cuses aanvaardquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Men, ik zat om 5.00am al op mijn werk. Ik ben aan weekend toe.
Petuurlijk!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:44 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga peteen breien.
Arma, wat tof, feli!
Amen.quote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Petuurlijk!!
We krijgen toch wel een fotooke van dechoo?
quote:
En ik maar hopen op een nieuwe gamequote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:41 schreef Koploperkopper het volgende:
En ik maar hopen op een nieuwe film.
Tuulk, zwangerschap duurt tegenwoordig maar anderhalve maand.quote:Op donderdag 31 juli 2008 06:18 schreef kraakvandaal het volgende:
Is dat ding er al?
Ik zie vooral veel ruis maar dat ligt aan mij denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wauw, dat ziet er echt prachtig uit, goed gedaan
Check de onderste foto. Tussen de twee plusjes. 2cm is ie nu.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:46 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel ruis maar dat ligt aan mij denk ik. Hoe dan ook: gefeli Arma!
En, is het een admiraal?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
hier 21 weken, en afgelopen woensdag echo gehadalles gezond en wel en weten nu wat het wordt
25 cm
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En, is het een admiraal?Ja hé? Ik heb het altijd goed.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:22 schreef static het volgende:
Had ik hier al gepost?
Jij was dikker toen hč? toch? Geef maar toe!quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:13 schreef k_i_m het volgende:
Wacht maar tot de laatste paar weken.
Dat is netjes, ik verwacht ook zoiets bij m'n dinnetje.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:36 schreef k_i_m het volgende:
Dit is de laatste, twee dagen voor het werpen.
[ afbeelding ]
Maar dat was echt van de laatste 6 weken hoor, toen er niks meer geshopped hoefde te worden en ik niet meer hoefde te werken en de hele dag met mijn dikke anus op de bank zatquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is netjes, ik verwacht ook zoiets bij m'n dinnetje.
Moeten we je nu bedanken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:54 schreef remlof het volgende:
Arma is over twee dagen weer terug hier.
This post has been quoted by Yvonne van Hertumquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:56 schreef SunChaser het volgende:
Nou, laten we dan maar hopen op een meisje zodat wij er over een dikke zestien jaar ook nog wat aan hebben
Nee, het is al een week geleden dat ik een mailtje heb gestuurd, maar nog geen enkele reactie op gehad. De afwijzing zijn ze waarschijnlijk nog aan het formuleren. Het enthousiasme druipt er in ieder geval niet van af.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:33 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoorde dat je FA wil worden, is t al zover?
Gezien onderstaande quote lijkt me dat een heel goed ideequote:Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef Moonah het volgende:
En tķch zou dit topic niet misstaan in OUD.
Nog gefeliciteerd trouwens. En sterkte. Enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het zal wel iets worden met groen en geelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Maandag horen we of het een zoon of dochter gaat worden.
Klopt. Syl heeft een buikband laten ontwerpen. Issie niet gaaf?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal wel iets worden met groen en geel
Gefeliciteeeeerd!!!quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:36 schreef Armageddon het volgende:
baby bjorn wipstoelquote:
Je snapt me niet. Ik bedoel met niet in OUD posten dat ik daar zelf geen vragen ga stellen over beebies.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
baby bjorn wipstoel
wat is er toch met je, Arma?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Ik bedoel met niet in OUD posten dat ik daar zelf geen vragen ga stellen over beebies.
No fokkin' way!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik schat dat binnen 2 dagen na de geboorte Arma OUD binnen komt rollen met de vraag hoe je zo'n baby in hemelsnaam stil krijgt. Of foto's gaat spammen ofzo
Foto's komen uiteraard gewoon hier in dit topic.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:06 schreef mandatory het volgende:
Echt wel. Ik leg een virtueel wedje op eerst een foto.
NIET ALS WIJ DAT PROFFESIONEEL GAAN VOLBAGGEREN!!111einzzzzzquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Foto's komen uiteraard gewoon hier in dit topic.
Moet je doen. Dan stuur ik m'n tante op je af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
NIET ALS WIJ DAT PROFFESIONEEL GAAN VOLBAGGEREN!!111einzzzzz![]()
![]()
![]()
Is ze lekker ? milfje ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je doen. Dan stuur ik m'n tante op je af.
Barbies en jurkjes.quote:
Dat kind is nu al knapper dan jij bent. Moet je nagaan.quote:Op maandag 3 november 2008 23:16 schreef MLI het volgende:
Sorry maar alleen de echo's van je eigen familie zijn schattig en lief. Jouw baby is een kleine ET. Check ook de vinger => bewijs dat Arma's vriendin bevrucht is door ET!
Ah, weer zo'n voorbeeld van een ouder die een blinde vlek heeft als het om zijn eigen kind gaat. Over een jaar of 8 sta je in de gymnastiekzaal te juichen als je dochtertje d'r nek haast breekt op de balk of als 10e van de 11 eindigt (11. E. Terrestial).quote:Op woensdag 5 november 2008 12:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat kind is nu al knapper dan jij bent. Moet je nagaan.
quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Das toch vet.
Hier een foto van baby Janssen! Is het niet een lief lachje?
[ afbeelding ]
Je hebt het nu over je eigen jeugd neem ik aan?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n voorbeeld van een ouder die een blinde vlek heeft als het om zijn eigen kind gaat. Over een jaar of 8 sta je in de gymnastiekzaal te juichen als je dochtertje d'r nek haast breekt op de balk of als 10e van de 11 eindigt (11. E. Terrestial).
Maar OK, ze ligt er nu wel lief en vredig bij..
en van wie heeft ze dat lieve lachje danquote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heeft ie nu een badmuts op?quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Das toch vet.
[ afbeelding ]
Van mama natuurlijk!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef just me het volgende:
[..]
en van wie heeft ze dat lieve lachje dan
Zou zo maar kunnen. We gaan naar een geboortehotel. Dus tijd zat.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:36 schreef MLI het volgende:
Ik verwacht natuurlijk wel een bericht als de eerste weeën begonnen zijn. Whehe, live-bevalling op Fok zou nog best tof zijn.
quote:
Ja das nieuw! Vet relaxed!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:18 schreef MLI het volgende:
Een geboortehotel? Nog nooit van gehoord. Ik neem aan dat het een prettiger omgeving is dan een ziekenhuis. Thuis bevallen geen optie? Anders zou je tussendoor nog updates kunnen posten.. Wel tof om later terug te lezen.
Gaan we vanavond even doenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef MLI het volgende:
Ziet er goed uit, dat hotel!
Post eens een buikfoto?
Wat ben jij dik zeg.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef Armageddon het volgende:
Buik met 24 weken.dus zo'n 6 maanden.
[ afbeelding ]
En toen bleek het toch een zoontje te zijn. FAIL!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! We hebben de babykamer bijna af. Alleen nog gordijntjes en wat kleine dingetjes.
http://www.xs4all.nl/~monno/jpg/babykamer/
De echo-mevrouw zei als je van dit hamburgertje een piemel wil maken dan vind ik dat heel knap.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toen bleek het toch een zoontje te zijn. FAIL!
Nee, het is geel met geel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef k_i_m het volgende:
En ik zie geneens groen met geel.
Leuk hoor! Heel schattig, tegen mijn verwachting in!.
Ja, erg liefquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, het is geel met geel.Vind je het leuk?
De spullen werden om 18:00 gebracht en om 1.00 waren we nog niet klaar. Wel bijna. Moeder wilde het perse af hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, erg lief. Zijn jullie lang bezig geweest? Ik weet nog dat ik dat zo'n helse klus vond om alles af te krijgen. Maar als alles op zijn plek staat dan geeft dat echt een super voldaan gevoel
.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Leuk!!![]()
Mooie rustige kleuren ook. Heerlijk kamertje hoor. Het komt wel erg dichtbij nu hč??
Mooie kamer, rustige kleuren, houd Tante wel vanquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! We hebben de babykamer bijna af. Alleen nog gordijntjes en wat kleine dingetjes.
http://www.xs4all.nl/~monno/jpg/babykamer/
Wel iets ja maar nog steeds niet dat je zegt van zoooo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:19 schreef iamredleader het volgende:
Zeg Arma, is ze al dik geworden? Mijn vrouwtje heeft een hele beschaafde bolling voor bijna 32 weken
Wat een lekkere spekwangetjes!quote:
gast stop met bier drinken en ga naar de sportschoolquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast stop met bier drinken en ga naar de sportschool_!
Bijna je laatste post.quote:Op maandag 22 december 2008 22:45 schreef Blackh0le het volgende:
Bijna laatste pagina..
Dat zeg je elke keer. Tot nu toe valt het allemaal reuze mee. M'n vriendin kijkt wel eens stiekem in OUD en als je dat ziet dan zou je ze terug willen rollen naar zee.quote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef k_i_m het volgende:
Je weet wel dat hij de laatste weken pas echt gaat knallen he?.
Hoeven ze alleen nieuw pakje te kopen, Pooh is ook voor jongetjes moeilijk tofquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toen bleek het toch een zoontje te zijn. FAIL!
Het is een meisje! En ik voed haar op zoals het hoort. Ze is Haags straks, maar ze mag zelf een club kiezen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef tong80 het volgende:
Heb je een Ajax of een ADO sjaaltje klaarliggen Arma ?
Coolquote:Op maandag 29 december 2008 23:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is een meisje! En ik voed haar op zoals het hoort. Ze is Haags straks, maar ze mag zelf een club kiezen.
Als je het niet erg vind dan laat ik het het eerste woordje, pappa of mamma zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool
Het eerste woordje dat ik mijn neefje leerde was Ajax.
Ik zing ook een Kerstnummer samen met hem met die tekst
Wat lul jij nou stom?quote:Op maandag 29 december 2008 23:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is een meisje! En ik voed haar op zoals het hoort. Ze is Haags straks, maar ze mag zelf een club kiezen.
Klopt. Maar als ze later voor RBC is dan kan ik haar niet tegenhouden of wel dan? Jij hebt toch ook een eigen willetje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat lul jij nou stom?
En kind komt toch met een reiger of niet dan??
SHE houdt van alle mannen Armaquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ze later voor RBC is dan kan ik haar niet tegenhouden of wel dan? Jij hebt toch ook een eigen willetje?
De herdertjes lagen bij nachte?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool
Het eerste woordje dat ik mijn neefje leerde was Ajax.
Ik zing ook een Kerstnummer samen met hem met die tekst
Eerst begreep ie het niet maar nu is ie 8 en begint het zelf te zingenquote:
Het is toch echt de Haagse Ooievaar!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat lul jij nou stom?
En kind komt toch met een reiger of niet dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |